Uh nee 18. 30 seconden werk dit. Maskje maken voor LB en een stock PNGtje er achter plakkenquote:
Nee manquote:
quote:
Ik wilde de lapo Gquote:
Jawel. Al sinds 6u op om hard te lopen. En morgen ochtend wil ik weer.quote:
welke film is dat?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:27 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
ze heeft die film van je UI wel 6 keer gezien hoorde ik
OH dan ben je al te laat. 8 uur slapen voor de gaaainsssquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel. Al sinds 6u op om hard te lopen. En morgen ochtend wil ik weer.
Die film is baas heb ik dvd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:27 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
ze heeft die film van je UI wel 6 keer gezien hoorde ik
No offence maar ik ga geen rekening met je houden om een lapo. niemand gaat dat doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:27 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik wilde de lapo GZag je mijn post niet? Egoïst
Ja maar morgenochtend ga ik om half negen pas ofzo. Morgen hoef ik niet ergens vroeg te zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
OH dan ben je al te laat. 8 uur slapen voor de gaaainsss
No offence maar ik had dr bestequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
No offence maar ik ga geen rekening met je houden om een lapo. niemand gaat dat doen
Waar moest je zijn dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar morgenochtend ga ik om half negen pas ofzo. Morgen hoef ik niet ergens vroeg te zijn
Is subjectief dus argument nietig verklaardquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:29 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
No offence maar ik had dr beste
Voorruit omdat je het zo aardig vraagt![]()
Laptop staat op zijn bureauquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:29 schreef Ro-ald het volgende:
wietparkiet speknek je zal toch naar je matties gaan toch G?
Roro die bijnaam blijft ook gewoon hequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik hou nog van jullie hoor, roro en VA
Werkquote:
Ik was door mijn wekker heen geslapenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel. Al sinds 6u op om hard te lopen. En morgen ochtend wil ik weer.
Ik krijg zo een roid ragequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is subjectief dus argument nietig verklaard
Sorry
Ik ook van jou schatj0nquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik hou nog van jullie hoor, roro en VA
Ik heb ook echt een rondje van niks hoor. Ben binnen 20 min. klaar. Maar goedquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was door mijn wekker heen geslapenDus om 11 uur snel een half uur gelopen en om half 1 was ik alweer aan het werk
Mijn conditie
Ja, waar kwam ie eigenlijk vandaan?quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:32 schreef Ro-ald het volgende:
HELEMAAL NAAR DE KLOTE! DOE ER MIJ NOG MAAR EEN!
Ik doe interval 1 minuut rennen en dan 1 minuut lopen. 25 minuten was het. Heb zo'n heb die je commando's geeftquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb ook echt een rondje van niks hoor. Ben binnen 20 min. klaar. Maar goed
Ja A-Jquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, waar kwam ie eigenlijk vandaan?
Oh ik verzin zelf meestal watquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe interval 1 minuut rennen en dan 1 minuut lopen. 25 minuten was het. Heb zo'n heb die je commando's geeft
Neuken danquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:32 schreef badschaap het volgende:
yeahhh heb van zeer plezant meisje nummer gekregen
ohquote:
Succes met de reis naar Zwolle.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:34 schreef Ro-ald het volgende:
Kusjes aan de dames & een hand aan de heren.
Nu ga ik echt wens mij succes met de reis naar Zwolle onder deze streep:
Ik heb altijd dat de laatste 2 periodes rennen veel makkelijker gaan, sprintje trekken niet normaalquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik verzin zelf meestal watVind 1 minuut lopen te veel
Meestal ren ik het laatste stuk ook heel hard
kom je echt dood thuis.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:34 schreef Ro-ald het volgende:
Hahahah homotjequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:34 schreef Ro-ald het volgende:
Ik weet niet wat endorfine is, maar kan welquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb altijd dat de laatste 2 periodes rennen veel makkelijker gaan, sprintje trekken niet normaalMaar daarna ineens dood
Zal de endorfine wel zijn
neequote:
Niet schelden in deze SC plsquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
HOUD JE TERING BEK NOU EENS
Ik mis je nu al schatje
quote:
''Endorfines werken in de eerste plaats pijnonderdrukkend, maar zorgen ook voor een gevoel van geluk of euforie, zoals de 'runners high' bij duursporters.''quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet wat endorfine is, maar kan wel
YouTube comments gelezen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
I LOVE IT BUT I HATE THE TASTE
Gaat dit over orale seks?
neequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nope, ik ben oversekstquote:
gaat over poepenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh ik zag die comment vaak voorbij komen namelijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, ik ben oversekst!
En nu ik kijk staat er in de eerste pagina's alleen een comment dat er veel innuendo's inzitten.
idd..quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Soms denk ik dat ik te veel fucked up dingen heb gezien op het internet dat ik gevoelloos word
Ik kijk nooit in de commentsection. Alleen maar gezeik over illuminati/racisme/geloof/welk genre het precies is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh ik zag die comment vaak voorbij komen namelijk
nu wel jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kijk nooit in de commentsection. Alleen maar gezeik over illuminati/racisme/geloof/welk genre het precies is.
<-GA HIER NIET HEEN->quote:
best casual datquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
<-GA HIER NIET HEEN->
Ooit op reddit link gekeken?
Ga hier trouwens niet heen. De meest gore/seksuele/marteling dingen kom je tegen. Not Suitable For Life
Je weet wel dat dit JNG is en dat dit niet gepost mag worden?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
<-GA HIER NIET HEEN->
Ooit op link gekeken?
Ga hier trouwens niet heen. De meest gore/seksuele/marteling dingen kom je tegen. Not Suitable For Life
ik ben er niet echt nieuwsgierig naar dus ik ga er ook niet heenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
<-GA HIER NIET HEEN->
Ooit op reddit gekeken?
jeugd van tegenwoordig is niets gewend, mag best wel even wat gepost wordenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je weet wel dat dit JNG is en dat dit niet gepost mag worden?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jeugd van tegenwoordig is niets gewend, mag best wel even wat gepost worden
Gifjes van iemand die zijn pener in een lijk steektquote:
dat staat op ruimte penissenquote:
Het is geen directe link of afbeelding ofzo, mja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je weet wel dat dit JNG is en dat dit niet gepost mag worden?
Mag nog steeds nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is geen directe link of afbeelding ofzo, mja.
Sorry
Mijn favo FF liedje denk ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:51 schreef LittleBrownie het volgende:
It's times like these you learn to love again
Daarom, sorryquote:
dat programmaquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:52 schreef wietparkiet het volgende:
Kijkt er iemand van jullie teen mom of 16 and pregnant
alleen die xx video hebk gekekequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:52 schreef wietparkiet het volgende:
Kijkt er iemand van jullie teen mom of 16 and pregnant
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alleen die xx video hebk gekeke
nepperds
glitternicht dat je der bentquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg hij/zij is zo knap ik zou hem/haar doen
is goed, kan je tandjes tuffequote:
Yeah so whatquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja maar een van die meiden heeft een sekstape![]()
Zul jij wel weten he hequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yeah so what![]()
Internet staat vol naakte mensen die neuken
quote:
lkkr aan het projecteren knulquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
je slaat als een wijf met een handtasje dus je ligt zo plat
en dat stomme blokje tekst over x-factor is domme lulkoekquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________x∞
Ik praat niet meer tegen jouquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
So what, ze hadden toevallig connecties, zo werkt het gewoon heel vaak. Het kan nog steeds, op welke manier en in welk genre dan ookLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
he daar heb ik welleens een biertje mee genuttigdquote:
Dan klopt zijn hele verhaal dus al niet meer boterhamquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]___
So what, ze hadden toevallig connecties,
haha serieus wanneer vertelquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
he daar heb ik welleens een biertje mee genuttigd
sarcastisch of serieus?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dan klopt zijn hele verhaal dus al niet meer boterham
[..]
haha serieus wanneer vertel
wel neequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk dat sommige mensen mij vet aardig te lijken vinden hier (ik kijk oa naar LB) maar ik denk dat ik waarschijnlijk tegenval IRL
ja of je penislengte in je twitternaam zetten nogzoiets kansloosquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik schijt op al die semi-grappige twittermongolen.
WHAHAH ME USERNAME IS KANKERDENNIS (voorbeeld) WHHAHAHHA GRAPPIG!!!
FLquote:
je valt ook tegen op het internet hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk dat sommige mensen mij vet aardig te lijken vinden hier (ik kijk oa naar LB) maar ik denk dat ik waarschijnlijk tegenval IRL
Hij is een goeie vriend van Ro-ald.quote:
Jij volgt echt een (stel) randdebiel(en)quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja of je penislengte in je twitternaam zetten nogzoiets kansloos
haha serieus? connecties man hahaquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hij is een goeie vriend van Ro-ald.
Toen ik bij roald thuis meette met roald, heb ik hem ontmoet.
niet haten op steff :cquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jij volgt echt een (stel) randdebiel(en)
C WAT I DID DERE![]()
Ja maarquote:
Ik ook van jouquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je valt ook tegen op het internet hoor
Ja maar wat?quote:
Poeh, durf ik zo niet te zeggen, heb ook nog geen kamer enzo he... welke kleur?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:08 schreef Etsu het volgende:
JORDY! snotjong.
heb jij nog een bankje/poef nodig voor in Antwerpen?
(over de prijs kunnen we onderhandelen)
V&A / [TK] Zwarte, leren bank + poefquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Poeh, durf ik zo niet te zeggen, heb ook nog geen kamer enzo he... welke kleur?
Etsu koopt geen banken van 100 euro, trust mequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:10 schreef wietparkiet het volgende:
Een bank van Groningen naar Antwerpen rijden is nogal wat. stel de bank is 100 (Retail) en jij koopt hem voor 50 euro. dan is hij voordat hij in Antwerpen is heb je die prijs er al uit
oquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Daarvoor volg ik hem niet [ afbeelding ]
/x/quote:
Vast nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar wat?
Ik ben juist bang dat ik tegenval
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Etsu koopt geen banken van 100 euro, trust me
smerige xenosquote:
en jij ook nietquote:
Ok heb je me tukquote:
Nja in jouw geval is het niet erg goedkoop gok ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Etsu koopt geen banken van 100 euro, trust me
Doen we!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ok heb je me tukExamens duren 2 weken toch? Daarna meeten ?
Ik heb mijn iPhone 4 en iPhone 4s ook weggedaan voor een vriendenprijsje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nja in jouw geval is het niet erg goedkoop gok ik.
want benzine voor de auto
Oh diequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
V&A / [TK] Zwarte, leren bank + poef
Je hebt er zelf op gezeten, oen.![]()
NOUquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oh die
Niet mijn smaakik denk dat ik op marktplaats kijk voor een goedkoop bankje, is ook wat handiger ivm vervoer etc
Heb je iPhone 5 nu?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb mijn iPhone 4 en iPhone 4s ook weggedaan voor een vriendenprijsje.
Dus jij koopt ELKE nieuwe iPhone? Ik bedoel, ieder zijn ding, iPhone is niets voor mij. Maar is elk jaar de nieuwe versie halen echt nodig?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb mijn iPhone 4 en iPhone 4s ook weggedaan voor een vriendenprijsje.
Ja kinderboerderij meet?quote:
Si.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus jij koopt ELKE nieuwe iPhone? Ik bedoel, ieder zijn ding, iPhone is niets voor mij. Maar is elk jaar de nieuwe versie halen echt nodig?
JAAA en wat is er verder te doen in M'burg? Ik ben niet van plan om na 2 uur weer weg te gaan, ik wil wel een goeie tijd zoet zijnquote:
Als je hem verkoopt tell mequote:
Als je je Iphone 5 kwijt wil voor een goedkoop prijsje moet je me maar Dm'en ofzoquote:
IK WAS EERDERquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als je je Iphone 5 kwijt wil voor een goedkoop prijsje moet je me maar Dm'en ofzo
heb aan het eind van de zomer toch echt een nieuwe nodig![]()
Dan wacht ik op de volgendequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb mijn 5 al aan iemand anders beloofd mocht ik overstappen naar 5s/6![]()
4S naar 5 snap ik. Maar was de switch van 4 naar 4S echt nodig? Helemaal als je weet dat een jaar er na toch weer een nieuwe komtquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als je je Iphone 5 kwijt wil voor een goedkoop prijsje moet je me maar Dm'en ofzo
Mijn geld, ik mag toch zelf weten wat ik ermee doe toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
4S naar 5 snap ik. Maar was de switch van 4 naar 4S echt nodig? Helemaal als je weet dat een jaar er na toch weer een nieuwe komt
hoesje nodig? stuur ik je gratisquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh dacht dat je ze per uitkomst koop. en meestal eind van de zomer komen ze op de marktquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]ik heb die 5 pas 2 maanden. nog even 10 maanden wachten dus
Vind je dat niet zonde dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn geld, ik mag toch zelf weten wat ik ermee doe toch?
Ja dat sowieso, maar 600-700 euro voor een iets snellere telefoon lijkt me iets wat ik ergens anders aan zou bestendenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn geld, ik mag toch zelf weten wat ik ermee doe toch?
3Gs en kan niet goed meekomen bij ios 5/6 dus gewoon nieuw model snellere processorquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:17 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
hoesje nodig? stuur ik je gratis
Niet als je wist hoeveel geld ik op m'n rekeningen heb staan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vind je dat niet zonde dan?
4S tov 4 is snelheid en siri toch alleen?
Siri is een software update, was ook op de gewone 4 dacht ik. Camera was verder iets beterquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vind je dat niet zonde dan?
4S tov 4 is snelheid en siri toch alleen?
nope de 4 heeft geen siriquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Siri is een software update, was ook op de gewone 4 dacht ik. Camera was verder iets beter
Je kan ook overdrijven. Heb voor mijn 5 iets van 450 betaald minus verkoop van mijn 4s, dus 300.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar 600-700 euro voor een iets snellere telefoon lijkt me iets wat ik ergens anders aan zou bestenden
Rich bitchquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet als je wist hoeveel geld ik op m'n rekeningen heb staan.
Jep.
oh ik bedoelde een iphone 5 hoesjequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
3Gs en kan niet goed meekomen bij ios 5/6 dus gewoon nieuw model snellere processor
Mijn telefoon ligt ook half uit elkaarquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hmm ok dan. Is dat dan icm een abbo van 1 jaar?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven. Heb voor mijn 5 iets van 450 betaald minus verkoop van mijn 4s, dus 300.
Ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hmm ok dan. Is dat dan icm een abbo van 1 jaar?
Zie deze China inkoper!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:17 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
hoesje nodig? stuur ik je gratis
ohquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet als je wist hoeveel geld ik op m'n rekeningen heb staan.
Jep.
Enige hier die daar antwoord op weet, is Jordy.quote:
Oh?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Enige hier die daar antwoord op weet, is Jordy.Die weet wel ongeveer (als die 't nog weet)
Sst.
Ik weet 't.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Enige hier die daar antwoord op weet, is Jordy.Die weet wel ongeveer (als die 't nog weet)
Sst.
Etsu is een diefquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sst.
Voor een vreemde had ik 't niet gedaan, maar voor vrienden heb ik gewoon meer over. Daar ben je vrienden voor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:22 schreef Renesite het volgende:
Een 4s verkopen voor 150 euro. Think I gonna get craaazeeeh
okquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik reserveer alvast voor de 5s/6 Etsu
Met dat soort bedragen valt het wel mee dan. Maar ik ken iemand die twee iPads heeft. De gewone en de mini. Omdat het kan ofzoquote:
iPhone 7?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor een vreemde had ik 't niet gedaan, maar voor vrienden heb ik gewoon meer over. Daar ben je vrienden voor.
Da's wel overdrevenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met dat soort bedragen valt het wel mee dan. Maar ik ken iemand die twee iPads heeft. De gewone en de mini. Omdat het kan ofzo____ Elk jaar nieuwe MacBook, Heeft ook een iMac (ook elk jaar nieuw) staan met een extra Apple Display. Dan nog Apple TV en zijn huis vol met AirPlay shit
___
Boeie, je moet toch wat met je geldquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met dat soort bedragen valt het wel mee dan. Maar ik ken iemand die twee iPads heeft. De gewone en de mini. Omdat het kan ofzo____ Elk jaar nieuwe MacBook, Heeft ook een iMac (ook elk jaar nieuw) staan met een extra Apple Display. Dan nog Apple TV en zijn huis vol met AirPlay shit
___
#yoloquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Boeie, je moet toch wat met je geld
Ja maar als in de klas iemand een probleem had met een app op zijn telefoon had begon hij meteen te zeiken over zijn iPhone die hij in Oberhausen op de realeasedate had gehaaldquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Boeie, je moet toch wat met je geld
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:24 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb overigens nog 20 van die apple kabeltjes (connector -> usb) hier liggen, kopen?
ik stuur er 1 gratis aan de eerste die reageertquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:24 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb overigens nog 20 van die apple kabeltjes (connector -> usb) hier liggen, kopen?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:24 schreef jordyqwerty het volgende:
reageertquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:25 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
ik stuur er 1 gratis aan de eerste die reageert
hoiquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:25 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
quote:
ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga ook een MacBook kopen, maar moeten die Displayport-HDMI blokjes echt 35 euro kosten![]()
Die 70 cent kan er vanaf?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:25 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga ook een MacBook kopen, maar moeten die Displayport-HDMI blokjes echt 35 euro kosten![]()
Gebruik ik niet eens.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil er een tweede scherm naast hebben. Ik heb nu ook twee schermen aan mijn pc hangenquote:
ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Je mag toch bij 2 ''bedrijven'' werken ?
en het nut is?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil er een tweede scherm naast hebben. Ik heb nu ook twee schermen aan mijn pc hangen
is gaafquote:
In privé snap ik het niet. Maar op mijn werk kan ik niet zonderquote:
LittleBrowniequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:30 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
ik heb je adres niet dus ik stuur het maar naar je postvakje op FOK HQ
meer schermenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil er een tweede scherm naast hebben. Ik heb nu ook twee schermen aan mijn pc hangen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
LittleBrownie
Middelburg
en je bent al goed
Klopt. Let wel even op loonheffingskorting. Kan in principe maar bij een werkgever die korting krijgen (werkgever weet wel wat er bedoelt wordt)quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Je mag toch bij 2 ''bedrijven'' werken ?
OmgevallenFlat is pas 13 ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Let wel even op loonheffingskorting. Kan in principe maar bij een werkgever die korting krijgen (werkgever weet wel wat er bedoelt wordt)
Tenzij je meer verdient dan 12000 per jaar of zo.
Oh, je ouders in town!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:31 schreef Etsu het volgende:
de kamer naast mij is leeg, daar slaapt mn moeder nu inmorgen 8 uur opstaan
Ene scherm je hoofdscherm met waar je aan werkt en op het andere scherm alles tools enzo als je met photoshop bezig bent.quote:
Moeder alleen. Stiefpa moet werken.quote:
Met mijn studierichting en hobby heeft het wel nutquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
In privé snap ik het niet. Maar op mijn werk kan ik niet zonder
Heb je geen vrienden met auto?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moeder alleen. Stiefpa moet werken.
Morgen en vrijdag verder schoonmaken en alles witten.
Volgende week komen ze weer hierheen en gaan we verhuizen.
Bij 1 zo ding waar ik nu werk hoef ik maar 1x per maand te werkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Let wel even op loonheffingskorting. Kan in principe maar bij een werkgever die korting krijgen (werkgever weet wel wat er bedoelt wordt)
Belastingdienst zal in zo'n geval je niet controleren medunkt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Bij 1 zo ding waar ik nu werk hoef ik maar 1x per maand te werken
Hai.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
In Groningen wonen met een auto?
Studenten met een auto?
Uitzonderingen daargelaten.
Dit. Dus bij degene waarmee je de meeste uurtjes maaktquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat voor jou studie/hobby is, bedoel ik werk mee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met mijn studierichting en hobby heeft het wel nut
Ja, ik heb vanaf mijn 18e mijn groene kikker gehadquote:
Je had een auto toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
In Groningen wonen met een auto?
Studenten met een auto?
Uitzonderingen daargelaten.
Ik toen ik nog geen rijbewijs hadquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik heb vanaf mijn 18e mijn groene kikker gehad
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:31 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]![]()
zo gaat het echt in zuid west ierland
Mini Cooper?quote:
Lijkt me echt iets voor Etsuquote:
Ik had hem gehaald en kocht een dag later een auto. Minder stoerquote:
Nutteloos. Vind ik. Persoonlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
1 scherm FOK! en 1 scherm film/serie
Tjatjatja. Mijne is volwassener en heb dikke kondt.quote:
NOUEN.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tjatjatja. Mijne is volwassener en heb dikke kondt.
Mini >quote:
oja die mongoolquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
https://twitter.com/MounirTweets___
Maar als je het toch hebt voor de nuttige dingenquote:
quote:
spuit 11quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
https://twitter.com/MounirTweets___
Aaaaawquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
jordy kan je me helpen met marktplaats, ik weet niet hoe dat ding werkt en heb er nooit iets op geplaatst![]()
moet je nou registreren of niet? ik zie wel zo'n knop maarrrrrr er staat ook 'plaats advertentie'quote:
Na plaatsing kan je reggenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet je nou registreren of niet? ik zie wel zo'n knop maarrrrrr er staat ook 'plaats advertentie'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |