PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Kopt alles er inquote:
kopen dusquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kopt alles er inEn is sterk. En een goed shot.
nopequote:
RW is tie nog beterquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:03 schreef Johnbon het volgende:
TOTS Lens speelt zo geniaal. En dat al op rm in 451.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:07 schreef Djeetje het volgende:
Nog steeds niet dat kut silver toernooi gewonnen
Budget?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:10 schreef DannyDeko het volgende:
Wie verzint een leuk 433 team met TOTS Vela op RW?Kom zelf alleen maar tot onoriginele oplossingen.
Vindt je dit wat?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:10 schreef DannyDeko het volgende:
Wie verzint een leuk 433 team met TOTS Vela op RW?Kom zelf alleen maar tot onoriginele oplossingen.
Tegenstander speelde zeker 5 atbquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:16 schreef DePresident. het volgende:
Net gefloten bij E/F-toernooi.
Zeikende ouders langs de lijn.
Vieze pacers zekerquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:22 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Nee het was meer een 2-0-5 tactiek.
Ziet er goed uit, die eerste goal is wel iets tekort geknipt en even later nog eentje iets te strakquote:
Je doelpunten worden steeds mooier.quote:
ja zag hetquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, die eerste goal is wel iets tekort geknipt en even later nog eentje iets te strak
straks komt ook meteen deel 5 die upload iemand anders als hij hem nu wel kan uploaden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:26 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Je doelpunten worden steeds mooier.
moar like 'oude' jenever amiritequote:Op donderdag 9 mei 2013 15:22 schreef Thorb het volgende:
toefjes heeft weer aan de jonge jenever gezeten
Adobe Premère Pro > Sony Vegas.quote:
Alleen bij skills and goals vids doe je meestal geen commentaar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Adobe Premère Pro > Sony Vegas.
Filmpjes zien er verder ok uit, ik vind het zonder commentaar alleen een beetje saai.
Het lijkt meer op Final Cut Pro. Zelf heb ik veel programma's uitgeprobeerd en ik vind Première het fijnst werken. Het ziet er zo uit:quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen bij skills and goals vids doe je meestal geen commentaar.
IS dat adobe premere pro makkelijk ?
denk dat het nog te moeilijk voor me is en dat mijn laptop het niet aan kan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het lijkt meer op Final Cut Pro. Zelf heb ik veel programma's uitgeprobeerd en ik vind Première het fijnst werken. Het ziet er zo uit:
[imghttp://puu.sh/2PRQl.jpg[/img]
Dit was wel een onzin projectje.
wat is het voordeel tegenover sony vegas?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het lijkt meer op Final Cut Pro. Zelf heb ik veel programma's uitgeprobeerd en ik vind Première het fijnst werken. Het ziet er zo uit:
[imghttp://puu.sh/2PRQl.jpg[/img]
Dit was wel een onzin projectje.
Je hebt me op een idee gebrachtquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:26 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik kwam op dit uit, hoor wel wat je er van vind
http://wefut.nl/squad/1270
quote:
Je kan een trial van een maandje nemen. Dat heb ik bij bijna al die programma's gedaan, goedkope manier om erachter te komen welke je het beste ligt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
denk dat het nog te moeilijk voor me is en dat mijn laptop het niet aan kan.
Het is een tijdje geleden maar volgens mij vond ik de lay-out niet fijn Vegas en ziet het er gewoon niet uit. Het werkte een beetje demotiverend bij mij. Maar misschien komt dat ook wel omdat ik bij Vegas alles opnieuw moest leren en ik bij Première gelijk dingen herkende. Lees een hoop positieve dingen over Vegas, het schijnt iets sneller te zijn en iets handiger met verschillende formats maar daar heb ik zelf weinig ervaring mee.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat is het voordeel tegenover sony vegas?
Die is beterquote:
Zijn er problemen met WeFUT dat jullie allemaal FUTHEAD gebruiken ineens?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je hebt me op een idee gebracht
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |