Aantal man 's nachts op Hemelvaartsdag oproepen plus een dure kraan huren...dat loopt aardig in de papieren.quote:
Nou hij heeft volgens mij wel een gekke ruk aan het stuur gegeven... an sich had hij over dat fietspad door kunnen rijden, zoals ik het zie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:41 schreef slashdotter3 het volgende:
Verbaasd me dat hij niet ook nog eens dronken achter het stuur zat
Gisteren was het geen hemelvaartsdag.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Aantal man 's nachts op Hemelvaartsdag oproepen plus een dure kraan huren...dat loopt aardig in de papieren.
Ja, dat ligt hem niet in de personeelskosten, op hemelvaartsdag zal zo'n kraanmachinist niet meer dan 250 ¤ kosten, volgens mij hoor...quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Aantal man 's nachts op Hemelvaartsdag oproepen plus een dure kraan huren...dat loopt aardig in de papieren.
Ik zou het niet weten, want ik was er niet bij toen Jezus ten hemel voer.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gisteren was het geen hemelvaartsdag.
Ze werden gisteren om 23:30 uur ingeschakeld. Eerste half uurtje was dus idd het goedkope tarief.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gisteren was het geen hemelvaartsdag.
Ohja true.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze werden gisteren om 23:30 uur ingeschakeld. Eerste half uurtje was dus idd het goedkope tarief.
eensch isquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou hij heeft volgens mij wel een gekke ruk aan het stuur gegeven... an sich had hij over dat fietspad door kunnen rijden, zoals ik het zie.
Hij zat met zijn tomtom te rotzooien toen hij de weg smaller zag worden wrs... cowboy van 23 jaar....quote:
Zo te zien zou hij, zelfs als hij strak met zijn banden tegen de struik aangereden had, toch een paar cm oversteek gehad hebben aan de waterzijde. Met iets afstand tot de struiken zou zelfs een normale afwijking van de rechte lijn (onvermijdelijk met zo'n tandem-asser aanhanger) al de band voor meer dan de helft over de rand van het fietspad hebben gehad, en die rand is niet bedoeld voor dat soort belasting, waarna die band van het pad afgerold zou zijn en zich in de zachte berm zou hebben ingegraven.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou hij heeft volgens mij wel een gekke ruk aan het stuur gegeven... an sich had hij over dat fietspad door kunnen rijden, zoals ik het zie.
Beetje gas geven dan, verderop wijkt het fietspad weer een stukje terug van de waterkant, misschien...quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:59 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Zo te zien zou hij, zelfs als hij strak met zijn banden tegen de struik aangereden had, toch een paar cm oversteek gehad hebben aan de waterzijde. Met iets afstand tot de struiken zou zelfs een normale afwijking van de rechte lijn (onvermijdelijk met zo'n tandem-asser aanhanger) al de band voor meer dan de helft over de rand van het fietspad hebben gehad, en die rand is niet bedoeld voor dat soort belasting, waarna die band van het pad afgerold zou zijn en zich in de zachte berm zou hebben ingegraven.
Bwoah... hun vindingrijkheid en mentaliteit van doorpakken hadden we 20/30 jaar geleden hier ook. Toen werd Nederland nog opgebouwd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wel het Europese volk met het hoogste IQ, hè.
We zijn niet important meer, want we zijn lekker meegegaan in de Anglo-Amerikaanse economie, uitgeven op de pof en je vervolgens rijk rekenen, lekker lachen, afbieren en bitterballetjes eten en alles wat je niet zint negeren.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bwoah... hun vindingrijkheid en mentaliteit van doorpakken hadden we 20/30 jaar geleden hier ook. Toen werd Nederland nog opgebouwd.
Tegenwoordig zien we onszelf als very fucking importend en lullen er enkel over en hebben moeite de boel bij elkaar te houden.
Tel uit je winst.
Waar komt die drang weg denk je?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We zijn niet important meer, want we zijn lekker meegegaan in de Anglo-Amerikaanse economie, uitgeven op de pof en je vervolgens rijk rekenen, lekker lachen, afbieren en bitterballetjes eten en alles wat je niet zint negeren..
Om af te rekenen met de Sovjet-tijd?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waar komt die drang weg denk je?
Zou zeggen, lees mijn post nog eens.
Ik had het over ons Nederlanders, Einstein.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Om af te rekenen met de Sovjet-tijd?
Overigens hoewel erg slim, zijn ook nog steeds erg conservatief, antisemitisch en rancuneus.
Laat ik het zo zeggen ik zou nooit naar Polen willen emigreren, hoewel je je daar omringt weet door allerlei Einsteins.
20/30 jaar geleden werd ons land toch niet meer opgebouwd...?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik had het over ons Nederlanders, Einstein.
Dat fietspad is een laagje asfalt van een paar cm zonder echte fundering, en de rand is niet verstevigd met iets. Als je probeert tegen te sturen en weer gas te geven, brokkelt die rand steeds weer af onder het gewicht van de combinatie.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beetje gas geven dan, verderop wijkt het fietspad weer een stukje terug van de waterkant, misschien...
Economisch, technisch en industrieel? Jazeker. Keihard zelfs.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
20/30 jaar geleden werd ons land toch niet meer opgebouwd...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |