PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Normaal ga ik voor 2500, maar nu eens die andere denk ik. En als het na 5 packs poep is switch ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik doe ook wel wat silver en brons denk ik. 2500 gewoon?
Nja ik zet stream wel ff aan om half acht ofzo mochten mensen het willen zien.
Ik gewoon 2500quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Normaal ga ik voor 2500, maar nu eens die andere denk ik. En als het na 5 packs poep is switch ik
Hoeveel verdien je als je wint ?quote:
Ik ga nu voorspellen dat jij als eerste een TOTS speler krijgt. Van de mensen die hier posten dan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik gewoon 2500Alle consumables storen. En misschien later wel 3,75
Geen idee. Die stream doet het ook maar kut dus kijk het niet eensquote:
Laten we dat maar hopen danquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga nu voorspellen dat jij als eerste een TOTS speler krijgt. Van de mensen die hier posten dan.
Ikookniet loop vastquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee. Die stream doet het ook maar kut dus kijk het niet eens
Je kunt beter zilvere consumables storen dan bronze..quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga 400c packs openmaken totdat mijn consumables pile en mijn TP vol zitten. Daarna kijk ik wel verder. Vorig jaar had ik na niet zoveel packs TOTY Shiels maar dat zie ik nu niet weer gebeuren.
De fitness kaarten kan ik ook wel gebruiken, squad fitnesses worden toch best goedkoop. De andere bronze consumables store ik sowieso niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je kunt beter zilvere consumables storen dan bronze..
quote:
Vet goed pack man, wat verwacht jij dan dat je krijgt? Die eerste was ook niet slecht door de squad fitness.quote:
Ja wel goed diequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vet goed pack man, wat verwacht jij dan dat je krijgt? Die eerste was ook niet slecht door de squad fitness.
Echt 3 minuten nadat ze in de packs zitten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:04 schreef Kamikazie het volgende:
Zet anders de nieuwe lulleaux remix op...
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Echt 3 minuten nadat ze in de packs zitten.
Verkeerde gequotet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja
Dat heeft veel emt mijn post te maken
Diequote:
Ik kan niet kiezen (misschien moet ik ander soort lid worden?)quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:06 schreef strakkeman het volgende:
Thorb waarom heb je toegegeven aan reclames
Als er per 3 minuten 33% af gaat dan is hij over 7 minuten niet gratis hoor.quote:
Wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als er per 3 minuten 33% af gaat dan is hij over 7 minuten niet gratis hoor.
Oh typ dat dan he bolle.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wel.
33% van het begin bedrag he dikke.
ik heb hem niet maar hij staat er wel op.quote:
Echt niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb hem niet maar hij staat er wel op.
hij is toch verkocht inmiddels jongequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spitsen met 2 starwf zijn net als vrouwen zonder tieten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:15 schreef Reemi het volgende:
IF Hulk lijkt me wel enorm goed zeg. Maar dúúr dat ie wordt
quote:
Drie daarvan kreeg ik ook en heb ik gediscard.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:22 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben er weer klaar mee
Dit zijn de spelers die nog iets waard zijn:
[ afbeelding ]
wilde gewoon ff een team maken van de spelers die ik kreegquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Drie daarvan kreeg ik ook en heb ik gediscard.
Ogude + squad fitness. Best goed pack hoor. Sinds ik ben begonnen met bronze packs openen heb ik nog geen 1 squad fitness gehadquote:
Net 100 bronzes moeten discarden om een pakje te kopen en dan krijg je dit. Had minimaal 1 TOTS verwachtquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ogude + squad fitness. Best goed pack hoor. Sinds ik ben begonnen met bronze packs openen heb ik nog geen 1 squad fitness gehad
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:26 schreef Maver24 het volgende:
Die Bateson87HD kreeg Diamanti in een pack maar hij krijgt de normale, dan ben je ook hard getrolled door EA
zelfdequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:26 schreef strakkeman het volgende:
50k aan pakjes verspilt beste is fucking niks
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:26 schreef Maver24 het volgende:
Die Bateson87HD kreeg Diamanti in een pack maar hij krijgt de normale, dan ben je ook hard getrolled door EA
EAtwitter:CurtisMorton twitterde op woensdag 08-05-2013 om 19:26:06I JUST GOT VALBUENA, AND HE'S NOT IF? @RobHodson_ reageer retweet
Echt konko gay.twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 08-05-2013 om 19:27:20Those receiving regular items instead of TOTW/TOTS IFs: we'll autoswitch them to IFs within the next day. Do not discard them. reageer retweet
Dat is denk ik het probleem. Je verwacht te veel en daardoor krijg je niks. Ik krijg nu ook niks van boven de 1k terwijl ik normaal gesproken bij een bronze pack opening bijna altijd wel iets redelijks krijg, echt bizarquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Net 100 bronzes moeten discarden om een pakje te kopen en dan krijg je dit. Had minimaal 1 TOTS verwacht
orlyquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:28 schreef Thezeurminator het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een IF OLIC,IF Mandzukic,IF Kroos en IF sokratidis? Ik stop met FUT en geef het weg.
Wanneer je op de 360 speelt nooit verkeerd neequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:28 schreef Thezeurminator het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een IF OLIC,IF Mandzukic,IF Kroos en IF sokratidis? Ik stop met FUT en geef het weg.
Beste speler in TOTSquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Thanks.
Ik deel alleen de spelers met sicke stats (bijna allemaal dus).![]()
[ afbeelding ]
Ja lekkerquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:28 schreef Lindgren. het volgende:
Op Xbox al ziek veel TOTY Arteta's zie ik bij Thorb in z'n stream.
Doe ik PM maarquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:28 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Wanneer je op de 360 speelt nooit verkeerd nee
Jazeker!quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:28 schreef Thezeurminator het volgende:
Z'n eerste IF is zelfs duurder volgens mijquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:31 schreef Lindgren. het volgende:
wat de jetskiënde neuk. Een IF die net uit is.
[ [url=http://puu.sh/2Pnb0.png]afbeelding[/url] ]
Jah duh, die gaat minder kosten dan zijn discard value.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:31 schreef Lindgren. het volgende:
wat de jetskiënde neuk. Een IF die net uit is.
[ [url=http://puu.sh/2Pnb0.png]afbeelding[/url] ]
SIF Klose al 79k bin, zei het tochquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
misschien wel leuk voor mn gold team naast di natale
HURP DURP XDquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jah duh, die gaat minder kosten dan zijn discard value.
Gewoon van Futhead nakken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben bezig. De stats van de reserves kan ik niet zien.![]()
oke dan geloof ik het nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Geloof het of niet maar voor dit pack had ik maar 1 silver speler in al die 400c packs[ afbeelding ]
Ja maar rijst dacht 100kquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die uit de TOTW worden allemaal goedkoop, behalve Hulk.
die wordt nog best goedkoop als ie naar 200k ofzo zaktquote:
nog steeds maar 1 op de ps3quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:36 schreef Rijst het volgende:
TOTS Pelle is gewoon Bas Dost van vorig jaar
Ik ben trots op je!quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:37 schreef Reemi het volgende:
Nu al 3 Mangala's voor 195k. Heb ik goed gedaan met die 209k
Lens ook ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:39 schreef over_hedge het volgende:
Sif eriksen, tots lens en tots moisander zijn alle 3 goedkoop op te pikken. Misschien toch maar een eredisvie teampje maken
onder de 100k nu alquote:
quote:
Nu hopen dat er niemand oplet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:41 schreef Lindgren. het volgende:
Tweede Pelle gespot. Heb er maar meteen een goed bod op gedaan.![]()
Op die ander is al 100k geboden.
[ afbeelding ]
Tis wat, meidquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hele consumables pile vol met bronze fitnesses en wat squad morales. Maar nu komt het, GEEN 1 SQUAD FITNESS!!!!!1
haha staat 1 deulofeu op. 2 milquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:41 schreef Lindgren. het volgende:
Tweede Pelle gespot. Heb er maar meteen een goed bod op gedaan.![]()
Op die ander is al 100k geboden.
[ afbeelding ]
Werkt vast goed als hij dat hier postquote:
Dat ga je misschien over 5 jaar krijgenquote:
netjesquote:
Hoe duur is hij?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:39 schreef Reemi het volgende:
Ronaldo ziek goedkoop nuIs dit het beste moment om hem te kopen ?,
FUT is prima deel van fifa jammer dat de community zo verneukt is. En het feit dat spelen met IF Kroos,IF Mandzukic en IF olic niet werkt ben ik ook achter gekomen.quote:
Die heb ik allemaal al dus mijn waarde in mijn club zakt met de seconde een paar kquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:45 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wallyson voor 65ken kouyate voor 35
gaat lekkerrr
jaaquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:46 schreef Thezeurminator het volgende:
Iemand nog een nif Reus,Gomez,Alaba,Gotze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |