rare mod :Squote:
quote:
Nee ik kwam erop doordat ik dat Koningslied in mijn hoofd had. 'Drie vingers in de lucht kom op kom op '.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:04 schreef Etsu het volgende:
zeg tienvingers, eigenlijk is jouw username discriminatie voor mensen die nog maar 9 of minder vingers hebben
Nou ik had er gewoon niet echt over nagedacht :p maar 12 jaar is natuurlijk ook wel een beetje jong voor FOK!quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:03 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat is wel vrij lang zeg, durfde je geen account aan te maken ofzo?
Google.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:05 schreef Etsu het volgende:
ik wil een nieuwe ui
jullie moeten me helpen met verzinnen welke auteur/persoon/whatever.
eisen:
- een lekkere man
- een man
- blond haar
namen zijn voldoende. de rest doe ik
Die enequote:Op donderdag 9 mei 2013 15:05 schreef Etsu het volgende:
ik wil een nieuwe ui
eisen:
- een lekkere man
- een man
- blond haar
Dus nu ben je 16?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:05 schreef zwerty het volgende:
[..]
Nou ik had er gewoon niet echt over nagedacht :p maar 12 jaar is natuurlijk ook wel een beetje jong voor FOK!
@Etsu: Nee
* LittleBrownie roept Bitterlemonquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:05 schreef Etsu het volgende:
ik wil een nieuwe ui
eisen:
- een lekkere man
- een man
- blond haar
Lekker ben ik niet, een man wel, blond ook niet meer, auteur wel. Jammer.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:05 schreef Etsu het volgende:
ik wil een nieuwe ui
eisen:
- een lekkere man
- een man
- blond haar
hallo mevrouw/meneer,quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:00 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Dit hè.
Blijf het gek vinden hoe alle fokkers zo'n afkeer van Facebook hebben om de meest vreemde redenen
ik ga even op je fb kijkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lekker ben ik niet, een man wel, blond ook niet meer, auteur wel. Jammer.
quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:06 schreef PvZ het volgende:
[..]
hallo mevrouw/meneer,
ik wou je even melden dat het JNGSC-topic nu het 1000ste topic viert, misschien dat je hier weer eens kan posten.
Met vriendelijke groet,
Je vrienden van de JNGSC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |