Ik hoorde die gisteren in de auto met mn baas hihahoquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:29 schreef Rockiejj het volgende:
I feel so lucky, you wanna hug me? What rhymes with hug me? Heeeaaeeeaayyy!
Ik snapte deze echt pas gisteravond
Waarom zit jij met je baas in de auto...quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoorde die gisteren in de auto met mn baas hihaho
Hij haalt mij op want hij woont vlakbij en dan gaan we samen naar dat kantoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Waarom zit jij met je baas in de auto...
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij haalt mij op want hij woont vlakbij en dan gaan we samen naar dat kantoor
Ja maar vandaag is toch saaie dag, alles is dicht en stil en saaiquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zou vandaag gaan chillen, doen ze het liever morgen
DIT IS MIJN ENIGE VRIJE DAG VIEZE SNITCHES
Daarom ben ik vrijquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar vandaag is toch saaie dag, alles is dicht en stil en saai
Neequote:Op donderdag 9 mei 2013 11:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Lekker carpoolen met je baas, onderweg even een vluggertje op de achterbank voor loonsverhoging.
Ik heb eindelijk een dag vrij hahahquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:38 schreef supersof het volgende:
Ik zou vandaag wel willen werken, lekker 200 procent. Maar ze hebben me niet ingeroosterd
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben mijn oortjes altijd kwijt aan iedereen in het huis, zijn die van mij kapot en wil ik eens wat lenen, doet iedereen moeilijk
Ik ga niet hardlopen zonder muziek
Nee veel te stilquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:52 schreef supersof het volgende:
[..]hardlopen zonder muziek is ook fijn hoor
Haha, succesquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:54 schreef Toto69 het volgende:
Nou, ik kom zo meteen 5 kilo lichter terug door m'n bezoek aan de kapper
niet uitlenen dusquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben mijn oortjes altijd kwijt aan iedereen in het huis, zijn die van mij kapot en wil ik eens wat lenen, doet iedereen moeilijk
Ik ga niet hardlopen zonder muziek
huilieee. ga gewoon hardlopen manquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee veel te stilPlus ik doe een interval training en dan hoor ik de commando's niet
Ik herinner me dat ik bij mijn telefoon ook oortjes kreeg, maar ik weet niet waar ze zijn
Ik was net poepen. Ook zo'n 5 kilo denk ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:54 schreef Toto69 het volgende:
Nou, ik kom zo meteen 5 kilo lichter terug door m'n bezoek aan de kapper
Mijn broertje steelt ze steedsquote:
Heb ik iig de hele omtrek voor me alleenquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was net poepen. Ook zo'n 5 kilo denk ik![]()
Die bapao van gisteravond
Tsja ik kom daar nooitquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heleboel mensen uit ABO hebben hem nu
"science"quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heb hem wel opgeslagen natuulijk.
For science
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |