De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StonervoerSPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Oerbeer op 10-05-2013 16:53:25 ]![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:39 schreef Moira. het volgende:
Oh dus dan ben je niet origineel genoeg meer?![]()
Ik moet morgen en overmorgen werkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]![]()
Nog een dagje werken morgen en dan eindelijk weekend
Fuck the EBU.![]()
Oke,oke.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Autobanden. Soms velgen. Maar voornamelijk banden.![]()
nog niet hahaquote:
Ik ga nu ook nog niet op TC, zie er nog te zielige-zombie-achtig uit
Fuck the EBU.![]()
Zit liever op TC,als ik aangeschoten/dronken/stoned benquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
nog niet haha
Ik ga nu ook nog niet op TC, zie er nog te zielige-zombie-achtig uit![]()
![]()
Ja ik ook, maar nu heb ik niet zo'n goede dag gehad (traantjes alles jwz)quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zit liever op TC,als ik aangeschoten/dronken/stoned ben
Fuck the EBU.![]()
Weet niet wat er is,maar sterkte in ieder geval.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar nu heb ik niet zo'n goede dag gehad (traantjes alles jwz)![]()
Thanksquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Weet niet wat er is,maar sterkte in ieder geval.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb mono's UI nog niet gezien vandaag![]()
<<<<<<<quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb mono's UI nog niet gezien vandaagBij dezequote:
Fuck the EBU.![]()
All credits to E.B.A.H.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:31 schreef Flippiee het volgende:
Op desktopversie zie ik de UI's wel. Leuke UI
Gister op TC zei hij "Moira, knijp eens in je tetten". Dus ik denk wtf oke, dus ik doe dat gewoon ff ongeïnteresseerd zo weetje.
Had hij er een gifje van gemaakt![]()
Toen wou hij Mono daarna, maar Mono wou niet. En toen zei ik "Ja goftedomme doe nou, van mij is ook een gifje" en toen ging hij geil aan z'n tetten zitten en heeft E.B.A.H. er een gifje van gemaakt
Fuck the EBU.![]()
Wat een held die EBAHquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
All credits to E.B.A.H.
Gister op TC zei hij "Moira, knijp eens in je tetten". Dus ik denk wtf oke, dus ik doe dat gewoon ff ongeïnteresseerd zo weetje.
Toen wou hij Mono daarna, maar Mono wou niet. En toen zei ik "Ja goftedomme doe nou, van mij is ook een gifje" en toen ging hij geil aan z'n tetten zitten en heeft E.B.A.H. er een gifje van gemaakt
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tinychat dus
Fuck the EBU.![]()
zoals je zelf al zegt, hij is geweldig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
waarom hoor ik dit geweldige nummer opeens overal
We zitten op TC trouwens, als je geinteresseerd bent![]()
![]()
Hallon.
Kanker stoned.
Ballon.
WelterustenDit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Godver
Ik wil verder slapen en gewoon mijn bed niet uit komen de rest van de dag.
Maar moet naar werk![]()
Tot vanavond enzo
Fuck the EBU.![]()
Waar is de moira tetten.gif?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
All credits to E.B.A.H.
![]()
Moet je maar op tijd komen.quote:
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Dit.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Moet Olment ook werken vandaag?
Waar is iedereen?
Waar is die pruillip smiley?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Iedereen is werken,uitslapen,of meelezen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:58 schreef Ugjerke het volgende:
Waar is iedereen?
Waar is die pruillip smiley?![]()
Ik ben gewoon hier.Dit -- Parkiet is mijn papa
Niemand hier is gewoon.quote:
"Yes, we are all different!"quote:
"I'm not.."
![]()
Bonuspunten als je de referentie kent.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Het is toch "We're all individuals"?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:26 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
"Yes, we are all different!"
"I'm not.."
![]()
Bonuspunten als je de referentie kent.
Oma seksquote:
Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als jij dat lekker vindt,moet je dat vooral doen.
Is er eigenlijk een minimale leeftijd die je moet hebben om op FOK! te mogen?Dit -- Parkiet is mijn papa
16 jaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:48 schreef Unscrewed het volgende:
Is er eigenlijk een minimale leeftijd die je moet hebben om op FOK! te mogen?![]()
Ik bedoel.. ik heb de regels wel gelezen hoor.quote:![]()
![]()
Ach. Officieel 'zou' het zo moeten zijn. Maar goed, who cares.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik bedoel.. ik heb de regels wel gelezen hoor.![]()
![]()
![]()
Ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:58 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ach. Officieel 'zou' het zo moeten zijn. Maar goed, who cares.![]()
![]()
Oh no. Mijn lesbische huisgenoot heeft haar lange haar afgeknipt tot een héél kort kapsel. Typisch
Your beauty never ever scared me.![]()
En rood geverfd?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:11 schreef Amarantha het volgende:
Oh no. Mijn lesbische huisgenoot heeft haar lange haar afgeknipt tot een héél kort kapsel. Typisch![]()
Ooit wel eens aan seks met je lesbische huisgenoot gedacht?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:11 schreef Amarantha het volgende:
Oh no. Mijn lesbische huisgenoot heeft haar lange haar afgeknipt tot een héél kort kapsel. Typisch
Grgr,
ggrrrgrDit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:58 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ach. Officieel 'zou' het zo moeten zijn. Maar goed, who cares.
Ik ben trouwens 15,999 jaar oud, krijg ik nou een ban tot ik 16,000 ben?Dit -- Parkiet is mijn papa
Je bent te oud.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:21 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben trouwens 15,999 jaar oud, krijg ik nou een ban tot ik 16,000 ben?
She's up all night to the sun
I'm up all night to get stoned
She's up all night for good fun
We're up all night to get luckyHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Dus je bent wél 15?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:21 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben trouwens 15,999 jaar oud, krijg ik nou een ban tot ik 16,000 ben?Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:50 schreef Studeur het volgende:
She's up all night to the sun
I'm up all night to get stoned
She's up all night for good fun
We're up all night to get lucky
Fuck the EBU.![]()
Eergisterquote:
Vroeg E.B.A.H. aan mij "Moira, knijp eens in je tetten.", dus ik denk uhh oke wtf, zal wel. Dus ik doe dat gewoon ff ongeïnteresseerd voor die jongen, ook zo rol ik.
Daarna wou hij er een van Mono, maar Mono wou niet. Maar ik vond dat Mono ook moest, dus Mono pakte groots uit
Fuck the EBU.![]()
quote:
Pff ik smoke elke dag onderhand... en ik heb elke dag ook wel zin. Maar ik heb zoveel tolerantie nu dat ik gewoon een buzz krijg voor een uurtje of 2 met 1 dikke joint.. :\Dit -- Parkiet is mijn papa
Had wiet mee moeten nemen hier heen , net zo chill in niceMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Hoeveel weken/maanden duurt tolerantie afbreken?
...ik snap het!quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Als je 15 bent moet je niet dagelijks blowen, eigenlijk gewoon helemaal niet. Je bent nog aan het groeien. Geef je hersenen nog een paar jaar de tijd om alles een beetje op orde te krijgen en steek dan een motherfucking dikke joint aan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:39 schreef Unscrewed het volgende:
Pff ik smoke elke dag onderhand... en ik heb elke dag ook wel zin. Maar ik heb zoveel tolerantie nu dat ik gewoon een buzz krijg voor een uurtje of 2 met 1 dikke joint.. :\Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
WATDit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als je 15 bent moet je niet dagelijks blowen, eigenlijk gewoon helemaal niet. Je bent nog aan het groeien. Geef je hersenen nog een paar jaar de tijd om alles een beetje op orde te krijgen en steek dan een motherfucking dikke joint aan.Ik speel maar gewoon mee.
quote:
Je zusje?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:28 schreef VMSDKR het volgende:
Ik wil graag melding maken van een <16 op FOK!.
quote:
Het is al goed, geen zorgen.quote:
Je weet wat ze zeggen...
"It's not the size of the wave, it's the motion of the ocean."Dit -- Parkiet is mijn papa
Oké grquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het is al goed, geen zorgen.
Je weet wat ze zeggen...
"It's not the size of the wave, it's the motion of the ocean."![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het is al goed, geen zorgen.
Je weet wat ze zeggen...
"It's not the size of the wave, it's the motion of the ocean."Doei.quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:42 schreef LompeHork het volgende:
Mijn penis begon vrij normaal, zoals bij elk net geboren kind, 3 uur na de geboorte begon hij echter exponentieel te groeien. Na ~6 uur was hij zo groot dat een aantal takelwagens hem hebben verplaatst en in het IJsselmeer hebben gesmeten.
Tot heden noemen wij hem "de Afsluitdijk"![]()
Dat weer helemaal opzoeken.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Opzoeken? Die heeft hij standaard onder ctrl-c staan.![]()
Valt heel erg mee hoor. Op je 13e beginnen dat is vroeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:17 schreef Ro-ald het volgende:
Ik begon met blowen toen ik 16 was. Best wel vroeg ja.Ben zelf op m'n 15e begonnen.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Jaaaaaa Tinychat met LompeMonoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt allen, komt allen.Fuck the EBU.![]()
Wat een geile dag
het voelt de hele dag al alsof ik sex heb
zo chill voel ik mijHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:28 schreef Studeur het volgende:
Wat een geile dag
het voelt de hele dag al alsof ik sex heb
zo chill voel ik mijDit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Valt heel erg mee hoor. Op je 13e beginnen dat is vroeg.Ben zelf op m'n 15e begonnen.
Hallon mede-stonerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:56 schreef edjuh18 het volgende:
Hallo , mede stoners.
Ik kwam even zeggen, dat hij weer , heerlijk smaakt!BlunT FTW
![]()
Mijne is ook weer chill
Maar moet wel echt minder gaan blowen nu.
Merk dat er nergens meer een flikker van terecht komt en dat ik dingen vergeet te doen, of ze uitstel tot 'later' terwijl er geen 'later' voor is
Morgen moet ik van 12:00 tot 17:00 werken, en daarna zou ik naar mijn zus' verjaardag gaan (anderhalf uur reizen en kost ook weer 15 euro), was ook nog de planning die avond een ander bezoekje te brengen (en dan óf daar, óf bij m'n zus te overnachten), en zondag moet ik 's middags heel ergens anders in 't land zijn (kost ook weer geld) voor de verjaardag/housewarming van m'n neef die ik bijna nooit zie. Mijn zus zie ik ook vrij weinig, trouwens
Maargoed dat klinkt dus als een redelijk volgepropt druk weekend met een krap schema, en ik weet nog steeds niet wat nou precies de bedoeling is
Denk telkens "Oh, heb ik nog wel tijd voor, zoek ik later wel uit", maar nu is het al 10 uur 's avonds op vrijdagavond, en morgen als ik wakker word sta ik alweer op de werkvloer
Is toch handig om te weten of je direct na werk naar de trein moet haasten, en zo ja; waar deze trein naartoe gaat
Echt zo'n momentje zelfhaat dit
Fuck the EBU.![]()
Ik zit met hetzelfde. Ik doe geen reet als ik stoned ben.Wees blij dt je in ieder geval nog leuke dingen te doen hebt. Ik heb geen moer te doen, omdat ik Ho voor Bro's heb gedaanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hallon mede-stoner![]()
Mijne is ook weer chill
Maar moet wel echt minder gaan blowen nu.
Merk dat er nergens meer een flikker van terecht komt en dat ik dingen vergeet te doen, of ze uitstel tot 'later' terwijl er geen 'later' voor is
Morgen moet ik van 12:00 tot 17:00 werken, en daarna zou ik naar mijn zus' verjaardag in Kudelstaart gaan (anderhalf uur reizen en kost ook weer 15 euro), was ook nog de planning die avond een ander bezoekje te brengen (en dan óf daar, óf bij m'n zus te overnachten), en zondag moet ik 's middags ergens in Breda zijn voor verjaardag/housewarming van m'n neef die ik bijna nooit zie. Mijn zus zie ik ook vrij weinig, trouwens
Maargoed dat klinkt dus als een redelijk volgepropt druk weekend met een krap schema, en ik weet nog steeds niet wat nou precies de bedoeling is
Denk telkens "Oh, heb ik nog wel tijd voor, zoek ik later wel uit", maar nu is het al 10 uur 's avonds op vrijdagavond, en morgen als ik wakker word sta ik alweer op de werkvloer
Is toch handig om te weten of je direct na werk naar de trein moet haasten, en zo ja; waar deze trein naartoe gaat
Echt zo'n momentje zelfhaat dit. Ze zijn allemaal bang dat ik terug ga naar deze meids. Ze nemen geen contact meer op. Ik voel me alleen op een vrijdagavond
Ps. Draai er nog 1 en weg is de zelfhaat![]()
![]()
Nou ik heb normaal ook echt geen reet te doen, dit soort weekenden zijn hééééul zeldzaam. Maar als ze nou alles gewoon niet in één weekend plannenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde. Ik doe geen reet als ik stoned ben.Wees blij dt je in ieder geval nog leuke dingen te doen hebt. Ik heb geen moer te doen, omdat ik Ho voor Bro's heb gedaan. Ze zijn allemaal bang dat ik terug ga naar deze meids. Ze nemen geen contact meer op. Ik voel me alleen op een vrijdagavond
Één weekend werken, één weekend m'n zus verjaardag, één weekend een ander bezoekje, en één weekend m'n neef. Heb je precies de maand vol.
Maar nee, alles moet in 2 dagen gepropt![]()
En dat besef ik me dan pas de avond ervoor
Fuck the EBU.![]()
Lolz, heel herkenbaar. Als ik moet plassen , wacht ik ook tot ik echt niet meer kan. Zo erg is het al bij mij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou ik heb normaal ook echt geen reet te doen, dit soort weekenden zijn hééééul zeldzaam. Maar als ze nou alles gewoon niet in één weekend plannen
Één weekend werken, één weekend m'n zus verjaardag, één weekend een ander bezoekje, en één weekend m'n neef. Heb je precies de maand vol.
Maar nee, alles moet in 2 dagen gepropt![]()
En dat besef ik me dan pas de avond ervoorShort Memory gaat echt naar de tyfus. Ik moet dingen gaan opschrijven en reminders op mijn telefoon en outlook dat ik niks vergeet. Het is om te huilen eigenlijk.
![]()
Voordat je reageert? Kale benen voelen raar.
Ik heb duidelijk iets gemist. Ik voel me eigenlijk geen echte FOK!ker
Ik dacht dat ik best behoorlijk meelas![]()
Ja precies.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Lolz, heel herkenbaar. Als ik moet plassen , wacht ik ook tot ik echt niet meer kan. Zo erg is het al bij mij.Short Memory gaat echt naar de tyfus. Ik moet dingen gaan opschrijven en reminders op mijn telefoon en outlook dat ik niks vergeet. Het is om te huilen eigenlijk.
Ik ben sowieso een luie flikker, maar ik begin nu wel in te zien dat veel van dit soort dingen echt door het blowen komen.![]()
Wil gewoon weer naar 2/3 avonden per week ofzo
Fuck the EBU.![]()
De mods hier (voornamelijk Mono, Hork en Oer, maar laatste tijd eigenlijk alleen nog maar Monoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef edjuh18 het volgende:
Voordat je reageert? Kale benen voelen raar.
Ik heb duidelijk iets gemist. Ik voel me eigenlijk geen echte FOK!ker
Ik dacht dat ik best behoorlijk meelas) vinden het leuk om die topicpointer random te veranderen naar zinnetjes of uitspraken die wij hier (stoned) hebben gezegd/gedaan
In dit geval zei ik ergens in een vorig topic dat kale benen raar aanvoelen, omdat ik toen net mijn benen incl bovenbenen voor het eerst sinds de winter weer eens goed had geschoren. Dan voelt dat heel raar aan tegen stof enzo
Fuck the EBU.![]()
Zoiets inderdaad. Samen met een leuke meids. Of wel of niet samen blowen. Gewoon relaxed, geen moeites. Lekker relaxed. Waarom zit mijn hoofd niet meequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik ben sowieso een luie flikker, maar ik begin nu wel in te zien dat veel van dit soort dingen echt door het blowen komen.![]()
Wil gewoon weer naar 2/3 avonden per week ofzo![]()
![]()
![]()
Ah zo, bedanktquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
De mods hier (voornamelijk Mono, Hork en Oer, maar laatste tijd eigenlijk alleen nog maar Mono) vinden het leuk om die topicpointer random te veranderen naar zinnetjes of uitspraken die wij hier (stoned) hebben gezegd/gedaan
In dit geval zei ik ergens in een vorig topic dat kale benen raar aanvoelen, omdat ik toen net mijn benen incl bovenbenen voor het eerst sinds de winter weer eens goed had geschoren. Dan voelt dat heel raar aan tegen stof enzo![]()
Kale benen of liever poes valt inderdaad apart aan, maar hey! Get used to it pretty pretty quick
stoned, dan zeg ik wel eens dingen![]()
![]()
Ik heb FB gepost.
wie dit leest, is gek!
Zo'n lol moment heb ik nu, wiet maakt meer kapot dan je lief is, behalve je poep en pies humor.![]()
At your service, haha
Zojuist alle shit op 9292 uitgezocht wie wat waar hoelang hoeveel hoever uitgezocht voor morgen, ben er nou wel klaar mee
Ga weer aan de rest van m'n joint lurken
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:21 schreef LompeHork het volgende:
Waar is iedereen?
Ik heb Mono's moeder gemeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zie ik btw nu pas dat er hier mensen hebben gereageerd
Ineens is het 1 uur geweest
Waar ben ik?
WIE BEN IK??????!!11!!!11!Fuck the EBU.![]()
Trots op julliequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:22 schreef LompeHork het volgende:
Oh en we hebben bijna een krat leeggezopengoede zaak.
Fuck the EBU.![]()
Ik ben ook fucking stoned, maar ik ga nu wel slapen, anders komt het er nooit meer van
Fuck the EBU.![]()
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:09 schreef Moira. het volgende:
Ik ben ook fucking stoned, maar ik ga nu wel slapen, anders komt het er nooit meer van
De ballen en houd ze warm.![]()
Piemels zijn net grizzlyberen maar dan zonder tandems.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Zonder naveltje in zicht die grizzlybeer wel ver van huisquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:13 schreef Ugjerke het volgende:
Piemels zijn net grizzlyberen maar dan zonder tandems.🐱![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:03 schreef Moira. het volgende:
[..]wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zie ik btw nu pas dat er hier mensen hebben gereageerd
Ineens is het 1 uur geweest
Waar ben ik?
WIE BEN IK??????!!11!!!11!
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:12 schreef Ro-ald het volgende:
Goedemorgen
Wakker worden door het brandalarm is niet fijn
Trouwens, niet wakker worden ondanks het brandalarm is minder leuk
🐱![]()
Oh da's naar jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:12 schreef Ro-ald het volgende:
Goedemorgen
Wakker worden door het brandalarm is niet fijn
Wakker worden zonder brandalarm is ook niet fijn
Wakker worden
Slapen
Fuck the EBU.![]()
Ik ben op naar werk trouwens, en vervolgens naar m'n zus, en nog meer ge-heen-en-weer de rest van het weekend.
Dus zal wel weinig hier zijn
Liefde voor een ieder![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik vind het maar verwarrend, al die Mono UIs. :sOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hallon![]()
Pffffffff.... echt geen zin om over 1uurtje, 8uur te gaan werken...Dit -- Parkiet is mijn papa
Inderdaad,maar er was niets aan de hand.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:30 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Trouwens, niet wakker worden ondanks het brandalarm is minder leuk![]()
Ik ben zo n iemand die meestal voor 12:00 sowieso wakker is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh da's naar ja
Wakker worden zonder brandalarm is ook niet fijn
Wakker worden
Slapen![]()
Middagquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:23 schreef Amarantha het volgende:
Goeiemiddag(inmiddels alweer 3 uur wakker)
![]()
![]()
EN VANAVOND! Mijn eigen (80's en) 90's party. Ik ga zo fout gekleed hihiKort panterprint jurkje ook in panter kleur haha, neonroze beenwarmers, pumps eronder. Maar het jurkje zelf is al te fout haha (echt te ordinair wel)
quote:okquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:33 schreef Amarantha het volgende:
EN VANAVOND! Mijn eigen (80's en) 90's party. Ik ga zo fout gekleed hihiKort panterprint jurkje ook in panter kleur haha, neonroze beenwarmers, pumps eronder. Maar het jurkje zelf is al te fout haha (echt te ordinair wel)
![]()
Nou mag ik enthousiast zijn?quote:Heb eindelijk weer eens zin in de Zaterdagavond
Help, ik vind Gentleman een leuk liedje.
Ik werd wakker gebeld door een vriend die misschien da bak in moet vandaag. Ook niet echt leuk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:30 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Trouwens, niet wakker worden ondanks het brandalarm is minder leuk![]()
Die gesprekken.![]()
"je bent net een klein kind jij!"
"jij houd dan blijkbaar van kleine kinderen, pedo!"
Godver![]()
![]()
Ik wordt echt mn zolder afgejaagd door alle troep die hier ligt. Het is of weg hier of schoonmaken, ik ga voor het laatste.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Voor 12 uur wakker zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben zo n iemand die meestal voor 12:00 sowieso wakker is.
Fuck the EBU.![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:33 schreef Amarantha het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Stressed
Stresse
Stress
Stres
Stre
Str
St
S
Sm
Smo
Smok
Smoke w
Smoke we
Smoke wee
Smoke weedHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Godver zegt een vriendin 'ik neem ook iemand mee' vervolgens kom ik er nu pas achter wie.. Mweh wil dat mens niet in mijn huis!
kut is dat hehquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:46 schreef Amarantha het volgende:
Godver zegt een vriendin 'ik neem ook iemand mee' vervolgens kom ik er nu pas achter wie.. Mweh wil dat mens niet in mijn huis!
daarom altijd eerst vragen wie het is en zeggn dat het vol is als je diegene niet mag
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Hallo,
Ik ben nieuw op FOK!, en ik ben nu lekker een jointje aan het roken.
En ik zag dit topic dus wil hiermee posten.![]()
voor de grap 2 wietzaden geplant in twee potjes tuinaarde, maar die motherfuckers groeien fcking snel en ik heb nog geen guerillaspot om ze neer te zetten totdat ik kan oogsten, drogen en verkopen.
Iemand overkopen voor die gegarandeerde suukzes?![]()
![]()
De Leeuwenkoningquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:01 schreef Leeuwenkoning het volgende:
Hallo,
Ik ben nieuw op FOK!, en ik ben nu lekker een jointje aan het roken.
En ik zag dit topic dus wil hiermee posten.
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
![]()
Mensen vanuit het hele land naar Kampen gekomen voor een iPhone aanbieding.
Wat is de aanbieding dat het zo speciaal is?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:31 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen vanuit het hele land naar Kampen gekomen voor een iPhone aanbieding.![]()
Zal wel een paar procenten korting zijn waarna het ding nog steeds pleurisduur isquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is de aanbieding dat het zo speciaal is?
50quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
Zal wel een paar procenten korting zijn waarna het ding nog steeds pleurisduur is![]()
Wow die zien er goed uit. Hoeveel wil je er voor hebben? en waar op te halen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:03 schreef VMSDKR het volgende:
voor de grap 2 wietzaden geplant in twee potjes tuinaarde, maar die motherfuckers groeien fcking snel en ik heb nog geen guerillaspot om ze neer te zetten totdat ik kan oogsten, drogen en verkopen.
Iemand overkopen voor die gegarandeerde suukzes?
[ afbeelding ]Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Je bent toch niet serieus mag ik hopen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
Wow die zien er goed uit. Hoeveel wil je er voor hebben? en waar op te halen?![]()
Ouch?quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik! Ik wilde al een paar wietzaadjes kopen, maar dit zou echt perfect zijn!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:03 schreef VMSDKR het volgende:
Iemand overkopen voor die gegarandeerde suukzes?
[ afbeelding ]
Hoeveel?Dit -- Parkiet is mijn papa
Die dingen zijn 3 weken oud, koop gewoon zelf 40 Royal Dane-zaadjes voor 25 eu en plant ze ergens in het wild nadat ze ontkiemd zijn. Profit profit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik! Ik wilde al een paar wietzaadjes kopen, maar dit zou echt perfect zijn!
Hoeveel?
Anyway, 50 voor alle 2.![]()
jawel, weet een goede plekquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je bent toch niet serieus mag ik hopen.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
wow,ik kocht mijn stekkie gvoor 4 euroquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die dingen zijn 3 weken oud, koop gewoon zelf 40 Royal Dane-zaadjes voor 25 eu en plant ze ergens in het wild nadat ze ontkiemd zijn. Profit profit.
Anyway, 50 voor alle 2.![]()
![]()
Dit is ook niet serieus.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
wow,ik kocht mijn stekkie gvoor 4 euro![]()
Maaruh, graag even een applause, ik ben al 2 en een halve dag 100% nuchter.
En het is weekend.
Net een poging gedaan om zelf pizzabrood te maken met kaas en tomatenpuree op turks brood. Moet zeggen, als je je ogen dicht doet en denkt aan een pizza smaakt het er best naar.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Trotsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:58 schreef Unscrewed het volgende:
Maaruh, graag even een applause, ik ben al 2 en een halve dag 100% nuchter.
En het is weekend.
Dat ding is echt baasquote:Op zondag 12 mei 2013 08:53 schreef Murdera het volgende:
WAJOW
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://vaporitevapes.com/product_grindrite.html
Maar 40dollar?
Ik ben toch enigszins skeptisch over "Smell Proof".Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dat wel, maar opzich.. een horloge die naar wiet ruikt is niet verkeerd.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:35 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ben toch enigszins skeptisch over "Smell Proof".
Waarschijnlijk ruik je er niks van als je alles netjes in het bakje houd en niet ernaast gooit.Dit -- Parkiet is mijn papa
Godver, ik heb de FOK! cheatcode gebruikt gisteren, en de letters zijn nog steeds f'd up...Dit -- Parkiet is mijn papa
Gebruik hem nogmaalsquote:Op zondag 12 mei 2013 18:39 schreef Unscrewed het volgende:
Godver, ik heb de FOK! cheatcode gebruikt gisteren, en de letters zijn nog steeds f'd up...Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Geen iPhone aanbieding.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:31 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen vanuit het hele land naar Kampen gekomen voor een iPhone aanbieding.
Voor de opening (van BelCompany naar Vodafone) houden ze 3 dagen een actie: als je die 3 dagen daar je abonnement komt aansluiten krijg je voor de volledige 2 jaar 50% korting.
Is dus een fucking mooie actie.
Broertje van Henk werkt daar (eerst bij BelCompany, nu dus bij Vodafone), en ik zag 2 maanden terug al over die actie ofzo.
Ik moest zelf m'n abonnement verlengen en wou een nieuwe telefoon, dus dacht nog; hmm, misschien moet ik even wachten tot mei en dan naar Kampen.
Maar precies om die reden (de foto), heb ik 't toch maar hier afgesloten voor 100% ipv 50% korting
Zou daar toch niet eens aan de beurt gekomen zijn
Fuck the EBU.![]()
Ja, ik was er niet om het hele topic vol te spammenquote:Op zondag 12 mei 2013 19:43 schreef Klojo120 het volgende:
Dit deel bestaat al drie dagen. In het weekend.... er is iets mis
Fuck the EBU.![]()
Dit kan kloppenquote:Op zondag 12 mei 2013 19:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, ik was er niet om het hele topic vol te spammen
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Enjoyquote:Op zondag 12 mei 2013 21:22 schreef Trollscience het volgende:
godverdomme ik ben echt al een hele lange tijd niet zo gaar geweest als dat ik nu ben
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ik geloof dat ze op een gegeven moment de rij gesloten hebben en gezegd hebben dat iedereen die op dat moment al in de rij stond, maar niet meer aan de beurt kwam, gegevens konden achterlaten om later alsnog van de aanbieding gebruik te maken. Maar ik heb me er niet echt in verdiept, blijkt al wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen iPhone aanbieding.
Voor de opening (van BelCompany naar Vodafone) houden ze 3 dagen een actie: als je die 3 dagen daar je abonnement komt aansluiten krijg je voor de volledige 2 jaar 50% korting.
Is dus een fucking mooie actie.
Broertje van Henk werkt daar (eerst bij BelCompany, nu dus bij Vodafone), en ik zag 2 maanden terug al over die actie ofzo.
Ik moest zelf m'n abonnement verlengen en wou een nieuwe telefoon, dus dacht nog; hmm, misschien moet ik even wachten tot mei en dan naar Kampen.
Maar precies om die reden (de foto), heb ik 't toch maar hier afgesloten voor 100% ipv 50% korting
Zou daar toch niet eens aan de beurt gekomen zijn
Ben blij dat ik daar niet op heb gewacht en naar Kampen voor ben gegaanquote:Op zondag 12 mei 2013 21:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze op een gegeven moment de rij gesloten hebben en gezegd hebben dat iedereen die op dat moment al in de rij stond, maar niet meer aan de beurt kwam, gegevens konden achterlaten om later alsnog van de aanbieding gebruik te maken. Maar ik heb me er niet echt in verdiept, blijkt al wel.
Fuck the EBU.![]()
Dan kun je beter even een kopje koffie/thee bij mij halen.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben blij dat ik daar niet op heb gewacht en naar Kampen voor ben gegaan
Shit, allemaal grappig plaatjes die ik jullie wil laten zien, maar er zitten tepels in.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
DMquote:Op zondag 12 mei 2013 22:19 schreef Ugjerke het volgende:
Shit, allemaal grappig plaatjes die ik jullie wil laten zien, maar er zitten tepels in.Fuck the EBU.![]()
Verstuurd, ik heb ze even in een albumpje gezet voor je.quote:
Snap nog steeds niet waarom dat niet mag op FOK!quote:Op zondag 12 mei 2013 22:19 schreef Ugjerke het volgende:
Shit, allemaal grappig plaatjes die ik jullie wil laten zien, maar er zitten tepels in.
Ik snap het wel, maar ik vind het toch jammer. Overigens zitten er ook piemels bij.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom dat niet mag op FOK!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Geniaalquote:Op zondag 12 mei 2013 22:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Verstuurd, ik heb ze even in een albumpje gezet voor je.Bannerboeren (adverteerders) willen niet adverteren op een site waar tetten gepost worden, omdat ze daar dan mee geassocieerd worden enzo, en dan krijgt FOK! geen centjes meer van ze, en gaat FOK! doodquote:Op zondag 12 mei 2013 22:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom dat niet mag op FOK!
Fuck the EBU.![]()
Kijk maar naar je eigen.quote:
Ik weetquote:
Heb je al KPD toegang dan?
FB / Aanmeldtopic KPD editie #5/2012
Hier ff je geboortedatum droppen, en als dat behandeld is heb je hier toegang:
http://forum.fok.nl/forum/128
Ik ben ff een wietje draaien en een filmpje opzetten en slapen![]()
Fuck the EBU.![]()
Staan jouw tetten daar?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet
Ik ben ff een wietje draaien en een filmpje opzetten en slapen![]()
Dan moet ik even kijken, volgens mij kan ik dat forum in.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Baasquote:
En?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan moet ik even kijken, volgens mij kan ik dat forum in.
Ha! Iedereen weet dat dat niet kan.quote:
Ik moet eerst horen of ze er uberhaupt tussenzit, anders blijf ik liever uit dat forum weg.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Wow, dit topic is nog van donderdag..Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hehe.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik moet eerst horen of ze er uberhaupt tussenzit, anders blijf ik liever uit dat forum weg.
Yap!quote:
Mag niet hopen dat dit topic dood aan het gaan is?Dit -- Parkiet is mijn papa
Nein maar meteen gedaanquote:Op zondag 12 mei 2013 22:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet
Ik ben ff een wietje draaien en een filmpje opzetten en slapen
Blijft nog iemand wakker vannacht?
Nee haha. Rook nog een haze jointje en ik ga daarna maar eens slapenYour beauty never ever scared me.![]()
Is dat niet zonde van je bud?quote:Op maandag 13 mei 2013 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Nee haha. Rook nog een haze jointje en ik ga daarna maar eens slapen
Je komt makkelijker in slaap, maar de slaap duurt lang en is waardeloos
En je verspilt je wiet/hasj een beetje dan vind ik.
Opzich maar ik vind genieten van een jointje tijdens het kijken van iets leuks ook wel chill
Ah, ik dacht je rookt een jointje, doet de lichten uit en gaat meteen slapen.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:01 schreef Amarantha het volgende:
Opzich maar ik vind genieten van een jointje tijdens het kijken van iets leuks ook wel chill
Ja na het jointje wel jaquote:Op maandag 13 mei 2013 01:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, ik dacht je rookt een jointje, doet de lichten uit en gaat meteen slapen.Your beauty never ever scared me.![]()
Glaasje water erbij tegen de droge bek kan ook geen kwaadquote:Op maandag 13 mei 2013 01:04 schreef Amarantha het volgende:
Chips, joint & leuke tv/serie is gewoon een chille combi![]()
![]()
Oh ja haha. Blikje cola it is.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Glaasje water erbij tegen de droge bek kan ook geen kwaadYour beauty never ever scared me.![]()
Rook hasj.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Glaasje water erbij tegen de droge bek kan ook geen kwaad
Hasj.
Hoe is het mensen? Nog een beetje aan het blowen?If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Wel goede muziek voor voor het slapen gaan.quote:Op maandag 13 mei 2013 02:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben nog even hardstyle aan het luisteren
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Hihiquote:Op maandag 13 mei 2013 02:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Wel goede muziek voor voor het slapen gaan.
Geen zin meer in hardstyle![]()
Ik vind Try van P!nk mooi. Weet niet waarom.. Vooral al in combi met de clip. Shit wat een geweldige vrouw is het toch ook. Ben verliefd op haar in deze clip![]()
Totaal niet ver, aflevering 7. Ik ben via tv ingehaakt bij seizoen 5 en heb sindsdien af en toe wat afleveringen gezien, maar ik wilde maar eens vanaf het begin af aan gaan kijken, dus heb 't pas gedownload.quote:If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ah, ben je nog wel ff zoet meequote:Op maandag 13 mei 2013 02:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Totaal niet ver, aflevering 7. Ik ben via tv ingehaakt bij seizoen 5 en heb sindsdien af en toe wat afleveringen gezien, maar ik wilde maar eens vanaf het begin af aan gaan kijken, dus heb 't pas gedownload.![]()
![]()
quote:Alleen wiet.quote:Op maandag 13 mei 2013 02:00 schreef Piye het volgende:
Hasj.
Hoe is het mensen? Nog een beetje aan het blowen?
Wiet en Hasj mix.
Mits goeie soorten.Dit -- Parkiet is mijn papa
Dit.quote:
quote:quote:
Ik ga naar schooltje toe. Doeidoei.
Goedemorgen Olment.
Kale benen zijn niet raar, lekkr pijpen ehvroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
Nee, kilten.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:48 schreef 1marcelfilms het volgende:
Kale benen zijn niet raar, lekkr pijpen ehOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
lapo hihi voor mijOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: