Heb je ook een baby magnum?quote:
Een zelfmaak-baby magnum!quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan is het nu een verrotte baby magnum als hij nog moet bevriezen
Nee, zelfmaak splitjes.quote:
Vruchtensap in een vormpje, wachten tot het randje bevroren is, het nog vloeibare sap eruit gieten, vanilleyoghurt erin. Ermnerm.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Splitje?
Als in dit:
[ afbeelding ]
??
HOE werkt dat?
O dat klinkt als teveel werkquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vruchtensap in een vormpje, wachten tot het randje bevroren is, het nog vloeibare sap eruit gieten, vanilleyoghurt erin. Ermnerm.
Ik heb een soort van baksteen waar alles heel makkelijk en snel gaat.quote:
Maar ik vind het al veel werk om een komkommer in plakjes te snijden he?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een soort van baksteen waar alles heel makkelijk en snel gaat.
True.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar ik vind het al veel werk om een komkommer in plakjes te snijden he?![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
BE ik heb wel seche restore staan! Als je nou dinsdagavond ff hier songfestival komt kijken?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Tempted... Stiekem vind ik de ESF groep eng...
![]()
Ik ben homo jongeh, ik mag dat!quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd Taart heb jij een Songfestival-goerp? JE REPUTATIE JONGE!
Iedereen die komt is lief. Maar ook heel klef en ik had me voorgenomen mee te gaan posten daar, maar ik heb geloof ik drie posts in het hele ESF forum.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Henkpietklaaswim komt ook en die is lief
Maar bij mij is het zeker weten gezelligEn ik zet alleen maar rauwkost op tafel dus geen stiekeme verleidingen
Je weet waar mijn huis woont als je besluit toch te komenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Iedereen die komt is lief. Maar ook heel klef en ik had me voorgenomen mee te gaan posten daar, maar ik heb geloof ik drie posts in het hele ESF forum.Het kost me gewoon te veel tijd, nog een sc...
Ik blijf gewoon nog even twijfelen.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je weet waar mijn huis woont als je besluit toch te komen
neem bambi mee!!quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dan kom ik idd wel party-crashen.
de worst musicalquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:42 schreef Sharana_LV het volgende:
oke, meer uitleg graag
de hema heeft een musical?????
over Máxima die bij de Hema gaat werkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SORRY WAT
wat is het
waar gaat het over
WAT IS DEZE
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SORRY WAT
wat is het
waar gaat het over
WAT IS DEZE
quote:Dit wordt een heerlijke muzikale belevenis, een lekker avondje uit, een mooie gelegenheid om te lachen en te genieten. Maak je op voor een stel uitstekende acteurs, populaire liedjes, humor, dansende rookworsten, tompouces en zelfs een moment van roem voor enkele échte HEMA-medewerkers uit onze eigen stad.
Het is een doorsnee filiaal van een doorsnee Nederlandse stad, de HEMA van HEMA de musical. Met medewerkers die zo uit je eigen HEMA lijken te zijn weggelopen. Van Tilly van de gordijnen die nu echt eens met pensioen moet, tot de Turkse Yildiz van het gebak. Hoe verschillend deze collega’s ook zijn, samen zijn ze één team, door dik en dun.
Alles verandert met de komst van de Spaanstalige stagiaire Ramona Fernandez die op een geheime koninklijke missie is. Voor haar toekomst is het bijzonder belangrijk in onze samenleving in te burgeren. En waar kan dat beter dan bij de HEMA, de plek waar alle Nederlanders samenkomen?
Ik dacht eerst dat dat een garp wasquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
over Máxima die bij de Hema gaat werken
nopequote:Op donderdag 9 mei 2013 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dat een garp was
En zelfs dan heeft ze wat beters te doenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die doet alleen bruiloften, normaal feestjes zijn te min voor haar
Leuk zeg!quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:47 schreef Debsterr het volgende:
Kastje opgeknaptwas gewoon hout met bronskleurige knopjes.
[ afbeelding ]
leuk!!quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:47 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhhhquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:47 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
hoe??? Je hebt een eigen huis!!quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:49 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben zo trotsnog nooit zo zelf iets geschuurd en geschilderd
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |