quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:02 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hij is nu in tranen, stomme krampen, maar hier een ander fotootjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Olifantjesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:14 schreef Spewey het volgende:
Hij is leuk he, Twink <3
Klinkt als een bijzonder goed plan TM! (wat een enorm leuk jurkje trouwens, erg Saar)
Maar twijfel nog lekker verder, dan ga ik even verder met het bestellen van deze :
[ afbeelding ]
En dan moet ik echt even stoppen met kopen, begin weer in een oud patroon te vervallen![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
Tis dat ik al een verjaardagsjurk voor mevrouw heb....
Die jurk is echt heel leuk![]()
Leuk voor dr 2e verjaardag![]()
Deze heb ik net gekocht
[ afbeelding ]
Ik zie m idd ook niet meerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:54 schreef Cathmar het volgende:
[..]Wil ik ook! Kijk ik nou verkeerd of issie niet meer te vinden bij Kixx. Hellup.
geloof een collectie van Feetje van 2011; ik had voor Liene van die stof een rokje, broekje en bolero... zal es een foto zoeken, geloof dat het hetzelfde is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik zie m idd ook niet meer
Ze hadden m ook nog maar in 1 maat, dus denk ook oude collectie.
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:45 schreef Kyara het volgende:
maakt niet uit. Hoewel geel ze niet staat geloof ik.
Bij Name-it hebben ze ook wel leuk spul, ik ga niet copy-pasten want veel te grote foto's.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:53 schreef Kyara het volgende:
Ik zoek leuke shirtjes die bij elkaar passen maar niet hetzelfde zijn. Liefst met lange mouwen. Hema heeft vooral korte mouwen, h&m online vind ik niks. Lindex ook niet echt wat. Iemand een idee? Zoek maat 56.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |