quote:
Op dinsdag 9 september 2014 14:26 schreef HeatWave het volgende:Enige topic dat ik kon vinden

.
Ben er nu 1 aan het testen voor mijn werk.
Uitpakken, toestel aanzetten en door de setup lopen, geeft meteen al 2 issues, wizard loopt niet door na Wifi instellen en daarna is het startscherm leeg zonder instructie hoe apps te openen. Dit moet door links of rechts vanaf de zijkant te swipen. Gevolg is dat als je door apps heen scrollt de launcher vaak opent.
Na installatie moesten eerst de Google Apps worden geinstalleerd, waardoor de Fairphone voor de 2 keer moest herstarten.
Na de installatie van de Google Apps (market etc) moet de fairphone zelf van 1.0 naar 1.6 geupdated worden, dus weer een reboot. Na de reboot blijft Google Play Services crashen.
Instellen Exchange gaat probleemloos en werkt prima.
voorlopig nog niet enorm enthousiast dus

.
Die initiele installatie gaat volgens mij met wat horten en stoten omdat ze het licentietechnisch niet op tijd voor elkaar konden krijgen om de apps van Google met het toestel mee te leveren. Vandaar dat ze die installer hebben die ze voor je download. Als dat eenmaal gebeurt is, loopt het ding verder prima.
In de eerste versie van de software zaten nog wat irritante bugs (Zoals het laten crashen van de telefoon bij het wisselen van taal of veranderen van volume), maar die zijn er vrij vlot uitgehaald