PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Sorry.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:22 schreef TBakkert het volgende:
Ik had een leukere TT...
"Waar Thorb geilt op TOTS Arteta."
Kleurtjes worden nu gefixt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:22 schreef pascal08 het volgende:
http://wefut.nl/squad/1221
http://wefut.nl/squad/1222
Ik vond dat Alderweireld t meer verdiendequote:Op woensdag 8 mei 2013 17:22 schreef over_hedge het volgende:
moisander en lens hebben wel leuke stats
Is het mogelijk om de rating van de spelers in het wit te maken voor die gold cards?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:22 schreef pascal08 het volgende:
Nu werkt het pas.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:22 schreef pascal08 het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is het mogelijk om de rating van de spelers on het wit te maken voor die gold cards?
Zo is het vrij onduidelijk leesbaar.
quote:
Hij scheldt in bijna elke post. Ik zeg 1x iets en er wordt meteen iets over gezegdquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:22 schreef Thorb het volgende:
brb ff oprotten
en dan boos worden over kamikazies taalgebruik
Dit is weer een bewijs.quote:
Oh, sorry...quote:
Arteta moet ook gewoon als spelmaker, niet als breker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:24 schreef Thorb het volgende:
Castro is 1.71, dat vind ik geen perfecte CDM (niet dat Arteta veel langer is maar dat is Arteta).
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:24 schreef vandermar het volgende:
Arteta is Roy Keane in een slechte variant.
Gewoon op CDM zetten en gebruiken zoals Pirloquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Arteta moet ook gewoon als spelmaker, niet als breker.
Dat is toch geen schelden?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij scheldt in bijna elke post. Ik zeg 1x iets en er wordt meteen iets over gezegd
[..]
Dit is weer een bewijs.
Idiootquote:
Iets in die richting ja, maar hij is inderdaad te klein voor een type Sissoko.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon op CDM zetten en gebruiken zoals Pirlo
Ik ben biased, ja?quote:
Daarom bestaat mijn middenveld ook uit TOTS Arteta en IF Sissokoquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Iets in die richting ja, maar hij is inderdaad te klein voor een type Sissoko.
tevens: Sissoko
In deze post niet maar triest geval is wel schelden. Ik ben namelijk niet triest.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is toch geen schelden?
En in deze post scheld ik ook niet.
Jij niet, maar je reacties wel. En hoe je speelt. En je mening over andere. En je mening over andere manieren van spelen dan die van jou.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In deze post niet maar triest geval is wel schelden. Ik ben namelijk niet triest.
Dat lijkt me inderdaad wel een goede combinatie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daarom bestaat mijn middenveld ook uit TOTS Arteta en IF Sissoko
hele andere types ja. Maar het was sowieso VDM die het postte...quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Keane was ook wel beter maar ik zou ze niet vergelijken.
Die moet ik hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:25 schreef pascal08 het volgende:
99 curve, 99 FK acc, 99 ball control?
[ afbeelding ]
ik heb het 'geluk' dat ik amper coins heb, heeft voor mij niet zoveel zin dusquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Gvd nu moet ik weer ziek veel squads gaan maken
Jullie noemen mij een pacehoer omdat ik 70+ pace CBs wil hebben, jullie zeggen ook dat ik 7 atb speel terwijl dat niet zo is en jullie zeggen dat ik irritant speel terwijl dat niet zo is. Conclusie: jullie zitten allemaal fout.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij niet, maar je reacties wel. En hoe je speelt. En je mening over andere. En je mening over andere manieren van spelen dan die van jou.
POTS straks even vragen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:29 schreef TBakkert het volgende:
Wat zouden nou ongeveer de prijzen zijn van dat soort CB's als Bochetti, n'Koulou etc.?
ok.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:29 schreef Tim86 het volgende:
SIlver packs openen + Chelsea - Spurs + volledig Serie A programma + wat La Liga potjes = [ afbeelding ]
ja, die is nu zeker aan het fappen bij zijn glazen bol.quote:
Je moet niet overal op ingaan Derkie, zelfs als er een punt achter staat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jullie noemen mij een pacehoer omdat ik 70+ pace CBs wil hebben, jullie zeggen ook dat ik 7 atb speel terwijl dat niet zo is en jullie zeggen dat ik irritant speel terwijl dat niet zo is. Conclusie: jullie zitten allemaal fout.
alles om niet tegen mij te hoeven spelen hequote:Op woensdag 8 mei 2013 17:29 schreef Tim86 het volgende:
SIlver packs openen + Chelsea - Spurs + volledig Serie A programma + wat La Liga potjes = [ afbeelding ]
Nee, ruzie aan het maken met zijn vriendin. Hij weet dat het een dochter wordt maar wilt een zoon zodat hij hem anthony kan noemen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, die is nu zeker aan het fappen bij zijn glazen bol.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:29 schreef Tim86 het volgende:
639k +/-quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:29 schreef TBakkert het volgende:
Wat zouden nou ongeveer de prijzen zijn van dat soort CB's als Bochetti, n'Koulou etc.?
Angst.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
alles om niet tegen mij te hoeven spelen he
Doe je niet!quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:25 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ga Pelle sowieso kopen. 4-3-3 met SIF Mertens en TOTS Lens crossen op die klootzak.
Nee, hij wil zijn dochter Anthony noemen. Schijt aan het geslacht.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:30 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Nee, ruzie aan het maken met zijn vriendin. Hij weet dat het een dochter wordt maar wilt een zoon zodat hij hem anthony kan noemen.
sorry ik neem alles te serieus door mijn PDD-NOSquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet niet overal op ingaan Derkie, zelfs als er een punt achter staat.
Dat kan natuurlijk ook nog ja...quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:30 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Nee, ruzie aan het maken met zijn vriendin. Hij weet dat het een dochter wordt maar wilt een zoon zodat hij hem anthony kan noemen.
Was ook geen verwijt, meer adviesquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
sorry ik neem alles te serieus door mijn PDD-NOS
Dat neemt niet weg dat sommige mensen hier heel irritant kunnen zijn.
Gast ze zijn nu nog niet ..quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:29 schreef Tim86 het volgende:
Dan handicap ik je kapot met mijn silvers.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan beter niet wachten totdat ik Arteta heb.
Voetbal is ook nog niet begonnen, knullemans.quote:
Autisme hoeft niet erg te zijn hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar dat kan ook wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Autisme hoeft niet erg te zijn hoor
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voetbal is ook nog niet begonnen, knullemans.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En heeft een lul van 30+ centimater.quote:
Meer het feit dat het heel vervelend is voor degene die ook echt autistisch is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Klopt ik ken ziek irritante autisten maar ook aardige autisten
Kan je wel leuk doen maar Kamikazie heeft gelijk. Vind maar eens iemand die geen autistische eigenschap heeft.quote:
Hoe duur 100 euro?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:34 schreef Maver24 het volgende:
Als ik zo kijk naar me bestaande teams ga ik denk ik de volgende spelers halen
TOTS Pelle
TOTS Lens
TOTS Bochetti
TOTS Arteta
TOTS Jagielka
TOTS Martinez
Duur weekje zo,
Die zijn er (bijna) niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je wel leuk doen maar Kamikazie heeft gelijk. Vind maar eens iemand die geen autistische eigenschap heeft.
Neurotisch of autistisch? Vind autisme echt een beetje een modewoord geworden terwijl het in veel gevallen totaal niet opgaat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je wel leuk doen maar Kamikazie heeft gelijk. Vind maar eens iemand die geen autistische eigenschap heeft.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:36 schreef Nickskuh het volgende:
Waarom moet ik net werken als die TOTS in de packs komen
7uquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tots gold volgende week of ook om 7 uur?
Mwauh allicht, maar iedereen heeft bijna wel aparte trekjes die een autist ook vaak heeft.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neurotisch of autistisch? Vind autisme echt een beetje een modewoord geworden terwijl het in veel gevallen totaal niet opgaat.
Volgens mij moet je een minimaal aantal kenmerken hebben om autistisch te zijn, je kan dus autistische kenmerken hebben zonder autistisch te zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neurotisch of autistisch? Vind autisme echt een beetje een modewoord geworden terwijl het in veel gevallen totaal niet opgaat.
Ik zou een paar dagen wachten. Met Klose tenminste. Een douche kan ik wel aanraden. gr gr xoxo je idool Tim Immersquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:36 schreef TBakkert het volgende:
Lief dagboek,
Ik ga nu even een douche nemen en daarna ga ik 's avonds even kijken voor hoeveel ik SIF Klose op de kop kan tikken. gr gr x je boy Tbakkert.
Limited?quote:
jij hebt meer een soort gilles de la tourettequote:Op woensdag 8 mei 2013 17:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh allicht, maar iedereen heeft bijna wel aparte trekjes die een autist ook vaak heeft.
Autisme is een verzamelnaam voor verschillende stoornissen, je kunt dus eigenlijk niet per definitie autisme hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een minimaal aantal kenmerken hebben om autistisch te zijn, je kan dus autistische kenmerken hebben zonder autistisch te zijn.
Verder is het wel mode ja, net zoals adhd.
Net als dyslexiequote:Op woensdag 8 mei 2013 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou een paar dagen wachten. Met Klose tenminste. Een douche kan ik wel aanraden. gr gr xoxo je idool Tim Immers
Dat er maar een bepaald aantal uit de packs kunnen worden gehaald is dat aantal gehaald komen ze niet meer uit packs. Maar dat is volgens mij niet.quote:
bepaald aantalquote:
Ja of het slechts 1000 stuks zijn die in packs worden uitgegeven door EA, kunstmatige schaarste creeren ofzo...quote:
Was laatst een aflevering over bij Zembla volgens mij. Dat zijn gewoon etiketten die een leerling krijgt, omdat hij niet (geheel) naar behoren presteert. Vaak zijn het de ouders die iets anders de schuld willen geven. Tegenwoordig zijn er ook veel leraren die daar mee aan komen zetten, zo'n onderzoek.quote:
gr grquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
ik ga nu deals oppikken, dan de kaarten erop zetten, dan eten, dan me voorbereiden op het TOTS en dan packs openen en hopen dat ik een TOTS krijg. gr gr je boy DS2
Kloptquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Was laatst een aflevering over bij Zembla volgens mij. Dat zijn gewoon etiketten die een leerling krijgt, omdat hij niet (geheel) naar behoren presteert. Vaak zijn het de ouders die iets anders de schuld willen geven. Tegenwoordig zijn er ook veel leraren die daar mee aan komen zetten, zo'n onderzoek.
Ik ben er nooit op getest, ik heb 'officieel' geen stoornis, maar er zal vast wel iets zijn waar ik positief op zou testen...quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
Opzich wel openhartig dat DS gewoon zegt dat ie autistisch is ik denk niet dat heelveel autistische fokkkers dat durven te zeggen
hopelijk geen aidsquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben er nooit op getest, ik heb 'officieel' geen stoornis, maar er zal vast wel iets zijn waar ik positief op zou testen...
Nee, dat niet. Die schaarste komt er vanzelf omdat ze maar tijdelijk (1 week) in packs zitten. Wel komt de ene speler gewoon minder vaak voor in packs dan de ander. Je hebt een grotere kans om een TOTS met een lagere rating in je pack te krijgen in principe.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja of het slechts 1000 stuks zijn die in packs worden uitgegeven door EA, kunstmatige schaarste creeren ofzo...
Aids?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben er nooit op getest, ik heb 'officieel' geen stoornis, maar er zal vast wel iets zijn waar ik positief op zou testen...
seropositief, ik snap hem haha.quote:
En daar is de volgende.quote:
Klopt hoor, deze tendens is echter al geruime tijd bezig. Eigenlijk is de psychologisering van de bevolking al begonnen sinds jaren 80. Ouders zoeken graag naar excuses om het falen in de opvoeding te verdoezelen. De reden waarom de DSM 5 ook zo enorm is uitgebreid t.ov. de DSM 4.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Was laatst een aflevering over bij Zembla volgens mij. Dat zijn gewoon etiketten die een leerling krijgt, omdat hij niet (geheel) naar behoren presteert. Vaak zijn het de ouders die iets anders de schuld willen geven. Tegenwoordig zijn er ook veel leraren die daar mee aan komen zetten, zo'n onderzoek.
en op het eind pleuren ze alles toch weer ff bij elkaar?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Die schaarste komt er vanzelf omdat ze maar tijdelijk (1 week) in packs zitten. Wel komt de ene speler gewoon minder vaak voor in packs dan de ander. Je hebt een grotere kans om een TOTS met een lagere rating in je pack te krijgen in principe.
dat had mijn ex ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Depressie denk ik (saf)quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wellichtquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en op het eind pleuren ze alles toch weer ff bij elkaar?
Klinkt logisch, ook zal er altijd wel een percentage spelers 'verdwijnen' naar verloop van tijd, users die niet meer spelen, prutsers die discardenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Die schaarste komt er vanzelf omdat ze maar tijdelijk (1 week) in packs zitten. Wel komt de ene speler gewoon minder vaak voor in packs dan de ander. Je hebt een grotere kans om een TOTS met een lagere rating in je pack te krijgen in principe.
Ik ging bijna opzoeken wat voor soort depressie SAF dan is, maar toen had ik een helder momentquote:
Ik koop Arteta wel gewoon eind deze week denk ik, dat risico neem ik dan maarquote:
Die had de stalker vorm.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En was het een hele erge vorm of minder erg?
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 8 mei 2013 17:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En was het een hele erge vorm of minder erg?
Ik denk dat ik wel kan zeggen dat veel mensen bepaalde non-rares discarden omdat ze denken dat ze niet veel waard zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klinkt logisch, ook zal er altijd wel een percentage spelers 'verdwijnen' naar verloop van tijd, users die niet meer spelen, prutsers die discarden
Vorig jaar waren TOTS spelers in het weekend vaak goedkoper dan op laatste dag dat ze in de packs zaten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik koop Arteta wel gewoon eind deze week denk ik, dat risico neem ik dan maar
Lijkt me ook niet dat deze TOTY's nog een keer komen (als het alleen de hoogste zijn die nog een keer komen).
Deed ik in het begin ook veel omdat ik niet wist wat de waarde nou precies bepaalde van een speler, zo heb ik vrij veel bronze shineys weggeflikkerdquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel kan zeggen dat veel mensen bepaalde non-rares discarden omdat ze denken dat ze niet veel waard zijn.
Met een F5-je wel. We hebben een klein bugje, wordt aan gewerkt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:45 schreef ThadCastle het volgende:
Pascal Reemi de squad pagina update niet?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ging bijna opzoeken wat voor soort depressie SAF dan is, maar toen had ik een helder moment
IK heb ook geen idee. Heb er totaal geen haast mee omdat ik echt al wekenlang alleen met mijn silvers speel. Mijn Colombiaanse gold team heb ik nog wel, het team met Chilenen is atm Vidal-loos en mijn Dortmund team is Lewa en Götze-loos. Mijn NL-België team is ook zonder de dure golds atm.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik koop Arteta wel gewoon eind deze week denk ik, dat risico neem ik dan maar
Lijkt me ook niet dat deze TOTY's nog een keer komen (als het alleen de hoogste zijn die nog een keer komen).
Er zijn ook mensen en die zetten ze er voor veel te weinig op.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Deed ik in het begin ook veel omdat ik niet wist wat de waarde nou precies bepaalde van een speler, zo heb ik vrij veel bronze shineys weggeflikkerd
SMLENO?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen en die zetten ze er voor veel te weinig op.
Kut workrates, vond hem ook maar matig. Net zo sloom qua handelingssnelheid als IRL.quote:
SIF Mertens-SIF Bony- TOTS LENS. Prima teampje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:48 schreef over_hedge het volgende:
beetje jammer dat de eredivisie verdediging kut blijftaanval kan je al best iets leuks van maken, middenveld ook wel.
TOTS Bonyquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:49 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
SIF Mertens-SIF Bony- TOTS LENS. Prima teampje.
If Altidore dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:49 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
SIF Mertens-SIF Bony- TOTS LENS. Prima teampje.
Je kan ook silvers gebruiken zoals Kalas en Zanka en anders een hybrid met Eredivisie aanval.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:48 schreef over_hedge het volgende:
beetje jammer dat de eredivisie verdediging kut blijftaanval kan je al best iets leuks van maken, middenveld ook wel.
Maar verdediging met Willems-Marcelo-Tots Moisander en Van rhijn is in Fifa prima mee te spelen. Marcelo is een baas met fifa.quote:
Douglas is een stuk beter imo. Martins Indi en Kalas zijn ook erg goed.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:50 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Maar verdediging met Willems-Marcelo-Tots Moisander en Van rhijn is in Fifa prima mee te spelen. Marcelo is een baas met fifa.
Picca van kun-agueroquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:51 schreef Lindgren. het volgende:
Bazen!Nog iets bijzonders gemist op het kut TOTY na?
Dagelijkse portie voorvocht (mja dat mis je niet)quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:51 schreef Lindgren. het volgende:
Bazen!Nog iets bijzonders gemist op het kut TOTY na?
TOTS is nog niet eens uitquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:53 schreef Lindgren. het volgende:
Heb er net 450k ingepompt trouwens.Niks aan IF of TOTY.
Die heb ik al gezien. Sateprikkers op zijn heufd.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dagelijkse portie voorvocht (mja dat mis je niet)
En DS2 en Thorben hebben nog wel leuke discussie gehad.
Trollquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:53 schreef Lindgren. het volgende:
hihi je trapt erinquote:
Lindgren. is wel van de goede grapjes de laatste tijd zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Hoe heet jij op twitter?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:53 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lindgren. is wel van de goede grapjes de laatste tijd zegVroeger was alles beter. Toen bestond jij ook nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel goeie positioningquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kut workrates, vond hem ook maar matig. Net zo sloom qua handelingssnelheid als IRL.
auwquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter. Toen bestond jij ook nog niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wist je wel toch?
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Beetje raar dat je daarvoor een TOTS krijgt. Ik ga trouwens voor TOTS Donovan met SIF altidore en Dempsey ofzo.quote:
Geen lijkt mij? Ja Pellé nog.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:05 schreef Maver24 het volgende:
Moisander ook nog wel halen, benieuwd welke eredivisie spelers er later ook nog een TOTS Card gaan krijgen in 1 van de TOTS Teams van EA
Nu heb ik neymar haarquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien. Sateprikkers op zijn heufd.
[..]
Bony ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:05 schreef Maver24 het volgende:
Moisander ook nog wel halen, benieuwd welke eredivisie spelers er later ook nog een TOTS Card gaan krijgen in 1 van de TOTS Teams van EA
quote:
Nicequote:Op woensdag 8 mei 2013 18:09 schreef ThadCastle het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/15/2412693.page
Vette teams. Pascal en Reemi kijk even op pagina 2
Maar eerlijk, wat een schijtgoalsquote:
te mooi, elke 5 seconde weer een goal tegenquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:18 schreef Lindgren. het volgende:
NepentheZ die zeurt over attributecards.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:
Hij speelde tegen mij met attributekaartjes.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
te mooi, elke 5 seconde weer een goal tegen
Nooit geupload he?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij speelde tegen mij met attributekaartjes.
'thats the dirtiest fucking tactic'quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij speelde tegen mij met attributekaartjes.
Ga weg, blessure extra tijd 2-1 voor en geen wisselsquote:
Had ik ook eerste potjequote:Op woensdag 8 mei 2013 18:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ga weg, blessure extra tijd 2-1 voor en geen wissels
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
'thats the dirtiest fucking tactic'
en zelf met zo'n super ziek overpowered team spelen
Goeie spitsquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jaal was dat team van zijn tegenstander ook niet verkeerd
[ afbeelding ]
Rage is altijd mooiquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jamaar is wel leuk als die zo aan het rage is
en hij vraagt er op met dat pace team van hem.
van watquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
Lol de supporters komen in opstand tegen t uittenue
Gezeur. 't Is een prima shirt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
Lol de supporters komen in opstand tegen t uittenue
en dat 2e potje spel haten op makkelijke penalties tegen enzo..terwijl hij gewoon random lb y naar voren geeft bij zijn goals en het geluk heeft dat die verdedigers niet mee lopen wat ook door het spel komtquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jaal was dat team van zijn tegenstander ook niet verkeerd
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:31 schreef Roypsv het volgende:
gaan ze weer met gekke paketten strooien? dan ben ik erbij
zeker en als ik geen tots krijg GA IK EA HELEMAAL KAPOT BELLEN JONGE!quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:31 schreef Roypsv het volgende:
gaan ze weer met gekke paketten strooien? dan ben ik erbij
zou niet de eerste keer zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
zeker en als ik geen tots krijg GA IK EA HELEMAAL KAPOT BELLEN JONGE!
Doen wel later i. De vanavondquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wil je straks nog een keer aan jantje krijgen of niet?
Verstop jij dan ook je onderbroek onder in de wasmand zodat je mama het niet ziet?quote:
Nee man ik hou ze aanquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Verstop jij dan ook je onderbroek onder in de wasmand zodat je mama het niet ziet?
Smeerlapquote:
drankje?, FLESSENquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
binnenkort een drankje doen in eindhoven?
haha homoquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:40 schreef over_hedge het volgende:
Misschien heb ik straks wel een lavezzi in een pack
Valt wel wat te regelen,quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja prima bij jou thuis of mag je geen bezoek ontvangen?
Altijdquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke, heb je nog die lekkere vriendin of niet?
Ik snap echt niet wat daar leuk aan is..Lekker kijken naar iemand die packs open maaktquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:45 schreef Maver24 het volgende:
http://nl.twitch.tv/bateson87hd deze stream ook aanzetten, die gaat weer een zooi pakjes openen straks
Als het iemand is die je kent is het wel aardig, hopen dat ie iets goeds krijgt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat daar leuk aan is..Lekker kijken naar iemand die packs open maakt
Middelbareee jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je doet? Middelbare o.i.d?
12 minuten nogquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:48 schreef Fenomeno het volgende:
Gaat de most consistent TOTS vanavond al in pack?
Ik gun bijv KSi niksquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als het iemand is die je kent is het wel aardig, hopen dat ie iets goeds krijgt.
Ja, dat is anders idd. Toen met rijst vond ik het ook wel geinig, maar dit is zo nutteloosquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als het iemand is die je kent is het wel aardig, hopen dat ie iets goeds krijgt.
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 08-05-2013 om 18:48:02TOTW: Mckay's fixed stats: 73 Pace, 71 Shooting, 60 Passing, 71 Dribbling, 44 Defending, 68 Heading http://t.co/cTC7k9KHEI reageer retweet
Had het zelf net gevonden op EA forumquote:
Ik wil wel wat streamen, maar ik ga toch geen 100k aan goldpacks doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat is anders idd. Toen met rijst vond ik het ook wel geinig, maar dit is zo nutteloos
ik 2 miljoenquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Best wel veel inderdaad, kom ik aanzetten met 3m
Ik ga wat silver packs openen zo in ieder geval. Heb sowieso nog een lading contracten nodig, dus komt goed uitquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wil wel wat streamen, maar ik ga toch geen 100k aan goldpacks doen
Ik doe ook wel wat silver en brons denk ik. 2500 gewoon?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ga wat silver packs openen zo in ieder geval. Heb sowieso nog een lading contracten nodig, dus komt goed uit
Nu al, kopen kopen kopenquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:52 schreef Rijst het volgende:
zitten de tots al in packs of over 10 minuten pas?
doe 100k dan pussyquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik doe ook wel wat silver en brons denk ik. 2500 gewoon?
Nja ik zet stream wel ff aan om half acht ofzo mochten mensen het willen zien.
Zou leuk zijn als iemand er intrapt en dan opeens ronaldo uit zijn pack haalt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |