PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Wie is mrvtrampz?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:13 schreef Baje het volgende:
[..]
Blikken, blikken waar mrvtrampz uitkruipt
Haha ik zat ook te luisteren... Zei hij dat nou?!quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:15 schreef Tim86 het volgende:
Hahaha Gertjan Verbeek gaat wat vrouwelijk schoon verbouwen vanavond, wtf
68K nu de goedkoopste. Ik heb hem nog niet gekocht maar ik ga maandag ofzo pas weer spelenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:15 schreef Maver24 het volgende:
Vdm, heb je Pelle al gekocht?, hij is lekker goedkoop aan het worden, de mijne nog met 23k winst verkocht vanmiddag, straks maar even weer aanschaffen
Hij wordt nu weer even wat duurder tot het volgende blije uurtje dat proces herhaalt zich dus je moet hem kopen net na het laatste blije uurtjequote:Op donderdag 9 mei 2013 20:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
68K nu de goedkoopste. Ik heb hem nog niet gekocht maar ik ga maandag ofzo pas weer spelen
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
Maher speelde wel goed.
Strootman daarin tegen was beetje onzichtbaar.
Zo heel erg goed was Maher nou ook weer niet. Paar leuke acties, een heel mooi doelpunt maar voor de rest vooral grossierend in balverlies en mislukkende acties.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
Maher speelde wel goed.
Dat klinkt als een Toefjes uitspraak! Hebben we niet echt te maken met gert jan in deze reeks?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:15 schreef Tim86 het volgende:
Hahaha Gertjan Verbeek gaat wat vrouwelijk schoon verbouwen vanavond, wtf
Maher heeft PSV echt anaal vernederd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
Maher speelde wel goed.
Maandag zal er nog wel één komen. Het zal mij overigens niet verbazen dat er morgen en andere dagen ook nog een HH komtquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij wordt nu weer even wat duurder tot het volgende blije uurtje dat proces herhaalt zich dus je moet hem kopen net na het laatste blije uurtje
Aha ok.quote:
Nopequote:Op donderdag 9 mei 2013 20:17 schreef Tim86 het volgende:
vandermar had geld op PSV staan zo te lezen?
Als Pelle 30k wordt koop ik hem ook welquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maandag zal er nog wel één komen. Het zal mij overigens niet verbazen dat er morgen en andere dagen ook nog een HH komt
Dat doe jij toch altijd?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Aha ok.![]()
Bedankt voor je duidelijke uitleg.
Trampen?quote:
Ik ook..in gold teams. Sturridge staat tegenwoordig standaard in de spits met Mayuka of Agbon ernaast lijkt het wel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:21 schreef vandermar het volgende:
Ik kom de laatste tijd wel erg vaak Agbonlahor tegen
Niks gezienquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waren er nou rellen in Rotterdam tussen Feyenoord en PSV supporters ?
Ik ook daarom speel ik seasons. Ook lekker handicappenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:21 schreef vandermar het volgende:
Ik kom de laatste tijd wel erg vaak Agbonlahor tegen
Ja maar als die ander countert dan is hij veel te goedquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook..in gold teams. Sturridge staat tegenwoordig standaard in de spits met Mayuka of Agbon ernaast lijkt het wel.
Maar ik vind Agbon echt niet zo bijzonder..zijn dribbel lijkt zo matig..als hij moet keren dan heb je alle tijd om weer terug te komen
Werk jij soms ook bij de Telegraaf?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waren er nou rellen in Rotterdam tussen Feyenoord en PSV supporters ?
Als ze dat vorig jaar hadden gedaan hadden we een IF Lens als spitsquote:
Zie ik die achterlijke supporters van Feyenoord wel voor aan eerlijk gezegdquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Werk jij soms ook bij de Telegraaf?
Waar kreeg Toivonen hem vorige jaar dan voor ?quote:
Interland vs mijquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waar kreeg Toivonen hem vorige jaar dan voor ?
Dat zijn geen supportersquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zie ik die achterlijke supporters van Feyenoord wel voor aan eerlijk gezegd
Een 433 kaartje kost toch niet zoveel, gewoon kopen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:30 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lekker dat er ook Fer's in 433 op de markt staan
Meer dan 1Kquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een 433 kaartje kost toch niet zoveel, gewoon kopen.
Neem jij de ferrader in je teamquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:30 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lekker dat er ook Fer's in 433 op de markt staan
Ik heb hem ook maar op hoge ballen is hij heel zwak, de rest wel erg goed ja!quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:20 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Die keeper is trouwens echt heel erg goed. Lange inworp trait, sublieme reflex en alles klem.
Die bestaan niet, zou ook een beetje vreemd zijn!quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:40 schreef Ajacied7 het volgende:
Een keeper die alles klem heeft, daar ben ik al tijden naar op zoek.
Ga SMLENO'en met silvers danquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:47 schreef vandermar het volgende:
Harde kern van PSV ging zich huisvesten in een Feyenoord kroeg op Zuid. Daardoor gingen ze op de vuist.
Dat schijnt het te zijn geweest.
[ afbeelding ]
#SMLENO?
Afleggen voor de goalquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Trampen?
Ja klopt ik loop best vaak lange stukken.
Als je dat bedoeld?
Zoet volgend jaarquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:40 schreef Ajacied7 het volgende:
Een keeper die alles klem heeft, daar ben ik al tijden naar op zoek.
Ik merk hetquote:
Haha, zo slecht in je systeem?quote:
quote:
Dat moment haalde ik thuis gelijk al aan. WTF doen die tweequote:
3-5-2 of 3412quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:09 schreef Maver24 het volgende:
iemand een idee hoe ik de volgende spelers in een team kan krijgen, TOTS Diamanti, TOTS Arteta, TOTS Martinez en TOTS Pelle, dat gaat volgens mij niet makkelijk worden
vooral die achterste is het ff kwijtquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat moment haalde ik thuis gelijk al aan. WTF doen die twee
Daarin is Pelle eigenlijk gewoon zonde om erin te hebben.quote:
Ik wel, die bakken er meestal toch niets vanquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die zou ik echt nooit tegen willen komen
quote:
Hoop alleen dat het achterin nog een beetje blijft staanquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die zou ik echt nooit tegen willen komen
Ik durf hem ook niet te kopen, ben al 2 uur aan het kijken of ik em goedkoper voorbij ziet komen maar nog geen succesquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:18 schreef vandermar het volgende:
Pelle 66,5K ik wil hem kopen maar hij gaat nog veel goedkoper worden
Wel heel aanvallend jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoop alleen dat het achterin nog een beetje blijft staan
Beter kom je online ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoop alleen dat het achterin nog een beetje blijft staan
en zoiets? http://wefut.nl/squad/1286quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik durf hem ook niet te kopen, ben al 2 uur aan het kijken of ik em goedkoper voorbij ziet komen maar nog geen succes
Ik doe het niet. Maandag speel ik pas weerquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die zie ik ook, haha, ik twijfel nu of ik het moet doen,
Ik ga vanavond nog even door met hunten en als het einde van de avond niet is gelukt koop ik er gewoon 1quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe het niet. Maandag speel ik pas weer
7 chemquote:
zo erg gefocussed op alles erom heenquote:
3412 wel alles 9 chemquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zo erg gefocussed op alles erom heen
Vraag is alleen wanneer, ik heb die van mij met winst verkocht vanmiddag maar ik wil em al weer terugkopen, zie em niet goedkoper worden, althans vandaag niet meer. Hij is erg goed, enorm veel loopvermogen en zeer goed schotquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:28 schreef Nickskuh het volgende:
Ik wil TOTS Lens maar ik denk dat hij nog wel een stuk daalt
Ik speelde vandaag tegen een team met TOTS Ince. Die was echt smerig goed. Die rende overal voorbij en zijn schoten ging er continue inquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:30 schreef Tim86 het volgende:
Gisteren kwam ik meteen een team tegen met 3 TOTS spelers..die 86 pace Spaanse spits, Bochetti en nog iemand. Vielen geen van allen op eigenlijk, terwijl hij wel goed was.
Wigan staat in de finale van de FA cup. Maakt dat ze minder degradatiekandidaat?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:30 schreef Toefjes het volgende:
Zo.
Iemand nog een grapje over een degradatie kandidaat?
gefeli ouwequote:Op donderdag 9 mei 2013 21:30 schreef Toefjes het volgende:
Zo.
Hopelijk is BPL woensdag.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:31 schreef Ajacied7 het volgende:
IF Chiellini zal waarschijnlijk het goedkooptste zijn op de avond van het TOTS BPL release?
Gefeliciteerd Toefsquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:30 schreef Toefjes het volgende:
Zo.
Mooi dat je hebt genotenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik scheld niet snel met kanker. Maar kanker, wat een ontlading
Alles alweer verkocht (met winst) Narsingh kan alleen maar rennen, voor de rest waardeloos.quote:
Sowieso het feest voorafquote:
Vind hem wel lekker spelen opzich. Je moet wel een soort van op de counter met steekpasses werken inderdaad.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:35 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Alles alweer verkocht (met winst) Narsingh kan alleen maar rennen, voor de rest waardeloos.
Hij is al weer weg, gekocht zekerquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:35 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Alles alweer verkocht (met winst) Narsingh kan alleen maar rennen, voor de rest waardeloos.
Not my style of playquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vind hem wel lekker spelen opzich. Je moet wel een soort van op de counter met steekpasses werken inderdaad.
spannende wedstrijdquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sowieso het feest voorafGewoon feesten met PSV supporters. Zij aan zij, arm in arm
3 keer knipperen en opeen 2-0 voorstaan![]()
Het moment dat de scheidsrechter affloot
Hoe kwam het allemaal over op televisie?
Ik heb hem niet.quote:
Speelt juist heerlijk man. Snel tikken vanaf de verdediging/middenveld om vervolgens een dodelijke steekpass te geven op Narsingh of Afellay op linksquote:
PSV had de 2e helft echt nog wel goede kansen. Ze kwamen zo sterk over als ze aan de bal waren. En ik gunde het de PSV'ers zelfs ook nog wel op 1 of andere gekke manier. Maar dit was toch echt de mooiste dag voor mij persoonlijk, in een fantastisch jaar tot nu toequote:
Ik haal alleen met oudjaar één. Voor de rest nooitquote:
Nog 1 dag om een lot te kopen. Wat zou u doen met 38.4 miljoen?quote:
hahah ja ik eigenlijk ook, 1 keer een uitzondering ditquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik haal alleen met oudjaar één. Voor de rest nooit
Wie ben je op xbox live?quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Thorb invite me even als jullie clubs gaan doen en een plekje over hebben. Mic aanwezig tegenwoordig 14.gif
Ik kan niet inviten, sowieso kan niemand inviten in FIFA 13. Je moet een verzoek indienen en die moet Smoookz/Rijst/Crookk accepten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Thorb invite me even als jullie clubs gaan doen en een plekje over hebben. Mic aanwezig tegenwoordig 14.gif
Je bedoelt hugh zekerquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:49 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga niet mee clubben als dat tuig wat hierboven post meedoet ...
Kun je lb-y pasjes op mij geven.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:49 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga niet mee clubben als dat tuig wat hierboven post meedoet ...
Qua workrates en fysiek sowieso. Als de rest van het middenveld zijn gebrek aan defending dan kan compenseren kan het makkelijk.quote:
Gefeliciteerd ouwe pik !quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bazen
Mooi.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand hier wel eens gehad dat een ethernet kabel niet wordt herkent door een Xbox?Werkte perfect, nu herkent die hem niet
Ja heb ik ook wel eens gehad, even eruit/erin of even xbox rebooten, dat helpt meestal wel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand hier wel eens gehad dat een ethernet kabel niet wordt herkent door een Xbox?Werkte perfect, nu herkent die hem niet
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bazen
Feest zet zich voort in Alkmaar, ik gewoon lekker met een drankje thuis. Een super dag gehad. PSV heeft echt een hele leuke supporterskernquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ouwe pik !
Wat doe je hier? Je moet straal bezopen in de stad rondhangen ...
Ging Jan Jood van Gangelen ook in bad?quote:
quote:
Klopt, valt me tegen dat je zo achter loopt timquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:56 schreef Tim86 het volgende:
Andy vd Meyde doet mee aan Jouw vrouw, mijn vrouw lees ik net
Normaal kijk ik nooit naar dat soort inteelt programma'squote:Op donderdag 9 mei 2013 21:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, valt me tegen dat je zo achter loopt tim
vind je ook meer iets voor sbsquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Normaal kijk ik nooit naar dat soort inteelt programma's
Zit nu Klöpping 2.0 terug te kijken, echt een toffe aflevering dit
Hoop het voor je, ging het ook maar zo met Lens..quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:59 schreef Maver24 het volgende:
Genoeg Pelle's nu te vinden onder de 70k, stuk of 9, als ik em weer voor 50k zie zoals gisteravond koop ik em meteen
Alleen funniest home videosquote:
Lees nu het topic terug van tijdens de wedstrijdquote:
Ik koop hem denk ik ook zodra hij onder de 50 isquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:59 schreef Maver24 het volgende:
Genoeg Pelle's nu te vinden onder de 70k, stuk of 9, als ik em weer voor 50k zie zoals gisteravond koop ik em meteen
Bij SBS hadden ze reacties van scheidsrechters en die zeiden dat het niet mag en dat Kuipers goed zat.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lees nu het topic terug van tijdens de wedstrijdZaten echt wel wat spannende momenten bij.
Dat Mertens die bal uit Esteban zijn handen trapte,was dat nou regelementair of niet? Ik had het gevoel dat we erg goed wegkwamen. Kon niet zien of Esteban de bal los of vast had
nope, mag zelfs niet als hij hem los hadquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lees nu het topic terug van tijdens de wedstrijdZaten echt wel wat spannende momenten bij.
Dat Mertens die bal uit Esteban zijn handen trapte,was dat nou regelementair of niet? Ik had het gevoel dat we erg goed wegkwamen. Kon niet zien of Esteban de bal los of vast had
Hij had de bal los, vroeger mocht dat maar dat mag tegenwoordig niet meer. De keeper mag niet gehinderd worden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Paal raakte de bal nog goed in de slotfase vandaag ja.quote:
Ongelukkig momentje van Lensquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Paal raakte de bal nog goed in de slotfase vandaag ja.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Paal raakte de bal nog goed in de slotfase vandaag ja.
Haha. Jammer voor PSV dan. Die handsbal was in de eerste helft toch? Die zag ik van de 2e ring nog welquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij SBS hadden ze reacties van scheidsrechters en die zeiden dat het niet mag en dat Kuipers goed zat.
PSV had wel 2x een penalty MOETEN krijgen. Zuiver hands en een zuivere overtreding opMertens
Klopt ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha. Jammer voor PSV dan. Die handsbal was in de eerste helft toch? Die zag ik van de 2e ring nog welDie 2e penalty zal aan het begin van de 2e helft geweest zijn
tja, als je Mertens ziet vallen, ga je er al vanuit dat het een schwalbe is. Ik was meer woedend dan angstig voor een penalty eigenlijkquote:
Hij gaat eerder naar Barca dan naar Madrid.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:17 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Real is bereid om 120 miljoen te betalen voor Neymar..
Yeah right..
Barca had toch al aanbetaald?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:17 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Real is bereid om 120 miljoen te betalen voor Neymar..
Yeah right..
quote:
Iwan had dat vorige week met iemand toch? Maar die heeft nog geen speler teruggekregen.quote:
Nope niks gekregenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iwan had dat vorige week met iemand toch? Maar die heeft nog geen speler teruggekregen.
Hmm, vaag. Itani zegt dat als je een speler discard (de NIF terwijl je de IF hoort te krijgen) je de IF alsnog krijgt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iwan had dat vorige week met iemand toch? Maar die heeft nog geen speler teruggekregen.
Almeback had maar 10 fitnessquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:39 schreef vandermar het volgende:
Dan zegt hij wel dat IF Hulk niet zo snel is maar vervolgens zie je in een clip wel dat hij met de bal aan de voet Almeback er uit loopt
Ik zou pas onder de indruk zijn als ie David Luiz eruit loopt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:39 schreef vandermar het volgende:
Dan zegt hij wel dat IF Hulk niet zo snel is maar vervolgens zie je in een clip wel dat hij met de bal aan de voet Almeback er uit loopt
Dat is onmogelijk. Dat is Usain Bolt met een bos krullenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik zou pas onder de indruk zijn als ie David Luiz eruit loopt.
Ik bedoelquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:41 schreef Toefjes het volgende:
http://puu.sh/2Q879.jpg
Dit wordt een leuk team
Wat doe jij nou al thuis manquote:
Je moet ook geen ongestelde vrouwen op een shirt laten zitten.quote:
quote:Voetballer (15) Buitenboys mishandeld
De Almeerse voetbalclub S.C. Buitenboys is opnieuw opgeschrikt door een geweldsincident. Een 15-jarige speler is vanavond in het ziekenhuis beland, toen hij tijdens een wedstrijd in zijn gezicht werd getrapt. Een 14-jarige jongen uit Meteren is aangehouden.
De speler uit Almere viel na een duel met de tegenstander languit op de grasmat. Toen hij wilde opstaan, kreeg hij een harde schop in het gezicht van de 14-jarige verdachte. Het slachtoffer viel opnieuw en werd met bloedend gezicht afgevoerd naar het ziekenhuis. Hij heeft hoofdletsel, waarvan onduidelijk is hoe ernstig het is.
De 14-jarige jongen, die speelt voor Voetbalvereniging Tricht uit het gelijknamige plaatsje, wordt vrijdag voorgeleid bij de kinderrechter. De wedstrijd werd gespeeld op het veld van De Zuidvogels in Huizen. Daar was een jeugdtoernooi aan de gang.
Vorig jaar werd grensrechter Richard Nieuwenhuizen van Buitenboys slachtoffer van geweld op het voetbalveld. Hij overleed aan zijn verwondingen.
Ik vond het ook niet echt bijzonder. Maar ik speelde dan ook fifa. Wedstrijd was ook niet echt boeiend meer na de 2-1. PSV was stukken beter en moest een paar keer scoren.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat doe jij nou al thuis man?
FeliVerder ga ik maar geen woorden vuil maken aan de wedstrijd. Vind het wel apart dat overal de sfeer zo geroemd werd, maar ik vond het van beide kanten niet zo bijzonder eigenlijk
Te triest voor woorden.quote:
Dan moet ik echt veel geld uitgeven aan Wiel Ajax. Dat lijkt me niet zo slim.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
maak dan dit:
http://puu.sh/2PZIA.jpg
Weer bij die club...bizar.quote:
Naja ze creerde niet echt veel. Wel kwalijk natuurlijk dat de scheidsrechter blijkbaar een paar penalty's had kunnen geven, een uit een moment waar de 1-0 van AZ uit kwam. Maja, tis niet anders.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet echt bijzonder. Maar ik speelde dan ook fifa. Wedstrijd was ook niet echt boeiend meer na de 2-1. PSV was stukken beter en moest een paar keer scoren.
Dat ze er ook ff een Gold HH in gooien. Prijzen die stijgen, dat kan natuurlijk nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:49 schreef Maver24 het volgende:
Pelle maar gekocht voor 55k, stond er net 1 bij het uur
Morgen gewoon een werkdag en het feest zet zich toch voort in Alkmaar. En de sfeer was wel vet hoor? Wellicht een verkeerde keuze om niet de stad in te gaan, maar om bij het stadion te blijven. Amstel litequote:Op donderdag 9 mei 2013 22:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat doe jij nou al thuis man?
FeliVerder ga ik maar geen woorden vuil maken aan de wedstrijd. Vind het wel apart dat overal de sfeer zo geroemd werd, maar ik vond het van beide kanten niet zo bijzonder eigenlijk
Dat komt nog mien jong, het is pas donderdagquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat ze er ook ff een Gold HH in gooien. Prijzen die stijgen, dat kan natuurlijk niet
Het was geen schwalbe maar hij beoordeelde het als iets ongelukkigs en niet als iets wat dusdanig zwaar genoeg was voor een Penalty. Bij een schwalbe had hij gefloten voor een vrije trap tegen. Nu werd het een doeltrap.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja ze creerde niet echt veel. Wel kwalijk natuurlijk dat de scheidsrechter blijkbaar een paar penalty's had kunnen geven, een uit een moment waar de 1-0 van AZ uit kwam. Maja, tis niet anders.
Ik ben wel weer gesterkt in mijn mening dat Kuipers een flutscheids is. Niet omdat hij tegen PSV zou fluiten ofzo hoor, maar gewoon omdat hij bang is om discutabele beslissingen te maken. Als hij vond dat Mertens een schwalbe maakte, had ie hem ook gewoon geel moeten geven. Dat durft ie niet, wss omdat ie al wist dat er dikke kans was dat het wel een penalty was.
ik heb te veel gedronken en ik vond het wel vet om hem te kopen eigenlijk. niet dat ik er nog mee ga spelen ofzoquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:48 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Lens nu al gekocht ja? Waarom niet wachten tot ie nog wat daalt?
Zaterdag zal wel het dieptepunt worden qua prijzen..hoop/denk ik. Al kan ik er toch geen zinnig woord over zeggen dit jaarquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat komt nog mien jong, het is pas donderdag
Ja wtf was dat man. Light bier en dat was het enige wat te krijgen wasquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Morgen gewoon een werkdag en het feest zet zich toch voort in Alkmaar. En de sfeer was wel vet hoor? Wellicht een verkeerde keuze om niet de stad in te gaan, maar om bij het stadion te blijven. Amstel liteAl heb je 100 beker finales, maar met dat soort (voor)vocht krijg je nooit de sfeer er in
Ja maar de vraag is, gaan de prijzen dan nog zo laag worden als gisteren? Meeste mensen hebben nu hun packs gekocht, en daardoor kwam er ineens heel veel aanbod. Nu de vraag begint te stijgen, begint het aanbod te dalen. We hebben natuurlijk geen idee hoeveel packs er precies geopend zijn, maar ik vraag me af of het bij een HH nog zover gaat dat de prijzen lager uitkomen dan gisteren.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat komt nog mien jong, het is pas donderdag
Ik weet het niet hoor. Dure IF silvers zakken nog altijd na 'hun' week. Ik kijk nog wel even wanneer ik de spelers die ik wil koop.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zaterdag zal wel het dieptepunt worden qua prijzen..hoop/denk ik. Al kan ik er toch geen zinnig woord over zeggen dit jaar
Ik denk eerder pas over een paar weken, als de BPL en Serie A Totsen komen. Dat dan iedereen van die spelers af wilquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zaterdag zal wel het dieptepunt worden qua prijzen..hoop/denk ik. Al kan ik er toch geen zinnig woord over zeggen dit jaar
Ik ga ze maar gewoon kopen op het moment dat ik de prijs acceptabel vind en als ik voldoende budget over houdt om andere leuke dingen te doenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Dure IF silvers zakken nog altijd na 'hun' week. Ik kijk nog wel even wanneer ik de spelers die ik wil koop.
Achteraf hadden jullie recht op een pingel, met die handsbal. En tja, Mertens verliest een schoen ook niet zomaar in het strafschop gebied in de 2e helft.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja wtf was dat man. Light bier en dat was het enige wat te krijgen was. 2de helft was eigenlijk compleet stil van 2 kanten, tot de laatste 10 minuten. Voor de wedstrijd was wel tof, tot die domme dwerg kwam optreden. Wat een sof was dat zeg.
Oh natuurlijk, was vergeten dat jij natuurlijk niet mee naar Alkmaar gingIn Eindhoven staat het podium nog maar hebben ze Bekerwinnaar maar even weggehaald zag ik in de trein
De NS hadden het vandaag wel goed op orde, meevallertje
Ja precies. Ik ben alleen benieuwd of er nog meer zilvere TOTS spelers komen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ga ze maar gewoon kopen op het moment dat ik de prijs acceptabel vind en als ik voldoende budget over houdt om andere leuke dingen te doen
mja, ik koop ze op het moment dat ik ze wil gebruiken en dat is nu nog niet aan de orde. Ik heb nog een verlanglijstje open staan:quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk eerder pas over een paar weken, als de BPL en Serie A Totsen komen. Dat dan iedereen van die spelers af wil
hahahaquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:58 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop stiekem op een TOTS Janmaattoch wel echt veruit de beste verdediger dit seizoen in de Eredivisie.
Dan eerder TOTS Blind, die heeft veel meer indruk gemaakt en is kampioen geworden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:58 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop stiekem op een TOTS Janmaattoch wel echt veruit de beste verdediger dit seizoen in de Eredivisie.
Naja ik gun het jullie (op Altidore naquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Achteraf hadden jullie recht op een pingel, met die handsbal. En tja, Mertens verliest een schoen ook niet zomaar in het strafschop gebied in de 2e helft.
Was gped aangeschoten toen ik het stadion in ging, haha. Wel een mooi feest in de stad met je mede PSV'ers hoorEn die tyfus mongool van van Velzen, tyft op man. Kut dwerg. ga ergens anders de dwerg uithangen met je baby get higher
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan eerder TOTS Blind, die heeft veel meer indruk gemaakt en is kampioen geworden.
quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja ik gun het jullie (op Altidore na) wel, meer dan de PSV'ers. Ongelooflijk hoe Marcelo en Bouma weer stonden te klooien, en hoe weinig Waterman voor ons gedaan heeft. Advocaat heeft gewoon zijn vriendje weer in de goal gezet
![]()
Ik ben wel teleurgesteld in hoe PSV gespeeld heeft en wat voor inzet erin zat. Ik ben alleen heel blij met hoe Locadia speeldeAlleen die laatste kans had ie wel wat meer mee kunnen doen.
Ik heb ook wel wat plezier gemaakt met eerst PSV en daarna AZ fans in de treinVerder was het in en rond het stadion vooral gezeur, veel mensen die liepen te klagen over het bier en het leek wel of het personeel de opdracht had gekregen zo langzaam mogelijk bier te tappen
Gotze en Hazard gaan heeeeel duur worden denk ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
mja, ik koop ze op het moment dat ik ze wil gebruiken en dat is nu nog niet aan de orde. Ik heb nog een verlanglijstje open staan:
TOTS Lens
TOTS Aliadiere
IF Kompany
TOTS Fellaini
TOTS Hazard
TOTS Vertonghen
SIF/TOTS Benteke
TOTS Götze
TOTS Lewa
Ben benieuwd hoeveel ik kwijt zal zijn voor dit rijtje
ja man ik stond ook zo bij de bier. en dat meisje tappen *pisstraaltje*quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja ik gun het jullie (op Altidore na) wel, meer dan de PSV'ers. Ongelooflijk hoe Marcelo en Bouma weer stonden te klooien, en hoe weinig Waterman voor ons gedaan heeft. Advocaat heeft gewoon zijn vriendje weer in de goal gezet
![]()
Ik ben wel teleurgesteld in hoe PSV gespeeld heeft en wat voor inzet erin zat. Ik ben alleen heel blij met hoe Locadia speeldeAlleen die laatste kans had ie wel wat meer mee kunnen doen.
Ik heb ook wel wat plezier gemaakt met eerst PSV en daarna AZ fans in de treinVerder was het in en rond het stadion vooral gezeur, veel mensen die liepen te klagen over het bier en het leek wel of het personeel de opdracht had gekregen zo langzaam mogelijk bier te tappen
Wat?quote:
Bij onze bar hadden ze ook een ingenieus systeem. Eentje stond er bij een pisstraaltje te tappen en de andere 4 gingen daarbij staan wachten en ouwehoeren. Schoot gigantisch goed opquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja man ik stond ook zo bij de bier. en dat meisje tappen *pisstraaltje*
godver
pisstraaltje ging verder . godver.
iemand drong voor. 5 bier
aids
pisstraaltje
toen maar weggegaan
KOmt omdat hij negeroide is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat?
Die vent liep zo te zuigen de hele wedstrijd. En ging ook nog gebaartjes naar ons lopen maken
Hij is een baas en PSV niet. Overigens komen al mijn voorspellingen uit over PSVquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat?
Die vent liep zo te zuigen de hele wedstrijd. En ging ook nog gebaartjes naar ons lopen maken
Geweldig mooi voor jequote:Op donderdag 9 mei 2013 23:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij is een baas en PSV niet. Overigens komen al mijn voorspellingen uit over PSV
Allemaal in dienst van Feyenoord. Zie hier waarom er 11 jaar geen prijzen meer gewonnen zijn op Rotterdam Zuid. Ze kunnen niet eens een biertje tappenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij onze bar hadden ze ook een ingenieus systeem. Eentje stond er bij een pisstraaltje te tappen en de andere 4 gingen daarbij staan wachten en ouwehoeren. Schoot gigantisch goed op
Ik stond ook wel echt versteld van die onderste rijen van de tribunes. Die staan gewoon op steigersquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Allemaal in dienst van Feyenoord. Zie hier waarom er 11 jaar geen prijzen meer gewonnen zijn op Rotterdam Zuid. Ze kunnen niet eens een biertje tappen
Je kunt lullen wat je wilt, maar mijn X1 voorspelling was dus gewoon gratis geldquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:05 schreef ThadCastle het volgende:
Marcelo en Altidore gedroegen zich allebei als een stel mongolen
Ok Barry van Galenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Allemaal in dienst van Feyenoord. Zie hier waarom er 11 jaar geen prijzen meer gewonnen zijn op Rotterdam Zuid. Ze kunnen niet eens een biertje tappen
Maar Marcelo is een mongool, en Altidore niet. Dus die hoeft zich ook niet als een mongool te gedragen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:05 schreef ThadCastle het volgende:
inb4 tobi met een reactie op toefjes
Altidore is ook een mongoolquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar Marcelo is een mongool, en Altidore niet. Dus die hoeft zich ook niet als een mongool te gedragen.
Daarom. Jammer dat Red de Kuip dat niet inziet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik stond ook wel echt versteld van die onderste rijen van de tribunes. Die staan gewoon op steigers![]()
![]()
Wordt tijd voor een nieuw stadion
Ja, voor je weer stoere tweets gaat doen... laatste 10 jaar wij 2 prijzen, jullie 0. Jullie hebben alleen een speelgoed olifant gescoord de afgelopen jaren. 30.000 man per wedstrijd meer op de tribunes. En uitgerekend wij halen de prijs in jullie stadion opquote:
Ik hoop dat hij verstandig is en zich niet zo uit de tent laat lokken. Lekker reageren met Ok, Barry van Galen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:05 schreef ThadCastle het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het stadion zelf is ook niet zoveel bijzonders. Wat het zo bijzonder maakt is het publiek en de manier waarop dat opgesteld is rond het veld. Als je in een nieuw stadion hetzelfde idee gebruikt qua plaatsing van het publiek, is dat een winst voor iedereenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom. Jammer dat Red de Kuip dat niet inziet.
Ok, Barry van Galen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, voor je weer stoere tweets gaat doen... laatste 10 jaar wij 2 prijzen, jullie 0. Jullie hebben alleen een speelgoed olifant gescoord de afgelopen jaren. 30.000 man per wedstrijd meer op de tribunes. En uitgerekend wij halen de prijs in jullie stadion opBest sneu
Feyenoord heeft toch ook 1x de beker gewonnen afgelopen 10 jaarquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, voor je weer stoere tweets gaat doen... laatste 10 jaar wij 2 prijzen, jullie 0. Jullie hebben alleen een speelgoed olifant gescoord de afgelopen jaren. 30.000 man per wedstrijd meer op de tribunes. En uitgerekend wij halen de prijs in jullie stadion opBest sneu
Jup, dat klopt. Jammer dat er een groep mensen is die dat niet willen geloven. Er zijn veel mooiere stadion's op zich in de wereld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, het stadion zelf is ook niet zoveel bijzonders. Wat het zo bijzonder maakt is het publiek en de manier waarop dat opgesteld is rond het veld. Als je in een nieuw stadion hetzelfde idee gebruikt qua plaatsing van het publiek, is dat een winst voor iedereen
Ik was TOTS Vidal vergetenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:08 schreef Maver24 het volgende:
mijn verlanglijstje is:
TOTS Arteta
TOTS Javi Martinez
TOTS Cazorla
TOTS Mata
TOTS Suarez
TOTS Vertonghen
TOTS Vidal
TOTS El Sharaway
TOTS Lamela
Ik kan nog wel even doorgaan, haha
Dat soort dingen zijn enkel prijzen voor degradatiekandidatenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Feyenoord heeft toch ook 1x de beker gewonnen afgelopen 10 jaar![]()
Tobi reageert weer met "we" in combinatie met Feyenoord als er een titel lonkt. Anders niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:05 schreef ThadCastle het volgende:
ow? fair play cup? Of ben ik toch iets vergeten?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Feyenoord heeft toch ook 1x de beker gewonnen afgelopen 10 jaar![]()
moet je voorstellen als je fr supporter bent al jaren lang niks anders te krijgen als amstel lite.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja wtf was dat man. Light bier en dat was het enige wat te krijgen was. 2de helft was eigenlijk compleet stil van 2 kanten, tot de laatste 10 minuten. Voor de wedstrijd was wel tof, tot die domme dwerg kwam optreden. Wat een sof was dat zeg.
Oh natuurlijk, was vergeten dat jij natuurlijk niet mee naar Alkmaar gingIn Eindhoven staat het podium nog maar hebben ze Bekerwinnaar maar even weggehaald zag ik in de trein
De NS hadden het vandaag wel goed op orde, meevallertje
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ow? fair play cup? Of ben ik toch iets vergeten?
Hoi wat is je huidige futteam?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:12 schreef nwilke het volgende:
[..]
moet je voorstellen als fr supporter bent al jaren lang niks anders te krijgen als amstel lite.
Nee die beker die jullie net hebben gepakt, hadden zij in 2008quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ow? fair play cup? Of ben ik toch iets vergeten?
Serieus? Vorig jaar bij de Bekerfinale was er gewoon normaal amstel hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:12 schreef nwilke het volgende:
[..]
moet je voorstellen als fr supporter bent al jaren lang niks anders te krijgen als amstel lite.
Ik vond het het allermooiste dat je tweette dat Feyenoord weer gewonnen had van een degradatie kandidaat toen ze bij AZ wonnen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn enkel prijzen voor degradatiekandidaten
Volgens zijn er geen stadions meer waar 5% bier wordt geschonken. Alles wordt met veel water gemengd. Op festivals wordt het ook allemaal met water aangemaakt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:12 schreef nwilke het volgende:
[..]
moet je voorstellen als je fr supporter bent al jaren lang niks anders te krijgen als amstel lite.
Hallo bij ons wordt gewoon normaal Bavaria geschonken. 5 % niks aangelengd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Volgens zijn er geen stadions meer waar 5% bier wordt geschonken. Alles wordt met veel water gemengd. Op festivals wordt het ook allemaal met water aangemaakt.
We hebben het inderdaad bij Zwolle laten liggenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond het het allermooiste dat je tweette dat Feyenoord weer gewonnen had van een degradatie kandidaat toen ze bij AZ wonnen.
En de week er na bij ZWOLLE (.. !!!) verliezen. ZWOLLE.
Jammer. Met die 3 puntjes hadden jullie nog best CL kunnen spelen. Nu stond alleen ik met een MC Kroket te smilen vanmiddag op de Coolsingel
Oh. Wat een kut reactiequote:Op donderdag 9 mei 2013 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
We hebben het inderdaad bij Zwolle laten liggenSoms verlies je en soms win je. Part of the game.
Oh, dan was het gewoon vies bierquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hallo bij ons wordt gewoon normaal Bavaria geschonken. 5 % niks aangelengd.
En dat van Festivals is ook niet waar, dat is een fabel. Vorig jaar onderzocht en er was geen festival waar het niet klopte.
Jackson helemaal vergetenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gotze en Hazard gaan heeeeel duur worden denk ikAl ligt dat eraan welke positie ze Gotze geven
Mijn rijtje:
TOTS Arteta
TOTS Mangala
TOTS Lens
TOTS Vertonghen
TOTS Jackson
TOTS Cazorla
IF Hulk
Deze wil ik iig hebben en teams omheen bouwen
Is nog wel prima te drinken vind ikquote:
Dat dacht ik al jaquote:
/Same, net als Amstel Bahquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, dan was het gewoon vies bierGrolsch vind ik niet echt te pruimen namelijk
Mijn gedachten dwaalden meerdere malen af naar een heerlijk Bavariaatje terwijl ik mijn Amstel Light naar binnen probeerde te krijgenquote:
Heeuuquote:
Heineken en Amstel is dan ook bocht. Grolsch snap ik dat sommige mensen lekker vinden, maar is niet echt mijn smaak. Ik ben gewend aan Bavaria, dus de bieren met een smaak die daar op lijkt (Jupiler Hertog jan Alfa enz.) zijn meer mijn bierenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind bavaria lekkerder dan heineken
Wekker gaat om half 6.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:19 schreef Toefjes het volgende:
Kom patje zullen we dronken naar de divisie 5 degraderen met clubs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |