AIDS OMNOMNOMquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:45 schreef Puckzzz het volgende:
For the record Maisnon, wij hebben geen geduld. Als er geen nieuw topic is binnen 20 seconden krijgen we vlekken in onze nek.
En aids...
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:46 schreef Sharana_LV het volgende:
ZOLANG T MAAR GEEN LUPUS TT'S MEER ZIJN!
SF was trouwens wel super lief gister, echt 23432 berichten gehad toen k in het ziekenhuis was enzo
Hij wist van te voren al dat ik ziek was door de GAM SCquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wel tof hoe hij er mee omgaat trouwens.
Was je daar ook een beetje bang voor toen je geen relatie had? Hoe een nieuwe vriend om zou gaan met je bingo?
Het is dan ook wel iets anders dan een overdraagbare ziekte toch? Stel dat je nou aids hadquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij wist van te voren al dat ik ziek was door de GAM SCEn hij heeft en geen problemen mee
Soberso zie je natuurlijk niets aan de buitenkant dus dat scheelt, en hij weet dat ik vaak naar t ziekenhuis moet of dat dit soort dingen kunnen gebeuren. Dat ik ook nog lupus heb weet ik zelf natuurlijk ook pas kort maar alsnog maakt het voor hem niet uit
HOAXquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EHMYGEWRD DAAROM GROEIT T HAAR OP MIJN BENEN ZO SNEL!
Ja maar dan kan je dat vaak scheren en in zo'n potje doen en gebruiken voor van die pluizige nagels, puur natuurquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EHMYGEWRD DAAROM GROEIT T HAAR OP MIJN BENEN ZO SNEL!
dan was t wel wat anders geweest denk ik jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is dan ook wel iets anders dan een overdraagbare ziekte toch? Stel dat je nou aids had
ehmygewd zulks een goeden ideequote:Op donderdag 9 mei 2013 13:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je dat vaak scheren en in zo'n potje doen en gebruiken voor van die pluizige nagels, puur natuur
SNEL VRAAG DR ALS GUESTBLOGGERquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ehmygewd zulks een goeden idee
ik vind jou leuk
Ja ik bedoelde ook niet perse hem, maar gewoon nieuwe vlam in het algemeen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij wist van te voren al dat ik ziek was door de GAM SCEn hij heeft en geen problemen mee
Soberso zie je natuurlijk niets aan de buitenkant dus dat scheelt, en hij weet dat ik vaak naar t ziekenhuis moet of dat dit soort dingen kunnen gebeuren. Dat ik ook nog lupus heb weet ik zelf natuurlijk ook pas kort maar alsnog maakt het voor hem niet uit
zware vorm van ziekte van sjogren, joint hypermobility en dus sinds kort ook vastgesteld lupus (SLE)quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:50 schreef Maisnon het volgende:
Maar wat heb je dan precies? Of wil je het daar niet over hebben want dan hou ik mn mond hoor
Sowieso SF persoonlijk goedgekeurd, lieven jongen
Is niet te voorspellen, zoals t nu is kan t nooit meer beter worden omdat er geen medicatie voor is. Dus ik kan of stabiel lbijven of achteruit gaan. Het kan heel hard gaan maar ook jaren duren voordat er iets gebeurd dus is erg lastig te voorspellen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook niet perse hem, maar gewoon nieuwe vlam in het algemeen.
Want wat is jouw toekomstbeeld eigenlijk met je ziektes? Redelijk te doen mits goede medicijnen, of erger?
Hmpf ja dat is geen fijne optelsom aan symptomen, hangt ook allemaal lekker samen toch?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zware vorm van ziekte van sjogren, joint hypermobility en dus sinds kort ook vastgesteld lupus (SLE)
hoaxquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
En met nieuwe relaties was ik er nooit echt bang voor, k ben niet t type dat door pijn thuis blifjt zitten achter de geraniums, werk gewoon nog steeds fulltime en heb een leven dus ach
SLE of ITP komen wel vaker voor icm met een andere ziektequote:Op donderdag 9 mei 2013 13:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hmpf ja dat is geen fijne optelsom aan symptomen, hangt ook allemaal lekker samen toch?
Jij ook chick!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:56 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben er snel van door want t vervoer staat klaargeniet van de zonnige vrije dag heah
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:56 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben er snel van door want t vervoer staat klaargeniet van de zonnige vrije dag heah
Geen idee, gisteren was er niks aan de hand, en nu heb ik zwart beeld met gekleurde strepen. Het geluid hoor ik wel nog allemaal, maar heb geen beeld meer. Antennekabel zit er goed in, en dvdkanaal is ook fucked up dus het ligt aan de tv zelf.quote:
dus als je een dvd wilt kijken is t beeld ook slecht bedoel je?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Geen idee, gisteren was er niks aan de hand, en nu heb ik zwart beeld met gekleurde strepen. Het geluid hoor ik wel nog allemaal, maar heb geen beeld meer. Antennekabel zit er goed in, en dvdkanaal is ook fucked up dus het ligt aan de tv zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |