abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126262380
Gescheiden moeders zullen ook steeds meer paranoïde worden door zulke acties :'(

Iemand hier die nog hoop heeft dat ze nog leven?
Ik blijf hopen dat ze hun niet in NL vinden maar ooit ergens in het buitenland.

Tja.. Hoop....
pi_126262412
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 14:36 schreef qwerty-nl het volgende:
Gescheiden moeders zullen ook steeds meer paranoïde worden door zulke acties :'(

Iemand hier nog hoop heeft dat ze nog leven?

Tja.. Hoop....
Nee
  donderdag 9 mei 2013 @ 14:37:52 #104
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_126262450
quote:

Tja.. Hoop....
Het zijn niet alleen de vaders die zoiets kunnen doen...

Ik vrees ook het ergste, maar hoop nog op een onverwachte wending waarbij ze levend teruggevonden worden...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_126262464
quote:

Tja.. Hoop....
Klik die link boven je post even aan.

quote:
64,2 procent van de kinderdoders is vrouw en 35,8 procent man.
Het zijn de vaders die paranoia moeten worden.
Je raekt an de dinge geweun.
  donderdag 9 mei 2013 @ 14:39:57 #106
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_126262535
Ik zat me net af te vragen. Stel hij heeft zevermoord. Dan heeft misschien een van de 2 gezien hoe de ander vermoord werd door vader. Echt misselijk.
pi_126262567
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 14:39 schreef amaranta het volgende:
Ik zat me net af te vragen. Stel hij heeft zevermoord. Dan heeft misschien een van de 2 gezien hoe de ander vermoord werd door vader. Echt misselijk.
Daar moest ik gister ook aan denken. ;(
pi_126262571
Het gevolg door zulke acties is dat gescheiden moeders ongerust worden.

Jarengeleden zijn mijn ouders gescheiden, ik hoefte niet naar mijn vader na een gesprek met de kinderrechter, als ik jonger geweest was wel. De kans dat ik van een bezoeksregeling weer thuiskwam was heeeel erg klein. Vader bedreigde altijd dat die mij zal kidnappen naar het buitenland terwijl die zelf een hollander is.

Het ergste zijn de reacties van de buren "het was zon lieve man". Dat was mij pa buiten ook. De mishandelingen binnenshuis heeft nooit iemand gezien.

ps: mensen die een man als deze vader niet snappen? wat hebben jullie een gelukkig leventje zeg. Dat meen ik oprecht. Ik snap die vader supergoed: dit is de ergste manier om die moeder een hak te zetten. Daar zijn de meeste exen toch op uit.
pi_126262628
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 14:40 schreef blue-eye het volgende:

Het ergste zijn de reacties van de buren "het was zon lieve man". Dat was mij pa buiten ook. De mishandelingen binnenshuis heeft nooit iemand gezien.
Het zou erger zijn als iedereen zou zeggen: 'Ja, we wisten wel dat dit zou gaan gebeuren. Was wel te verwachten. Die man/vrouw was zo'n klootzak'.
  donderdag 9 mei 2013 @ 14:43:41 #110
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_126262656
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 14:40 schreef Messina het volgende:

[..]

Daar moest ik gister ook aan denken. ;(
:r eerder
pi_126262659
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 14:38 schreef Messina het volgende:

[..]

Klik die link boven je post even aan.

[..]

Het zijn de vaders die paranoia moeten worden.
Zou je niet verwachten :o ...
pi_126262690
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 14:42 schreef Messina het volgende:

[..]

Het zou erger zijn als iedereen zou zeggen: 'Ja, we wisten wel dat dit zou gaan gebeuren. Was wel te verwachten. Die man/vrouw was zo'n klootzak'.
dat zal iemand nooit zeggen! zijn ze medeplichtig.
  donderdag 9 mei 2013 @ 14:45:23 #113
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_126262721
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 14:24 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Niemand die goed bij z'n hoofd is... Je psyche kan rare dingen met je doen.
Daar krijg je over het algemeen veel minder begrip voor als je niet je eigen, maar andermans kinderen kwaad doet. :')
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 9 mei 2013 @ 14:46:42 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126262771
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 14:39 schreef amaranta het volgende:
In dat geval hoop ik eigenlijk dat ze al sliepen (al dan niet gedrogeerd) en ze er vrijwel niets van meegekregen hebben, de gedachte dat het ene kind gezien heeft dat zijn vader zijn broertje vermoordde is te gruwelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 9 mei 2013 @ 14:48:10 #115
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_126262832
quote:
De politie verwacht dat het Bunderbos tussen Elsloo en Geulle donderdag helemaal uitgekamd wordt.

Dat heeft een woordvoerder van de politie in Utrecht gemeld. Sinds woensdagavond zijn agenten en militairen in het hellingbos aan het uitpluizen op sporen van de vermiste Julian en Ruben.

Neerbeek
Het bos ligt op een paar kilometer van een onbemand tankstation in Neerbeek, waar de kinderen voor het laatst zijn gezien. Op camerabeelden was te zien dat de jongens maandagavond in de auto van hun vader waren toen die daar tankte. Hun vader werd dinsdagmorgen dood teruggevonden in natuurpark Het Doornse Gat op de Utrechtse heuvelrug. Hij had zelfmoord gepleegd.

Route
De politie onderzoekt ook beelden die langs de weg tussen Neerbeek en Doorn zijn gemaakt, om te zien of de jongens van 7 en 9 toen nog in de auto zaten.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 9 mei 2013 @ 14:50:06 #116
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_126262904
Hoe vaakik mijn exschonzus niet tegen haar ex heb horen zeggen:
Als jij dit/ dat niet doet dan zie je kinderen nooit meer.
Ze zet (te) de kinderen altijd in als pressiemidddel.
Mijn schoonbroer kon er niet bepaald om lachen. En deed maar (tot op zekere hoogte)wat ze vroeg.
  donderdag 9 mei 2013 @ 14:51:55 #117
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_126262979
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 14:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

In dat geval hoop ik eigenlijk dat ze al sliepen (al dan niet gedrogeerd) en ze er vrijwel niets van meegekregen hebben, de gedachte dat het ene kind gezien heeft dat zijn vader zijn broertje vermoordde is te gruwelijk.
ik ook
  donderdag 9 mei 2013 @ 14:55:50 #118
330855 ejiraM
for the greater good
pi_126263136
Wat ik nog niet helemaal snap is dat er continu staat wanneer de vader gevonden is.. Het is toch eigenlijk veel belangrijker hoe lang hij ongeveer dood is? En natuurlijk, ik hoef het echt niet precies te weten, maar voor de politie kan zoiets heel erg belangrijk zijn..
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_126263231
quote:
99s.gif Op donderdag 9 mei 2013 14:55 schreef ejiraM het volgende:
Wat ik nog niet helemaal snap is dat er continu staat wanneer de vader gevonden is.. Het is toch eigenlijk veel belangrijker hoe lang hij ongeveer dood is? En natuurlijk, ik hoef het echt niet precies te weten, maar voor de politie kan zoiets heel erg belangrijk zijn..
Voor de politie misschien, maar voor ons burger toch niet? Waarom zouden ze die informatie openbaar maken?
pi_126263281
Ik neem aan dat de politie dat allang heeft laten vaststellen. Voor hen is dat idd wel belangrijk natuurlijk. Maar voor ons buitenstaanders niet, nee.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  donderdag 9 mei 2013 @ 15:13:41 #121
330855 ejiraM
for the greater good
pi_126263814
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 14:59 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik neem aan dat de politie dat allang heeft laten vaststellen. Voor hen is dat idd wel belangrijk natuurlijk. Maar voor ons buitenstaanders niet, nee.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 14:58 schreef Messina het volgende:

[..]

Voor de politie misschien, maar voor ons burger toch niet? Waarom zouden ze die informatie openbaar maken?
Ja, fair enough. Maar ze maken al zoveel openbaar, waardoor ik me afvraag waar ze die grens leggen.. Maar dat is waarschijnlijk weer een heel andere discussie.

Hoop iig dat ze die jochies gauw vinden ;(
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  donderdag 9 mei 2013 @ 15:18:18 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126263976
Ik denk dat ze heel zeker willen zijn van de tijdstippen voor ze zoiets openbaar maken, daarbij kun je nog weinig uitsluiten als ze het wel openbaar maken.
Of hij om 08.00 uur, toen hij gevonden werd, nou 1 of 7 uur dood was maakt voor het kwijt zijn van de kinderen relatief weinig uit.
Het enige wat je wel redelijkerwijs kunt stellen is, dat als hij om 08.00 uur al 7 uur dood was, hij de kinderen dus niet in Noord-Frankrijk gedumpt kan hebben, maar dat ze ergens in de buurt van de route tussen Neerbeek en Doorn moeten zijn achtergelaten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 9 mei 2013 @ 15:19:38 #123
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_126264024
Ik heb het idee dat ze in het Bunderbos niets zullen vinden. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je het de moeder van je kinderen niet eens gunt om ze te vinden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 9 mei 2013 @ 15:21:35 #124
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_126264095
Nouja, ze kunnen nu aan een tijdlijn beginnen. Ze weten het tijdstip van overlijden en het tijdstip van tanken, de periode daartussen heeft hij een bepaalde afstand afgelegd. Nu kun je dus via wegcamera's en dergelijke naspeuren welke route hij gereden heeft en of de tijdstippen van de ijkpunten op de route overeenkomen met de gemiddelde periode dat iemand er over zou doen en weet je ook op welk deel van de route er een vertraging heeft plaatsgevonden. Maar goed, allemaal theorie waar je lang mee bezig bent voor je e.e.a. uitgeplozen hebt.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 9 mei 2013 @ 15:27:48 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126264300
Zeist, Rhenen - De auto van de vader van de vermiste broertjes is gezien in Rhenen

Uit onderzoek is gebleken dat de auto van de 38-jarige vader, de blauwe Hyundai Getz met het kenteken 08-NT-BV, in de nacht van maandag 6 mei op dinsdag 7 mei 2013 rond 01.40 uur op de provinciale weg N233 heeft gereden. Op dat moment reed de auto over de Rijnbrug. Vervolgens is hij vermoedelijk linksaf geslagen de N225 op richting Leersum.

Camerabeelden gezocht

De politie doet vanmiddag zelf onderzoek naar eventuele camerabeelden, maar heeft uw hulp ook nodig. Heeft u bijvoorbeeld, als particulier of bedrijf, een camera gericht op de weg staan? Of heeft u de auto daar zien rijden? Neemt u dan contact op met de politie via 0800-6070.

Bron: http://www.politie.nl/nie(...)beelden-gezocht.html
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')