SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
Liefde is leuk.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.Rustig aan.![]()
Waarom zou je iemand die je nauwelijks kent eigenlijk zo nodig willen leren kennen?quote:Punt is meer dat ik na 1 ontmoeting meestal niet zozeer de behoefte heb om echt iemand te willen leren kennen.Rustig aan.![]()
Dat moet bij de eerste ontmoeting al voor je duidelijk zijn of je verder wilt met haar of nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand die je nauwelijks kent eigenlijk zo nodig willen leren kennen?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik ken der niet eens, waarom zou ik dan verder willen met iemand?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat moet bij de eerste ontmoeting al voor je duidelijk zijn of je verder wilt met haar of nietRustig aan.![]()
Omdat je je aangetrokken kunt voelen tot een vrouwquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ken der niet eens, waarom zou ik dan verder willen met iemand?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik blijf vrijgezel voor het leven. Ik kan nieteens een ftsoenlijke vriendschap opbouwen, laat staan een relatie.![]()
Ja, leuk lijf etc.. Maar de noodzaak om dan af te spreken voel ik niet.. Het individu zal mij verder een worst wezen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat je je aangetrokken kunt voelen tot een vrouw
Die band dat ik om iemand geef en echt ermee wil optrekken komt pas veel later.Rustig aan.![]()
Ik heb het idee dat je je gevoelens teveel terugwaarts rationaliseert waardoor je met logica je gevoelens een plekje probeert te geven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, leuk lijf etc.. Maar de noodzaak om dan af te spreken voel ik niet.. Het individu zal mij verder een worst wezen.
Die band dat ik om iemand geef en echt ermee wil optrekken komt pas veel later.
Aantrekkingskracht voel je en is niet een gevolg van een logisch proces en komt veel sneller dan je denkt. Vaak zelfs voordat je diegene echt goed kent. Stel jezelf meer open voor andere mensen en je eigen gevoelens, zonder er over na te denken en vind plezier in het sociaal omgaan met vrouwen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Denk dat je hier wel gelijk in hebt.. Maar het voelt voor mij als biologisch defect. Helemaal omdat ik ten tijde van mijn eerste AD wel in staat was die aantrekkingskracht te voelen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je je gevoelens teveel terugwaarts rationaliseert waardoor je met logica je gevoelens een plekje probeert te geven.
Aantrekkingskracht voel je en is niet een gevolg van een logisch proces en komt veel sneller dan je denkt. Vaak zelfs voordat je diegene echt goed kent. Stel jezelf meer open voor andere mensen en je eigen gevoelens, zonder er over na te denken en vind plezier in het sociaal omgaan met vrouwen.
Verder spot on, ik moet mezelf meer openstellen voor anderen en mijn eigen gevoelens...
Plezier in sociaal omgaan met mensen heb ik af en toe.. Als ik goed in mijn vel zit veeeeel meer dan nu.
Nu zou ik moeten forceren.. En laat ik me ergens een schijthekel aan hebben...Rustig aan.![]()
Ik denk dat je vanuit angst het op een afstandje probeert te houden. Het moet uit een stukje relaxheid komen, geen moeten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk dat je hier wel gelijk in hebt.. Maar het voelt voor mij als biologisch defect. Helemaal omdat ik ten tijde van mijn eerste AD wel in staat was die aantrekkingskracht te voelen.
Verder spot on, ik moet mezelf meer openstellen voor anderen en mijn eigen gevoelens...
Plezier in sociaal omgaan met mensen heb ik af en toe.. Als ik goed in mijn vel zit veeeeel meer dan nu.
Nu zou ik moeten forceren.. En laat ik me ergens een schijthekel aan hebben..."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Het komt wel eens voor, ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:18 schreef minthy het volgende:
Vrouwen kúnnen ook best leuk en aardig zijn, hè?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Sommige welquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:18 schreef minthy het volgende:
Vrouwen kúnnen ook best leuk en aardig zijn, hè?![]()
jij zekerquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:18 schreef minthy het volgende:
Vrouwen kúnnen ook best leuk en aardig zijn, hè?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Ik ken geen angst...quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:17 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ik denk dat je vanuit angst het op een afstandje probeert te houden. Het moet uit een stukje relaxheid komen, geen moeten.
Ben daarin zelfs zo bont dat ik de dokter vroeg hoe dat precies voelt...Rustig aan.![]()
Een beetje zo vaak als een film waarin Carice van Houten haar kleren aanhoudt.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een beetje zo vaak als een film waarin Carice van Houten haar kleren aanhoudt.
Tel er de series bij op.Rustig aan.![]()
Waarom niet?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laatst nog een leuke Haagse ontmoet.. (Met Qday)
Maar die zie ik vast nooit meer.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
Vriendje...quote:
En slecht bereikbaar.. Ze heeft een openstaande Wapp en een smsje volgens mij.Rustig aan.![]()
Ah, dan lijkt het me geen goed idee om daar achteraan te gaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vriendje...
En slecht bereikbaar.. Ze heeft een openstaande Wapp en een smsje volgens mij.
Tante minthy!! O+
Ach ze was wel leuk, ik heb wel wat behoefte aan positieve mensen / vrouwen in mijn leven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, dan lijkt het me geen goed idee om daar achteraan te gaanRustig aan.![]()
Ga je wel eens naar een meet? Schijnt gezellig te zijn!quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach ze was wel leuk, ik heb wel wat behoefte aan positieve mensen / vrouwen in mijn leven.Tante minthy!! O+
Alleen die waar magnetronkoffie bij komt zijn leuk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar een meet? Schijnt gezellig te zijn!Rustig aan.![]()
In de gaten houden waar hij heengaat dan!quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alleen die waar magnetronkoffie bij komt zijn leuk.
Tante minthy!! O+
Ik heb een gps tracker onder zijn huid gemonteerd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:57 schreef minthy het volgende:
[..]
In de gaten houden waar hij heengaat dan!Rustig aan.![]()
Hij was laatst in Leiden, pik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alleen die waar magnetronkoffie bij komt zijn leuk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Die heeft dan blijkbaar niet zo goed gewerkt als ik de berichten hierboven zo leesquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb een gps tracker onder zijn huid gemonteerd.
Tante minthy!! O+
quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Die heeft dan blijkbaar niet zo goed gewerkt als ik de berichten hierboven zo lees![]()
![]()
Rustig aan.![]()
Een tip (handig voor iedereen overigens):
Ipv de "perfecte benadering met de perfecte openingszin" te gaan inplannen, zorg ervoor dat je af komt van de mentaliteit waarbij je een perfectionist wilt zijn en de drang om een positieve reactie uit haar te krijgen. Be happy & stay happy
Ok, maar dit blijft een beetje vaagquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:42 schreef firefly3 het volgende:
Een tip (handig voor iedereen overigens):
Ipv de "perfecte benadering met de perfecte openingszin" te gaan inplannen, zorg ervoor dat je af komt van de mentaliteit waarbij je een perfectionist wilt zijn en de drang om een positieve reactie uit haar te krijgen. Be happy & stay happy![]()
![]()
Een praktisch voorbeeld: Stap op een vrouw af, ook al weet je op het moment dat je op haar af stapt nog niets te zeggen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, maar dit blijft een beetje vaagExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik stap nooit zomaar op een vrouw afquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een praktisch voorbeeld: Stap op een vrouw af, ook al weet je op het moment dat je op haar af stapt nog niets te zeggen.
En als, dan komt er meestal niet meer uit dan "hoi"![]()
![]()
Moet je ook niet doen joh, niet luisteren naar die gek. Gew lekker veilig in je comfort zone blijvenquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik stap nooit zomaar op een vrouw af![]()
![]()
Precies. Zo scoor je ze.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen joh, niet luisteren naar die gek. Gew lekker veilig in je comfort zone blijven![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen joh, niet luisteren naar die gek. Gew lekker veilig in je comfort zone blijvenOverdrijven is ook een kunstquote:
Als ik 'zomaar' op een vrouw afstap, komt er toch niet meer dan een "hoi" uit.
Versieren IRL is heel lastig voor mij, ik lijk er weinig vat op te hebben.
En daarbovenop ben ik de laatste jaren niet echt bepaald veel interessante vrouwen tegengekomen.![]()
Ik wacht ook altijd af, de mannen komen op me af als vliegen op een pot stroop
Tante minthy!! O+
Waarom ben je dan nog single?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:25 schreef minthy het volgende:
Ik wacht ook altijd af, de mannen komen op me af als vliegen op een pot stroop![]()
![]()
Het is toch 'als vliegen op de stront'?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom ben je dan nog single?![]()
Wat een bullshit excuusquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
En daarbovenop ben ik de laatste jaren niet echt bepaald veel interessante vrouwen tegengekomen.Alsof je überhaupt kans maakt bij elke vrouw die je aanspreekt
![]()
![]()
Mierenneukerquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is toch 'als vliegen op de stront'?
Ik begrijp best wat ze bedoelt![]()
![]()
Omdat ik niet kan kiezen uit al die tientallen mannen die hier voor de poort staanquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom ben je dan nog single?![]()
(Ik deed even een rondje sarcastische opmerkingen maken mee, meen er geen zak van)
Tante minthy!! O+
Ik wou het vandaag netjes houdenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is toch 'als vliegen op de stront'?
Tante minthy!! O+
Tis toch echt zo, ik ben de laatste jaren niet echt veel buiten geweest (tot vorige week dan) en de plekken waar ik wel kwam, liep er simpelweg niks interessants bij.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat een bullshit excuusAlsof je überhaupt kans maakt bij elke vrouw die je aanspreekt
Er waren wel wat vrouwen, maar geen waarin ik geinteresseerd was.![]()
O, ik meende het wel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat ik niet kan kiezen uit al die tientallen mannen die hier voor de poort staan![]()
(Ik deed even een rondje sarcastische opmerkingen maken mee, meen er geen zak van)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Naja, het punt dat ik wilde maken is, beter neem je het heft in eigen handen en ga je zelf wat meer actief zoeken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat ik niet kan kiezen uit al die tientallen mannen die hier voor de poort staan![]()
Maar moet er ook bij zeggen dat ik niet weet of, gezien je huidige situatie, het wel verstandig is om op zoek te zijn naar een relatie. Ik heb dat toen ook gedaan en er kwam niet veel van terecht.![]()
Ja sorry, ik ben niet zo'n lekker ding. Ik moet het van m'n toffe karakter hebben en dat zien mannen niet als eerstequote:
Tante minthy!! O+
5 minuten later sta je haar te vingeren in een steegje.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat een bullshit excuusAlsof je überhaupt kans maakt bij elke vrouw die je aanspreekt
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Je kunt het ook zo zien, dan filter je meteen en automatisch de oppervlakkige exemplaren eruit!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben niet zo'n lekker ding. Ik moet het van m'n toffe karakter hebben en dat zien mannen niet als eerste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn huidige situatie is niet veel anders dan de laatste jaren, alleen heb ik er nu eindelijk aan toegegeven dat die niet zo goed voor me was. Het overgrote deel van de ellende heeft met m'n werk te maken, ik zie alles positief in, ik zie niet waarom ik niet als een dolle aan het daten zou kunnen slaanquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, het punt dat ik wilde maken is, beter neem je het heft in eigen handen en ga je zelf wat meer actief zoeken.
Maar moet er ook bij zeggen dat ik niet weet of, gezien je huidige situatie, het wel verstandig is om op zoek te zijn naar een relatie. Ik heb dat toen ook gedaan en er kwam niet veel van terecht.
Tante minthy!! O+
Ja ok, dan ga je daten. En vervolgens komt er misschien meer uit. Maar voor mij heeft de combi burn-out en relatie nooit goed gewerktquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn huidige situatie is niet veel anders dan de laatste jaren, alleen heb ik er nu eindelijk aan toegegeven dat die niet zo goed voor me was. Het overgrote deel van de ellende heeft met m'n werk te maken, ik zie alles positief in, ik zie niet waarom ik niet als een dolle aan het daten zou kunnen slaan
Maar dat ben ik![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt het ook zo zien, dan filter je meteen en automatisch de oppervlakkige exemplaren eruit!
Precies wat ik denk! Daarom ben ik ook vrij snel gekapt met datingsites, ik voelde me net een koe die gekeurd werdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En er blijft genoeg over, die oppervlakkige eikels hoef ik niet
Tante minthy!! O+
Dan moet je ze dus IRL ontmoeten. Wat zijn jouw 'pickup spots' dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies wat ik denk! Daarom ben ik ook vrij snel gekapt met datingsites, ik voelde me net een koe die gekeurd werd![]()
En er blijft genoeg over, die oppervlakkige eikels hoef ik niet![]()
![]()
Dat is een van de dingen waar internet een voordeel heeft op real life.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben niet zo'n lekker ding. Ik moet het van m'n toffe karakter hebben en dat zien mannen niet als eerste
Als ik in de kroeg ben ofzo, zie ik nooit een leuke vrouw. Je gaat af op je eerste indruk, die meestal van het uiterlijk komt. Als je iemand echter eerst leert kennen zonder haar uiterlijk te kennen, zijn er ineens wel leuke vrouwen.Volgende keer maar eens bij jou proberen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
5 minuten later sta je haar te vingeren in een steegje.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Misschien sta ik er nu juist wel meer voor open, omdat ik het gelazer van m'n werk niet heb. Geen idee hoor, maar zou kunnenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ok, dan ga je daten. En vervolgens komt er misschien meer uit. Maar voor mij heeft de combi burn-out en relatie nooit goed gewerkt
Maar dat ben ik
Tante minthy!! O+
Correctie; binnen 2 minuten zoenen, minuut later vingeren in een steegje en binnen 5 minuten is het hete vuurwerk sexquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
5 minuten later sta je haar te vingeren in een steegje.![]()
Like a baws
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet je ze dus IRL ontmoeten. Wat zijn jouw 'pickup spots' dan?
Tante minthy!! O+
Deze opmerking komt ook echt altijd terugquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
5 minuten later sta je haar te vingeren in een steegje.![]()
![]()
![]()
Dan zit er maar 1 ding op!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien sta ik er nu juist wel meer voor open, omdat ik het gelazer van m'n werk niet heb. Geen idee hoor, maar zou kunnen
Er gewoon voor gaan!![]()
![]()
Ik denk dan dat je dan veel te dik bent en je eens meer moet gaan sportenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies wat ik denk! Daarom ben ik ook vrij snel gekapt met datingsites, ik voelde me net een koe die gekeurd werd![]()
En er blijft genoeg over, die oppervlakkige eikels hoef ik niet![]()
Kort door de bocht, eerste reactie die me te binnen schiet. Eigenlijk heel oppervlakkig.![]()
Ik heb er maar 1tje, maar daar komen dus geen interessante vrouwen voorbij de laatste jaren.quote:
Was er vorige week (voor het eerst in een jaar) en ineens 2 hele mooie vrouwen!
Helaas weet ik dat 1 van die 2 slechts 20 jaar is (via via gehoord), dus denk niet dat dat hem gaat worden.
Die andere weet ik verder nog niks van.
Was ook nog een andere vrouw waarmee ik eventjes een leuke babbel had, maar vond haar tot nu toe nog niet zo boeiend.![]()
En zo kennen we je weer!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dan dat je dan veel te dik bent en je eens meer moet gaan sporten![]()
Kort door de bocht, eerste reactie die me te binnen schiet. Eigenlijk heel oppervlakkig.![]()
![]()
Waarom dat?!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dan dat je dan veel te dik bent en je eens meer moet gaan sporten![]()
Ik ben wel wat te zwaar ja, maar daar heb ik weinig problemen mee. Veel te dik valt reuze mee, alleen huge tits die het erger maken dan het is
Tante minthy!! O+
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:47 schreef Kandijfijn het volgende:
[ afbeelding ]
Voor iedereen in de friendzone,.. Gewoon deze in haar FB-chat gooien of in haar wallDat gaat 'em worden ja....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Inbe4 mensen die vragen naar picsquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom dat?!![]()
Ik ben wel wat te zwaar ja, maar daar heb ik weinig problemen mee. Veel te dik valt reuze mee, alleen huge tits die het erger maken dan het is![]()
Ik heb deze in de praktijk ooit gezegd:P,.. Hij werkt best okey en vrouwen weten direct dat je meer zoekt dan alleen vriendschap.quote:![]()
Zonder gekheid; m'n leukste dates heb ik via Fok! gehad. Het is hier één dampende date-bendequote:Op donderdag 9 mei 2013 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1tje, maar daar komen dus geen interessante vrouwen voorbij de laatste jaren.
Was er vorige week (voor het eerst in een jaar) en ineens 2 hele mooie vrouwen!
Helaas weet ik dat 1 van die 2 slechts 20 jaar is (via via gehoord), dus denk niet dat dat hem gaat worden.
Die andere weet ik verder nog niks van.
Was ook nog een andere vrouw waarmee ik eventjes een leuke babbel had, maar vond haar tot nu toe nog niet zo boeiend.
Tante minthy!! O+
Valt mee, ik heb nog geen dm's...quote:
Fok! gaat hard achteruit qua niveau
Tante minthy!! O+
Fok! gaat hem niet worden voor mij, helaas.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Zonder gekheid; m'n leukste dates heb ik via Fok! gehad. Het is hier één dampende date-bende![]()
Dat riep ik ook zo'n jaar of 3 geleden...quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fok! gaat hem niet worden voor mij, helaas.
Tante minthy!! O+
Daten ?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat riep ik ook zo'n jaar of 3 geleden...![]()
Anders post je een foto van jezelf (incl huge tits) in je fobo, inclusief zo'n zwart balkje voor je ogen zoals ze dat bij opsporing verzocht doen zodat je niet herkend wordtquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb nog geen dm's...
Fok! gaat hard achteruit qua niveau![]()
![]()
Nee... Sorry dat ik je nu alweer af moet wijzen, het wordt wat pijnlijk nuquote:
Tante minthy!! O+
Nee, er posten aardig wat familie en bekenden mee hier. M'n opmerkingen kunnen ze wel aan (want irl lul ik net zo), maar foto's zijn me te gek. Daarnaast hoeft mijn clientèle niet te weten dat ik op Fok! hangquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders post je een foto van jezelf (incl huge tits) in je fobo, inclusief zo'n zwart balkje voor je ogen zoals ze dat bij opsporing verzocht doen zodat je niet herkend wordt
Tante minthy!! O+
Ik zit alweer 5 jaar op fok! (goed, de eerste 2 jaar of zo postte ik nog nauwelijks) en er is niet 1 date uit voortgevloeid.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat riep ik ook zo'n jaar of 3 geleden...
Eigenlijk alleen maar leuke meets.
Maar misschien deed ik mijn best ook niet of zo.
Ik denk dat fok gewoon niet mijn medium is, niet op dat vlak in elk geval.![]()
Hallo allemaal. Ik begrijp dat ik hier kan leren om rechtop te lopen. Zijn daar nog praktische toepassingen voor? Zoals het gebruik van een stoel zoals je met schaatsen kan doen?
Hoe doen jullie dat?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:49 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik heb deze in de praktijk ooit gezegd:P,.. Hij werkt best okey en vrouwen weten direct dat je meer zoekt dan alleen vriendschap.quote:Ik ga het even voorleggen aan de dames hier.... Als ik met 30 minuten niet reageer ben ik dood. Ok?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik gebruik het IRL, works great for meAut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Radical honesty and ridiculously direct.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:57 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga het even voorleggen aan de dames hier.... Als ik met 30 minuten niet reageer ben ik dood. Ok?![]()
Ik sla juist de meets over en hou het tot nu toe één op één. Altijd tof gehadquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit alweer 5 jaar op fok! (goed, de eerste 2 jaar of zo postte ik nog nauwelijks) en er is niet 1 date uit voortgevloeid.
Eigenlijk alleen maar leuke meets.
Maar misschien deed ik mijn best ook niet of zo.
Ik denk dat fok gewoon niet mijn medium is, niet op dat vlak in elk geval.
Tante minthy!! O+
Niemand die ik ken zit ook op fok (want fok boeit ze gewoon niet), dus ik hoef niet m'n best te doen om anoniem te blijven!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, er posten aardig wat familie en bekenden mee hier. M'n opmerkingen kunnen ze wel aan (want irl lul ik net zo), maar foto's zijn me te gek. Daarnaast hoeft mijn clientèle niet te weten dat ik op Fok! hang![]()
![]()
Nee, niet persoonlijk verder. Maar als ik zo iets in zijn algemeenheid lees, is dat het eerste wat me te binnen schietquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom dat?!![]()
Ik ben wel wat te zwaar ja, maar daar heb ik weinig problemen mee. Veel te dik valt reuze mee, alleen huge tits die het erger maken dan het isVerder weet ik niet hoe je er uit ziet hoor.
![]()
Tijd gaat in.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga het even voorleggen aan de dames hier.... Als ik met 30 minuten niet reageer ben ik dood. Ok?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb wel een aantal 1 op 1 meets gehad, maar daar was daten nooit de ondertoon.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik sla juist de meets over en hou het tot nu toe één op één. Altijd tof gehad![]()
Dat recht op lopen is niet mijn ding. Maar ik kan je wel een andere tip geven. Maak geen oogcontact en als je in het bijzijn van een vrouw ben absoluut niet lachen maar de hele tijd serieus zijn. Als je constant lacht denken ze dat je een playertje ofzo benquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hallo allemaal. Ik begrijp dat ik hier kan leren om rechtop te lopen. Zijn daar nog praktische toepassingen voor? Zoals het gebruik van een stoel zoals je met schaatsen kan doen?
Hoe doen jullie dat?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2013 14:00:50 ]![]()
Geen idee, ik loop nog steeds krom. Daarom post ik hier ook mee, ik hoop ooit de rechtoploop-status te bereikenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hoe doen jullie dat?
Tante minthy!! O+
Jij moet duidelijk gaan planken. Meimaand is plankmaand.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hoe doen jullie dat?![]()
Ik zou erom lachenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga het even voorleggen aan de dames hier.... Als ik met 30 minuten niet reageer ben ik dood. Ok?
Tante minthy!! O+
De indruk dat je iemand "leert kennen via een chat" is grotendeels een fabeltje in je hoofd. Als je een 80 jarige oude man aan de andere kant van de chat neer zet en dezelfde interesses als jij toont zou je het verschil niet kunnen merken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een van de dingen waar internet een voordeel heeft op real life.
Als ik in de kroeg ben ofzo, zie ik nooit een leuke vrouw. Je gaat af op je eerste indruk, die meestal van het uiterlijk komt. Als je iemand echter eerst leert kennen zonder haar uiterlijk te kennen, zijn er ineens wel leuke vrouwen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dat is een goeien tip. Maar die vind ik wel moeilijk. Ik maak graag grapjes om van mijn zenuwen af te raken, maar vaak snappen ze de humor niet ofzo. Dan voel je dat de sfeer wat gespannen raakt en vallen er pijnlijke stiltes.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat recht op lopen is niet mijn ding. Maar ik kan je wel een andere tip geven. Maak geen oogcontact en als je in het bijzijn van een vrouw ben absoluut niet lachen maar de hele tijd serieus zijn. Als je de hele tijd lacht denken ze dat je een playertje ofzo benIt's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Die pijnlijke stiltes zijn handig als je niet zo'n prater bentquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is een goeien tip. Maar die vind ik wel moeilijk. Ik maak graag grapjes om van mijn zenuwen af te raken, maar vaak snappen ze de humor niet ofzo. Dan voel je dat de sfeer wat gespannen raakt en vallen er pijnlijke stiltes.![]()
![]()
Ik zie wel vrij snel of iemand op die manier interesse in me heeft. Dus als ik zeg: Ik wil meer dan vriendschap, heb ik pech.quote:Dat is toch juist de bedoeling?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De indruk dat je iemand "leert kennen via een chat" is grotendeels een fabeltje in je hoofd. Als je een 80 jarige oude man aan de andere kant van de chat neer zet en dezelfde interesses als jij toont zou je het verschil niet kunnen merken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nou, tot nu toe werkt het niet echt hoor
Welkom in de reeksquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:09 schreef Barbusse het volgende:
Nou, tot nu toe werkt het niet echt hoor![]()
![]()
![]()
Nee, want ik heb niet zoveel moeite met versieren.quote:Aut viam inveniam, aut faciam
Bij mij heeft het eens gewerkt. In de winter van 2006.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:09 schreef Barbusse het volgende:
Nou, tot nu toe werkt het niet echt hoorEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik stoor me helemaal niet aan die stiltes om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is een goeien tip. Maar die vind ik wel moeilijk. Ik maak graag grapjes om van mijn zenuwen af te raken, maar vaak snappen ze de humor niet ofzo. Dan voel je dat de sfeer wat gespannen raakt en vallen er pijnlijke stiltes.
Van uren achter elkaar praten word ik uiteindelijk alleen maar moe![]()
![]()
Het zou heel grappig zijn als het niet zo verdrietig wasquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij mij heeft het eens gewerkt. In de winter van 2006.
Mijn leven is dan ook één grote grap.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zou heel grappig zijn als het niet zo verdrietig wasEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb in 1998 weleens een meisje gevingerd toen ze dronken was.En toen ik terug naar huis liep moest ik de hele tijd aan mijn vingers ruiken.
Mooie tijden waren dat.
Beter een tragikomedie dan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn leven is dan ook één grote grap.Aut viam inveniam, aut faciam
Deed je ook proeven?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb in 1998 weleens een meisje gevingerd toen ze dronken was.En toen ik terug naar huis liep moest ik de hele tijd aan mijn vingers ruiken.
Mooie tijden waren dat.
![]()
![]()
Ja. Het smaakte een beetje ziltig ofzoquote:
Bier met hoge gistingquote:
Deed proeven.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nu heb ik zin in haring...quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja. Het smaakte een beetje ziltig ofzoTante minthy!! O+
If life gives you lemons, add tequila and salt. Schijnt te hebben gewerkt voor Hungry_Joe.quote:Aut viam inveniam, aut faciam
Gadverdamme, dat zou ik dus nooit doen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja. Het smaakte een beetje ziltig ofzo![]()
Niet haten.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik proef ook altijd stiekemquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja. Het smaakte een beetje ziltig ofzo![]()
![]()
Misschien ga ik wel om met teveel lompe dames danquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga het even voorleggen aan de dames hier.... Als ik met 30 minuten niet reageer ben ik dood. Ok?,.. ik blijf een Drenthenaar
.
Maar de meeste vrouwen die ik ken zouden wel om zoiets kunnen lachen![]()
![]()
I know. Ik praat zelf ook zo.quote:
Alleen zie ik het niet vaak in schrift.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ow tja ik weet niet beterquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:24 schreef Fera het volgende:
[..]
I know. Ik praat zelf ook zo.
Alleen zie ik het niet vaak in schrift.![]()
![]()
Dat kan wel aardig kloppen, ik schuur tegen Drenthe aanquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:23 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel om met teveel lompe dames dan,.. ik blijf een Drenthenaar
.
Maar de meeste vrouwen die ik ken zouden wel om zoiets kunnen lachen
Tante minthy!! O+
Ik ben een joker en speel mijn muziek in de zon.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Daten?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat kan wel aardig kloppen, ik schuur tegen Drenthe aan![]()
![]()
Ik ben geen rokerquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben een joker en speel mijn muziek in de zon.![]()
![]()
"Heb je ook geproefd?"quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:25 schreef Faxie het volgende:
Of is het 'Ik heb ook wel eens geproefd' ofzo?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik probeer het leuk te hebben in mijn leven en dat gaat aardig goed.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
If life gives you lemons, add tequila and salt. Schijnt te hebben gewerkt voor Hungry_Joe.
Alleen is het zo af en toe balen als je iemand leuk vindt en dat niet wederzijds is.You can't tell me what to do!quote:
I'll do what I want.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik gok dat jouw geboortedatum een fiks aantal jaren na die van mij komtquote:
Tante minthy!! O+
Ik heb die vingers ook drie jaar niet gewassen daarna. Maar toen rook je het al niet meer.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat zou ik dus nooit doen.
Ik hoop dat er nog eens zo'n tentfeest is hier. En dat ze er dan weer is want ze heeft nooit meer gebeld.quote:It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Alleen wiet.quote:
Cartman.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer het leuk te hebben in mijn leven en dat gaat aardig goed.
Alleen is het zo af en toe balen als je iemand leuk vindt en dat niet wederzijds is.
[..]
You can't tell me what to do!
I'll do what I want.
Tot nu toe, eentje kreeg de slappe lach, twee anderen keken elkaar verdwaasd aan en gingen koffie halen en eentje zei dat ik beter kon zeggen wat ik afgelopen weekend zei.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:23 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel om met teveel lompe dames dan,.. ik blijf een Drenthenaar
.
Maar de meeste vrouwen die ik ken zouden wel om zoiets kunnen lachenAut viam inveniam, aut faciam
True... Ik ben al soep aan het koken voor iedereen in de rijquote:
Tante minthy!! O+
Gezellig, een gaarkeukenquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:29 schreef minthy het volgende:
[..]
True... Ik ben al soep aan het koken voor iedereen in de rij
Gaarkeuken?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:29 schreef minthy het volgende:
[..]
True... Ik ben al soep aan het koken voor iedereen in de rijA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
12 jaar maarquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat jouw geboortedatum een fiks aantal jaren na die van mij komt,..
Dat betekent alleen maar voordelen voor jou, mannen zijn als goede wijn die worden al beter en beter met de jaren.
![]()
Lekker, tomatensoep.Maar ik knoei altijd zo op mijn witte overhemd. Hebben jullie dat ook?
Nee.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Lekker, tomatensoep.Maar ik knoei altijd zo op mijn witte overhemd. Hebben jullie dat ook?
Volgende keer gewoon je slabbertje om.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Of misschien een lepel gebruiken in plaats van een vork.quote:
Heb jij geen witte overhemden?quote:It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Ork, ork, ork. Soep eet je met 'n ...quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Of misschien een lepel gebruiken in plaats van een vork.
En jij trapte erin?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat is een mooi aantal. Eentje voor iedere dag van de week en de achtste voor op feestdagen.quote:It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Trouwens nummer 1,2 en 3 van beste tips uit het versiertrucboek. Gebasseerd op eigen ervaring en jarenlange observatie vanaf achter een bar.
Stap er op af, zeg hoi en begin over iets kleins. Over de lente, het WK, de kroning whatever. Het maakt in feite niks uit wat je zegt het is maar het eerste contact.
Ik zie zo vaak zowel mannen als vrouwen maar afwachtend staan te wachten. Die denken dat een blik wel genoeg zal zijn. Wel voor vrouwen misschien maar vooral van mannen wordt verwacht dat ze toch echt een stap zullen gaan zetten.![]()
Ik ken alleen de orks uit Lord of the Ring. Die boetseer ik na uit papiermaché en neushaar, dat is mijn grote hobby. Ook al denk ik weleens dat vrouwen dat stom vinden als ik ze mijn verzameling laat zien. Meestal moeten ze dan weer onverwachts weg zeggen ze.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ork, ork, ork. Soep eet je met 'n ...
En jij trapte erin?It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Hoewel ik er beter in ben dan vroeger, nog steeds geen held in small talk....quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:40 schreef Kandijfijn het volgende:
Trouwens nummer 1,2 en 3 van beste tips uit het versiertrucboek. Gebasseerd op eigen ervaring en jarenlange observatie vanaf achter een bar.
Stap er op af, zeg hoi en begin over iets kleins. Over de lente, het WK, de kroning whatever. Het maakt in feite niks uit wat je zegt het is maar het eerste contact.
Ik zie zo vaak zowel mannen als vrouwen maar afwachtend staan te wachten. Die denken dat een blik wel genoeg zal zijn. Wel voor vrouwen misschien maar vooral van mannen wordt verwacht dat ze toch echt een stap zullen gaan zetten.![]()
![]()
1) Er is maar 1 manier om het te lerenquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoewel ik er beter in ben dan vroeger, nog steeds geen held in small talk.....
2) Zelfs de meest slechte small-talk is beter dan blijven staan.![]()
Nouja het is eignelijk niet dat ik het niet kan, maar dat ik het niet wilquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:50 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
1) Er is maar 1 manier om het te leren.
2) Zelfs de meest slechte small-talk is beter dan blijven staan.![]()
![]()
Maar ondertussen wel langzaam dit topic in een SC veranderen. Hoezo geen small talk?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoewel ik er beter in ben dan vroeger, nog steeds geen held in small talk....
Wees blij dat ik je wingman dan niet ben, ik had je er heen getrapt (waar nodig letterlijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het is eignelijk niet dat ik het niet kan, maar dat ik het niet wil). Het is serieus de enige manier.
Elke relatie of gepassioneerde avond seks begint praatje of een dans.
![]()
Of op de chatquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:56 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wees blij dat ik je wingman dan niet ben, ik had je er heen getrapt (waar nodig letterlijk). Het is serieus de enige manier.
Elke relatie of gepassioneerde avond seks begint praatje of een dans.
![]()
![]()
Dat is waar, zo heb ik ook weken een relatie gehad:quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:56 schreef Kandijfijn het volgende:
Elke relatie of gepassioneerde avond seks begint praatje of een dans
Wat zijn nu de plekken waar je het snelst nieuwe dames kan ontmoeten?
Het uitgaansgebied dan even daarbuiten gelaten.![]()
Nieuw ''iets''quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:44 schreef snellehenk het volgende:
Het uitgaansgebied dan even daarbuiten gelaten.
Studie, sport, Vereniging.... Werk.
Hmm... Vrijwilligerswerk....
FOK! sowieso ook, dit topic bijvoorbeeldGewoon doen.
Rustig aan.![]()
probleem bij studie & sport is dat bij deze activiteiten nauwelijks (mooie) dames zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nieuw ''iets''
Studie, sport, Vereniging.... Werk.
Hmm... Vrijwilligerswerk....
FOK! sowieso ook, dit topic bijvoorbeeldGewoon doen.
![]()
Hoe meer dames met hun lijf bezig zijn hoe mooier ze zijn...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:49 schreef snellehenk het volgende:
[..]
probleem bij studie & sport is dat bij deze activiteiten nauwelijks (mooie) dames zijn
Oneens met je dus.
Studentes zijn ook zo een beetje de knapste dames van jonge leeftijd.Rustig aan.![]()
Internet werkt tegenwoordig toch wel het snelst/meest handig qua contact leggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:44 schreef snellehenk het volgende:
Het uitgaansgebied dan even daarbuiten gelaten.Tante minthy!! O+
HA, DATEN?!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Internet werkt tegenwoordig toch wel het snelst/meest handig qua contact leggen.Rustig aan.![]()
De breiclub.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:44 schreef snellehenk het volgende:
Het uitgaansgebied dan even daarbuiten gelaten.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
doelde hierbij op: bij mijn studie en bij mijn sport, beetje onduidelijk getyptquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe meer dames met hun lijf bezig zijn hoe mooier ze zijn...
Oneens met je dus.
Studentes zijn ook zo een beetje de knapste dames van jonge leeftijd.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef snellehenk het volgende:
[..]
doelde hierbij op: bij mijn studie en bij mijn sport, beetje onduidelijk getypt
Rustig aan.![]()
klopt, ben alleen niet zo'n voorstander van datingssitesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Internet werkt tegenwoordig toch wel het snelst/meest handig qua contact leggen.![]()
![]()
Gewoon doen, beetje chatten is niet verkeerd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:00 schreef snellehenk het volgende:
[..]
klopt, ben alleen niet zo'n voorstander van datingssites
Je hoeft niet gelijk serieus te zijn
Rustig aan.![]()
Ervaring ermee?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon doen, beetje chatten is niet verkeerd.
Je hoeft niet gelijk serieus te zijn
en nog een site als aanrader?![]()
Precies. Gewoon beetje dm'en op fokquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon doen, beetje chatten is niet verkeerd.
Je hoeft niet gelijk serieus te zijn![]()
![]()
Chat wat op Fok, is persoonlijkerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:01 schreef snellehenk het volgende:
[..]
Ervaring ermee?
en nog een site als aanrader?
Ben van een beunsite als ''badoo'' gewend (dat is niet serieus te nemen)
Dat vrouwen er alles behalve leuker op worden als ze een overschot aan mannelijk contact hebben of kunnen krijgen.Rustig aan.![]()
Ik heb het me wel eens afgevraagd waarom ik zoveel single mannen ken van mijn leeftijd, maar geen single vrouwen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat werkt, al die vrouwen willen de onhandige man helpen natuurlijk.
Ik neem dan aan dat de single vrouwen zich ophouden op plekken waar ik nooit kom. Zoals een breiclub.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het me wel eens afgevraagd waarom ik zoveel single mannen ken van mijn leeftijd, maar geen single vrouwen.
Ik neem dan aan dat de single vrouwen zich ophouden op plekken waar ik nooit kom. Zoals een breiclub.
Rustig aan.![]()
Veel van die vrouwen delen een manquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het me wel eens afgevraagd waarom ik zoveel single mannen ken van mijn leeftijd, maar geen single vrouwen.
Ik neem dan aan dat de single vrouwen zich ophouden op plekken waar ik nooit kom. Zoals een breiclub.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Veel van die vrouwen delen een man![]()
Rustig aan.![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
Als vrouwen ergens op vallen is het wel een bezette man![]()
en tis nog waar ook![]()
![]()
Truequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
Als vrouwen ergens op vallen is het wel een bezette man![]()
Nope. Ik vind niets zo onaantrekkelijk als een bezette ventquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:04 schreef kingtoppie het volgende:
Als vrouwen ergens op vallen is het wel een bezette man
Edit: ik kan weer posten![]()
![]()
Tante minthy!! O+
Zo gek is dat toch niet gedacht?quote:Toen ik single was, moest ik de dames van me afslaan.quote:
Toen ik single was, wilde niemand mij een kusje geven.
Vrouwen vallen op bezette mannen?Die valt in dezelfde categorie als "vrouwen vallen alleen op klootzakken, boehoehoe!"
Ik was dus niet de enige die niet kon posten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope. Ik vind niets zo onaantrekkelijk als een bezette vent
![]()
![]()
![]()
Ik meen ergens gelezen te hebben dat dat echt zo isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef Barbusse het volgende:
Vrouwen vallen op bezette mannen?Die valt in dezelfde categorie als "vrouwen vallen alleen op klootzakken, boehoehoe!"
![]()
![]()
Ik vond het al zo verdacht stil ineensquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope. Ik vind niets zo onaantrekkelijk als een bezette vent
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik zat net allemaal chimeids te hosselen en kreeg geen antwoord. Dit zal de oorzaak zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond het al zo verdacht stil ineensEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan kun je nu lezen dat het onzin is. Het is onzin. Dat is zo, want je hebt het gelezen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat dat echt zo is
Ergo: Kam en scheer. Net zoals dat mannen alleen maar vallen op vrouwen met dikke tetters.Aut viam inveniam, aut faciam
Vanmiddag ook al een poos, ik dacht dat ik een ban had. Er staat een topic over in BUGquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was dus niet de enige die niet kon posten.
Zo actief ben ik hier heul nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond het al zo verdacht stil ineens
Tante minthy!! O+
Ik heb even zitten googlen, maar ik kom alleen maar links tegen die het verhaal dat vrouwen op bezette mannen vallen, bevestigenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan kun je nu lezen dat het onzin is. Het is onzin. Dat is zo, want je hebt het gelezen.
Ergo: Kam en scheer. Net zoals dat mannen alleen maar vallen op vrouwen met dikke tetters.![]()
Ik vind het gezicht belangrijker dan tetten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan kun je nu lezen dat het onzin is. Het is onzin. Dat is zo, want je hebt het gelezen.
Ergo: Kam en scheer. Net zoals dat mannen alleen maar vallen op vrouwen met dikke tetters.
And call me old fashioned maar een leuk karakter is ook wel prettig.![]()
Heb ik dan gemist, want ik was pas rond half 5 weer thuisquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Vanmiddag ook al een poos, ik dacht dat ik een ban had. Er staat een topic over in BUG![]()
![]()
En de bankrekening. Vergeet de bankrekening niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het gezicht belangrijker dan tetten.
And call me old fashioned maar een leuk karakter is ook wel prettig.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik vind een leuk karakter eigenlijk best wel doorslaggevendquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
And call me old fashioned maar een leuk karakter is ook wel prettig.
Veel belangrijker dan wat voor borsten ze heeft![]()
![]()
Ik heb geen leven, dus ik was zeer gefrustreerdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik dan gemist, want ik was pas rond half 5 weer thuis
Tante minthy!! O+
Dat maakt me helemaal niks uit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En de bankrekening. Vergeet de bankrekening niet.
Zolang ze maar niet lui is.![]()
En status ook niet vergetenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En de bankrekening. Vergeet de bankrekening niet.![]()
Als dat zo is moet ik de vrouwen ondertussen van me afslaan. Dat moet ik ook, maar dat was ook al voordat ik een relatie kreeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb even zitten googlen, maar ik kom alleen maar links tegen die het verhaal dat vrouwen op bezette mannen vallen, bevestigen
Tuurlijk zullen sommige vrouwen gaan voor een bezette man. Maar als de meerderheid dat deed was er ondertussen geen sprake meer van een monogame relatie als de sociaal geaccepteerde norm.Aut viam inveniam, aut faciam
Das juist weer heul hip man.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
And call me old fashioned maar een leuk karakter is ook wel prettig.Aut viam inveniam, aut faciam
Het is een bewezen feit dat vrouwen mannen die bezet zijn, aantrekkelijker vindenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat zo is moet ik de vrouwen ondertussen van me afslaan. Dat moet ik ook, maar dat was ook al voordat ik een relatie kreeg.
Tuurlijk zullen sommige vrouwen gaan voor een bezette man. Maar als de meerderheid dat deed was er ondertussen geen sprake meer van een monogame relatie als de sociaal geaccepteerde norm.![]()
![]()
Nee, maar matching campingoutfits wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt? Ik kan al die trends niet bijhouden.
Zijn housebroeken ook alweer mode?Aut viam inveniam, aut faciam
Nou, ik merk er anders niks vanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is een bewezen feit dat vrouwen mannen die bezet zijn, aantrekkelijker vinden
Die sla ik even over dan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar matching campingoutfits wel.![]()
Even samengevat; ik moet in een house-outfit achter een bezette kerel aan met m'n dikke tetten en m'n kutkarakter?Tante minthy!! O+
EN BATSEN DAT JE ZULT!!!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef minthy het volgende:
Even samengevat; ik moet in een house-outfit achter een bezette kerel aan met m'n dikke tetten en m'n kutkarakter?
Nee, jij moet alleen maar lief kijken en dan de kerels op je af laten komenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef minthy het volgende:
Even samengevat; ik moet in een house-outfit achter een bezette kerel aan met m'n dikke tetten en m'n kutkarakter?
Je had geen kinderen, toch?
In dat geval zou het nog makkelijker moeten zijn!![]()
Maar het ligt er ook aan hoe kieskeurig je bent en waar je naar op zoek bent![]()
![]()
Ik ook, ik hou het wel bij een pak.quote:Aut viam inveniam, aut faciam
Ja, het is niet anders.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef minthy het volgende:
Mocht je nu een leuk karakter hebben, tetten waar je zelf tevreden mee bent, normale kleding dragen, dan mag je achter de vrijgezelle mannen aan.![]()
Neuh, just be yourselfquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef minthy het volgende:
Even samengevat; ik moet in een house-outfit achter een bezette kerel aan met m'n dikke tetten en m'n kutkarakter?![]()
Rustig aan.![]()
True story, bro.quote:Aut viam inveniam, aut faciam
Lief kijken kan ik nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, jij moet alleen maar lief kijken en dan de kerels op je af laten komen
Je had geen kinderen, toch?
In dat geval zou het nog makkelijker moeten zijn!![]()
Maar het ligt er ook aan hoe kieskeurig je bent en waar je naar op zoek bent![]()
Geen kinderen, maar daarom gaat het hier niet van een leien dakje hoor, ik loop tegen veel dezelfde problemen aan als het gros hier
Tante minthy!! O+
Gebrek aan motivatie?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Lief kijken kan ik niet![]()
Geen kinderen, maar daarom gaat het hier niet van een leien dakje hoor, ik loop tegen veel dezelfde problemen aan als het gros hier
Rustig aan.![]()
Nee. Meer een stukje moeite hebben om iemand aan te spreken, waar vind je mensenquote:
Tante minthy!! O+
Eigenlijk overal, maar ik heb geen zin om overal mensen aan te spreken.. Tenzij ik goed in mijn vel zit en een extraverte bui heb.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Meer een stukje moeite hebben om iemand aan te spreken, waar vind je mensenRustig aan.![]()
Internet, cafe, bibliotheek, groenteafdeling van de supermarkt, bij het tankstation etc etcquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Meer een stukje moeite hebben om iemand aan te spreken, waar vind je mensen![]()
Dat wisselt hier de laatste tijd nogal, het lukt me nu even niet. Dat wil niet zeggen dat de behoefte er niet is, het gaat alleen wat lastigerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eigenlijk overal, maar ik heb geen zin om overal mensen aan te spreken.. Tenzij ik goed in mijn vel zit en een extraverte bui heb.
Tante minthy!! O+
Die eerste, daar blijf ik maar bij. Ik spreek nooit zomaar iemand in het wild aanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Internet, cafe, bibliotheek, groenteafdeling van de supermarkt, bij het tankstation etc etc
Tante minthy!! O+
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Die eerste, daar blijf ik maar bij. Ik spreek nooit zomaar iemand in het wild aanRustig aan.![]()
De meeste mensen bijten niet hequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Die eerste, daar blijf ik maar bij. Ik spreek nooit zomaar iemand in het wild aan![]()
ik ken je "angst"quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Die eerste, daar blijf ik maar bij. Ik spreek nooit zomaar iemand in het wild aan![]()
De meeste mensen niet nee, maar ik heb nogal eens de verkeerde getroffenquote:
Tante minthy!! O+
Don't be a slave of your own emotionsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eigenlijk overal, maar ik heb geen zin om overal mensen aan te spreken.. Tenzij ik goed in mijn vel zit en een extraverte bui heb.
Het is me nu al regelmatig voorgekomen dat ik denk van een meisje dat ze boos op me is, of in ieder geval niets van me moet hebben (omdat ze tegen mij veel minder spontaan en vriendelijk is dan tegen anderen), en dat dan achteraf blijkt dat ze verliefd op me is/was.. Is dit herkenbaar?
Nogal lastig als vrouwen het op die manier uiten, want ik ben zelf ook geen held en zonder duidelijke (positieve) signalen onderneem ik ook geen actie..![]()
Het komt wel vaker voor idd. Zelfvertrouwen krijgen dmv ervaring opdoen is toch erg belangrijk en daardoor onafhankelijk actie kunnen ondernemen. Zelfvertrouwen is een aantrekkelijke eigenschapquote:Op maandag 13 mei 2013 08:51 schreef Gengar het volgende:
Het is me nu al regelmatig voorgekomen dat ik denk van een meisje dat ze boos op me is, of in ieder geval niets van me moet hebben (omdat ze tegen mij veel minder spontaan en vriendelijk is dan tegen anderen), en dat dan achteraf blijkt dat ze verliefd op me is/was.. Is dit herkenbaar?
Nogal lastig als vrouwen het op die manier uiten, want ik ben zelf ook geen held en zonder duidelijke (positieve) signalen onderneem ik ook geen actie..
''Wat wil ik''quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Don't be a slave of your own emotions
Alles draait om die 3 fucking woorden
Rustig aan.![]()
Ze weten niet meer hoe ze zich moeten gedragen als ze verliefd zijn.. Vaak zie je dat het vaak dan het tegenovergestelde wordt, omdat ze ook weer niet willen laten zien dat ze verliefd zijn als ze niet weten of het wederzijds is.quote:Op maandag 13 mei 2013 08:51 schreef Gengar het volgende:
Nogal lastig als vrouwen het op die manier uiten, want ik ben zelf ook geen held en zonder duidelijke (positieve) signalen onderneem ik ook geen actie..
Jij zou gewoon actie moeten ondernemen wanneer je 1 van die meiden interessant vindt.. en dan zie je dan wel of ze je echt niet mag of dat het een act is![]()
![]()
Lijkt mij wel een afknapperquote:Op maandag 13 mei 2013 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze weten niet meer hoe ze zich moeten gedragen als ze verliefd zijn.. Vaak zie je dat het vaak dan het tegenovergestelde wordt, omdat ze ook weer niet willen laten zien dat ze verliefd zijn als ze niet weten of het wederzijds is.
Jij zou gewoon actie moeten ondernemen wanneer je 1 van die meiden interessant vindt.. en dan zie je dan wel of ze je echt niet mag of dat het een act is
Ik bedoel, als ik je leuk wilt vinden moet je wel een beetje open reageren denk ik.. of tenminste een beetje moeite doen voor sociale interactie.Rustig aan.![]()
Tja mensen willen wel eens raar reageren als ze verliefd zijn /iemand leuk vinden / etc.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:41 schreef kingtoppie het volgende:
Lijkt mij wel een afknapper
Ik bedoel, als ik je leuk wilt vinden moet je wel een beetje open reageren denk ik.. of tenminste een beetje moeite doen voor sociale interactie.![]()
Nooit echt meegemaakt eigenlijk...quote:Op maandag 13 mei 2013 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja mensen willen wel eens raar reageren als ze verliefd zijn /iemand leuk vinden / etc.
Tenminste, niet opgemerkt in ieder geval....
Denk toch dat je gewoon wel veel moet communiceren om achter denkwijzes van een ander te komen.Gaat niet helemaal vanzelf....
Rustig aan.![]()
oh ja hoor , ik ken het van mezelf als ik verliefd ben word ik vaak wat verlegener en weet ik me geen houding te geven. En communiceren gaat me ook niet vaak goed af als ik verliefd ben, dan ben ik een vage stotter machine![]()
![]()
Dat is echt geen afknapper hoor... Maakt je juist leuk.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:03 schreef formerjellybean het volgende:
oh ja hoor , ik ken het van mezelf als ik verliefd ben word ik vaak wat verlegener en weet ik me geen houding te geven. En communiceren gaat me ook niet vaak goed af als ik verliefd ben, dan ben ik een vage stotter machineRustig aan.![]()
Dat hoor ik vaker maar ik vind het vooral lastig eigenlijk . Gelukkig heb ik nu momenteel iemand , maar die heeft het zelf ook dus stuntelen we samen vrolijk verderquote:Op maandag 13 mei 2013 13:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is echt geen afknapper hoor... Maakt je juist leuk.![]()
En hij moet er heel vaak om lachen bij mij.![]()
quote:Ja .. wat is het nouquote:Op maandag 13 mei 2013 13:04 schreef kingtoppie het volgende:
Dat is echt geen afknapper hoor... Maakt je juist leuk.![]()
![]()
Misschien heeft het te maken met wat ik ''raar'' vind en wat niet.quote:
Onzeker / beetje verlegen zijn vind ik niet raar.Rustig aan.![]()
Je bent zo'n beetje de enige vrouw hier met super goede en eerlijke tips, dat kan ik wel waarderen.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze weten niet meer hoe ze zich moeten gedragen als ze verliefd zijn.. Vaak zie je dat het vaak dan het tegenovergestelde wordt, omdat ze ook weer niet willen laten zien dat ze verliefd zijn als ze niet weten of het wederzijds is.
Jij zou gewoon actie moeten ondernemen wanneer je 1 van die meiden interessant vindt.. en dan zie je dan wel of ze je echt niet mag of dat het een act isExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Waar ik de laatste tijd (ca. 1-1,5 jaar) heel veel ''last'' van heb, is dat het versieren te veel ''gedoe'' is voor mij, maar ondanks dat zou ik toch best wel een leuke relatie willen hebben.
Afgelopen zaterdag was ik op een studentenhuisfeest in Utrecht, en echt, de man/vrouw verhoudingen waren 1 op 3, en het liep er bomvol bloedmooie (en gewillige) meiden. De vriendin van een van mijn vrienden introduceerde mij ook nog aan een knappe studiegenote van haar, maar ik merk gewoon dat ik geen zin heb om hele gesprekken te gaan voeren, zelfs na 10 bier ofzo nog niet. En dus stel ik me voor, geef ik een vriendelijke glimlach, draai me om en ga weer een biertje halen en vervolgens weer bij mijn maten staan![]()
Echt, ik ben niet bang voor vrouwen, heb al een paar relaties gehad, maar mijn laatste relatie is wel zo'n 2,5 jaar geleden inmiddels, maar ik ben het single zijn inmiddels zo gewend dat het me niets meer doet om single te zijn ofzoOok voel ik totaal niet de drang om bijvoorbeeld cool te doen voor mijn vrienden om een meisje te regelen, en eventueel 's avonds met haar naar huis gaan (incl volgende ochtend naast wakker worden) denk ik alleen maar : Man man, wat een gedoe
![]()
![]()
Eerst dacht ik dat ik gewoon even er geen behoefte aan had, maar het duurt nu al vrij lang dit, en loop zelfs bewust behoorlijk wat mooie meiden mis, en ja ik weer zeker dat ik geen homo ben... Wat is dit toch, herkenbaar?![]()
Jahoor heel herkenbaar
Je hebt wel oprechte interesse nodig om iemand te leren kennen...Rustig aan.![]()
Blijkbaar heb je gewoon geen zin in al het gedoe wat erbij komt kijken. Niets vreemds aan.
Je kan het een keer forceren om te kijken of het achteraf meeviel en het het toch waard was (om de sleur te verbreken). En zo niet, tja dan gewoon doorgaan met wat je doet. Totdat je daadwerkelijk er zin in hebt![]()
![]()
Tis vaak wel de moeite waard dingen te doen als je nergens zin in hebt... Tis alleen verdomd lastig om jezelf steeds die schop onder je kont te moeten geven..quote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef Cue_ het volgende:
Blijkbaar heb je gewoon geen zin in al het gedoe wat erbij komt kijken. Niets vreemds aan.
Je kan het een keer forceren om te kijken of het achteraf meeviel en het het toch waard was (om de sleur te verbreken). En zo niet, tja dan gewoon doorgaan met wat je doet. Totdat je daadwerkelijk er zin in hebtRustig aan.![]()
Dat heb ik vorig jaar zomer al een keer gedaan, en dat resulteerde in een paar dates met een meisje die geloof ik onderhand al dacht dat we een relatie hadden, terwijl ik me telkens dood zat te vervelenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef Cue_ het volgende:
Je kan het een keer forceren om te kijken of het achteraf meeviel en het het toch waard was (om de sleur te verbreken). En zo niet, tja dan gewoon doorgaan met wat je doet. Totdat je daadwerkelijk er zin in hebt![]()
Vind ook nooit echt een meisje zomaar ineens leuk ofzo. Soms heb ik wel eens over een meisje gedroomd, en dan denk ik die dag erna vaak aan haar, en dat is hetgene dat het dichtst in de buurt van ''verliefdheid'' is gekomen voor mijn gevoel, maar dat is na 1/2 dagen altijd weer afgelopen.
Ohja, ik ben wel geobsedeerd geweest door mijn ex 2 maanden lang nadat ze de verkering had uitgemaakt, maar verder heb ik eigenlijk nooit zomaar interesse in iemand.
Eerlijk gezegd heb ik bij de meeste van mijn vrienden altijd het idee dat ze op het feest met een meisje gaan om aan de rest een ''kijk mij eens'' signaal af te geven. Ook dat boeit me niet. Inmiddels sta ik al een jaar ''droog', iets dat mijn vrienden uit hooghartigheid nooit zullen toegeven. Van mij mag iedereen het weten, interesseert me niet![]()
Toch vind ik het soms wel jammer dat ik op dat gebied wat passie mis vanuit mezelf.![]()
Nouja zolang je niemand echt interessant genoeg vindt houdt het op. Ken het zelf ook.
Meestal is een eerste date leuk, tweede soms nog , maar bij de derde haak ik vaak al af. Dan is diegene niet interessant genoeg meer.
Tja je moet het voor jezelf doen. Dus in die zin ben je goed bezig. En of je de ellende/gedoe etc het waard vindt, is ook weer aan jezelf de vraag. Ben je het zat en wil je graag iemand om je heen, dan zal je erin moeten investeren. Vind je t dat neit waard, dan hou je het maar bij gezelligheid met vrienden.![]()
Awesome, je lijkt een beetje op mij, alleen dan zonder depressie zogezegdquote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar zomer al een keer gedaan, en dat resulteerde in een paar dates met een meisje die geloof ik onderhand al dacht dat we een relatie hadden, terwijl ik me telkens dood zat te vervelen![]()
Vind ook nooit echt een meisje zomaar ineens leuk ofzo. Soms heb ik wel eens over een meisje gedroomd, en dan denk ik die dag erna vaak aan haar, en dat is hetgene dat het dichtst in de buurt van ''verliefdheid'' is gekomen voor mijn gevoel, maar dat is na 1/2 dagen altijd weer afgelopen.
Ohja, ik ben wel geobsedeerd geweest door mijn ex 2 maanden lang nadat ze de verkering had uitgemaakt, maar verder heb ik eigenlijk nooit zomaar interesse in iemand.
Eerlijk gezegd heb ik bij de meeste van mijn vrienden altijd het idee dat ze op het feest met een meisje gaan om aan de rest een ''kijk mij eens'' signaal af te geven. Ook dat boeit me niet. Inmiddels sta ik al een jaar ''droog', iets dat mijn vrienden uit hooghartigheid nooit zullen toegeven. Van mij mag iedereen het weten, interesseert me niet![]()
Toch vind ik het soms wel jammer dat ik op dat gebied wat passie mis vanuit mezelf.
Hmm..
Wat ik gemerkt heb wel is dat je bewust wel de knop moet omzetten om uberhaupt over iemand na te denken..
Ken je een leuk meisje.. Denk eens over der na terwijl je naar der aan het staren bent ofzo
Rustig aan.![]()
Nja ik moet je eerlijk zeggen dat ik juist door dit soort dingen af en toe denk : BEN ik niet depressief ofzo?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Awesome, je lijkt een beetje op mij, alleen dan zonder depressie zogezegd
Hmm..
Wat ik gemerkt heb wel is dat je bewust wel de knop moet omzetten om uberhaupt over iemand na te denken..
Ken je een leuk meisje.. Denk eens over der na terwijl je naar der aan het staren bent ofzo![]()
Ik voel me niet heel beroerd of dat ik de toekomst niet meer zie zitten, maar aan de andere kant pak ik ook helemaal niets aan, heb nergens zin in enzo. Althans ; ik vind niks leuk om te doen.. Stel alles uit en denk ''het komt wel''. Tja als dat 2 weken duurt is het niet zo erg, maar bij mij duurt het al bijna 2 jaar.
Beetje thuis op mijn kamer studeren. Als een vriend belt om over 5 dagen iets te gaan doen denk ik ''ah, das leuk'', maar als het moment eenmaal daar is zeg ik het liefst af om weer lekker thuis te blijven.![]()
En zo is het dus ook met vrouwen. Als ik nu in een keer in een relatie kon stappen zonder dat hele gedoe van elkaar ''aftasten, leren kennen'' enzo, zou ik ervoor tekenen. alleen dat hele proces dat daaraan vooraf gaat, daar heb ik geen zin in en stel ik dus steeds uit of begin ik niet aan...![]()
Je libido kan erg bepalend zijn. Veel porno en/of masturberen kan daadwerkelijk je interesse doen verminderen.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef JiggyJ het volgende:
Toch vind ik het soms wel jammer dat ik op dat gebied wat passie mis vanuit mezelf.
Het is ook niet voor niets dat sporters meestal de dag voor de wedstrijd niet aan seks mogen doen vanwege de hormonenspiegel.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Hmmmmmmmmm.....quote:Op maandag 13 mei 2013 16:49 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Nja ik moet je eerlijk zeggen dat ik juist door dit soort dingen af en toe denk : BEN ik niet depressief ofzo?![]()
Ik voel me niet heel beroerd of dat ik de toekomst niet meer zie zitten, maar aan de andere kant pak ik ook helemaal niets aan, heb nergens zin in enzo. Althans ; ik vind niks leuk om te doen.. Stel alles uit en denk ''het komt wel''. Tja als dat 2 weken duurt is het niet zo erg, maar bij mij duurt het al bijna 2 jaar.
Beetje thuis op mijn kamer studeren. Als een vriend belt om over 5 dagen iets te gaan doen denk ik ''ah, das leuk'', maar als het moment eenmaal daar is zeg ik het liefst af om weer lekker thuis te blijven.![]()
En zo is het dus ook met vrouwen. Als ik nu in een keer in een relatie kon stappen zonder dat hele gedoe van elkaar ''aftasten, leren kennen'' enzo, zou ik ervoor tekenen. alleen dat hele proces dat daaraan vooraf gaat, daar heb ik geen zin in en stel ik dus steeds uit of begin ik niet aan...
Ik vind het een enge situatie... Want zo was ik ook...
Op een gegeven moment ga je je leven reflecteren denk ik en kom je tot de conclusie dat je geen flikker doet.. Dat je er geen flikker aanvindt.... en dan dat je geen zin hebt om te leven...
Ik denk dat het belangrijk is dat je wel bezig blijft met iets in je leven wat je gewoon ''wilt'' doen..
En dan niet jezelf afstompen met dat je het niet wilt doen omdat je liever niks doet... Dat het langskwam in je hoofd zegt al genoeg..
Concretiseren van hersenspinsels kan je het noemen.
En dat laatste dat kan ook... Maar dan moet je met vriendschap beginnen en niet met een relatie..Rustig aan.![]()
Ach die gaan vanzelf wel wegquote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Dat hoop ik ook voor jou.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vroeg of laat wel ja... hopelijk op een leuke manier...
Helaas heb ik al geen tijden meer leuk contact met een dame. Ik zag mij buurvrouw lopen vandaag en durfde haar niet aan te spreken.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik heb hier ook zo'n buurvrouwquote:Op maandag 13 mei 2013 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor jou.
Helaas heb ik al geen tijden meer leuk contact met een dame. Ik zag mij buurvrouw lopen vandaag en durfde haar niet aan te spreken.![]()
![]()
Ik had laatst een idee. Ik ben nu met een sova training bezig. En ik zat er aan te denken om na die training weer een keer te gaan speed daten om te kijken of ik kan toepassen wat ik geleerd heb.quote:
Misschien toch maar eens die buurvrouw proberen aan te spreken.
14 SHADES OF GREY
Goed planquote:Op maandag 13 mei 2013 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had laatst een idee. Ik ben nu met een sova training bezig. En ik zat er aan te denken om na die training weer een keer te gaan speed daten om te kijken of ik kan toepassen wat ik geleerd heb.
Misschien toch maar eens die buurvrouw proberen aan te spreken.![]()
![]()
Van die buurvrouw aansprekenquote:haha. Eerst maar eens moet verzamelen
14 SHADES OF GREY
Het zal hier misschien wel al eens langs zijn geweest, maar sinds een tijdje gebruik ik PaiQ om een beetje te leren praten met vrouwen![]()
Het typische ''kroegversieren''' gaat me niet eens heel slecht af, vooral als we elkaar redelijk tegen het eind van de avond ontmoeten en beiden aardig bedwelmd zijn door de alcohol dan maakt het gesprek inhoudelijk toch geen ene reet meer uit, en lig je meestal binnen 1/2 uur al samen in bed. Maar gewoon nuchter heb ik heel veel moeite om een beetje een fatsoenlijk gesprek met een vrouw te houden. Niet omdat ik heel verlegen ben ofzo, maar omdat ik überhaupt heel slecht ben in small talk, en maar moeilijk mijn aandacht op haar kan houden wanneer het gaat over studie, koetjes en kalfjes.
Het werkt wel echt, heb wel het idee dat mijn smalltalk skills aan het verbeteren zijn.. Nog meer Paiq'ers hier?![]()
Mijn verliefdheid is nu wel weer over, dat ze Friesland verhuisde hielp al, dat ze nu een vriend heeft hielp al helemaal.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Geen vervelende gevoelens daarbij?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:41 schreef heloef het volgende:
Mijn verliefdheid is nu wel weer over, dat ze Friesland verhuisde hielp al, dat ze nu een vriend heeft hielp al helemaal.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Eigenlijk niet, ik heb er helemaal niks aan gedaan. Omdat ik haar graag wou vergeten. Nou dat is eigenlijk alleen makkelijker geworden. Ik hoop alleen dat het een toffe gozer is. Want dat verdient ze wel.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen vervelende gevoelens daarbij?C'est la vie
Oh en vooral dat het niet die gestoorde collega is die haar had verteld hij verliefd op haar was.C'est la vie
Was dat die rare Indo?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:48 schreef heloef het volgende:
Oh en vooral dat het niet die gestoorde collega is die haar had verteld hij verliefd op haar was.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Het ging prima ja, maar heb geen idee hoe ze over mij denkt...quote:Op maandag 13 mei 2013 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat twijfels? Het ging toch goed?![]()
Inmiddels bezig met een ex. Na de eerste date alweer in bed belandt, maar nu eens zien of er meer in zit. Van mijn kant zijn er niet echt meer gevoelens.
Burning bridges gives you so much more![]()
Waarom dan nog wel kijken of er meer in zit? Of doelde je op meer seks?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:12 schreef Gatenkaas het volgende:
maar nu eens zien of er meer in zit. Van mijn kant zijn er niet echt meer gevoelens.![]()
Nja ergens diep zijn er wel gevoelens en het is echt nog wel een leuke meid, maar op het moment heb ik er niet echt gevoelens voor. Maar dat kan nog komen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom dan nog wel kijken of er meer in zit? Of doelde je op meer seks?
Je hebt aan de lopende band seks, maar je vlucht in de nacht het huis uit om vervolgens op paiq te gaan oefenen met praten? Hoe moet ik het zien?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:20 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Het zal hier misschien wel al eens langs zijn geweest, maar sinds een tijdje gebruik ik PaiQ om een beetje te leren praten met vrouwen![]()
Het typische ''kroegversieren''' gaat me niet eens heel slecht af, vooral als we elkaar redelijk tegen het eind van de avond ontmoeten en beiden aardig bedwelmd zijn door de alcohol dan maakt het gesprek inhoudelijk toch geen ene reet meer uit, en lig je meestal binnen 1/2 uur al samen in bed. Maar gewoon nuchter heb ik heel veel moeite om een beetje een fatsoenlijk gesprek met een vrouw te houden. Niet omdat ik heel verlegen ben ofzo, maar omdat ik überhaupt heel slecht ben in small talk, en maar moeilijk mijn aandacht op haar kan houden wanneer het gaat over studie, koetjes en kalfjes.
Het werkt wel echt, heb wel het idee dat mijn smalltalk skills aan het verbeteren zijn.. Nog meer Paiq'ers hier?
Waarom is het destijds uitgegaan dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:33 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Nja ergens diep zijn er wel gevoelens en het is echt nog wel een leuke meid, maar op het moment heb ik er niet echt gevoelens voor. Maar dat kan nog komen.![]()
Waar staat precies dat ik aan de lopende band seks heb? Ff over het hoofd gezien misschienquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt aan de lopende band seks, maar je vlucht in de nacht het huis uit om vervolgens op paiq te gaan oefenen met praten? Hoe moet ik het zien?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:18 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Waar staat precies dat ik aan de lopende band seks heb? Ff over het hoofd gezien misschienquote:en lig je meestal binnen 1/2 uur al samen in bed.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ok, maar op zich zie ik het probleem niet echt.Je hebt neem ik aan toch regelmatig seks met verschillende vrouwen (anders kan je dit soort uitspraken niet doen lijkt me), dan is het toch niet lastig om gewoon als je weer nuchter bent met elkaar te praten?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:22 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Meestal betekent niet hetzelfde als aan de lopende band he... Meer een als, dan redenering.
Ga de laatste tijd weinig meer uit, en kom dus eigenlijk vrijwel alleen nog vrouwen tegen in ''normale'' dagelijkse situaties. Merk dat ik op die momenten een stuk meer moeite heb om een gesprek aan te gaan, dan aangeschoten in de kroeg ofzo..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ok, maar op zich zie ik het probleem niet echt.Je hebt neem ik aan toch regelmatig seks met verschillende vrouwen (anders kan je dit soort uitspraken niet doen lijkt me), dan is het toch niet lastig om gewoon als je weer nuchter bent met elkaar te praten?![]()
Nu snap ik het wat beterquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:32 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Ga de laatste tijd weinig meer uit, en kom dus eigenlijk vrijwel alleen nog vrouwen tegen in ''normale'' dagelijkse situaties. Merk dat ik op die momenten een stuk meer moeite heb om een gesprek aan te gaan, dan aangeschoten in de kroeg ofzo..Vooral kwestie van angsten en barrieres overwinnen en doelen opstellen voor jezelf.
Nee die niet, iets met Ru en Facebook voor beeldmateriaal.quote:
Ik zag wel vandaag een post dat ze helemaal in de wolken is. Dat raakte me toch meer dan verwacht.
C'est la vie
En hoe zou dat werken. Denk niet aan een roze olifantje.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je libido kan erg bepalend zijn. Veel porno en/of masturberen kan daadwerkelijk je interesse doen verminderen.
Het is ook niet voor niets dat sporters meestal de dag voor de wedstrijd niet aan seks mogen doen vanwege de hormonenspiegel.![]()
Ze mogen er wel aan denken, alleen niet beoefenenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:01 schreef obsama het volgende:
[..]
En hoe zou dat werken. Denk niet aan een roze olifantje.
Het kan vooral gewoon erg fysiek inspannend zijn, denk eerder dat dat de reden is, en mss een beetje je mindset.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je libido kan erg bepalend zijn. Veel porno en/of masturberen kan daadwerkelijk je interesse doen verminderen.
Het is ook niet voor niets dat sporters meestal de dag voor de wedstrijd niet aan seks mogen doen vanwege de hormonenspiegel.![]()
Denk dat porno/fappen wel van belangrijke invloed kan zijn als je niet zo geïnteresseerd bent in een ander. Als je al helemaal voorzien ben in je trekken, waarom nog moeite doen. En dat gaat dan op onderbewust niveau uiteraard. Iemand mag wel heel interessant zijn wil je die op puur alleen interesse ook echt leuk vinden. Er moet ook voldoende fysieke stimulans zijn denk ik.Grijp ze!![]()
Uit verschillende onderzoeken blijkt dat sex geen invloed heeft op prestaties in de sport.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is ook niet voor niets dat sporters meestal de dag voor de wedstrijd niet aan seks mogen doen vanwege de hormonenspiegel.Sterker nog, het kan zelfs positieve uitwerkingen hebben.quote:42km) is enige jaren geleden een enquête gehouden onder de deelnemers(sters) waarin aan hen onder andere de nogal intieme vraag betreffende seks werd gesteld. Ongeveer de helft van de deelnemers gaf aan, in de dagen voorafgaande aan de loop, wel te hebben gevreeën. Het eigenaardige was dat deze groep gemiddeld snellere tijden had gelopen dan de andere groep, die geen seks had gehad. Er mag van worden uitgegaan dat in het onderzoek de component leeftijd is verwerkt/gecorrigeerd. Dan geeft de uitslag toch duidelijk aan dat hardlopen niet in negatieve zin wordt beïnvloed door het hebben van seks voorafgaande aan de wedstrijd. En waarschijnlijk is dit dan ook van toepassing op andere duursporten zoals, roeien, schaatsen, wielrennen, snelwandelen, langlaufen etc.Echter de conclussie is waar het om gaat.quote:Gunstige gevolgen van seks
Er is een hele lijst met bewezen positieve effecten van seks, die juist in het voordeel pleiten van een sportieve prestatie:
bij vrouwen stijgt het testosterongehalte, waardoor sportieve prestaties verbeteren
na seks val je makkelijk in slaap, hetgeen niet ongunstig is vlak voor een grote fysieke inspanning
de aanmaak van endorfine verhoogt de pijndrempel wat natuurlijk nooit weg is tijdens bijvoorbeeld een marathon
de aanmaak van dopamine zorgt voor een ontspannen en goed gevoel, tempert wellicht ongezonde spanning
seks is een natuurlijke antihistamine en kan helpen astma en hooikoorts te overwinnen.
een intensieve vrijpartij is goed voor de lijn: je verbrandt met een half uur vrijen ongeveer 150 kilocalorieën,(dat heeft een gunstig op het gewicht van de lange afstandloper en de wielrenner in een berg-etappe)
tijdens een vrijpartij pompt het hart extra slagen per minuut, waardoor het bloed sneller gaat stromen hetgeen een positief effect heeft op hart en bloedvaten en dientengevolge op de conditie van de sporterHet maakt dus geen verschil.quote:Seks voor de wedstrijd is al eeuwenlang een interessant onderwerp van discussie en het laatste woord is er zeker niet over gezegd. Het zal ook mede verband houden met de opvatting dat als je iets leuks doet er wel een prijs voor betaald zal moeten worden. De conclusie kan echter worden getrokken dat het een fabel is dat de fysieke prestatie zou hebben te leiden van een geringe inspanning van een vrijpartij die doorgaans slechts 150 kilocalorieën kost. De uitkomsten van diverse studies over dit onderwerp geven alle aan dat sexuele activiteit, aan de avond voor een wedstrijd, de prestatie absoluut niet beïnvloedt. Niet in positieve en niet in negatieve zin. De fysieke kracht van het lichaam neemt er niet door af.
http://mens-en-gezondheid(...)tieve-prestatie.htmlAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Komt wel goed jongen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee die niet, iets met Ru en Facebook voor beeldmateriaal.
Ik zag wel vandaag een post dat ze helemaal in de wolken is. Dat raakte me toch meer dan verwacht.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ok thxquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uit verschillende onderzoeken blijkt dat sex geen invloed heeft op prestaties in de sport.
[..]
Sterker nog, het kan zelfs positieve uitwerkingen hebben.
[..]
Echter de conclussie is waar het om gaat.
[..]
Het maakt dus geen verschil.
http://mens-en-gezondheid(...)tieve-prestatie.htmlExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ondanks dat ik al een tijd bezig ben met "versieren" merk ik dat mijn zelfvertrouwen blijft groeien. Er lijkt nooit een einde te komen aan dit proces. Mensen die denken dat ze het "al onder de knie hebben" denken dat ze daadwerkelijk hun top hebben bereikt met zelfvertrouwen. Als je die mensen vergelijkt met hunzelf ten opzichte van jaren geleden, dan hebben ze echt wel meer zelfvertrouwen gekregen
Dit zijn een aantal dingen die mij helpen en waardoor mijn zelfvertrouwen groeit. Uiteraard hoef je het niet precies na te doen, maar dit versneld mijn eigen groei zeer snel:
- Mezelf dwingen om in een sociale stemming te komen als ik de deur uit stap, always. Zelfs als ik me er niet naar voel.
- "Onmogelijke missies". Dit kan van alles zijn. Wat voor jou onmogelijk aan voelt om te slagen, gewoon doen.
- Discipline, concrete doelen stellen voor jezelf. Als je veel moeite hebt met versieren, zou het kunnen zijn: Deze week 1 vrouw aanspreken. Volgende week 2 vrouwen aanspreken. Als je al regelmatig met vrouwen praat en daarop vastloopt, kan je als doel stellen: Oogcontact houden en genieten van het moment. Het volgende zou kunnen zijn, deze week een vrouw een knuffel geven als ze aardig is. En zo ga je maar door.
Zelfvertrouwen kweken is het mooiste wat er is, waar je ook staat op de ladderEn hoe meer zelfvertrouwen, hoe meer...
Laatste paar weken weer een beetje gedate met een ex, geeft ze nu aan dat ze toch liever niet doorgaat. Zucht, net nu ik er een beetje vertrouwen in begon te krijgen.
Wel het resultaat willen, maar er niet voor willen werkenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:49 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Nja ik moet je eerlijk zeggen dat ik juist door dit soort dingen af en toe denk : BEN ik niet depressief ofzo?![]()
En zo is het dus ook met vrouwen. Als ik nu in een keer in een relatie kon stappen zonder dat hele gedoe van elkaar ''aftasten, leren kennen'' enzo, zou ik ervoor tekenen. alleen dat hele proces dat daaraan vooraf gaat, daar heb ik geen zin in en stel ik dus steeds uit of begin ik niet aan...![]()
Je problemen zullen echt niet opeens opgelost zijn als je een vriendin hebt.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: