als je op ''plaats advertentie'' klikt ga je vast naar een inlogschermquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet je nou registreren of niet? ik zie wel zo'n knop maarrrrrr er staat ook 'plaats advertentie'
Had er net met fokit dat ik het misquote:
Hemeltjelief...quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga wel vertaal werk doen waarmee je 4 euro per dag verdient XD
he schatquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:41 schreef Ezell het volgende:
Jezus zeg, Marktplaats is echt niet zo moeilijk.
Ja maar eng want stel dat je Gambiaan bentquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:41 schreef Ezell het volgende:
Jezus zeg, Marktplaats is echt niet zo moeilijk.
Daar ga je je bed echt niet voor uit komen hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
10/10 zou knuffelenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Had er net met fokit dat ik het mis
Je kan ook ín je bed vertalen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Daar ga je je bed echt niet voor uit komen hoor
omgquote:
Ben niemands schat.quote:
wutquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar eng want stel dat je Gambiaan bent
Met de kerk?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:42 schreef Aapsoldaat het volgende:
Zo, ingeschreven voor een reisje naar Normandië in juni
Kan gewoon online dus ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Daar ga je je bed echt niet voor uit komen hoor
Mwah, 4 euro voor een pizza en het is op. Waar moet je je huur van betalen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En zo'n poepstofzuiger en je bed bij de deur zodat je de pizzakoerier kan ontvangen
nee je moet vertaal dingetjes doen en daar krijg je 50cent voorquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:42 schreef Renesite het volgende:
Als die 4 euro per uur is, snap ik het nog enigszins. Zit daar wel pensioensopbouw, ADV en vakantiegeld bij in?
Succes.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:43 schreef Etsu het volgende:
niet zo snel praten ok anders moet ik straks teveel terug lezen
50 cent per woord?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee je moet vertaal dingetjes doen en daar krijg je 50cent voorEn per dag mag je er maximaal 8
Als je wil vertalen moet je meerdere talen kennen. Nederlands is al moeilijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Nee engels alleen dat kan ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je wil vertalen moet je meerdere talen kennen. Nederlands is al moeilijk
Ah. Normandië lijkt me wel okay. Alleen trekken andere bestemmingen mij meer in de zomer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:44 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Met een paar vrienden uit een vereniging
Both possible. 12 - 40 uur bv.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Partime werk aangeboden - bijverdienen - full time baan
Wat is het nou voor werk dan? full time of part time
So you think you're fluent enough? Convince me, lad.quote:
okequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
So you think you're fluent enough? Convince me, lad.
I said convince me, damn. You aren't even trying to.quote:
Ik zei overtuig me, verdomme, je probeert het niet eens.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I said convince me, damn. You aren't even trying to.
Vraag & Aanbodquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
jammer dat je op fok niet mag handelen
Well my English is alike hitting a crack in a pack of butter.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I said convince me, damn. You aren't even trying to.
Nja 't is ook niet echt een vakantie hoor, heeft meer te maken met het hele WO2 gebeuren, zal een weekje verblijven in St Mere Eglise. Dan weet ik alvast hoe het er daar uit ziet (ben nog nooit in FR geweest), het mooiste zal volgend jaar zijn, dan hoop ik mn wings te hebben om te kunnen springen boven Normandie en rond Eindhoven/ Nijmegen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah. Normandië lijkt me wel okay. Alleen trekken andere bestemmingen mij meer in de zomer.
Okayquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:47 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Nja 't is ook niet echt een vakantie hoor, heeft meer te maken met het hele WO2 gebeuren, zal een weekje verblijven in St Mere Eglise. Dan weet ik alvast hoe het er daar uit ziet (ben nog nooit in FR geweest), het mooiste zal volgend jaar zijn, dan hoop ik mn wings te hebben om te kunnen springen boven Normandie en rond Eindhoven/ Nijmegen.
Yeah, translating is merely enough at home, watching series or films. Speaking it, proper use of grammar, is a whole 'nother levelquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik zei overtuig me, verdomme, je probeert het niet eens.
nee op marktplaats gezetquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
WAT WAT WAT! Verkocht aan mij voor 30 euro?
ohquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:47 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ehm als je meerdere producten aanbied dat het zelfde is mag het niet.
Yeah but you only need to translate it from english to dutch.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yeah, translating is merely enough at home, watching series or films. Speaking it, proper use of grammar, is a whole 'nother level
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat lult ie
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:49 schreef Etsu het volgende:
Schatje, kan je lezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat lult ie
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Jaaa je kan lezenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:50 schreef Etsu het volgende:
oh ik snap t al, die woonexpresslinkenal eruit gehaald hihi
Ik zou het er niet voor over hebben.quote:
ze zijn nog nieuw en heb meer dan 1000 euro voor betaaldquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zou het er niet voor over hebben.
Marktplaats is zo pauper dat ze max. 200 geven of zo
Ook op andere websites zetten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze zijn nog nieuw en heb meer dan 1000 euro voor betaaldhad verwacht langer hier te wonen, maar helaas.
speurders?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
welke heb je nog meer dan
heb al op fok en op fb gezet
2dehandspuntnetquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
welke heb je nog meer dan
heb al op fok en op fb gezet
English is a language with a lot more words than dutch. If you can speak English, rather than only read it, your vocabulary will be much bigger. An your translations will be better and more convincing.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Yeah but you only need to translate it from english to dutch.
or you use google translatequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
English is a language with a lot more words than dutch. If you can speak English, rather than only read it, your vocabulary will be much bigger. An your translations will be better and more convincing.
If that'd be an option, theere woulddn't be an open job application for a translator. Grammar isn't exactly Google's strongest pointquote:
No that is true but you can translate it better.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
If that'd be an option, theere woulddn't be an open job application for a translator. Grammar isn't exactly Google's strongest point
OMG ja so relatabletwitter:MounirTweets twitterde op woensdag 08-05-2013 om 23:30:05Soms krijg je gevoelens die je helemaal niet wilt hebben.. reageer retweet
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
OMG ja so relatabletwitter:MounirTweets twitterde op woensdag 08-05-2013 om 23:30:05Soms krijg je gevoelens die je helemaal niet wilt hebben.. reageer retweet
And*quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
English is a language with a lot more words than dutch. If you can speak English, rather than only read it, your vocabulary will be much bigger. An your translations will be better and more convincing.
Maybe some words, but you shouldn't rely on it. The absence of interpunction in your writing worries me though.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
No that is true but you can translate it better.
Ik heb al gehuild net toen ik de tweets las. Sorry.quote:
Well i can do it but if i ain't earn money with it then im not gonna do something for it.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maybe some words, but you shouldn't rely on it. The absence of interpunction in your writing worries me though.
That's just a typo, shit happens. Just stop nitpicking, I'm tired and a bit tipsyquote:
ik moet huilen van deze post. Sorry.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb al gehuild net toen ik de tweets las. Sorry.
wromquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik moet huilen van deze post. Sorry.
Well, reading this sentence I'm pretty sure you can't. The words are all over the place. Use grammar, bitches love grammar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Well i can do it but if i ain't earn money with it then im not gonna do something for it.
Go to bed thenquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
That's just a typo, shit happens. Just stop nitpicking, I'm tired and a bit tipsy
Yeah shall be.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Well, reading this sentence I'm pretty sure you can't. The words are all over the place. Use grammar, bitches love grammar.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Well, reading this sentence I'm pretty sure you can't. The words are all over the place. Use grammar, bitches love grammar.
Sorry. Mijn ogen waren nat. Ik kan niet zo tegen de combinatie blauw en roze. Doet me denken aan baby's. Baby's zijn enge gremlins. Gremlins maken mij bangquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik moet huilen van deze post. Sorry.
Nah, the internet is fun. You are fun. I like having contact with other people, whether it's on FOK1 or in real life, fuck me, right?quote:
oh sorryquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sorry. Mijn ogen waren nat. Ik kan niet zo tegen de combinatie blauw en roze. Doet me denken aan baby's. Baby's zijn enge gremlins. Gremlins maken mij bang
You only like contact with girls.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nah, the internet is fun. You are fun. I like having contact with other people, whether it's on FOK1 or in real life, fuck me, right?
What is this I don't even...quote:
It's FOK!quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nah, the internet is fun. You are fun. I like having contact with other people, whether it's on FOK1 or in real life, fuck me, right?
Nah, I only prefer it. Subtle difference.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
You only like contact with girls.
STOP NITPICKING YOU LITTLE RASCALquote:
okquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nah, I only prefer it. Subtle difference.
MArktplaats sukkels is ook lach waardig.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:05 schreef Toto69 het volgende:
Zo de marktplaats klootzakken reeks doorlezen, altijd lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Blame Bitterlemonquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
STOP NITPICKING YOU LITTLE RASCAL
Vind de klootzakken reeks nog veel leukerquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
MArktplaats sukkels is ook lach waardig.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Only Stuart can dick me under the tableHWHWHHAHAHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:
Link eens, geen zin om te zoekenquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:05 schreef Toto69 het volgende:
Zo de marktplaats klootzakken reeks doorlezen, altijd lachen
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Only Stuart can dick me under the tableSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
I blame you and only you. But I can't hate on you, you know thatquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:06 schreef einzweipolizei het volgende:
The man made his breakfast
De man maakte zijn broek vast
Yayquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben mobiel, ik zoek even voor je. Moment
It's Bitterlemon's fault that I check everyone's spellingquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I blame you and only you. But I can't hate on you, you know that
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:07 schreef einzweipolizei het volgende:
He had a careful mother
Hij had een kar vol modder
Yeah you are! Cute as a buttonquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
It's Bitterlemon's fault that I check everyone's spelling
I'm so loveable?
Belly buttonquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yeah you are! Cute as a button
quote:
Hihahoquote:
Slaap lekkerquote:
Neequote:Op donderdag 9 mei 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hihaho
Maar als we meeten, gaan we dan de hele dag op de kinderboerderij rondhangen?
Ken je de reeks met het opzetborsteltje? Even zoekenquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zijn zo veel delen, kijk maar eens ONZ / De Fok! Marktplaats klootzakken #2
Zegt me zo nietsquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ken je de reeks met het opzetborsteltje? Even zoeken
Ja ik weetquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zijn zo veel delen, kijk maar eens ONZ / De Fok! Marktplaats klootzakken #2
14 euro omg direct bestellen enzo!quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:18 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
http://www.buyincoins.com(...)y-product-26794.html
Ik lach me kapot als tie in die camera kijkt met dat maskerquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:24 schreef Toto69 het volgende:
KLB / we do not ship to Netherlands
Geweldige topic reeks
http://www.mcphee.com/shop/horse-head-mask.htmlquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:23 schreef einzweipolizei het volgende:
http://www.buysku.com/who(...)balls-halloween.html
maar dit lijkt me zo nep
http://www.ebay.nl/itm/Ho(...)-Adult-/181133915179quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
http://www.mcphee.com/shop/horse-head-mask.html
Maar zo duur
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
http://www.mcphee.com/shop/horse-head-mask.html
Maar zo duur
Naja, 11 euro..quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:27 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/Ho(...)-Adult-/181133915179
Ah deze is best goedkoopshit, totdat je kleur kiest
wie?quote:
Die Panda is ook leuk!quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:29 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/Ho(...)71ad#ht_15210wt_1163
10,09 euro voor brown
quote:
Ik ben hier in Zeeland gewoon nogquote:
Ja maar ik bedoelde dat je weg was misschienquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben hier in Zeeland gewoon nog
Ik lurk zo nu en danquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde dat je weg was misschien
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:42 schreef einzweipolizei het volgende:
stiekem heb ik een bod gedaan op een ebay veiling van zo'n paardenhoofd
Daaromquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:42 schreef einzweipolizei het volgende:
stiekem heb ik een bod gedaan op een ebay veiling van zo'n paardenhoofd
Je username is verkeerd gespeldquote:
kloptquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je username is verkeerd gespeld
prutserquote:
ONZ / Autisten-topic die combo'squote:
Ooooh you touch my tra la la!quote:
quote:
trusten, cyaquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoi Fok!kers,
Zoals de titel al zegt ik ben nieuw op FOK!.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hallo en welkom vreemdeling, fok is geweldig helemaal met mij erbij en nu jij ook! Yay
quote:
quote:
Waarop?quote:
Kan je langger genieten va je vrije dagquote:
Succes er meequote:Op donderdag 9 mei 2013 08:54 schreef Etsu het volgende:
moggel.
ik zit in mn oude kleding en straks verven in mn nieuwe huisje
inb4 jordy: etsu die gaat vervenwhut?
heb al hard gelopenquote:Op donderdag 9 mei 2013 08:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je langger genieten va je vrije dag
Ik ga zo onbijten en dan ga ik ook maar eensquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:33 schreef supersof het volgende:
[..]
heb al hard gelopennormaal zou ik nog slapen
Voel me weer helemaal primaquote:
Wakker gebeld door yvonne?quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:51 schreef arachide. het volgende:
Ik heb vannacht om half 5 klb lopen modden omdat iemand helemaal losgeslagen was daaro.
Beetje brak. Had gister een feestje, zou ook een normale slaapplek hebben, maar sliep uiteindelijk op de bank in de keuken. Wat te doen was, tot ik om 4 uur wakker werd gemaakt door dronken huisgenootjes van een vriendin. Toen ging ik maar fokken en daar kwam mijn supermodmomentje uit voort.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voel me weer helemaal primaAnd you?
[..]
Wakker gebeld door yvonne?
Pennyquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:54 schreef Rockiejj het volgende:
Goedemorgen, fappert van de dag:
[ afbeelding ]
Nog 400 miljoen, we kunnen nog evenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:03 schreef TienVingers het volgende:
Ik ga dit winnen let op
http://www.apple.com/nl/itunes/50-billion-app-countdown/
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:06 schreef Etsu het volgende:
Schilderenwc is gedaan en ik zit helemaal onder verf
Ja, ik beng bang dat dat ook nog wel even gaat durenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog 400 miljoen, we kunnen nog even
Ze willen nu natuurlijk iedereen nog meer Apps laten kopenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:12 schreef Rockiejj het volgende:
50000000000 apps is wel veel hoor.
Dat duurt nog wel een week denk.
Ik ook nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:14 schreef supersof het volgende:
Ik weet niet eens hoeveel nullen een miljard heeft
9quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:14 schreef supersof het volgende:
Ik weet niet eens hoeveel nullen een miljard heeft
ja hoe moet ik dat nou wetenquote:
Nederland heeft niet eens zoveel inwoners, laat staan basisschoolmensen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
1000x1000=1.000.000(miljoen) 1.000.000 x 1.000 = 1.000.000.000
BASISSCHOOL MENSEN
Je hebt de basisschool afgemaakt toch?quote:
Ja, maar nooit het reken gedeelte.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt de basisschool afgemaakt toch?
Ik weet ook al heel veel basisschooldingen niet meer hoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt de basisschool afgemaakt toch?
ik ookquote:
Ik wil naar de kapperquote:
Betalen je ouders dat niet?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil naar de kapper
Maar geen geld
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil naar de kapper
Maar geen geld
Nee denk het nietquote:
Ik ook niet, een collega van me gaat het doequote:Op donderdag 9 mei 2013 11:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil naar de kapper
Maar geen geld
C=100 en L=50quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb twee jaar latijn gehad dus dat weet ik nog wel
I=1
V=5
X=10
C=50
M=1000
Wat 100 was weet ik niet meer
Hoe duur dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee denk het nietIk ben 18 en werk. Maar geld gaat naar spaarrekening en mijn kapper is duur
27 ofzo? Geen ideequote:
Omg slim en zoquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:23 schreef supersof het volgende:
Ja ik wilde al zeggen. C moet toch 100 zijn, want 'cent' in procent is honderd.
Goedzo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:23 schreef supersof het volgende:
Ja ik wilde al zeggen. C moet toch 100 zijn, want 'cent' in procent is honderd.
quote:
Ohja. Best logisch.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Goedzo.
En M staat voor 1000 want millennium.
OK VROUWquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |