quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb mono's UI nog niet gezien vandaag
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb mono's UI nog niet gezien vandaag
Bij dezequote:
All credits to E.B.A.H.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:31 schreef Flippiee het volgende:
Op desktopversie zie ik de UI's wel. Leuke UI
Wat een held die EBAHquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
All credits to E.B.A.H.
Gister op TC zei hij "Moira, knijp eens in je tetten". Dus ik denk wtf oke, dus ik doe dat gewoon ff ongeïnteresseerd zo weetje.
Had hij er een gifje van gemaakt![]()
Toen wou hij Mono daarna, maar Mono wou niet. En toen zei ik "Ja goftedomme doe nou, van mij is ook een gifje" en toen ging hij geil aan z'n tetten zitten en heeft E.B.A.H. er een gifje van gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tinychat dus
Fuck the EBU.
zoals je zelf al zegt, hij is geweldig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
waarom hoor ik dit geweldige nummer opeens overal
Waar is de moira tetten.gif?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
All credits to E.B.A.H.
Gister op TC zei hij "Moira, knijp eens in je tetten". Dus ik denk wtf oke, dus ik doe dat gewoon ff ongeïnteresseerd zo weetje.
Had hij er een gifje van gemaakt![]()
Toen wou hij Mono daarna, maar Mono wou niet. En toen zei ik "Ja goftedomme doe nou, van mij is ook een gifje" en toen ging hij geil aan z'n tetten zitten en heeft E.B.A.H. er een gifje van gemaakt
Moet je maar op tijd komen.quote:
Dit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |