AIDS OMNOMNOMquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:45 schreef Puckzzz het volgende:
For the record Maisnon, wij hebben geen geduld. Als er geen nieuw topic is binnen 20 seconden krijgen we vlekken in onze nek.
En aids...
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:46 schreef Sharana_LV het volgende:
ZOLANG T MAAR GEEN LUPUS TT'S MEER ZIJN!
SF was trouwens wel super lief gister, echt 23432 berichten gehad toen k in het ziekenhuis was enzo
Hij wist van te voren al dat ik ziek was door de GAM SCquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wel tof hoe hij er mee omgaat trouwens.
Was je daar ook een beetje bang voor toen je geen relatie had? Hoe een nieuwe vriend om zou gaan met je bingo?
Het is dan ook wel iets anders dan een overdraagbare ziekte toch? Stel dat je nou aids hadquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij wist van te voren al dat ik ziek was door de GAM SCEn hij heeft en geen problemen mee
Soberso zie je natuurlijk niets aan de buitenkant dus dat scheelt, en hij weet dat ik vaak naar t ziekenhuis moet of dat dit soort dingen kunnen gebeuren. Dat ik ook nog lupus heb weet ik zelf natuurlijk ook pas kort maar alsnog maakt het voor hem niet uit
HOAXquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EHMYGEWRD DAAROM GROEIT T HAAR OP MIJN BENEN ZO SNEL!
Ja maar dan kan je dat vaak scheren en in zo'n potje doen en gebruiken voor van die pluizige nagels, puur natuurquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EHMYGEWRD DAAROM GROEIT T HAAR OP MIJN BENEN ZO SNEL!
dan was t wel wat anders geweest denk ik jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is dan ook wel iets anders dan een overdraagbare ziekte toch? Stel dat je nou aids had
ehmygewd zulks een goeden ideequote:Op donderdag 9 mei 2013 13:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je dat vaak scheren en in zo'n potje doen en gebruiken voor van die pluizige nagels, puur natuur
SNEL VRAAG DR ALS GUESTBLOGGERquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ehmygewd zulks een goeden idee
ik vind jou leuk
Ja ik bedoelde ook niet perse hem, maar gewoon nieuwe vlam in het algemeen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij wist van te voren al dat ik ziek was door de GAM SCEn hij heeft en geen problemen mee
Soberso zie je natuurlijk niets aan de buitenkant dus dat scheelt, en hij weet dat ik vaak naar t ziekenhuis moet of dat dit soort dingen kunnen gebeuren. Dat ik ook nog lupus heb weet ik zelf natuurlijk ook pas kort maar alsnog maakt het voor hem niet uit
zware vorm van ziekte van sjogren, joint hypermobility en dus sinds kort ook vastgesteld lupus (SLE)quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:50 schreef Maisnon het volgende:
Maar wat heb je dan precies? Of wil je het daar niet over hebben want dan hou ik mn mond hoor
Sowieso SF persoonlijk goedgekeurd, lieven jongen
Is niet te voorspellen, zoals t nu is kan t nooit meer beter worden omdat er geen medicatie voor is. Dus ik kan of stabiel lbijven of achteruit gaan. Het kan heel hard gaan maar ook jaren duren voordat er iets gebeurd dus is erg lastig te voorspellen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook niet perse hem, maar gewoon nieuwe vlam in het algemeen.
Want wat is jouw toekomstbeeld eigenlijk met je ziektes? Redelijk te doen mits goede medicijnen, of erger?
Hmpf ja dat is geen fijne optelsom aan symptomen, hangt ook allemaal lekker samen toch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zware vorm van ziekte van sjogren, joint hypermobility en dus sinds kort ook vastgesteld lupus (SLE)
hoaxquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
En met nieuwe relaties was ik er nooit echt bang voor, k ben niet t type dat door pijn thuis blifjt zitten achter de geraniums, werk gewoon nog steeds fulltime en heb een leven dus ach
SLE of ITP komen wel vaker voor icm met een andere ziektequote:Op donderdag 9 mei 2013 13:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hmpf ja dat is geen fijne optelsom aan symptomen, hangt ook allemaal lekker samen toch?
Jij ook chick!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:56 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben er snel van door want t vervoer staat klaargeniet van de zonnige vrije dag heah
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:56 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben er snel van door want t vervoer staat klaargeniet van de zonnige vrije dag heah
Geen idee, gisteren was er niks aan de hand, en nu heb ik zwart beeld met gekleurde strepen. Het geluid hoor ik wel nog allemaal, maar heb geen beeld meer. Antennekabel zit er goed in, en dvdkanaal is ook fucked up dus het ligt aan de tv zelf.quote:
dus als je een dvd wilt kijken is t beeld ook slecht bedoel je?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Geen idee, gisteren was er niks aan de hand, en nu heb ik zwart beeld met gekleurde strepen. Het geluid hoor ik wel nog allemaal, maar heb geen beeld meer. Antennekabel zit er goed in, en dvdkanaal is ook fucked up dus het ligt aan de tv zelf.
Jepquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dus als je een dvd wilt kijken is t beeld ook slecht bedoel je?
okay dan ligt t dus niet aan je tv receiver maar aan de TV zelfquote:
Jep, alles, maar het helpt niks helaas.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay dan ligt t dus niet aan je tv receiver maar aan de TV zelf
ff tv uitgedaan en alle kabels goed aangedrukt?
ff tijdje uit laten staan en dan weer aanzetten, miscshen als hij afgekoeld is dat t wel werkt, dan kan t best zijn dat aan de binnenkant mboo wat kapot aan t gaan isquote:
Neuh, het kreng is 6 jaar oud. Ik heb nog zo'n beeldbuis. Hij is in 6 jaar ook vier keer verhuisd, dat is ook niet heel goed voor die dingenquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ff tijdje uit laten staan en dan weer aanzetten, miscshen als hij afgekoeld is dat t wel werkt, dan kan t best zijn dat aan de binnenkant mboo wat kapot aan t gaan is
heb je nog garantie?
oh maar dan heb je altiujd nog deze oplossingquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Neuh, het kreng is 6 jaar oud. Ik heb nog zo'n beeldbuis. Hij is in 6 jaar ook vier keer verhuisd, dat is ook niet heel goed voor die dingen
quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh maar dan heb je altiujd nog deze oplossing
1: raam open
2: ding naar buiten tyfen
3: nieuwe kopen
offspring zijn ook bazenquote:
Nee hij was koudquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kan zijn dat hij te warm wordt, of was t al gelijk toen je hem aanzette toen hij nog koud was
Scheel velen ruimtequote:Op donderdag 9 mei 2013 14:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ik wil eigenlijk ook gewoon een flatscreen
Dat ligt eraan wat je andere tijden zijn.. En of het er daadwerkelijk 8 zijn in totaalquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik ben vast heel dom, maar hoe de neuk bereken je een gemiddelde tijd met een rekenmachine. Ik heb acht tijden 1:28, 1:54 etc. en dan tel ik die op. en dan door 8 delen. Dan komt er 2.29 uit maar dat is natuurlijk nevernooit 2:29 minuten toch?
Ja daarom klopt mijn methode toch niet?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:55 schreef milka82 het volgende:
Bedenk wel Spees dat een minuut zestig seconden heeft en geen 100.....
Ermagerd zoiets zou ik ook vergetenquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:55 schreef milka82 het volgende:
Wel als je het even omrekent naar secondequote:Op donderdag 9 mei 2013 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja daarom klopt mijn methode toch niet?
Oh dus eerst alles ogpeteld /60quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel als je het even omrekent naar seconde
* jufmodus* ermagherd!quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:55 schreef milka82 het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh dus eerst alles ogpeteld /60
en dan het antwoord x60?
ermahgerd
Omdat ons Speesjequote:Op donderdag 9 mei 2013 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik reken wel eerst om naar seconden idd, waarom kan ik dat zelf niet bedenken
Jeeeesquote:
Zie de foto op feestboek voor hoeveel haar hij had voor ik begonquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jeeeesde berg is groter dan de hont!
Is een maak-je-eigen-poedel-pakket! Alleen nog een potje lijm erbij kopen!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ghehe ik zag het ja! Wim is gehalveerdquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zie de foto op feestboek voor hoeveel haar hij had voor ik begon
[..]
Is een maak-je-eigen-poedel-pakket! Alleen nog een potje lijm erbij kopen!
Eerst kijken of ik het twee weken volhoud.quote:
* SpaceInvaders gilt iets over blessures dit datquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerst kijken of ik het twee weken volhoud.
Garpert.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders gilt iets over blessures dit dat
Doe maar niet doorgaanquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Nah, zodra ik het denk te gaan blijven doen, ga ik schoenen halen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo twee keer doen? Ik ben toch nog niet gestopt? Kan moeilijk heel de dag hardlopen elke dagquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
De logica in dit topic.
Hm, ik wil een nieuwe sport proberen.. KOOP ALLE BENODIGDHEDEN!
En het dan twee keer doen
Wanneer heb je al die hardloopkleding ook alweer gekocht?quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo twee keer doen? Ik ben toch nog niet gestopt? Kan moeilijk heel de dag hardlopen elke dag
Die heb ik gister gehad, maar ik twijfel om vandaag wel of niet te gaan want mn benen voelen niet echt uitgerust. Ah well ik kijk na het eten welquote:
Al? 1 broek vorige zomer.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wanneer heb je al die hardloopkleding ook alweer gekocht?
Stiekem is mijn basisconditie best aardig ook.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niet dat het zo moeilijk is om langer/sneller door te gaan dan ikIk faal hard qua conditie
Wel doen. Anders bouw je niet opquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die heb ik gister gehad, maar ik twijfel om vandaag wel of niet te gaan want mn benen voelen niet echt uitgerust. Ah well ik kijk na het eten wel
Ja, maar toen was je helemaal "ERMAGERD IK MOET NU ACCUUT HARDLOPEN EN DAAR IS EEN BROEK NOODZAKELIJK VOOR NU DIT DAT ALLES EINZ"quote:
Ik ga al dood als ik een paar x de trap op/af moetquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stiekem is mijn basisconditie best aardig ook.
Toen had ik geen doel, nu welquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, maar toen was je helemaal "ERMAGERD IK MOET NU ACCUUT HARDLOPEN EN DAAR IS EEN BROEK NOODZAKELIJK VOOR NU DIT DAT ALLES EINZ"
![]()
![]()
![]()
Oh ja, die zombie-app.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben hetzelfde trouwens.. Heb precies 2 keer gerend met m'n bazen zombie-app
Ftfyquote:
Het concept blijft zo mooiquote:
Ja klopt, maar ik kon les 1 niet halen einzquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ftfy
Je doet het met een app/programma toch? Die zijn gemaakt voor mensen zonder conditie
Als je niet probeert, faal je sowieso. Gaat het niet kan je altijd nog stoppen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar straks loop ik les 1 weer niet uti en dan faal ikmy bwain
Maar dan kan ik morgen niet gaan want rustdag en dan is het alweer zaterdagquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je niet probeert, faal je sowieso. Gaat het niet kan je altijd nog stoppen.
Schijnt vaker te gebeuren, ik heb begrepen dat je dan gewoon moet herhalen tot je het wel kan..quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik kon les 1 niet halen einz
Zou verwachten dat jouw benen best wel sterk zijn met die 30 dagen dinges-challenge.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Niet qua conditie maar ik zakte bijna door mn benen heenVandaar dat ik nu wil wachten omdat benen niet super lekker voelen.
2011, ik heb van die ouwe alleen nog 5 tot 10 op mijn pc staan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke versie heb jij trouwens? 2011 of die ouwe?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik het zo typ slaat het nergens op
Die is wel makkelijker in het begin, for my defensequote:Op donderdag 9 mei 2013 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
2011, ik heb van die ouwe alleen nog 5 tot 10 op mijn pc staan.
Ja, het schema is anders. Ijs moet nu 3x per week hetzelfde doen geloof ik.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is er een nieuwere versie van Start to run? Ik heb die van 2008. Is er een groot verschil dan?
Nee, toen ik bij 120 was overleed de oma van brum en andere zooi tussendoor, dus week niet gedaan. Daarna nog een paar keer geprobeerd maar lukte niet meer vanaf 100 en ik wilde niet opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Schijnt vaker te gebeuren, ik heb begrepen dat je dan gewoon moet herhalen tot je het wel kan..
[..]
Zou verwachten dat jouw benen best wel sterk zijn met die 30 dagen dinges-challenge.![]()
Heb je die nog afgemaakt?
En dat je bij die drie minuten zo denkt dat je dood gaatquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die is wel makkelijker in het begin, for my defense
Ik moet 1-1-1-1-2-2-2-2-3-3 waarbij dikgedrukt rennen is en gewoon wandelen
Gewoon nog even doorzetten, zal je verbazen hoe snel die benen wennenquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, toen ik bij 120 was overleed de oma van brum en andere zooi tussendoor, dus week niet gedaan. Daarna nog een paar keer geprobeerd maar lukte niet meer vanaf 100 en ik wilde niet opnieuw beginnen.
Het waren niet mijn bovenbenen die het opgaven, die zijn redelijk sterk. Onderbenen deden stom
Maar met als extraatje dat ik na m'n laatste minuut nog redelijk makkelijk door had gekund.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die is wel makkelijker in het begin, for my defense
Ik moet 1-1-1-1-2-2-2-2-3-3 waarbij dikgedrukt rennen is en gewoon wandelen
Toen ik klaar was en een stuk had gewandeld had ik wel door kunnen gaan qua conditie. Je traint fout als je neer moet ploffen en echt niet meer verder kunt. Maar mijn benenquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar met als extraatje dat ik na m'n laatste minuut nog redelijk makkelijk door had gekund.
Nee, gewoon door met meer minuten ipv die ene die ik moest.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Toen ik klaar was en een stuk had gewandeld had ik wel door kunnen gaan qua conditie. Je traint fout als je neer moet ploffen en echt niet meer verder kunt. Maar mijn benen
Dat had ik met die zombie-dinges ook. Maar daar mocht je de laatste 3 minuten vrij invullen, dus ben ik nog even verder gaan rennenquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar met als extraatje dat ik na m'n laatste minuut nog redelijk makkelijk door had gekund.
Dan twee, als dat voor je verdere invulling prettiger voelt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja wat ik dus in mijn hoofd heb
1. ik wil graag gaan en ik ga vanavond. Met de kans dat ik eerder moet kappen want benen voelen nu al niet fijn. Dan kan ik zaterdag pas weer.
2. vandaag niet gaan en morgen wel gaan, benen zijn dan beter uitgerust en dan kan vind ik dat ik les 1 soberso uitloop.
Ja eigenlijk welquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan twee, als dat voor je verdere invulling prettiger voelt.
Dan dat doen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja eigenlijk welEn als ik dan gewoon kan lopen zonder te kappen dan kan ik makkelijk 1 rustdag nemen en verder gaan.
Daar was ik nou zelf nooit op gekomen, fijn, zulke inspirerende artikelen!quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat een kutcadeaus
http://www.beautylab.nl/moederdag-cadeautips/
Een doosje met een teringpuff en 2 mini's voor VIJF EURO.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Daar was ik nou zelf nooit op gekomen, fijn, zulke inspirerende artikelen!
Dat ook nog ja! En ruimte over in het doosje..quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een doosje met een teringpuff en 2 mini's voor VIJF EURO.godverdomme
quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
Het is een vrije dag met mooi weer en er worden twee topics vol gespamd. What are this.
Het waait hier nogal.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
Het is een vrije dag met mooi weer en er worden twee topics vol gespamd. What are this.
Goeie afstand.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd, ik zie op Runkeeper dat ik de 500k voorbij ben![]()
Nog maar 500 te gaan tot 31 december
quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:27 schreef Debsterr het volgende:
Skjoe, we gaan hier ook aan de zakgeld regeling.
Nope, te strak bij armen, die naad die over de tetters liep zorgde ervoor dat het leek alsof ik 4 tetten had en hij ging op tethoogte ook niet dichtquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
lekker naar mijn ouders gewandeld en terug
Mss, paste je jurk?
Ah, bummer! Ja, je hebt ook wel epische tetters...quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Nope, te strak bij armen, die naad die over de tetters liep zorgde ervoor dat het leek alsof ik 4 tetten had en hij ging op tethoogte ook niet dicht
Vier tetten? Laat Priem het maar niet horen!quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Nope, te strak bij armen, die naad die over de tetters liep zorgde ervoor dat het leek alsof ik 4 tetten had en hij ging op tethoogte ook niet dicht
I.p.v. geld op aparte rekeningen binnen te laten komen en een bedrag naar de huishoud te storten, alles omdraaien. Dus alles van 1 rekening, een vast bedrag opnemen voor eigen rekeningen als zakgeldquote:
Alle salarissen op 1 rekening laten storten, daar alle gezamenlijke lasten van betalen. Ieder krijgt maandelijks "zakgeld" op zijn eigen rekening (bijvoorbeeld 250 euro) voor brassen (kleding, nagellak, snoep) en wat er over blijft op de gezamenlijke rekening gaat door naar de spaar.quote:
Dafuq dat scheelt velenquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:31 schreef Debsterr het volgende:
In theorie zouden we dan rond de ¤1000,- per maand sparen. I.p.v. nu... niks._
Die naad hoort volgens mij ook onder je tetten te zitten, maar omdat ik ook vrij hoge bh's heb ging dat gewoon niet. En bij de armen werkte het ook niet echt. Mijn buik paste nagenoeg wel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, bummer! Ja, je hebt ook wel epische tetters...
Mijn tetten passen ook niet helemaal in het cupje hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Die naad hoort volgens mij ook onder je tetten te zitten, maar omdat ik ook vrij hoge bh's heb ging dat gewoon niet. En bij de armen werkte het ook niet echt. Mijn buik paste nagenoeg wel.
Ja bij mij liep hij er echt halverwege over. En omdat het daar vrij strak zat plette het mijn tettenquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn tetten passen ook niet helemaal in het cupje hoor
Maar armen zijn wel vrij cruciaal.
Nee, dan was het niet jouw jurkquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja bij mij liep hij er echt halverwege over. En omdat het daar vrij strak zat plette het mijn tetten. En bij mijn armen had ik ook niet genoeg bewegingsruimte idd.
Daar kun je aardig van op vakantiequote:Op donderdag 9 mei 2013 16:31 schreef Debsterr het volgende:
In theorie zouden we dan rond de ¤800,- per maand sparen. I.p.v. nu... niks._
ja hun groenters zijn echt baasquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
He getsie
Wij eten vanavond groenters
BIER FRIET DITDAT ALLESquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit nog op mijn verloofde te wachten. Geen idee wat de plannen zijn.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama gaat chips zitten eten omdat ze honger heeftEcht
Wat moet ze anders eten?quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama gaat chips zitten eten omdat ze honger heeftEcht
Wortels of komkommerquote:
Ik deed sarcasme omdat ik vanmiddag hetzelfde heb gedaanquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja maar je mag toch wel af en toe chips of wat
Chipsquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik deed sarcasme omdat ik vanmiddag hetzelfde heb gedaan
Chips is lekkerder dan gekookt etenquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg alleen maar meer honger van chips. Plus is het bijna half zes, zeg dan dat je honger hebt dan ga ik eten koken
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Chips is lekkerder dan gekookt eten
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat je in de keuken staat en je man in de tuin en je een beetje neuk, pijp en helicopterbewegingen naar hem staat te maken en je ineens de stem van je puber achter je hoort ' jezus mam, lekker volwassen'![]()
Dat je in de keuken staat en je man in de tuin en je een beetje neuk, pijp en helicopterbewegingen naar hem staat te maken en je ineens de stem van je puber achter je hoort ' jezus mam, lekker volwassen'![]()
ja tuurlijk. Maar een uur voor het eten is dat gewoon dom, dat snap jij ook wel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja maar je mag toch wel af en toe chips of wat
En dan avondeten eten, en savonds weer chips/koekjes/<insert random zooi> etenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja tuurlijk. Maar een uur voor het eten is dat gewoon dom, dat snap jij ook wel.
is ze dik?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan avondeten eten, en savonds weer chips/koekjes/<insert random zooi> eten
Je hebt toch ook flink gesquat? Spiermassa is zwaarder van vet hequote:Op donderdag 9 mei 2013 18:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben nog steeds niet afgevallen, terwijl ik echt minder zooi eet enzo. En ik heb t gevoel alsof ik minder dik ben? Maar goed, het zal wel
Ja na de 120-150 niet meer. Toen wilde ik weer bij 100 beginnen omdat ik een week gestopt was door overlijden van oma van brum enzo, maar ik had geen zin om weer bij dag 1 te beginnenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Je hebt toch ook flink gesquat? Spiermassa is zwaarder van vet he
haat.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet heel erg eigenlijkWel een buikje maar niet tonnetje rond zeg maar
Ik snap het echt niet ook. Ze zit makkelijk 30-45 minuten na het avondeten een mars weg te werken ofzoquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet ook. Ze zit makkelijk 30-45 minuten na het avondeten een mars weg te werken ofzo
Dit is de ene en de andere is op je bruiloft?quote:
ontbijt niksquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
En wat eet ze overdag?![]()
*zoekt de oplossing*
nee, geen toetje op de bruiloftquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is de ene en de andere is op je bruiloft?
Ontbijten is de oplossingquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ontbijt niks
lunch 2-3 boterhammen max?
en dan na de lunch koekjes <insert zooi>
naja ze loopt wel veel op t werk, heel de dag eigenlijkzou dat de oplossing zijn?
Ik at eerst altijd toetjes. Nu denk ik 'meh' en hoef ik het ook niet meerquote:
ik zie het issue alquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ontbijt niks
naja ze loopt wel veel op t werk, heel de dag eigenlijkzou dat de oplossing zijn?
daarom baby magnum. Klein genoeg om lekker te zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik at eerst altijd toetjes. Nu denk ik 'meh' en hoef ik het ook niet meer.
Soms is wel lekker, maar elke avond die zooi met slagroom en huu. Ik vind alles te zoet tegenwoordig
Antwoord: Ze vreet gedurende de dag vrijwel niks en loopt veel en doet dan 's avonds "eet alles".quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ontbijt niks
ze eet te weinig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is de uitkomst van uw analyse?
ohaiquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet ook. Ze zit makkelijk 30-45 minuten na het avondeten een mars weg te werken ofzo
ja, dit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Antwoord: Ze vreet gedurende de dag vrijwel niks en loopt veel en doet dan 's avonds "eet alles".
Een soort Priem dus
Dus als ik een slanke deerne wil worden dan moet ik niks meer eten overdag en savonds alles eten wat ik tegenkom?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Antwoord: Ze vreet gedurende de dag vrijwel niks en loopt veel en doet dan 's avonds "eet alles".
Een soort Priem dus
Is een optie. Andersom kan ook, heb ik een lange tijd gedaanquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus als ik een slanke deerne wil worden dan moet ik niks meer eten overdag en savonds alles eten wat ik tegenkom?
Ik vind het een prima argumentquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
ohmy
'IK HEB ZIN IN IETS LEKKERS'
je hebt net 30 min geleden je avondeten op?..........
'Ja maar een lekker toetje bedoel ik, die heb ik niet gehad'.
Ja mam, dat maakt het echt het perfecte excuus
Ze mag best een toetje, maar nu loopt ze te zeiken dat ze er geen heeft gehad en dat ze iets lekkers wil. Ja pak dan een toetjequote:Op donderdag 9 mei 2013 18:48 schreef Sharana_LV het volgende:
waarom zou je mams geen toetje mogen dan!
ja ditquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het een prima argument
oh zo!quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze mag best een toetje, maar nu loopt ze te zeiken dat ze er geen heeft gehad en dat ze iets lekkers wil. Ja pak dan een toetje
Fredquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred vond de bami er toch ook niet zo lekker uitzien en eet nu vla als avondeten
en terecht!quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
Elke keer dat "hoezo mag dat niet" hier
daar kan wehkamf wat van leren!quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:59 schreef Mss het volgende:
Asos
Op donderdagmiddag mailen dat je jurkje kapot is, zonder foto's. Binnen een uur een reactie terug dat ik een nieuw jurkje krijg of dat ik een refund kan krijgen
Neem je een refund?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:59 schreef Mss het volgende:
Asos
Op donderdagmiddag mailen dat je jurkje kapot is, zonder foto's. Binnen een uur een reactie terug dat ik een nieuw jurkje krijg of dat ik een refund kan krijgen
water in vaste vorm, bazenspulquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb bij m'n broodjes een hele komkommer gegeten en nu zit ik vol
Komkommer![]()
Bij jou? Weten ze daar niet wie jij bent?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:59 schreef Mss het volgende:
Asos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij jou? Weten ze daar niet wie jij bent?![]()
Aids.
En zo ontzettend effectief!quote:
tot ie vanzelf weglooptquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En zo ontzettend effectief!![]()
Iedere keer als ik er 1 eet denk ik "dit moet ik vaker doen". En dan koop ik een komkommer en dan ben ik te lam om hem te snijden, dus blijft hij minimaal een week in de koelkast liggen
Dat was wel het geval toen we de oude koelkast weg gingen doenquote:
iewl iewl iewl!!quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat was wel het geval toen we de oude koelkast weg gingen doen.
Fred zag iets in de la liggen en vroeg nog "Wat is dat nou? Het lijkt wel een vis!"
![]()
![]()
Koop nagellakverdunner! Seche wordt altijd snel dikquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ola chica's, het lijkt erop dat mijn nagels ein-de-lijk hun oude sterkte weer hervonden hebben. Het heeft maar 4 jaar geduurd.maar nu heb ik dus superstroperige seche-vite. Ik heb het de vorige keer met iemand anders mee besteld. Wat is de handigste/snelste plek om het te kopen?
GEBRUIK GEWOON NAGELLAKREMOVER EINZ TROLOLOLOLOLOLOLOLOLquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Koop nagellakverdunner! Seche wordt altijd snel dik
eBay/ nailpolishfashion.nl
Ga jij es lekker bij de douglas werkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
GEBRUIK GEWOON NAGELLAKREMOVER EINZ TROLOLOLOLOLOLOLOLOL![]()
Je hebt het zelfs van Seche, omdat ze zelf ook wel weten dat hun spul snel dik wordtquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:09 schreef Brighteyes het volgende:
Nagellak verdunner?Nooit van gehoord. Tx!
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga jij es lekker bij de douglas werken
Van seche kun je het krijgen als seche restore. Vooral niet naar de mensen bij een parfumerie/drogisterij luisteren met hun nagellakremoverquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:09 schreef Brighteyes het volgende:
Nagellak verdunner?Nooit van gehoord. Tx!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |