Ik woon 100 meter van het bos af en ben zelf nog niet gaan kijken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar zou ik niet direct van uitgaan, mensen komen er net zo makkelijk naartoe om te kijken, ook mensen die er niet wonen.
Hier in dit topic ben je net zo goed ramptoerist. Je volgt het hele gebeuren uit interesse. Zolang je de hulpdiensten daar niet in de weg loopt maakt het weinig uit of je daar nou fysiek gaat kijken of urenlang in topics gaat lopen kwetteren en speculeren. De meeste hier zouden ook wel even een kijkje gaan nemen lijkt me.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat is ook wel, maar ik vind het zo stom dat je daar op zo'n heuvel maar zit te zitten.. Thuis kun je het ook volgen. Ik hou niet zo van ramptoeristen.
stond volgens mij op de telegraaf, de enige die dat ook meldquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:01 schreef Wilskracht het volgende:
Volgens onbevestigde bronnen is een concrete afscheidsboodschap van de vader aangetroffen. De politie wil dat niet bevestigen. “Wij hebben een tip binnengekregen op grond waarvan we nu zoeken.”
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:01 schreef Crazy-M het volgende:
Wordt vermeld dat zoektocht gestaakt wordt ?
Ja dus,
tot op heden niks gevonden, morgen gaan ze verder met zoeken
Dat kan ik me niet voorstellen, dat ze nu al stoppen met zoeken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:01 schreef Crazy-M het volgende:
Ja dus,
toch wel, ivm invallende duisternis en aard van de omgeving.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:04 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen, dat ze nu al stoppen met zoeken.
hoezo niet? je ziet niks meer in een donker bosquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:04 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen, dat ze nu al stoppen met zoeken.
Ze hebben een schoen gevonden aan het rand van het bos.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:01 schreef Crazy-M het volgende:
Ja dus,
maar dan zie je toch een heel stuk minder dan met gewoon daglicht, en vooral subtiele veranderingen als voetstappen enzo mis je dan denk ik...quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:08 schreef TLC het volgende:
Dat vat ik ook niet helemaal dat ze stoppen omdat het te donker, ze kunnen toch met nachtkijkers of zo werken ?
is al vermeld dat de spullen die zijn gevonden niet van de kinderen zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:09 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ze hebben een schoen gevonden aan het rand van het bos.
Ik hoop dat mijn vrees niet bewaarwoord wordt maar ik vrees het ergste
Ze zullen de grond wel goed moeten bekijken waar gegraven is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:08 schreef TLC het volgende:
Dat vat ik ook niet helemaal dat ze stoppen omdat het te donker, ze kunnen toch met nachtkijkers of zo werken ?
Raar als er overal gemeld word dat ze staken?twitter:BerithHVNL twitterde op woensdag 08-05-2013 om 22:01:46Politie heeft net besloten vannacht door te gaan met zoeken in het Bunderbos. Tot nu toe geen aanwijzingen. #hvnl#zoektocht#vermissing reageer retweet
Dat niet alleen, het is buiten de paden ook vrij lastig lopen in het donker, en al afgezien van het risico dat mensen daardoor vallen, is het risico dat je daardoor eventuele sporen mist of vernietigt veel groter.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:10 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ze zullen de grond wel goed moeten bekijken waar gegraven is.
Dat lukt beter bij daglicht.
Blijkbaar zijn ze van gedachte veranderdquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef webb2012 het volgende:
Raar als er overal gemeld word dat ze staken?twitter:BerithHVNL twitterde op woensdag 08-05-2013 om 22:01:46Politie heeft net besloten vannacht door te gaan met zoeken in het Bunderbos. Tot nu toe geen aanwijzingen. #hvnl#zoektocht#vermissing reageer retweet
Bronquote:Julian en Ruben groot op schermen België en Duitsland
8-5-13 - 22:08 bron: Amber Alert
Informatiescherm in Dortmund van Initiative Vermisste Kinder © Amber Alert.
Nadat afgelopen nacht een Amber Alert uitgegeven werd om de vermissing van Julian en Ruben uit Zeist zijn de twee broers ook groot te zien op reclameschermen in Duitsland en België. De oproep om uit te kijken naar de twee jongens van 9 en 7 jaar oud staat onder meer op schermen in het Duitse Noordrijn-Westfalen en Belgisch Limburg.
Led's do it scherm bij het gemeentehuis in Lanaken, België © Amber Alert.
Het Amber Alert werd ook in Duitsland en België uitgegeven omdat de vader van jongens nog gesignaleerd was in het Limburgse Neerbeek. Deze plaats ligt vlakbij de grens van zowel België als Duitsland.
Onlangs ging AMBER Alert Europe van start. Dit is een Europees initiatief dat streeft naar een web van AMBER Alert-systemen in Europa. Dit AMBER Alert voor Julian en Ruben is het eerste dat ook over de grens overal te zien is, van reclameschermen tot Apps, Facebookpagina's en op TV en radio.
Misschien hebben ze pas laat de tip gekregen aan de hand waarvan ze nu op zoek zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:13 schreef Messina het volgende:
Superhandig dan om rond 20:00 uur te beginnen.
Politieutrecht meld ook dat er gestaakt wordt met zoekenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:13 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze van gedachte veranderd
Omdat ze niet eerder aanleiding hadden om daar te zoeken?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom zoeken ze dan in vredesnaam niet overdag? Als het nu te donker is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |