quote:
Maar echt ook.quote:
In vorige topics natuurlijk, sjees, is niet moeilijk hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:02 schreef CristinaYang het volgende:
Waar zijn alle leuke stemopnames gebleven?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In vorige topics natuurlijk, sjees, is niet moeilijk hoor.
Kunnen we dat niet blijven doen? Ik vond het wel leuk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In vorige topics natuurlijk, sjees, is niet moeilijk hoor.
Doe niet zo tegen mij.quote:
Zing een liedje voor me.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet blijven doen? Ik vond het wel leuk.
Mijn zonnestraaltje.quote:
begin jij weer?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet blijven doen? Ik vond het wel leuk.
breng me een serenade.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben verlegen, weet niet wat ik moet zeggen enzo
watquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg ver. Ik heb je nog steeds niet helemaal vergeven voor dat hoer-topic.
quote:
Najaaaaaa. Alsof dat puur en alleen om jou ging. Ik vind wel meer mensen een hoer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg ver. Ik heb je nog steeds niet helemaal vergeven voor dat hoer-topic.
Ja nee. En dat is niets nieuws.. behalve als het getinte jongens zijn, dan is ze heel warmquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zoek maar in de geschiedenis van deze SC. Chloro was niet erg warm in dr welkom.
Bij mij ook nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zoek maar in de geschiedenis van deze SC. Chloro was niet erg warm in dr welkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |