kut is dat hehquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:46 schreef Amarantha het volgende:
Godver zegt een vriendin 'ik neem ook iemand mee' vervolgens kom ik er nu pas achter wie.. Mweh wil dat mens niet in mijn huis!
De Leeuwenkoningquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:01 schreef Leeuwenkoning het volgende:
Hallo,
Ik ben nieuw op FOK!, en ik ben nu lekker een jointje aan het roken.
En ik zag dit topic dus wil hiermee posten.
Wat is de aanbieding dat het zo speciaal is?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:31 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen vanuit het hele land naar Kampen gekomen voor een iPhone aanbieding.
Zal wel een paar procenten korting zijn waarna het ding nog steeds pleurisduur isquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is de aanbieding dat het zo speciaal is?
50quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
Zal wel een paar procenten korting zijn waarna het ding nog steeds pleurisduur is
Wow die zien er goed uit. Hoeveel wil je er voor hebben? en waar op te halen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:03 schreef VMSDKR het volgende:
voor de grap 2 wietzaden geplant in twee potjes tuinaarde, maar die motherfuckers groeien fcking snel en ik heb nog geen guerillaspot om ze neer te zetten totdat ik kan oogsten, drogen en verkopen.
Iemand overkopen voor die gegarandeerde suukzes?
[ afbeelding ]
Je bent toch niet serieus mag ik hopen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
Wow die zien er goed uit. Hoeveel wil je er voor hebben? en waar op te halen?
Ouch?quote:
Ik! Ik wilde al een paar wietzaadjes kopen, maar dit zou echt perfect zijn!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:03 schreef VMSDKR het volgende:
voor de grap 2 wietzaden geplant in twee potjes tuinaarde, maar die motherfuckers groeien fcking snel en ik heb nog geen guerillaspot om ze neer te zetten totdat ik kan oogsten, drogen en verkopen.
Iemand overkopen voor die gegarandeerde suukzes?
[ afbeelding ]
Die dingen zijn 3 weken oud, koop gewoon zelf 40 Royal Dane-zaadjes voor 25 eu en plant ze ergens in het wild nadat ze ontkiemd zijn. Profit profit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik! Ik wilde al een paar wietzaadjes kopen, maar dit zou echt perfect zijn!
Hoeveel?
jawel, weet een goede plekquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je bent toch niet serieus mag ik hopen.
wow,ik kocht mijn stekkie gvoor 4 euroquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die dingen zijn 3 weken oud, koop gewoon zelf 40 Royal Dane-zaadjes voor 25 eu en plant ze ergens in het wild nadat ze ontkiemd zijn. Profit profit.
Anyway, 50 voor alle 2.
Dit is ook niet serieus.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
wow,ik kocht mijn stekkie gvoor 4 euro
Trotsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:58 schreef Unscrewed het volgende:
Maaruh, graag even een applause, ik ben al 2 en een halve dag 100% nuchter.
En het is weekend.![]()
Dat ding is echt baasquote:Op zondag 12 mei 2013 08:53 schreef Murdera het volgende:
WAJOW
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://vaporitevapes.com/product_grindrite.html
Dat wel, maar opzich.. een horloge die naar wiet ruikt is niet verkeerd.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:35 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ben toch enigszins skeptisch over "Smell Proof".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |