PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Wie is mrvtrampz?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:13 schreef Baje het volgende:
[..]
Blikken, blikken waar mrvtrampz uitkruipt
Haha ik zat ook te luisteren... Zei hij dat nou?!quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:15 schreef Tim86 het volgende:
Hahaha Gertjan Verbeek gaat wat vrouwelijk schoon verbouwen vanavond, wtf
68K nu de goedkoopste. Ik heb hem nog niet gekocht maar ik ga maandag ofzo pas weer spelenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:15 schreef Maver24 het volgende:
Vdm, heb je Pelle al gekocht?, hij is lekker goedkoop aan het worden, de mijne nog met 23k winst verkocht vanmiddag, straks maar even weer aanschaffen
Hij wordt nu weer even wat duurder tot het volgende blije uurtje dat proces herhaalt zich dus je moet hem kopen net na het laatste blije uurtjequote:Op donderdag 9 mei 2013 20:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
68K nu de goedkoopste. Ik heb hem nog niet gekocht maar ik ga maandag ofzo pas weer spelen
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
Maher speelde wel goed.
Strootman daarin tegen was beetje onzichtbaar.
Zo heel erg goed was Maher nou ook weer niet. Paar leuke acties, een heel mooi doelpunt maar voor de rest vooral grossierend in balverlies en mislukkende acties.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
Maher speelde wel goed.
Dat klinkt als een Toefjes uitspraak! Hebben we niet echt te maken met gert jan in deze reeks?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:15 schreef Tim86 het volgende:
Hahaha Gertjan Verbeek gaat wat vrouwelijk schoon verbouwen vanavond, wtf
Maher heeft PSV echt anaal vernederd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
Maher speelde wel goed.
Maandag zal er nog wel één komen. Het zal mij overigens niet verbazen dat er morgen en andere dagen ook nog een HH komtquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij wordt nu weer even wat duurder tot het volgende blije uurtje dat proces herhaalt zich dus je moet hem kopen net na het laatste blije uurtje
Aha ok.quote:
Nopequote:Op donderdag 9 mei 2013 20:17 schreef Tim86 het volgende:
vandermar had geld op PSV staan zo te lezen?
Als Pelle 30k wordt koop ik hem ook welquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maandag zal er nog wel één komen. Het zal mij overigens niet verbazen dat er morgen en andere dagen ook nog een HH komt
Dat doe jij toch altijd?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Aha ok.![]()
Bedankt voor je duidelijke uitleg.
Trampen?quote:
Ik ook..in gold teams. Sturridge staat tegenwoordig standaard in de spits met Mayuka of Agbon ernaast lijkt het wel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:21 schreef vandermar het volgende:
Ik kom de laatste tijd wel erg vaak Agbonlahor tegen
Niks gezienquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waren er nou rellen in Rotterdam tussen Feyenoord en PSV supporters ?
Ik ook daarom speel ik seasons. Ook lekker handicappenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:21 schreef vandermar het volgende:
Ik kom de laatste tijd wel erg vaak Agbonlahor tegen
Ja maar als die ander countert dan is hij veel te goedquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook..in gold teams. Sturridge staat tegenwoordig standaard in de spits met Mayuka of Agbon ernaast lijkt het wel.
Maar ik vind Agbon echt niet zo bijzonder..zijn dribbel lijkt zo matig..als hij moet keren dan heb je alle tijd om weer terug te komen
Werk jij soms ook bij de Telegraaf?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waren er nou rellen in Rotterdam tussen Feyenoord en PSV supporters ?
Als ze dat vorig jaar hadden gedaan hadden we een IF Lens als spitsquote:
Zie ik die achterlijke supporters van Feyenoord wel voor aan eerlijk gezegdquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Werk jij soms ook bij de Telegraaf?
Waar kreeg Toivonen hem vorige jaar dan voor ?quote:
Interland vs mijquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waar kreeg Toivonen hem vorige jaar dan voor ?
Dat zijn geen supportersquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zie ik die achterlijke supporters van Feyenoord wel voor aan eerlijk gezegd
Een 433 kaartje kost toch niet zoveel, gewoon kopen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:30 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lekker dat er ook Fer's in 433 op de markt staan
Meer dan 1Kquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een 433 kaartje kost toch niet zoveel, gewoon kopen.
Neem jij de ferrader in je teamquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:30 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lekker dat er ook Fer's in 433 op de markt staan
Ik heb hem ook maar op hoge ballen is hij heel zwak, de rest wel erg goed ja!quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:20 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Die keeper is trouwens echt heel erg goed. Lange inworp trait, sublieme reflex en alles klem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |