Nu heb ik dat nog niet opgezocht.. Ben er niet zeker van, maar dacht dat dat juist een probleem is als ze kunnen draaien. Dat ze zich dan vastdraaien in de slaapzak ofzo. En dat zou dan verstikkingsgevaar opleveren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:10 schreef Twinkle20 het volgende:
O okay Coco .. Meende dat ik dat ooit eerder als tip voorbij zag komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Goeie ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:10 schreef Suikertante het volgende:
Welnee, daar zou ik me echt niet druk over maken. Maar hier zou ik dan ook echt gestoord worden met vier stuks kat. Ik zou het nu wel overdoen in een hersluitbaar bakje voor de houdbaarheid.
4-katten-boks!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:10 schreef Suikertante het volgende:
Welnee, daar zou ik me echt niet druk over maken. Maar hier zou ik dan ook echt gestoord worden met vier stuks kat. Ik zou het nu wel overdoen in een hersluitbaar bakje voor de houdbaarheid.
Ja, ben ik wel. Ik vind het zo leuk, wat hij nu allemaal kan en doet, maar toch ook wel moeilijk, dat hij vanaf morgen geen baby meer is. Al blijft hij natuurlijk altijd mijn babyquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tinu, ah nee, helaas.. Iedereen vindt haar juist precies papa. Nu een paar vrienden die toch ook iets van gelijkenis met mij zien, op basis van een foto van mij vroeger.
Oh, morgen alweer een jaar voor jullie allebei! Wat vliegt de tijd toch. Ben jij er, net als sam, ook wat emotioneel onder?
En misschien al lopen aan 1 hand tot staan gaanvanuit hurkhouding klimmen op de trap en uit een beker drinken haha geniet ervan want ik ben zo emotioneel dat ze da nu allemaal kan. Ik vind het geweldig maar ik vind ook dat ze het allemaal nog niet moet kunnen haha.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:50 schreef Suikertante het volgende:
Poeh ik kan me sinds een dag of twee voorstellen dat je er emotioneel van wordt. Ik ben nog steeds langzaam in een verliefde moeder aan het transformeren. Over een jaar kan hij al staan, boehoe
Ik zou me er niet teveel zorgen over maken. Kijk alleen ff op de bus wat ze zeggen over de houdbaarheid na openen van de bus. In mijn hoofd is dat namelijk heel kort. Ik zou met alke liefde voor je kijken, maar lig al in bed.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:07 schreef vencodark het volgende:
Zeg, weten jullie dat...we hebben een blik nutrilon laatst gehaald voor eventueel naast de borst te geven. Nu zag ik dat de katten hun tanden in dat blik hebben gezet waardoor er nu gaatjes in zitten. Dit is niet op de hoogte van waar de poeder begint maar het is nu wel open.
Denken jullie dat het nu besmet kan zijn ofzo? Het is net nieuw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:23 schreef Suikertante het volgende:
Oh maar het wordt tegelijk ook steeds leuker! 2 en 3 jaar is ook zo leuk!!
Drie weken ook hoorHier slaapt er eindelijk eentje, maar wel ingerold en op schoot.
Ach, kijk m liggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lig tv te kijken in bed en heb mn dochter net uit haar bed geplukt en naast mij in bed gelegd. Tv kijken in bed met een slapend saartje is awesomeZe snurkt een beetje en laat scheetjes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |