PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
BSquote:
nog eentjequote:Op donderdag 9 mei 2013 18:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mooi in ieder geval 1 doelpunt voor Tbakkert zijn neus.
Kutgoals zijn dat jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:33 schreef Thorb het volgende:
Zo scoor ik ook altijd, maar dan tellen ze wel
goed manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
probeer dat met clubs altijdquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:33 schreef Thorb het volgende:
Zo scoor ik ook altijd, maar dan tellen ze wel
Mij lukt het niet zo vaak doordat de keeper automatisch beschermd wordt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met clubs altijd met 3 man voor die keeper gaan staan
lekker 50k dokken voor een matige RBquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:34 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel een tof teampje
Van Persie in 1 spits systeem is mehquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:34 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van VDVquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:34 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
25. dus valt wel meequote:Op donderdag 9 mei 2013 18:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker 50k dokken voor een matige RB
Kan je niet iets doen met tots martinez ccm? Geen idee hoe precies maar moet mogelijk zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:34 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
edit: oh kut vdv geen 9 chem
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
goed manIk klikte lekker niet hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haaldquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe de EA t in zn hoofd haald om marcelo gold te geven
ja dat zal het zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
haaldMaar ik kan antwoord geven: dat doet EA om mensen die gold packs openen te trollen.
Via ene incognito venster in chrome kom ik er ook inquote:
op fifa mag hetquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:42 schreef Fuszy het volgende:
Wat Mertens deed he. Is dat nou echt verboden? Ik weet dat je hem niet uit zijn hand mag trappen, maar hij liet hem toch los?
?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Via ene incognito venster in chrome kom ik er ook in
16 hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog 17 minuten en dan is het toch HH? Dan kunnen we alvast beginnen met aftellen
omdat de eredivisiewatcher biased is wellichtquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, want weet jij dan een betere reden? Behalve dat hij de beste kopper van de Eredivisie is.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:36 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kan je niet iets doen met tots martinez ccm? Geen idee hoe precies maar moet mogelijk zijn
Vermeer is echt een kutkeeper, en volgens mij kan je ook gewoon PSG van der Wiel doenquote:
kan echt niet verdedigen iddquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die Wijnaldum van AZ is fucking slecht.
ZIjn broer ook.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die Wijnaldum van AZ is fucking slecht.
Nee die heeft 7 chem dan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Vermeer is echt een kutkeeper, en volgens mij kan je ook gewoon PSG van der Wiel doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |