450 euro per dag....dan ben ik je vriendquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:32 schreef Spatieloos het volgende:
Hebben jullie Fok!ers, nog echte vrienden?
Ik helaas niet meer, wie wil vrienden worden?
Wat hebben mensen hier toch met 450, zal wel een grote historie hebbenquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:13 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
450 euro per dag....dan ben ik je vriend
Dan zullen we het echt fantastisch hebben....
hoooiquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:12 schreef 123eend het volgende:
[..]
Ik wil wl vrienden met je zijn hoor:D
Echte vriendin 1 echte vriend 1.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:32 schreef Spatieloos het volgende:
Hebben jullie Fok!ers, nog echte vrienden?
Ik helaas niet meer, wie wil vrienden worden?
Zuid-Holland stellendamquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:33 schreef 123eend het volgende:
eeeey man wij waren toch brada's..
waar woon je. gaan we toch een keer chillin zetten.
Dit niet kennen.....quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat hebben mensen hier toch met 450, zal wel een grote historie hebben![]()
en nee, vriendschap is niet te koop. Ik trakteerde te veel, en nu bleken mijn vrienden geen echte vrienden te zijn. Donder op !
jullie hebben wel mooie stranden enzo... je hebt daar ook campings zat, dus genoeg meisjes zomers denk ?quote:
Ja genoeg meisjes, jammer dat ik niet naar buiten durfquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:35 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
jullie hebben wel mooie stranden enzo... je hebt daar ook campings zat, dus genoeg meisjes zomers denk ?
Wat is er mis met een boeren dorp.quote:
Dichtbij ons is een (ikdurfhetgeetdorptenoemen) met 3 stratenquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:38 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een boeren dorp.
Trouwens hij woont in de stad vergeleken met waar ik woon
(7 straten om presies te zijn)
ja we zijn met alle dorpjes bij elkaar wel groot maar officieel is het heel klein.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dichtbij ons is een (ikdurfhetgeetdorptenoemen) met 3 straten
ja, jij bent goed.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:42 schreef arjan1212 het volgende:
havenhoofd ofzo?
https://maps.google.com/m(...)HwBg&ved=0CDgQ8gEwAQ
godverdomme je hebt gelijk, ik moet hier weg!quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:41 schreef arjan1212 het volgende:
bus doet er 1 uur en 15 minuten over naar rotterdam Zuidplein...
http://9292.nl/reisadvies(...)rek/2013-05-08T2147#
maar je bent een belg?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wij zouden leuke vrienden zijn, jij hebt een spatie fetisj en ik een capuchon fetisj
Belgen en Nederlanders kunnen beste vrienden zijnquote:
Kijk ik wou dat ik gewoon kon blijven liegen e beweren dat de afstand het probleem is, maar nee, sorry liever vriendloos dan een belg.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Belgen en Nederlanders kunnen beste vrienden zijn
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kijk ik wou dat ik gewoon kon blijven liegen e beweren dat de afstand het probleem is, maar nee, sorry liever vriendloos dan een belg.
Grapje, het is de afstandquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]wat doe je..... mijn vriend....nee
weet ikquote:
Vooral de capuchon meisjesquote:
Als je in Zeeland woont kan het nog best mee vallenquote:
En een beetje andersquote:
Nee, ik houd gewoon niet van belgen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:01 schreef arjan1212 het volgende:
je zoekt dus vrienden, maar ze moeten wel op maximaal 10 km van je huis wonen?
Tot dat woorden bij hun soms iets heeeel anders betekenen.quote:
Tja ik poep gewoon extreem veelquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:05 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Tot dat woorden bij hun soms iets heeeel anders betekenen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |