abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 mei 2013 @ 20:50:40 #1
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_126234751
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
  woensdag 8 mei 2013 @ 20:57:20 #2
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_126235231
Kwisted, ik stopte M trouwens ook wel in met een dun lakentje om hem wat meer op zijn plek te houden. Maar dat hielp ook niet zo lang...
pi_126235397
Zoë, fijn dat het zo goed ging bij de gastouder :)

Suiker, mooi dat je zo snel terecht kunt!

Son, benieuwd of er dan morgen ofzo ineens een extra tandje doorheen piept :) En fijn dat de koorts al wat minder is!

Ik heb een oude peuter/kleuter(?) foto gevonden van mijzelf. Volgens een aantal vrienden herkennen ze Saartje in mij-van-vroeger :D Ik zie het zelf totaal niet, maar ach, leuk om eens te horen :) Normaal vindt iedereen haar altijd sprekend papa :s)
pi_126236085
O okay Coco .. Meende dat ik dat ooit eerder als tip voorbij zag komen :@
pi_126236213
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 21:10 schreef Twinkle20 het volgende:
O okay Coco .. Meende dat ik dat ooit eerder als tip voorbij zag komen :@
Nu heb ik dat nog niet opgezocht.. Ben er niet zeker van, maar dacht dat dat juist een probleem is als ze kunnen draaien. Dat ze zich dan vastdraaien in de slaapzak ofzo. En dat zou dan verstikkingsgevaar opleveren.

Even zoeken.

Edit: ik kom vooral op fora tegen dat het afgeraden wordt. Nog geen 'echte' bron, zeg maar :+ Mgoed, ik heb het volgens mij al vaker gelezen/gehoord. En op zich klinkt het wel logisch.
pi_126238374
Mag ik even heel ego mijn fotos komen posten van het uitje met mijn bijna dreumes? We zijn i.p.v een cadeautje met haar weggegaan gaan zwemmen en daarna frietjes. ze heeft genoten. en wij ook :) Morgenavond om 5 voor 7 is ze 1 jaar en ik ben enorm emotioneel nu.. Zometeen slingers ophangen ik vind het toch wel verdrietig hoor...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_126238877
Ahhh sam hoe lief!! Ze ziet er gelukkig uit :)
pi_126239211
Coco ik vond Saartje ook sprekend haar papa toen ik bij je was ! Maar misschien als ik goed ga kijken dat ik toch wel wat zie maar ze was ook wel ziekjes toen.

Twinkle, Hoe is het nu met D en haar spreidbroek?

Kyara die foto van M in het dreumestopic wat is hij toch een knappe jonge!

Kwisted, wij stopte lisa ook altijd in met een lakentje en nog steeds anders gaat ze dus niet slapen maar rondjes draaien in bed.

Twinkle, Ze was vandaag ook echt heel vrolijk. En gelukkig is ze iedere dag :) Het is eht mn meisje soms kan ik haar wel achter het behang plakken maar het is niet voor niets dat ik haar overal mee naar toe neem haha :p
pi_126239290
Zeg, weten jullie dat...we hebben een blik nutrilon laatst gehaald voor eventueel naast de borst te geven. Nu zag ik dat de katten hun tanden in dat blik hebben gezet waardoor er nu gaatjes in zitten. Dit is niet op de hoogte van waar de poeder begint maar het is nu wel open.
Denken jullie dat het nu besmet kan zijn ofzo? Het is net nieuw! :(
pi_126239380
Venco, Hier ook een keer gehad maar gewoon gebruikt. Als het de poeder niet geraakt heeft kan je het gewon geven denk ik.
pi_126239459
Welnee, daar zou ik me echt niet druk over maken. Maar hier zou ik dan ook echt gestoord worden met vier stuks kat. Ik zou het nu wel overdoen in een hersluitbaar bakje voor de houdbaarheid.
pi_126239692
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:10 schreef Suikertante het volgende:
Welnee, daar zou ik me echt niet druk over maken. Maar hier zou ik dan ook echt gestoord worden met vier stuks kat. Ik zou het nu wel overdoen in een hersluitbaar bakje voor de houdbaarheid.
Goeie ja. :)
Daarnet flesje geprobeerd en toen we even wegliepen, hadden ze mooi dat flesje te pakken en heel het tuutje eraf gebeten om bij de melk te komen. Nooit naar omgekeken, (poeder staat er toch al een paar dagen) maar nu hebben ze de smaak te pakken. :(
pi_126239891
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:10 schreef Suikertante het volgende:
4-katten-boks! :+

Sam: ik zag de foto's net al op facebook ook O+ O+

Oh, en ik zie de gelijkenis met mij niet overigens. Iedereen vindt Saar altijd sprekend haar vader (dat zie ik trouwens ook niet, al heeft ze wel meer weg van hem dan van mij, dat dan weer wel), dus ik sta er niet van te kijken dat jij dat ook vond :D
pi_126240782
Haha, sam dat klinkt niet als een compliment voor de man van coco ;)
En een goed idee lekker quality time met zn 3tjes. Ziet eruit of jullie het leuk gehad hebben! Leuk jasje :D (heb ik ook)
En alvast gefeliciteerd met je bijna dreumes!
pi_126240824
Zoe, wat gaaf van die losse stapjes, ze gaat echt snel he!

Coco, leuk, dat iedereen zegt, dat Saartje op je lijkt.

Venco, lastig niets meer laten staan waar de katten bij kunnen of in opbergdoosjes doen.

Sam, leuke foto's zeg. Ik begrijp het wel. Ben ook een beetje emo.

Hier was er een jaar geleden nog niets aan de hand en ik had niet kunnen vermoeden, dat ik om 3.30/ 4 uur s'nachts mijn man wakker zou maken om weeen te timen. En dat we naar het ziekenhuis gingen nog voordat de grote wakker was en opa hier kwam om de grote op te vangen en naar de creche te brengen had ik niet gedacht. Wij hebben taart gebakken, de kamer en stoel versiert met slingers en ballonnen, cadeautje ingepakt en vast wat voorbereid, morgen gaan we L's verjaardag met de familie vieren.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_126241295
Tinu, ah nee, helaas.. Iedereen vindt haar juist precies papa. Nu een paar vrienden die toch ook iets van gelijkenis met mij zien, op basis van een foto van mij vroeger.

Oh, morgen alweer een jaar voor jullie allebei! Wat vliegt de tijd toch. Ben jij er, net als sam, ook wat emotioneel onder?
pi_126241410
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tinu, ah nee, helaas.. Iedereen vindt haar juist precies papa. Nu een paar vrienden die toch ook iets van gelijkenis met mij zien, op basis van een foto van mij vroeger.

Oh, morgen alweer een jaar voor jullie allebei! Wat vliegt de tijd toch. Ben jij er, net als sam, ook wat emotioneel onder?
Ja, ben ik wel. Ik vind het zo leuk, wat hij nu allemaal kan en doet, maar toch ook wel moeilijk, dat hij vanaf morgen geen baby meer is. Al blijft hij natuurlijk altijd mijn baby :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_126241612
Tinu, precies dat het voelt alsof ik op totaal iemand anders verliefd moet worden terwijl ze morgen toch echt nog mijn lisa is haha. Nou ik lag nu nog in het ziekenhuis (al vanaf maandag) En morgenvroeg om 7 uur precies een jaargeleden zijn mijn vliezen gebroken en om 5 voor 7 savonds was ze geboren. Ik vond het wel vreemd maandag liep ik in het ziekenhuis met Lisa voor de dietiste terwijl ik toen ook een jaar daarvoor naar de kraamafdeling ging :p wij moeten ngo beginnen met versieren maar zowiezo vieren wij het pas Zaterdag.
pi_126241648
Poeh ik kan me sinds een dag of twee voorstellen dat je er emotioneel van wordt. Ik ben nog steeds langzaam in een verliefde moeder aan het transformeren. Over een jaar kan hij al staan, boehoe :'(
pi_126241701
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:50 schreef Suikertante het volgende:
Poeh ik kan me sinds een dag of twee voorstellen dat je er emotioneel van wordt. Ik ben nog steeds langzaam in een verliefde moeder aan het transformeren. Over een jaar kan hij al staan, boehoe :'(
En misschien al lopen aan 1 hand tot staan gaanvanuit hurkhouding klimmen op de trap en uit een beker drinken haha geniet ervan want ik ben zo emotioneel dat ze da nu allemaal kan. Ik vind het geweldig maar ik vind ook dat ze het allemaal nog niet moet kunnen haha.
pi_126241926
Of niet suiker :P mn neefje en nichtjes stonden nog niet bij 1 jaar :D
(en mijn zoon liep dan weer los bij 1 jaar ;))

Ik kan me ook niet voorstellen dat elise 1 wordt over 2,5 maand :X tijd vliegt gewoon!
En nog.erger, mn grote wordt over 2 maanden 3. Weet je hoe groot dat is. Bij zn volgende verjaardag gaat ie naar school (verkeerde topic :P)
pi_126243462
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 22:07 schreef vencodark het volgende:
Zeg, weten jullie dat...we hebben een blik nutrilon laatst gehaald voor eventueel naast de borst te geven. Nu zag ik dat de katten hun tanden in dat blik hebben gezet waardoor er nu gaatjes in zitten. Dit is niet op de hoogte van waar de poeder begint maar het is nu wel open.
Denken jullie dat het nu besmet kan zijn ofzo? Het is net nieuw! :(
Ik zou me er niet teveel zorgen over maken. Kijk alleen ff op de bus wat ze zeggen over de houdbaarheid na openen van de bus. In mijn hoofd is dat namelijk heel kort. Ik zou met alke liefde voor je kijken, maar lig al in bed.

Hier alles goed. Blijkt hoogstwaarschijnlijk een heftige eerste menstruatie te zijn. Moet doorgaan met de medicijnkuur van 10 dagen. Binnen 3 dagen daarna krijg ik een menstruatie/doorbraakbloeding die heel heftig kan zijn, maar daarna zou het opgelost moeten zijn.
pi_126243496
ohzo Kwisted, dan is het idd vervelend dat ze zich zo omdraait. Probeert ze niet gewoon weg te komen? Succes er mee.

Ahhh allemaal emotioneel. Veel plezier alvast morgen met de verjaardagen!

Gelukkig viel het mee suiker!!

Het blijft bizar he son, gewoon al 2 kinderen...en die eerste is gewoon echt allang geen baby meer!
Sterkte met je meisje~!

wel grappig vencodark, mijn kat moet echt niks hebben van die melk.
pi_126243526
Oh maar het wordt tegelijk ook steeds leuker! 2 en 3 jaar is ook zo leuk!!

Drie weken ook hoor ;) Hier slaapt er eindelijk eentje, maar wel ingerold en op schoot. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_126243670
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:23 schreef Suikertante het volgende:
Oh maar het wordt tegelijk ook steeds leuker! 2 en 3 jaar is ook zo leuk!!

Drie weken ook hoor ;) Hier slaapt er eindelijk eentje, maar wel ingerold en op schoot. O+
SPOILER
Ach, kijk m liggen!

Ik lig tv te kijken in bed en heb mn dochter net uit haar bed geplukt en naast mij in bed gelegd. Tv kijken in bed met een slapend saartje is awesome O+ Ze snurkt een beetje en laat scheetjes O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')