PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Normaal ga ik voor 2500, maar nu eens die andere denk ik. En als het na 5 packs poep is switch ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik doe ook wel wat silver en brons denk ik. 2500 gewoon?
Nja ik zet stream wel ff aan om half acht ofzo mochten mensen het willen zien.
Ik gewoon 2500quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Normaal ga ik voor 2500, maar nu eens die andere denk ik. En als het na 5 packs poep is switch ik
Hoeveel verdien je als je wint ?quote:
Ik ga nu voorspellen dat jij als eerste een TOTS speler krijgt. Van de mensen die hier posten dan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik gewoon 2500Alle consumables storen. En misschien later wel 3,75
Geen idee. Die stream doet het ook maar kut dus kijk het niet eensquote:
Laten we dat maar hopen danquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga nu voorspellen dat jij als eerste een TOTS speler krijgt. Van de mensen die hier posten dan.
Ikookniet loop vastquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee. Die stream doet het ook maar kut dus kijk het niet eens
Je kunt beter zilvere consumables storen dan bronze..quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga 400c packs openmaken totdat mijn consumables pile en mijn TP vol zitten. Daarna kijk ik wel verder. Vorig jaar had ik na niet zoveel packs TOTY Shiels maar dat zie ik nu niet weer gebeuren.
De fitness kaarten kan ik ook wel gebruiken, squad fitnesses worden toch best goedkoop. De andere bronze consumables store ik sowieso niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je kunt beter zilvere consumables storen dan bronze..
quote:
Vet goed pack man, wat verwacht jij dan dat je krijgt? Die eerste was ook niet slecht door de squad fitness.quote:
Ja wel goed diequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vet goed pack man, wat verwacht jij dan dat je krijgt? Die eerste was ook niet slecht door de squad fitness.
Echt 3 minuten nadat ze in de packs zitten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:04 schreef Kamikazie het volgende:
Zet anders de nieuwe lulleaux remix op...
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Echt 3 minuten nadat ze in de packs zitten.
Verkeerde gequotet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja
Dat heeft veel emt mijn post te maken
Diequote:
Ik kan niet kiezen (misschien moet ik ander soort lid worden?)quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:06 schreef strakkeman het volgende:
Thorb waarom heb je toegegeven aan reclames
Als er per 3 minuten 33% af gaat dan is hij over 7 minuten niet gratis hoor.quote:
Wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als er per 3 minuten 33% af gaat dan is hij over 7 minuten niet gratis hoor.
Oh typ dat dan he bolle.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wel.
33% van het begin bedrag he dikke.
ik heb hem niet maar hij staat er wel op.quote:
Echt niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb hem niet maar hij staat er wel op.
hij is toch verkocht inmiddels jongequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spitsen met 2 starwf zijn net als vrouwen zonder tieten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:15 schreef Reemi het volgende:
IF Hulk lijkt me wel enorm goed zeg. Maar dúúr dat ie wordt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |