de vader is ergens maandagnacht/dinsdagochted vroeg wel weer richting Doorn gereden. Denk eerder dat er meer landinwaarts moet worden gezocht. Ik weet niet hoe lang het rijden was en wat de tijd van overlijden was.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Pff ja... Of de Ardennen, Luxemburg, Duitsland....
Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid, de familie moet door een hel gaan nu zeg.
Ik las dat de Politie de reis van de vader blijft uitzoeken om zo ook andere locaties te kunnen achterhalenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
de vader is ergens maandagnacht/dinsdagochted vroeg wel weer richting Doorn gereden. Denk eerder dat er meer landinwaarts moet worden gezocht. Ik weet niet hoe lang het rijden was en wat de tijd van overlijden was.
Neerbeek - Doorn is zo'n 175 km.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
de vader is ergens maandagnacht/dinsdagochted vroeg wel weer richting Doorn gereden. Denk eerder dat er meer landinwaarts moet worden gezocht. Ik weet niet hoe lang het rijden was en wat de tijd van overlijden was.
Ja, maar misschien dat het meer tijd kost als je dat van andere landen ook moet opvragen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Neem aan dat ze dan meer camerabeelden van de auto moeten vinden, op snelwegen wordt toch ook veel gefilmd?
Ik heb er weinig verstand van, maar je zou verwachten dat dat toch heel snel kan... Dit soort dingen zijn zo geautomatiseerd dat dat gewoon zou moeten lukken. Elk uur is een uur teveel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, maar misschien dat het meer tijd kost als je dat van andere landen ook moet opvragen?
Ja, maar er is een verschil tussen wat kan en wat mag, zeker als er privacygevoelige zaken meespelen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb er weinig verstand van, maar je zou verwachten dat dat toch heel snel kan... Dit soort dingen zijn zo geautomatiseerd dat dat gewoon zou moeten lukken. Elk uur is een uur teveel.
quote:11.14 Speciale militairen bij zoektocht gebruiken opsporingstechnieken naar bermbommen uit Afghanistan. Letten op afwijkingen in begroeiing.
10.50 Omwonenden Bunderbos tegen verslaggever Rik Dogger: In dit gebied is niemand terug te vinden.
Of dat ook geldt voor camerabeelden van snelwegen betwijfel ik, maar het zou inderdaad kunnen. Ik ken al die regels nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar er is een verschil tussen wat kan en wat mag, zeker als er privacygevoelige zaken meespelen.
Aldus de Telegraafquote:Het Amber Alert dat in de nacht van dinsdag op woensdag en woensdagmorgen voor de kinderen werd uitgestuurd, wordt vandaag ingetrokken. Het alarmeringssysteem, dat erop is gericht om zoveel mogelijk mensen bij een vermissing op de uitkijk te zetten, heeft zijn werk gedaan . Miljoenen Nederlanders zijn van de kindervermissing op de hoogte en ook bij Belgen en Duitsers in de grensstreek is de zaak door een Europees Amber Alert bekend.
Mwah, dat is toch een beetje overdreven. Het is nu niet bepaald een enorm ondoordringbaar woud. Zeker zoekteams met ervaring moeten het wel kunnen uitkammen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:36 schreef Olga het volgende:
10.50 Omwonenden Bunderbos tegen verslaggever Rik Dogger: In dit gebied is niemand terug te vinden.
Dat idee begin ik ook te krijgen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:51 schreef Mangostine het volgende:
Maar hoe langer dit duurt, hoe meer ik toch het idee krijg dat ze op de verkeerde plek zoeken...
Ik ben er ook doodsbang voor dat dit me gebeurt... Hoeft niet perse te betekenen dat ik er rekening mee hou...quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vreemd, de moeder zegt op facebook dat ze er altijd al bang voor was dat dit zou gebeuren.
Die vader heeft dus echt een hele zieke twist in zijn hoofd gehad om zijn ex bewust met zo'n hel achter te laten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat idee begin ik ook te krijgen.
Waarbij het verdrietige is dat je dan dus echt niet meer weet waar je wel moet zoeken, dat kan immers overal tussen Luxemburg en Doorn zijn, of tussen Luxemburg en Groningen eigenlijk
Misschien dat daarom het amber alert is ingetrokken? Ze zeggen dat het doel is bereikt, maar dit kan best meespelen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:02 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Die vader heeft dus echt een hele zieke twist in zijn hoofd gehad om zijn ex bewust met zo'n hel achter te laten.
Ik bedenk me dat als ze weten hoeveel hij heeft getankt, en hoeveel er nog in de tank van de gevonden auto zat. Dan moeten ze in elk geval kunnen berekenen hoeveel km hij ongeveer heeft gereden. Dan komt daar wel een soort van straal uit, dat is dan je zoekgebied.
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:05 schreef flugeltje het volgende:
Als hij ze toch gedood heeft heeft het laten zoeken geen toegevoegde waarde natuurlijk
Nou ja, als het vanuit een rancune is denk ik wel. Ultieme wraak denk ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:05 schreef flugeltje het volgende:
Even vanuit een 'kronkel' denkend. Gezien het feit dat hij ze echt laat zoeken naar de jongens heb ik nog een beetje hoop dat hij ze toch niets heeft aangedaan, maar alleen hun moeder heel erg in de zorgen wil duwen. Als hij ze toch gedood heeft heeft het laten zoeken geen toegevoegde waarde natuurlijk... Misschien zitten ze ergens in de ardennen in zo'n berghut opgesloten ofzo...
Dit....quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:05 schreef flugeltje het volgende:
Even vanuit een 'kronkel' denkend. Gezien het feit dat hij ze echt laat zoeken naar de jongens heb ik nog een beetje hoop dat hij ze toch niets heeft aangedaan, maar alleen hun moeder heel erg in de zorgen wil duwen. Als hij ze toch gedood heeft heeft het laten zoeken geen toegevoegde waarde natuurlijk... Misschien zitten ze ergens in de ardennen in zo'n berghut opgesloten ofzo...
Zat ik ook aan te denken, in een schuurtje oid achtergelaten, zonder tv en ramen die goed open kunnen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:05 schreef flugeltje het volgende:
Tenzij hij het heel goed voorbereid had, en hij het gat niet meer hoefde te graven omdat hij dat al eerder gedaan had.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, in een schuurtje oid achtergelaten, zonder tv en ramen die goed open kunnen.
Want als hij savonds om 22 uur nog heeft getankt, dan wordt het al wat donker... Dan kan ik het me gewoon niet voorstellen dat je twee jongens meeneemt het bos in, ze daar ombrengt (en begraaft??) en dan zelf 175 km verderop aan een boom gaat hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |