Ik speel gewoon dronken banjo ik ga geen muntjes in iemands reet duwenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:16 schreef Kutstudent het volgende:
Oke mister moraalridder, zo kan ie wel weer. Zijn gewoon allemaal chille lui, alleen soms iets te enthousiast. En daarbij, jij doet vast nooit vreemde shit als je dronken bent.
Tauch, meest welbespraakte man ooitquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen geld in de reet van m'n maten stoppen
Dat was ook al zo mooiquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik speel gewoon dronken banjo ik ga geen muntjes in iemands reet duwen!
En hier ging het los :quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:56 schreef badboynova het volgende:
ik weet wel 1 ding, ik vraag die gozer nooit om wissel geld
Je zat gewoon te wachten he tot iemand met die post van KK kwamquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik speel gewoon dronken banjo ik ga geen muntjes in iemands reet duwen!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:52 schreef Kutstudent het volgende:
Wel sneu hoe mensen hier totaal niet openstaan voor dingen die buiten hun belevingswereld vallen.
Kom vanavond pilsen baas!quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pure comedy, dat had gefilmd moeten worden!
Ben al een uur in de auto aan het stappen
Lul niet, ik heb de helft van het werk moeten doenquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:06 schreef PierreTT het volgende:
Nostalgie met Pierre, het zou een terugkerend item moeten worden
Ik zat al in dat cookie-topic voordat Bozz het zei maar ik was nog niet op die paginaquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lul niet, ik heb de helft van het werk moeten doen![]()
quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
Laat maar, ik zie dat mijn werk herkent word
quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zat al in dat cookie-topic voordat Bozz het zei maar ik was nog niet op die pagina
quote:
quote:
HAHAHAquote:
Ja ik dacht het al eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]