quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:49 schreef Ambipur het volgende:
Deze Turkin is wel de enige bazin die ABN spreekt.
BURN!
Neequote:
Heb geen degoe filmpjequote:Op donderdag 9 mei 2013 00:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee
Filmpje van je degoes was hetWeet het zeker nu
"Deze Turken is."quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:49 schreef Ambipur het volgende:
Deze Turken is wel de enige bazin die ABN spreekt.
BURN!
Een gemiddelde Nederlander heeft er vaak ook geen idee van.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:49 schreef Ambipur het volgende:
Deze Turken is wel de enige bazin die ABN spreekt.
BURN!
Subje.quote:
Ik ga niet praten als m'n cam aan staatquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:51 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom gaan jullie niet op tinychat ipv dit autistische gedoe.
Zegt degene die z'n gezicht niet durfde te showen op TC.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:51 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom gaan jullie niet op tinychat ipv dit autistische gedoe.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Zegt degene die z'n gezicht niet durfde te showen op TC.
quote:
Niet? Ik vind cam zonder praten pas vervelend, zo'n awkward silent staredown wordt dat dan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga niet praten als m'n cam aan staat
/autist
Ik had toen viltiligo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Zegt degene die z'n gezicht niet durfde te showen op TC.
Nee kijk zo via vocaroo kan ik mezelf 958347348473739 x opnieuw opnemen als ik t niet goed vindquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet? Ik vind cam zonder praten pas vervelend, zo'n awkward silent staredown wordt dat dan.
[..]
Ik had toen viltiligo.
Oké hoor popje.quote:
viltiligoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |