PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
hbo natuurlijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hoort die lol nou bij feyenoord of bij hbo ?
Omdat anders allemaal nare mensen mij gaan volgenquote:
Ik wil ook best FUT, of als Thorben komt kunnen we ff clubben?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
Jij wil zeker h2h? Als iemand anders fut wil ga ik tegen dieen anders tegen jou
Die blok je toch gewoonquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat anders allemaal nare mensen mij gaan volgen
Teveel moeitequote:
Geeeeert xdquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:40 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Net aangemaakt hé smiecht
Accepteer dan !!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:40 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Net aangemaakt hé smiecht
ben kkgoed.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij komt ook wel mee clubben?
Gisteren ging het echt goed met ons twee
Hooghouden achterin word meestal niet op prijs gesteld door je teamgenoten.quote:
Ik heb jou gevolgtdquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon meer dan 10.000 tweets
Hij moet watquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In het begin deed ik wel een stuk of 40 per dagquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien kan jij mij followen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik tweetd toch bijna niks dus dat maakd niks uid
Je hebt wel swag.quote:
Duckface.quote:
Photoshop, dat zie je zoquote:
Dat is ook het enige wat ge"paint"shopped is.quote:
RTquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:00 schreef Kun-Aguero het volgende:
Maher loopt nu ook emotie tweets te tweeten nieuwe mounir ?
who the fuck caresquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:00 schreef Kun-Aguero het volgende:
Maher loopt nu ook emotie tweets te tweeten nieuwe mounir ?
Kus op je duckface.quote:
een fries die een schaap na doet ?quote:
Mamma heeft een goede balbeheersingquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Pappa heeft niet alleen 87 curve maar ook 81 shot power. Jammer dat hij in het echt nooit speelt.
Dit is echt de slechtste grap die ik hier ooit heb gelezen, nog slechter dan mijn grappenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Mamma heeft een goede balbeheersing
Wel jammer dat hij linksbenig is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is echt de slechtste grap die ik hier ooit heb gelezen, nog slechter dan mijn grappen
Nouja de Robert MBs van bakkert worden nooit overtroffenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is echt de slechtste grap die ik hier ooit heb gelezen, nog slechter dan mijn grappen
als jouw moeder goede balbeheersing had gehad, had ze jou lekker in je vaders ballen laten zitten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Mamma heeft een goede balbeheersing
Nee TOTS met Pellequote:
?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als jouw moeder goede balbeheersing had gehad, had ze jou lekker in je vaders ballen laten zitten.
Hij is echt een kneus die matt. Tevens zou hij eens een adempauze tijdens zijn filmpjes moeten nemen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Matt zijn kaartEn dan zegt hij dat hij niet wil profiteren van de prijsstijgingen.
Het is dat jij dat team gisteren postte, anders had ik waarschijnlijk niet op die spelers gelet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is echt een kneus die matt. Tevens zou hij eens een adempauze tijdens zijn filmpjes moeten nemen.
Kopenquote:
Gelukkig kunnen we KSI wel serieus nemenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is echt een kneus die matt. Tevens zou hij eens een adempauze tijdens zijn filmpjes moeten nemen.
Dat is ook een kneus. Airjapes ook, net als Calfreezy.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we KSI wel serieus nemen
Als ik naar filmpjes over FIFA kijk dan is dat om de serie en niet om de persoon. Pokemon FIFA is bijvoorbeeld geniaalquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is ook een kneus. Airjapes ook, net als Calfreezy.
Nepenthez welquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is ook een kneus. Airjapes ook, net als Calfreezy.
Ga weer series makenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik naar filmpjes over FIFA kijk dan is dat om de serie en niet om de persoon. Pokemon FIFA is bijvoorbeeld geniaal
Morgenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:22 schreef Nystiq het volgende:
Wanneer is het beste moment om Ronaldo te kopen?
Moest je allang al doen man hahaquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:22 schreef Nystiq het volgende:
Wanneer is het beste moment om Ronaldo te kopen?
De prijzen gaan alleen maar omlaag, houden is totale BSquote:
Hij zegt kopen he, niet verkopenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
De prijzen gaan alleen maar omlaag, houden is totale BS
Ohh begrijpend lezenquote:
Tmxquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:27 schreef Maver24 het volgende:
4 uur wordt de TOTW bekend gemaakt en om 5 uur de TOTS,
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:27 schreef Maver24 het volgende:
Wie zijn nog meer kanshebbers voor TOTW naast baas Klose. Wel lekker dat Klose in de zelfde week als TOTS komt daardoor wordt die lekker goedkoop.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:27 schreef Maver24 het volgende:
Ik hoef dat TOTS niet. Ik...wil... KLOSE!quote:
Was het leuk in de stad ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik hoef dat TOTS niet. Ik...wil... KLOSE!
Lage pace dus niemand wilt hemquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:28 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Pelle zal denk ik wel duur worden gaat een zieke heading krijgen voor een silver.
ja ontzettend. Dingen kopen voor de verjaardag van een vriend van me. Mini condooms etc. heel gezllig hoor.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:29 schreef JoeydeKoala het volgende:
SIF KLOSEEEEEEEEE
MIROSLAAAAAV KLOOOOSEEEEE
Mini condoomsquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja ontzettend. Dingen kopen voor de verjaardag van een vriend van me. Mini condooms etc. heel gezllig hoor.
ja.quote:
nog 21 minuten.quote:
Dat weet ik ook wel, ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
SIF Eriksen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vanochtend gelekt, filmpje is rond 10 uur gepost
Ja.quote:
Hij gaat naar Chelseaquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, ja.
Maar hij heeft het goed achtergelaten, de enige die in staat is om het helemaal te verneuken is José Mourinho.
Moyes gaat het waarschijnlijk overnemen, dat lijkt mij een goede keuze. Alhoewel ik liever Solskjær had gezien...quote:
Meestal wel ehquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:42 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Op futhead is Lurling links... Is dat in FUT dan ook zo?
Giggsquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Moyes gaat het waarschijnlijk overnemen, dat lijkt mij een goede keuze. Alhoewel ik liever Solskjær had gezien...
Die heeft nog niet eens een trainerspapiertje. Voor de lange termijn wel een goede. Net als Scholes of Neville.quote:
3 assistsquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind SIF Eriksen eigenlijk niet verdiend, op die goal na waarvan we niet zeker weten of hij hem wel maakte speelde hij toch niet zo opvallend goed?
De doorgewinterde teletekstbezoekers gaan dit even ontkrachten in 3, 2, 1...quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind SIF Eriksen eigenlijk niet verdiend, op die goal na waarvan we niet zeker weten of hij hem wel maakte speelde hij toch niet zo opvallend goed?
2quote:
Scholes is geen leider hele verlegen jongenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die heeft nog niet eens een trainerspapiertje. Voor de lange termijn wel een goede. Net als Scholes of Neville.
clubs ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:43 schreef Thorb het volgende:
jezus crookk wat een piep, party maar geleaved
Tactisch gezien wel enorm sterk. Daarom vind ik dat er een trio of kwartet van een aantal spelers van de Class of '92 moet komen. Giggs, Scholes en Solskjær(+ misschien Neville). Het enige waar je dan voor moet oppassen is verdeeldheid binnen dat groepje...quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Scholes is geen leider hele verlegen jongen
Keanequote:Op woensdag 8 mei 2013 15:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tactisch gezien wel enorm sterk. Daarom vind ik dat er een trio of kwartet van een aantal spelers van de Class of '92 moet komen. Giggs, Scholes en Solskjær(+ misschien Neville). Het enige waar je dan voor moet oppassen is verdeeldheid binnen dat groepje...
Die niet. Die was fantastisch op het middenveld, maar met een hoop gerotzooi weggegaanquote:
Een ordinaire schopper.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die niet. Die was fantastisch op het middenveld, maar met een hoop gerotzooi weggegaan
Die overtreding op Haalandquote:
Beckham als aandachtshoerquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tactisch gezien wel enorm sterk. Daarom vind ik dat er een trio of kwartet van een aantal spelers van de Class of '92 moet komen. Giggs, Scholes en Solskjær(+ misschien Neville). Het enige waar je dan voor moet oppassen is verdeeldheid binnen dat groepje...
Jijquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:52 schreef MolFan het volgende:
Welke speler is niet zonder gezeik weggegaan bij die mongool van een Ferguson? Ferguson kreeg het voor elkaar om ruzie te krijgen met Keane, Nistelrooij, Stam en dan ben ik er nog wel een aantal vergeten. Lijkt me echt geen fijne trainer als voetballer zijnde, doet niets af van zijn kwaliteiten als trainer etc verder maargoed wel een hork.
15 jarige jongetjes die balletjes rondtikken wanneer ze voorstaan in fifa gaan we niet meer op reageren en zijn ook tevens totaal niet serieus te nemen natuurlijk.quote:
Nu ging Van Nistelrooij weg omdat hij al openlijk had gepraat over een transfer naar Real tijdens het seizoen. Als Ferguson je dan op de bank zet, moet je niet raar opkijken. Keane was gewoon erg flamboyant en hetzelfde geldt voor Stam. Ferguson was soms wel wat 'streng' en niet altijd rechtvaardig in dat soort gevallen, maar je straalt wel autoriteit uit naar je spelersgroep...quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:52 schreef MolFan het volgende:
Welke speler is niet zonder gezeik weggegaan bij die mongool van een Ferguson? Ferguson kreeg het voor elkaar om ruzie te krijgen met Keane, Nistelrooij, Stam en dan ben ik er nog wel een aantal vergeten. Lijkt me echt geen fijne trainer als voetballer zijnde, doet niets af van zijn kwaliteiten als trainer etc verder maargoed wel een hork.
Jaa..quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:53 schreef MolFan het volgende:
[..]
15 jarige jongetjes die balletjes rondtikken wanneer ze voorstaan in fifa gaan we niet meer op reageren en zijn ook tevens totaal niet serieus te nemen natuurlijk.
Volgens Ruud was hij gewoon onredelijk heel vaak in bepaalde situaties. Geen fijne kerel in ieder geval maar wel een klasbak natuurlijk als je zn prijzenkast ziet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nu ging Van Nistelrooij weg omdat hij al openlijk had gepraat over een transfer naar Real tijdens het seizoen. Als Ferguson je dan op de bank zet, moet je niet raar opkijken. Keane was gewoon erg flamboyant en hetzelfde geldt voor Stam. Ferguson was soms wel wat 'streng' en niet altijd rechtvaardig in dat soort gevallen, maar je straalt wel autoriteit uit naar je spelersgroep...
Pas maar op. Je hebt 1x een fout gemaakt en nu word je daar 1000x aan herinnerd. Zo ging het met mij ook.quote:
Ronaldo had geen ruzie met hemquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nu ging Van Nistelrooij weg omdat hij al openlijk had gepraat over een transfer naar Real tijdens het seizoen. Als Ferguson je dan op de bank zet, moet je niet raar opkijken. Keane was gewoon erg flamboyant en hetzelfde geldt voor Stam. Ferguson was soms wel wat 'streng' en niet altijd rechtvaardig in dat soort gevallen, maar je straalt wel autoriteit uit naar je spelersgroep...
Hij zou dus het enige pluspunt aan Mourinho zijn geweest.quote:
Kom doen wij keer potje danquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Pas maar op. Je hebt 1x een fout gemaakt en nu word je daar 1000x aan herinnerd. Zo ging het met mij ook.
Maar even serieus, dit is echt een goed TOTW met 4 bronzes die bijna alle 4 niet nutteloos zijn
Haha okequote:Op woensdag 8 mei 2013 15:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zit nu op school maak hem vanavond af.
Nee want er stond bij de reserves toch nog een silver if? Die zal wel in de plek van martinez komenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nog steeds het idee dat die TOTY Martinez die random in dat TOTW uit die video zat wordt vervangen door IF Agbonlahor of IF Toprak.
Nu niet. Ik moet nog steeds wel bedenken of ik je verzoek wil accepteren en ik wacht op het TOTW. Verder heb ik alleen bronze en silver teams en ik wil geen H2H.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu niet. Ik moet nog steeds wel bedenken of ik je verzoek wil accepteren en ik wacht op het TOTW. Verder heb ik alleen bronze en silver teams en ik wil geen H2H.
Meestal is Reemi er. Nu moet ik het doen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:57 schreef Djeetje het volgende:
Pascal post je zo wel een linkje van totw op wefut ?
Dit is het FUT Topic.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:00 schreef Spoortie het volgende:
Ben er over aan het nadenken om een XBox te halen van de zomer.. Misschien een PS, toch heb ik denk ik een lichte voorkeur voor een Xbox. Hoe bevallen beide bij jullie?
Ik had een PS voor de xbox. Ik ben blij dat ik een xbox heb ook al moet ik voor online betalen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:00 schreef Spoortie het volgende:
Ben er over aan het nadenken om een XBox te halen van de zomer.. Misschien een PS, toch heb ik denk ik een lichte voorkeur voor een Xbox. Hoe bevallen beide bij jullie?
Ik kende je eerst nog niet en nu heb ik die posts van vanmiddag eens doorgelezen en daar heb ik mijn conclusies uit getrokken. Ik herhaal het alleen nog 1000x zoals sommige mensen hier.quote:
Mak aan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:01 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Dit is het FUT Topic.
Niet het xbox vs ps3 topic.
Bye bye Zwaai zwaai
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:01 schreef Djeetje het volgende:
Kan iemand puush sturen van totw ?
Zit op mobiel
Hij scoorde wel in de kampioenswedstrijd. Toch had ik liever iemand anders van Ajax gezien, Hoesen ofzo ook al viel hij maar 20 minuten in.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:00 schreef vandermar het volgende:
2 assists maken een speler tot TOTW
Eriksen
EA
Vilhena scoort 2x tegen WIllem 2 en krijgt niets
Immers scoorde een hat-trick en kreeg niets
EA
1 power header uit de Italiaanse leagues vonden ze al eng genoeg daar bij EA.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:02 schreef Gramulanion het volgende:
Hoeze heeft Caracciolo geen IF met z'n hattrick.
Mij wel.quote:
Lurlingquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:02 schreef rolls-reus het volgende:
Alleen klose en cavani zijn leuk, voor de rest een kut-totw
89 heading toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:03 schreef el-blanchito het volgende:
Die Ricardo Costa wil ik wel proberen
Ik ga hem kopenquote:
Daar kan ik toch niks van betalen, dus dat boeit me niet zo.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga hem kopen![]()
Voor in mijn nieuwe video.
Pepe en lulic op de vleugels en hij en Osvaldo op ST
Jawel, die bronzesquote:
Dan komt er een market crashquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daar kan ik toch niks van betalen, dus dat boeit me niet zo.
Die chips is idd lekker maar overpriced as hellquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jawel, die bronzesLee Yong
Even iets anders, ik haalde vanmorgen deze en die zijn lekkerrrrrrrr (ik haalde de sweet chilli en de american BBQ en die laatste heb ik nog niet geprobeerd maar de eerste wel[ afbeelding ]
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:03 schreef MolFan het volgende:
Dsudzak ook wel prijzig denk ik, een vd weinige rappe spelers in die league op die positie.
Deze week 1 euro bij de C1000. Hoeveel kost het normaal dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:04 schreef MolFan het volgende:
[..]
Die chips is idd lekker maar overpriced als hell
1.50 ofzo best duur want zit geen aars inquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Deze week 1 euro bij de C1000. Hoeveel kost het normaal dan?
Bystrovquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
McGeady
Hulk
Die Rus met 90 pace
Toch meer dan genoeg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:05 schreef MolFan het volgende:
[..]
1.50 ofzo best duur want zit geen aars in
@Vandemar Wauw 3 spelers veel zeg
Bel KSI ff voor adviesquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:06 schreef Djeetje het volgende:
Zal ik spelers uit de totw doen of uit tots voor volgende video ?
Of zal ik ze apart doen.
1 met totw.
1 met tots.
Door elkaarquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:06 schreef Djeetje het volgende:
Zal ik spelers uit de totw doen of uit tots voor volgende video ?
Of zal ik ze apart doen.
1 met totw.
1 met tots.
En die zijn allemaal goedkoop en veel sneller.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:05 schreef MolFan het volgende:
[..]
1.50 ofzo best duur want zit geen aars in
@Vandemar Wauw 3 spelers veel zeg
Hulk sneller dan de IF Dszudzak?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
En die zijn allemaal goedkoop en veel sneller.
Hulk was vorig jaar veel te goed, dit jaar heel matigjes. McGeady is wel een leuke speler voor op RM.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:06 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hulk speelt niet fijn op RM vinden jullie wel? Heb hem liever RV
Ja. Hulk is snel.quote:
McGeady gebruik ik ook altijd ja. Hulk schiet wel knoepertjehard in fifaquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:07 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Hulk was vorig jaar veel te goed, dit jaar heel matigjes. McGeady is wel een leuke speler voor op RM.
Ik dacht 2 in een silver squad van TOTS en 3 van TOTW in ander team en beide aparte video.quote:
Dit idd speelt gewoon niet fijn als RM ofzo. Met Walcott heb ik dat ook liever RVquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:08 schreef Maver24 het volgende:
Hulk heeft wel pace op zn kaart maar voelt totaal niet snel aan, benieuwd hoe dit gaat aanvoelen als spits versie
Oh je zat op zijn account zeker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat was ik.
Reemi is er niet, maar ik heb geen flauw idee hoe hij die squads importeert.
En zn balans is slechtquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef Djeetje het volgende:
Komt omdat Hulk zijn dribbel stats niet heel super zijn en met zijn kracht etc is ie daarom sloom.
Ik las Makaayquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er klopt iets niet. SIF McKay heeft op kaart precies dezelfde stats als zijn eerste IF die bronze was
Zelfs ik weet datquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat was ik.
Reemi is er niet, maar ik heb geen flauw idee hoe hij die squads importeert.
Er zit een fout in die showoff link van EA denk ik.quote:
Vandaar ook die zilvere IF die niet beter is dan de bronzequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Er zit een fout in die showoff link van EA denk ik.
Futhead heeft deze spelers namelijk ook bij de verkeerde club zitten:
http://www.futhead.com/fifa/players/13384/
Dat lijkt me wel jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef pascal08 het volgende:
Dit is toch dezelfde speler? Of heb ik m'n bril niet op?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Is dit een verkapte 'ik woon ook in een groot en mooi huis?" post?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef vandermar het volgende:
http://www.misterbricks.nl/
Die kerel woont nu tegen over ons van die website. Groot huis, grote tuin en nu is hij nog een huisje aan het bouwen naast zijn huis
Eigenlijk woont hij een beetje scheef voor onsquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:26 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Is dit een verkapte 'ik woon ook in een groot en mooi huis?" post?![]()
Ik heb hem te koop staan. Dus get him noooooowquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij staat niet op Futhead, niet op Futwiz én niet op ultimatedb.
...maar wel op WeFUT.
[ afbeelding ]
Dan ben je kampioen en zit je nog steeds in divisie 1.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef Topiek het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk na de eerste divisie?
Champions League.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef Topiek het volgende:
Eredivisiequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef Topiek het volgende:
Dan ga je verder in Divisie 1quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef Topiek het volgende:
Dit is pas een upgrade:quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:31 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/5708/
Zijn IF heeft een flinke upgrade
Wel redelijk jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit is pas een upgrade:
[ afbeelding ]
Valbuenaquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit is pas een upgrade:
[ afbeelding ]
Cavani jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Redelijk? En je vindt dit "flink"?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Remyquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:38 schreef zerokil het volgende:
Welke BPL pacehoer naast Taraabt in de spits?
Wat een kutugradequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Redelijk? En je vindt dit "flink"?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pak gewoon Suarez heb je de beste spitsquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:38 schreef zerokil het volgende:
Wright Phillipsquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:38 schreef zerokil het volgende:
Dat is tov een oude versie. Jullie vergelijken de IFs nog voor de ups etcquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit is pas een upgrade:
[ afbeelding ]
Rots ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zijn tots en rots al beschikbaar in packs???
Haha jeetje wat grappig xDquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pak gewoon Suarez heb je de beste spits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |