Nee da heb ik niet helaas haha.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:09 schreef timbosie het volgende:
op de hendel van de ruitenwisser ( rechter hendel ) zit een knop.
als je geen knop hebt daar dan heb je geen board pc maar bij mijn automaat (ik had een RN uitvoering basis dus ) zat daar een knop en toen kon ik zien hoeveel KM ik nog kon rijden op een tank en uiteraard het gemiddeld verbruik en het huidige verbruik.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:57 schreef DSonnema het volgende:
Te koop aangeboden ivm auto van de zaak:
Renault Clio 1.6 RT 5-deurs 1999
Uitstekende auto, waarmee nog dagelijks wordt gereden. Loopt goed, zuipt niet veel, en is goedkoop in de belasting/verzekering.
Algemeen
Bouwjaar: 1999, september
APK t/m 18-09-2013
Kenteken: 46-DN-NS
KM-stand: +/- 201.000 (er word nog mee gereden)
Opties&Accessoires:
• Airbags
• Centrale deurvergrendeling op afstand
• Elektrische ramen(voor)
• Mistlampen voor
• Trekhaak
• Lichtmetalen velgen 15"
• Radio/CD/MP3 speler + AUX aansluiting
• Stuurbekrachtiging
• Startonderbreker
• In september '12 zijn er nieuwe banden bevestigd.
• Recent vervangen ruitenwissers
• Distributieriem bij 192.000 km vervangen.
• Volledige onderhoudshistorie/boekjes zijn aanwezig. Voornamelijk bij 1 garage geweest.
Waar?
Af te halen in Gorinchem
Vraagprijs
¤ 1.999,00 Uiteraard een vraagprijs, bieden mag, maar wel normaal.
Vragen?
Stel ze gerust (PM, hieronder), of kom eens kijken!
Foto's:Vraagprijs 2000 jongens!? Dacht meer aan 6 misschien 700.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die auto is best oud.
Daar koop je een clio uit begin 90s tot midden 90squote:Op vrijdag 17 mei 2013 04:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Vraagprijs 2000 jongens!? Dacht meer aan 6 misschien 700.
Die auto is best oud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessant he ?
Hahaha dit heb ik dan nog niet geprobeerd, maar zo klinkt hij wel ja!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:52 schreef timbosie het volgende:
zo klinkt jouw 1.6 ook hemoet wel
dit was mn automaatje in 2009 destijds
Je mag uiteraard komen kijken.. Wellicht komen we eruitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |