Dankquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:30 schreef Messina het volgende:
[..]
http://www.kennislink.nl/(...)estal-bij-verrassing
Neequote:Op donderdag 9 mei 2013 14:36 schreef qwerty-nl het volgende:
Gescheiden moeders zullen ook steeds meer paranoïde worden door zulke acties![]()
Iemand hier nog hoop heeft dat ze nog leven?
Ik blijf hopen dat ze hun niet in NL vinden maar ooit ergens in het buitenland.
Tja.. Hoop....
Het zijn niet alleen de vaders die zoiets kunnen doen...quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:36 schreef qwerty-nl het volgende:
Gescheiden moeders zullen ook steeds meer paranoïde worden door zulke acties![]()
Iemand hier die nog hoop heeft dat ze nog leven?
Tja.. Hoop....
Klik die link boven je post even aan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:36 schreef qwerty-nl het volgende:
Iemand hier die nog hoop heeft dat ze nog leven?
Tja.. Hoop....
Het zijn de vaders die paranoia moeten worden.quote:64,2 procent van de kinderdoders is vrouw en 35,8 procent man.
Daar moest ik gister ook aan denken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:39 schreef amaranta het volgende:
Ik zat me net af te vragen. Stel hij heeft zevermoord. Dan heeft misschien een van de 2 gezien hoe de ander vermoord werd door vader. Echt misselijk.
Het zou erger zijn als iedereen zou zeggen: 'Ja, we wisten wel dat dit zou gaan gebeuren. Was wel te verwachten. Die man/vrouw was zo'n klootzak'.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:40 schreef blue-eye het volgende:
Het ergste zijn de reacties van de buren "het was zon lieve man". Dat was mij pa buiten ook. De mishandelingen binnenshuis heeft nooit iemand gezien.
Zou je niet verwachtenquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:38 schreef Messina het volgende:
[..]
Klik die link boven je post even aan.
[..]
Het zijn de vaders die paranoia moeten worden.
dat zal iemand nooit zeggen! zijn ze medeplichtig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:42 schreef Messina het volgende:
[..]
Het zou erger zijn als iedereen zou zeggen: 'Ja, we wisten wel dat dit zou gaan gebeuren. Was wel te verwachten. Die man/vrouw was zo'n klootzak'.
Daar krijg je over het algemeen veel minder begrip voor als je niet je eigen, maar andermans kinderen kwaad doet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niemand die goed bij z'n hoofd is... Je psyche kan rare dingen met je doen.
In dat geval hoop ik eigenlijk dat ze al sliepen (al dan niet gedrogeerd) en ze er vrijwel niets van meegekregen hebben, de gedachte dat het ene kind gezien heeft dat zijn vader zijn broertje vermoordde is te gruwelijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:39 schreef amaranta het volgende:
Ik zat me net af te vragen. Stel hij heeft zevermoord. Dan heeft misschien een van de 2 gezien hoe de ander vermoord werd door vader. Echt misselijk.
quote:De politie verwacht dat het Bunderbos tussen Elsloo en Geulle donderdag helemaal uitgekamd wordt.
Dat heeft een woordvoerder van de politie in Utrecht gemeld. Sinds woensdagavond zijn agenten en militairen in het hellingbos aan het uitpluizen op sporen van de vermiste Julian en Ruben.
Neerbeek
Het bos ligt op een paar kilometer van een onbemand tankstation in Neerbeek, waar de kinderen voor het laatst zijn gezien. Op camerabeelden was te zien dat de jongens maandagavond in de auto van hun vader waren toen die daar tankte. Hun vader werd dinsdagmorgen dood teruggevonden in natuurpark Het Doornse Gat op de Utrechtse heuvelrug. Hij had zelfmoord gepleegd.
Route
De politie onderzoekt ook beelden die langs de weg tussen Neerbeek en Doorn zijn gemaakt, om te zien of de jongens van 7 en 9 toen nog in de auto zaten.
ik ookquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik eigenlijk dat ze al sliepen (al dan niet gedrogeerd) en ze er vrijwel niets van meegekregen hebben, de gedachte dat het ene kind gezien heeft dat zijn vader zijn broertje vermoordde is te gruwelijk.
Voor de politie misschien, maar voor ons burger toch niet? Waarom zouden ze die informatie openbaar maken?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:55 schreef ejiraM het volgende:
Wat ik nog niet helemaal snap is dat er continu staat wanneer de vader gevonden is.. Het is toch eigenlijk veel belangrijker hoe lang hij ongeveer dood is? En natuurlijk, ik hoef het echt niet precies te weten, maar voor de politie kan zoiets heel erg belangrijk zijn..
quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:59 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik neem aan dat de politie dat allang heeft laten vaststellen. Voor hen is dat idd wel belangrijk natuurlijk. Maar voor ons buitenstaanders niet, nee.
Ja, fair enough. Maar ze maken al zoveel openbaar, waardoor ik me afvraag waar ze die grens leggen.. Maar dat is waarschijnlijk weer een heel andere discussie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:58 schreef Messina het volgende:
[..]
Voor de politie misschien, maar voor ons burger toch niet? Waarom zouden ze die informatie openbaar maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |