Zelfs m'n bortsharen vallen uit en worden grijs.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:49 schreef Apuleius het volgende:
Je krullen zitten nu ongeveer een meter lager, Tong.
Kun je die niet leasen ?quote:
Ja kan ookquote:
Ik kan tegenwoordig zelfs mijn Ruud Lubbers wenkbrauwen naar boven kammen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:50 schreef Apuleius het volgende:
Oh, als de bossen haar die tegenwoordig uit mijn oren groeien op mijn harses stonden, dan was ik de bolle bof.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs m'n bortsharen vallen uit en worden grijs.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig zelfs mijn Ruud Lubbers wenkbrauwen naar boven kammen.
Ik haat scheren. Doe ik één keer per week. Maar m'n baard wordt grijzer en grijzer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:51 schreef Apuleius het volgende:
[..]Jep, ik ken het. Ik krijg her en der zelfs witte haren in plaats van grijs. Soms laat ik een snor staan en dan is één hoekje wit. Net of er etensresten aan je muil hebt hangen of zo.
Ik ookquote:
Alleen na het beffen.quote:
Volgens mij heeft iedereen er een hekel aan. Ik doe het braaf iedere morgen met mes en mijn kop met tondeuse.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haat scheren. Doe ik één keer per week. Maar m'n baard wordt grijzer en grijzer.
Voor de duidelijkheid ik heb voor een man van 50 nog genoeg haar. Maar niet wat ik gewend was. Vooral de voorkant wordt minder. Kan het nog wel iets naar voren doen. Maar het gaat nu plots snel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:54 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen er een hekel aan. Ik doe het braaf iedere morgen met mes en mijn kop met tondeuse.
Kan ik me voorstellen. Mannen op leeftijd met een bos haar liggen ook beter in de markt.quote:
Aha. Nee, hier is het al jaren verdwenen. Je kan ook kiezen voor zo'n kekke flap-over.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid ik heb voor een man van 50 nog genoeg haar. Maar niet wat ik gewend was. Vooral de voorkant wordt minder. Kan het nog wel iets naar voren doen. Maar het gaat nu plots snel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |