Baasquote:
En?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan moet ik even kijken, volgens mij kan ik dat forum in.
Ha! Iedereen weet dat dat niet kan.quote:
Ik moet eerst horen of ze er uberhaupt tussenzit, anders blijf ik liever uit dat forum weg.quote:
Hehe.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik moet eerst horen of ze er uberhaupt tussenzit, anders blijf ik liever uit dat forum weg.
Yap!quote:
Nein maar meteen gedaanquote:Op zondag 12 mei 2013 22:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet
Heb je al KPD toegang dan?
FB / Aanmeldtopic KPD editie #5/2012
Hier ff je geboortedatum droppen, en als dat behandeld is heb je hier toegang:
http://forum.fok.nl/forum/128
Ik ben ff een wietje draaien en een filmpje opzetten en slapen![]()
Is dat niet zonde van je bud?quote:Op maandag 13 mei 2013 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Nee haha. Rook nog een haze jointje en ik ga daarna maar eens slapen
Ah, ik dacht je rookt een jointje, doet de lichten uit en gaat meteen slapen.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:01 schreef Amarantha het volgende:
Opzich maar ik vind genieten van een jointje tijdens het kijken van iets leuks ook wel chill
Ja na het jointje wel jaquote:Op maandag 13 mei 2013 01:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, ik dacht je rookt een jointje, doet de lichten uit en gaat meteen slapen.
Glaasje water erbij tegen de droge bek kan ook geen kwaadquote:Op maandag 13 mei 2013 01:04 schreef Amarantha het volgende:
Chips, joint & leuke tv/serie is gewoon een chille combi
Oh ja haha. Blikje cola it is.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Glaasje water erbij tegen de droge bek kan ook geen kwaad
Rook hasj.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Glaasje water erbij tegen de droge bek kan ook geen kwaad
Wel goede muziek voor voor het slapen gaan.quote:Op maandag 13 mei 2013 02:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben nog even hardstyle aan het luisteren
Hihiquote:Op maandag 13 mei 2013 02:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Wel goede muziek voor voor het slapen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |