Als ik de koning van de zeebodem was zou ik het binnendringen van mijn territorium door een meer dan goddelijke Obama op een surfboard als een aantasting van mijn integriteit beschouwen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slangen vallen allee naan als je ze provoceert.
DM link.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Miami Heat, ik ga in mijn bed verder kijken
Bij tijd en wijle werd het niveau van SS Doomtrooper geėvenaard.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:16 schreef mrstylo het volgende:
Dit is wel een film dat je jaarlijks terug gaat kijken.
Oh, ik gebruik normaal gesproken dat papier met die schattige puppy's erop. Page heet het.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Genoeg tv voor vandaag. Ik kan je het boek van Patricia Paay aanraden.
Dat niet, maar dat was ook moeilijk omdat de slangen geen tekst hadden. Daardoor kon de film niet echt een vijand neerzetten waar tegen gestreden moest worden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij tijd en wijle werd het niveau van SS Doomtrooper geėvenaard.
Volgens mij drukten de slangen de strijd van Obama tegen slavernij uit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat niet, maar dat was ook moeilijk omdat de slangen geen tekst hadden. Daardoor kon de film niet echt een vijand neerzetten waar tegen gestreden moest worden.
Zorgstelsel dacht ik meer. Het werd pijnlijk duidelijk dat de ziekenhuizen geen publiek tegengif had. Het is al een wat oudere film he.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij drukten de slangen de strijd van Obama tegen slavernij uit.
Alleen kwamen de slangen niet verder dan de eerste letter.
Anderzijds was deze film denk ik een grote impuls voor de olijfolie-business.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zorgstelsel dacht ik meer. Het werd pijnlijk duidelijk dat de ziekenhuizen geen publiek tegengif had. Het is al een wat oudere film he.
Dat zeker, maar ik dronk sowieso al een bekertje per dag door Maxim Hartman.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anderzijds was deze film denk ik een grote impuls voor de olijfolie-business.
Krabbendam of Slegers? In het eerste geval is het namelijk een belediging van je welste.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al met al geef ik de film een 8 uit op 10 op dezelfde schaal als de verslaggevers van VI cijfers geven.
De vriend van Zlatan natuurlijk. Zlatan scheidt binnen 20 minuten het kaf van het koren.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Krabbendam of Slegers? In het eerste geval is het namelijk een belediging van je welste.
Dat zal wel een ripoff van Karina haar geliefde filmmaatschappij zijn. Niet perse slechter overigens. Al wordt het in dit geval wel moeilijk om het te overtreffen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De vriend van Zlatan natuurlijk. Zlatan scheidt binnen 20 minuten het kaf van het koren.
Ik zou trouwens ook graag deze film zien:
http://www.moviemeter.nl/film/40010
Snakes on a Train
Vraag me af wat de achterliggende gronden zijn dat RTL7 een dergelijke film niet durft uit te zenden. Misschien weten ze hoe kieskeurig hun doelgroep (mannen) is als het gaat om het uitzenden van kwaliteitsfilms.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zal wel een ripoff van Karina haar geliefde filmmaatschappij zijn. Niet perse slechter overigens. Al wordt het in dit geval wel moeilijk om het te overtreffen.
Het moet in kleine stappen he. Als mannen teveel testosteron opbouwen trekken ze naar buiten om op jacht te gaan of hele dorpen te plunderen/verkrachten. En op zich ligt daar het probleem geeneens, maar wel dat er dan ook geen tv meer wordt gekeken, en dus ook geen RTL7quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vraag me af wat de achterliggende gronden zijn dat RTL7 een dergelijke film niet durft uit te zenden. Misschien weten ze hoe kieskeurig hun doelgroep (mannen) is als het gaat om het uitzenden van kwaliteitsfilms.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |