Dusdanig fanatiek dat Verbeek ze vijf minuten voor tijd moest opjuttenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:55 schreef sonnyspek het volgende:
Waren de AZ'ers een beetje te horen op tv?
Ja ik zag het.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dusdanig fanatiek dat Verbeek ze vijf minuten voor tijd moest opjutten
VBL / Feliciteer hier alvast PSV met het behalen van de landstitel 2012/2013quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom is er nog geen topic 'lach hier PSV uit?' Ik voel namelijk leedvermaak in mij opborrelen.. een jubileumjaar in de soep gelopen, priceless
Zag er wel aardig uit, al werd het niet goed in beeld gebracht, ook al hadden ze blijkbaar 20 verschillende camera's. Verder was het om eerlijk te zijn nogal een duf sfeertje op TV, misschien dat het in het stadion anders was.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:58 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja ik zag het.Waren die sfeeracties beetje mooi?
Ja dat heb je altijd, zo leek het ook alsof de Psv supporters erg saai waren, maar die hoor je gewoon niet in het stadion.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zag er wel aardig uit, al werd het niet goed in beeld gebracht, ook al hadden ze blijkbaar 20 verschillende camera's. Verder was het om eerlijk te zijn nogal een duf sfeertje op TV, misschien dat het in het stadion anders was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |