PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
BSquote:
nog eentjequote:Op donderdag 9 mei 2013 18:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mooi in ieder geval 1 doelpunt voor Tbakkert zijn neus.
Kutgoals zijn dat jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:33 schreef Thorb het volgende:
Zo scoor ik ook altijd, maar dan tellen ze wel
goed manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
probeer dat met clubs altijdquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:33 schreef Thorb het volgende:
Zo scoor ik ook altijd, maar dan tellen ze wel
Mij lukt het niet zo vaak doordat de keeper automatisch beschermd wordt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met clubs altijd met 3 man voor die keeper gaan staan
lekker 50k dokken voor een matige RBquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:34 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel een tof teampje
Van Persie in 1 spits systeem is mehquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:34 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van VDVquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:34 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
25. dus valt wel meequote:Op donderdag 9 mei 2013 18:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker 50k dokken voor een matige RB
Kan je niet iets doen met tots martinez ccm? Geen idee hoe precies maar moet mogelijk zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:34 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
edit: oh kut vdv geen 9 chem
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
goed manIk klikte lekker niet hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haaldquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe de EA t in zn hoofd haald om marcelo gold te geven
ja dat zal het zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
haaldMaar ik kan antwoord geven: dat doet EA om mensen die gold packs openen te trollen.
Via ene incognito venster in chrome kom ik er ook inquote:
op fifa mag hetquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:42 schreef Fuszy het volgende:
Wat Mertens deed he. Is dat nou echt verboden? Ik weet dat je hem niet uit zijn hand mag trappen, maar hij liet hem toch los?
?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Via ene incognito venster in chrome kom ik er ook in
16 hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog 17 minuten en dan is het toch HH? Dan kunnen we alvast beginnen met aftellen
omdat de eredivisiewatcher biased is wellichtquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, want weet jij dan een betere reden? Behalve dat hij de beste kopper van de Eredivisie is.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:36 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kan je niet iets doen met tots martinez ccm? Geen idee hoe precies maar moet mogelijk zijn
Vermeer is echt een kutkeeper, en volgens mij kan je ook gewoon PSG van der Wiel doenquote:
kan echt niet verdedigen iddquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die Wijnaldum van AZ is fucking slecht.
ZIjn broer ook.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die Wijnaldum van AZ is fucking slecht.
Nee die heeft 7 chem dan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Vermeer is echt een kutkeeper, en volgens mij kan je ook gewoon PSG van der Wiel doen
Als je op de ps3 zit wel, op de xbox bestaat er geen ajax van der wielquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:49 schreef over_hedge het volgende:
Oke zo dan: [ afbeelding ]
die over 2 weken maar eens even maken
Ja zit ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als je op de ps3 zit wel, op de xbox bestaat er geen ajax van der wiel
mijn TOTS Pelle met de tax mee berekend ongeveer 23k winst, toch netjesquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:50 schreef Fenomeno het volgende:
Ben benieuwd hoe die prijzen er na HH uitzien
echt ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en waarschijnlijk om 1 uur nog een.
Nu is het alleen Bronze / Silver toch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en waarschijnlijk om 1 uur nog een.
Thanks.quote:
ja bronze/silver player packs.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nu is het alleen Bronze / Silver toch?
Ook gold packs?, dat staat nog nergens ?, wel vreemd vind ik het plaatje van EA met in het midden TOTS Artetaquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Over 6 minuten begint een Happy Hour met bronze/silver/gold premium playerpacks.
mooi die Aliadiere moet dalenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou ja dat is altijd zo met HH, dus daar ga ik nu ook vanuit.
Beetje gestegen zelfs, veel Gold TOTS spelers zijn gestegen in prijs vandaag, beetje jammer, wil graag TOTS Diamanti aanschaffen maar die is gewoon naar 170k gestegen, vanochtend nog voor 120k gezienquote:
Nee Gquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Beetje gestegen zelfs, veel Gold TOTS spelers zijn gestegen in prijs vandaag, beetje jammer, wil graag TOTS Diamanti aanschaffen maar die is gewoon naar 170k gestegen, vanochtend nog voor 120k gezien
Was gisteren 75kquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:02 schreef over_hedge het volgende:
Ik koop lens zo maar denk ik. Rond de 100k. Zal niet veel minder waard gaan worden denk ik.
xbox ja/quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die bronze player premiums kosten 1.8kIk had er niks uit wat de moeite waard is om te noemen.
Shittu packs.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaquote:
Diamantiquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:12 schreef Rijst het volgende:
Wie heeft er al met een TOTS gespeeld? Zijn ze goeddddddd?
Hoeveel is SIF Klose ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:12 schreef Rijst het volgende:
Martinezquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:12 schreef Rijst het volgende:
Neequote:Op donderdag 9 mei 2013 19:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vanochtend 70k bin.
Heb je mijn coins al aan packs verneukt?
Nee dat was Seedorfquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:17 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/player/12959
is dit niet die kerel die die bal uit het stadion schoot met een penalty ?
kan je ook zoiets maken dat het bijvoorbeeld kapot word geschoten door een bal ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:19 schreef over_hedge het volgende:
Let niet op de kwaliteit, heb hem ff snel gerenderdMaak er een ander keer nog wel wat leuks van, als ik een muis heb
Noob die van mij is veel beterquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:19 schreef over_hedge het volgende:
Let niet op de kwaliteit, heb hem ff snel gerenderdMaak er een ander keer nog wel wat leuks van, als ik een muis heb
Als ik een muis heb wel jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
kan je ook zoiets maken dat het bijvoorbeeld kapot word geschoten door een bal ?
Dat is geen 3d noob.quote:
had eerst dit voor iemand gemaakt:quote:
Ja tuurlijk dan welquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:25 schreef Djeetje het volgende:
Aliadiere 120k
kopen of niet ? goedkoopste daarna is 200k
deze ziet er ook ziek uitquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
had eerst dit voor iemand gemaakt:
Wilde ik met jouw naam ook doen. maar kan ook wel dat die kapot gaat als er een bal tegen komtDenk ik. Moet ik een keertje uitproberen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Oscar. op 09-05-2013 19:51:13 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Wow dat is wel vetquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
had eerst dit voor iemand gemaakt:
Wilde ik met jouw naam ook doen. maar kan ook wel dat die kapot gaat als er een bal tegen komtDenk ik. Moet ik een keertje uitproberen.
quote:
Nou en, ook al breken ze zijn been, dan nog vind ik hemquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:28 schreef Thorb het volgende:
Hij werd wel geraakt (2e been) als je de herhaling ziet
Werd wel geraakt hoor. Maar dan is het gewoon karma voor al die schwalbesquote:
Wie wil jij allemaal uitproberen?quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]Even opladen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn lijste van silvers (weet niet of er nog meer komen)quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wie wil jij allemaal uitproberen?
Mijn lijstje is ince, aliadiere, pool, commons en deulofeu alleen die is nog wel veeul te duur
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn lijste van silvers (weet niet of er nog meer komen)
Aliadiere, deulofeu, commons en die ligue 1 keeper.
Wou eigenlijk deze hele avond lang handelen, maar heb afgesproken met mijn vriendin
Anders kon ik 800-900k halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSV moest deze verliezen toch, deel van de afspraak enzoquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:34 schreef Tim86 het volgende:
Triest dat Dickie er nog geen aanvaller bij heeft gegooid zeg. Bekerfinale, nog 13 minuten op de klok..het wordt onderhand wel tijd, maar hij brengt alleen Gini voor Toiboy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Matavzquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:34 schreef Tim86 het volgende:
Triest dat Dickie er nog geen aanvaller bij heeft gegooid zeg. Bekerfinale, nog 13 minuten op de klok..het wordt onderhand wel tijd, maar hij brengt alleen Gini voor Toiboy
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hahahaha wtf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zou je bijna denken ja. Maar nu eindelijk de aanvallende wisselquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
PSV moest deze verliezen toch, deel van de afspraak enzo
Haha baje met je locadia
Je gebeden zijn gehoordquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:34 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:33 schreef pascal08 het volgende:
Deze in de OP volgende keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee dat denk ik niet eigenlijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
gehoord zijn ze misschien maar eigenlijk verhoord
Ik had hem eigenlijk gemaakt voor Tbakkert wanneer PSV zou winnen.quote:
Zou de hele crisis oplossen.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had hem eigenlijk gemaakt voor Tbakkert wanneer PSV zou winnen.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]Doe hem andersom dan, Lother von Bummel lijkt meer op een schaap.
quote:
Ik had hem eerst andersom gedaan ivm de schaap spreekkoren tegen Maher.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze is echt beter..past er mooi bij en de Moslims worden uitgemaakt voor schapenneukers toch![]()
quote:
paar gastjes in hun blote bast. Geen idee of het AZ supporters warenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]gemist.
weet geen eens hoe hij er uit ziet
Net alsof Feyenoord puntverlies gaat lijden tegen NAC thuis.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Eigenlijk wou ik dat PSV won (beter voor Feyenoord) maar aan de andere kant is het ook leuk om Baja te zien huilen.
dus bij deze:
![]()
AZ
![]()
Ik had ook liever dat PSV had gewonnen vanwege feyenoord maar ja, ik gun het de Az'ers welquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Eigenlijk wou ik dat PSV won (beter voor Feyenoord) maar aan de andere kant is het ook leuk om Baja te zien huilen.
dus bij deze:
![]()
AZ
![]()
2e in de competitie én de beker is ook een fissa waardquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:52 schreef Reemi het volgende:
Je zal nu maar dat podium in Eindhoven weer moeten afbreken
quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:52 schreef MrvanTrapz het volgende:
AZ gaat de beker winnen, mark my words.
Ze moeten zondag nog hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:53 schreef ThadCastle het volgende:
Mooi laatste wedstrijd PSV van dit seizoen gezien. Teveel aids dit seizoen
Ik ben bang dat Feyenoord punten gaat morsenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Net alsof Feyenoord puntverlies gaat lijden tegen NAC thuis.
Zo hee lveel maakt het niet uit dan toch?
Ik dacht er eerst ook zo over, maar als je dan naar de wedstrijd kijkt is het toch wel erg moeilijk om voor PSV te zijn. Gun het AZ wel, mooie club met een paar leuke spelers.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
dus bij deze:
![]()
AZ
![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
En dan noemen ze Ajacieden succesupporters
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zij hebben het in ieder geval wel goed geschreven trouwens
[ afbeelding ]
Dat doet oger, heeft ajax weinig mee te makenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zij hebben het in ieder geval wel goed geschreven trouwens
[ afbeelding ]
Podium is ook niet van psv zelfquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat doet oger, heeft ajax weinig te maken
Duhh. En dit podium is niet door PSV zelf neergezet, maar door de gemeente Eindhoven.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat doet oger, heeft ajax weinig mee te maken
Wie is baja?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
dus bij deze:
![]()
AZ
![]()
Die komt hier straks weer helemaal gek doen, omdat hij aan het bier van zijn vader heeft gerokenquote:
94 Accelerationquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:01 schreef Djeetje het volgende:
baal wel dat ik Aliaderie ofzo niet net heb gekocht voro 120k hij gaat nu voor 200k
Dadelijk 5 miljoen om niks mee te doen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb dit HH zo bizar veel opgepikt, hele TP vol + een active squad dat ook bijna vol zit en dan ook nog op mijn 2e account wat spelers
IF Lee Yong en TOTS Ince haal ik sowieso.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dadelijk 5 miljoen om niks mee te doen?
nog 4+ miljoen overquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
IF Lee Yong en TOTS Ince haal ik sowieso.
Ik ga nu even een stukje wandelen met mijn vriendin dus als ik iemand tegen kom zal ik het wel zeggen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:08 schreef Djeetje het volgende:
Wil iemand zo vriendelijk zijn om mijn YT video's te promoten op bijvoorbeeld ea forum ?
Ben nu niet thuis namelijk.
Is goedquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga nu even een stukje wandelen met mijn vriendin dus als ik iemand tegen kom zal ik het wel zeggen.
Iedereen die van psv wint, wint terecht.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:09 schreef vandermar het volgende:
Terechte winnaar? Az heeft een kwartier gevoetbald
Terecht? Psv was toch echt wel een stukkie beter. Ze konden alleen niets forceren.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:10 schreef Kamikazie het volgende:
Gefeliciteerd Toefjes en TBakkert (?) ... terecht gewonnen. En leuk voor jullie. Kom maar op met die PSV bash Reemi en co.
Nee voorhoede was slecht. 1 goal is te weinigquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Terecht? Psv was toch echt wel een stukkie beter. Ze konden alleen niets forceren.
Ja ach, geen zin om met de meeste hier in discussie te gaan dus zeg ik maar wat de meeste hier willen horen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Terecht? Psv was toch echt wel een stukkie beter. Ze konden alleen niets forceren.
Er is ook nog zoiets als geluk in het voetbal hequote:Op donderdag 9 mei 2013 20:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee voorhoede was slecht. 1 goal is te weinig
Hij had zijn vinger weer in de schuimkraag. Net 14, de jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die komt hier straks weer helemaal gek doen, omdat hij aan het bier van zijn vader heeft geroken
mbo doet hij denk ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:13 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
STUDEERT ICT IN ZWOLLE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hbo/mbo die zeggen dat ze studeren![]()
Alex Pastoor:quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:09 schreef vandermar het volgende:
Dat zal bestquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Marcelo had 90 minuten zijn rode neus op.....quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:09 schreef vandermar het volgende:
Schoolganger ben je dan. Dat ben je met hbo ook.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan studeer je toch niet, echt waar halen dit soort mensen het gore lef vandaan ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |