In anderhalf uur kan dat natuurlijk wel. Als ze nu de route tussen Neerbeek en de Rijnbrug kunnen reconstrueren komt er hopelijk ergens een vertraging uit waar een nieuwe zoektocht opgestart kan worden...quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:31 schreef Leandra het volgende:
Volgens de routeplanner is het van Neerbeek naar Rhenen 153 km (snelste route) en als je om 22:15 uur in Neerbeek vertrekt dan ben je om 23:51 in Rhenen.... give or take a few minutes.
Hij is er ruim 1½ uur later gesignaleerd.... het lijkt me sterk dat je in 1½ uur 2 kinderen kunt ombrengen en hun lichamen goed kunt verbergen.
Dus of ze zijn niet vermoord, of ze zijn niet goed verborgen, of hij had ze in Rhenen nog bij zich.
Er zijn natuurlijk genoeg plekken, bijvoorbeeld langs een snelweg, waar een (of meerdere) lichamen redelijk goed buiten het zicht liggen. Dan heb je aan anderhalf uur ruim voldoende...quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:31 schreef Leandra het volgende:
Volgens de routeplanner is het van Neerbeek naar Rhenen 153 km (snelste route) en als je om 22:15 uur in Neerbeek vertrekt dan ben je om 23:51 in Rhenen.... give or take a few minutes.
Hij is er ruim 1½ uur later gesignaleerd.... het lijkt me sterk dat je in 1½ uur 2 kinderen kunt ombrengen en hun lichamen goed kunt verbergen.
Dus of ze zijn niet vermoord, of ze zijn niet goed verborgen, of hij had ze in Rhenen nog bij zich.
Iemand ombrengen hoeft natuurlijk maar een paar minuten te duren, dan heb je dus nog bijna 1,5 uur om van de lichamen af te komen. Dan heb je dus nog tijd zat om ze te verbergen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:31 schreef Leandra het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:53 schreef Wessell het volgende:
Zal dan nog wel een aantal dagen duren voordat ze gevonden worden
Het lijkt inderdaad geen kwestie te zijn van 'even' een bos uitkammen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:53 schreef Wessell het volgende:
Zal dan nog wel een aantal dagen duren voordat ze gevonden worden
ik denk dat dat laatste ook in 10 minuten kan, maar goed, tussen die twee plaatsen zal hij zich hebben ontdaan van die stoffelijk overschotten. Maar kan ook in het water en dat het met de stroom mee is en dan heb je alweer een groter gebied.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:56 schreef flugeltje het volgende:
Je kunt nu dus wel de gevolgtrekking maken dat ze ergens tussen Neerbeek en de Rijnsbrug liggen op hooguit een half uur van de snelweg. (ik ga er van uit dat je minimaal een half uur nodig hebt om de kinderen om te brengen en te verbergen)
Het lijkt wel een som uit een wiskunde-examen...quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:59 schreef flugeltje het volgende:
En als ze dan ook nog weten hoeveel benzine er verbruikt is tussen die twee punten kun je nagaan hoeveel kilometers het afwijkt...
Echter, je weet niet hoeveel brandstof er nog in de tank zat toen hij ging tanken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:59 schreef flugeltje het volgende:
En als ze dan ook nog weten hoeveel benzine er verbruikt is tussen die twee punten kun je nagaan hoeveel kilometers het afwijkt...
Je weet hoeveel er getankt is, als dat minder is dan het aantal liter dat er in zo'n tank past kun je die variabelen weer inbouwen... Het is wat maily zegt, bijna wiskunde...quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:01 schreef Messina het volgende:
[..]
Echter, je weet niet hoeveel brandstof er nog in de tank zat toen hij ging tanken.
Nu weet ik niet of de auto een electronische boordcomputer had die bepaalde waardes opslaat -zoals BMW-, maar indien niet weet je nog geen fuck...
kun je beredeneren adhv de tankinhoud waar de auto is gevonden. Als je uitgaat van volgetankt in Neerbeek kun je de maximale straal berekenen lijkt me.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:01 schreef Messina het volgende:
[..]
Echter, je weet niet hoeveel brandstof er nog in de tank zat toen hij ging tanken.
Nu weet ik niet of de auto een electronische boordcomputer had die bepaalde waardes opslaat -zoals BMW-, maar indien niet weet je nog geen fuck...
Maar stel dat hij nog 1/4e tank had. Dan is het volgens het aantal liters getankt niet "volgetankt".quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:04 schreef Mangostine het volgende:
[..]
kun je beredeneren adhv de tankinhoud waar de auto is gevonden. Als je uitgaat van volgetankt in Neerbeek kun je de maximale straal berekenen lijkt me.
Dan bouw je die variabelen weer in. Vandaar dat ze waarschijnlijk ook om beelden van anderen vragen. Als je alle variabelen gaat combineren komt er hopelijk een meest waarschijnlijke zoekstraal uit die niet al te groot is...quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:08 schreef Messina het volgende:
[..]
Maar stel dat hij nog 1/4e tank had. Dan is het volgens het aantal liters getankt niet "volgetankt".
Stel dat zijn tank vrijwel leeg was en hij hem voor de helft heeft getankt...
Dat snap ik wel, maar dan weer is mijn opmerking; Dan moeten we dus weten hoe vol die tank zat toen hij ging tanken...quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan bouw je die variabelen weer in. Vandaar dat ze waarschijnlijk ook om beelden van anderen vragen. Als je alle variabelen gaat combineren komt er hopelijk een meest waarschijnlijke zoekstraal uit die niet al te groot is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |