abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144349730
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:26 schreef HeatWave het volgende:
Enige topic dat ik kon vinden :@.

Ben er nu 1 aan het testen voor mijn werk.

Uitpakken, toestel aanzetten en door de setup lopen, geeft meteen al 2 issues, wizard loopt niet door na Wifi instellen en daarna is het startscherm leeg zonder instructie hoe apps te openen. Dit moet door links of rechts vanaf de zijkant te swipen. Gevolg is dat als je door apps heen scrollt de launcher vaak opent.
Na installatie moesten eerst de Google Apps worden geinstalleerd, waardoor de Fairphone voor de 2 keer moest herstarten.
Na de installatie van de Google Apps (market etc) moet de fairphone zelf van 1.0 naar 1.6 geupdated worden, dus weer een reboot. Na de reboot blijft Google Play Services crashen.

Instellen Exchange gaat probleemloos en werkt prima.

voorlopig nog niet enorm enthousiast dus :P.
Die initiele installatie gaat volgens mij met wat horten en stoten omdat ze het licentietechnisch niet op tijd voor elkaar konden krijgen om de apps van Google met het toestel mee te leveren. Vandaar dat ze die installer hebben die ze voor je download. Als dat eenmaal gebeurt is, loopt het ding verder prima.

In de eerste versie van de software zaten nog wat irritante bugs (Zoals het laten crashen van de telefoon bij het wisselen van taal of veranderen van volume), maar die zijn er vrij vlot uitgehaald :)
La derecha oprime, la izquierda libera
  dinsdag 9 september 2014 @ 14:39:13 #52
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_144349745
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Die initiele installatie gaat volgens mij met wat horten en stoten omdat ze het licentietechnisch niet op tijd voor elkaar konden krijgen om de apps van Google met het toestel mee te leveren. Vandaar dat ze die installer hebben die ze voor je download. Als dat eenmaal gebeurt is, loopt het ding verder prima.

In de eerste versie van de software zaten nog wat irritante bugs (Zoals het laten crashen van de telefoon bij het wisselen van taal of veranderen van volume), maar die zijn er vrij vlot uitgehaald :)
Op het feit dat Google Play Services dus crashed ;).

Maar goed, we houden de moed erin :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_144349753
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:05 schreef junkiexp het volgende:
Opzicht een goed idee, ik ben wel heel benieuwd wat Dhr. Van Abel er netto per toestel aan overhoudt.
Er zit naar mijn smaak nog iets teveel commercie in dit verhaal.
Als je echt om dergelijke praktijken geeft pak je dit toch iets anders aan.
Nu is het een beetje halfbakken....
http://www.fairphone.com/2013/09/12/costbreakdown/
La derecha oprime, la izquierda libera
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')