PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
hbo natuurlijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hoort die lol nou bij feyenoord of bij hbo ?
Omdat anders allemaal nare mensen mij gaan volgenquote:
Ik wil ook best FUT, of als Thorben komt kunnen we ff clubben?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
Jij wil zeker h2h? Als iemand anders fut wil ga ik tegen dieen anders tegen jou
Die blok je toch gewoonquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat anders allemaal nare mensen mij gaan volgen
Teveel moeitequote:
Geeeeert xdquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:40 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Net aangemaakt hé smiecht
Accepteer dan !!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:40 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Net aangemaakt hé smiecht
ben kkgoed.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij komt ook wel mee clubben?
Gisteren ging het echt goed met ons twee
Hooghouden achterin word meestal niet op prijs gesteld door je teamgenoten.quote:
Ik heb jou gevolgtdquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon meer dan 10.000 tweets
Hij moet watquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In het begin deed ik wel een stuk of 40 per dagquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien kan jij mij followen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik tweetd toch bijna niks dus dat maakd niks uid
Je hebt wel swag.quote:
Duckface.quote:
Photoshop, dat zie je zoquote:
Dat is ook het enige wat ge"paint"shopped is.quote:
RTquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:00 schreef Kun-Aguero het volgende:
Maher loopt nu ook emotie tweets te tweeten nieuwe mounir ?
who the fuck caresquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:00 schreef Kun-Aguero het volgende:
Maher loopt nu ook emotie tweets te tweeten nieuwe mounir ?
Kus op je duckface.quote:
een fries die een schaap na doet ?quote:
Mamma heeft een goede balbeheersingquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Pappa heeft niet alleen 87 curve maar ook 81 shot power. Jammer dat hij in het echt nooit speelt.
Dit is echt de slechtste grap die ik hier ooit heb gelezen, nog slechter dan mijn grappenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Mamma heeft een goede balbeheersing
Wel jammer dat hij linksbenig is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is echt de slechtste grap die ik hier ooit heb gelezen, nog slechter dan mijn grappen
Nouja de Robert MBs van bakkert worden nooit overtroffenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is echt de slechtste grap die ik hier ooit heb gelezen, nog slechter dan mijn grappen
als jouw moeder goede balbeheersing had gehad, had ze jou lekker in je vaders ballen laten zitten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Mamma heeft een goede balbeheersing
Nee TOTS met Pellequote:
?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als jouw moeder goede balbeheersing had gehad, had ze jou lekker in je vaders ballen laten zitten.
Hij is echt een kneus die matt. Tevens zou hij eens een adempauze tijdens zijn filmpjes moeten nemen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Matt zijn kaartEn dan zegt hij dat hij niet wil profiteren van de prijsstijgingen.
Het is dat jij dat team gisteren postte, anders had ik waarschijnlijk niet op die spelers gelet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is echt een kneus die matt. Tevens zou hij eens een adempauze tijdens zijn filmpjes moeten nemen.
Kopenquote:
Gelukkig kunnen we KSI wel serieus nemenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is echt een kneus die matt. Tevens zou hij eens een adempauze tijdens zijn filmpjes moeten nemen.
Dat is ook een kneus. Airjapes ook, net als Calfreezy.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we KSI wel serieus nemen
Als ik naar filmpjes over FIFA kijk dan is dat om de serie en niet om de persoon. Pokemon FIFA is bijvoorbeeld geniaalquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is ook een kneus. Airjapes ook, net als Calfreezy.
Nepenthez welquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is ook een kneus. Airjapes ook, net als Calfreezy.
Ga weer series makenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik naar filmpjes over FIFA kijk dan is dat om de serie en niet om de persoon. Pokemon FIFA is bijvoorbeeld geniaal
Morgenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:22 schreef Nystiq het volgende:
Wanneer is het beste moment om Ronaldo te kopen?
Moest je allang al doen man hahaquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:22 schreef Nystiq het volgende:
Wanneer is het beste moment om Ronaldo te kopen?
De prijzen gaan alleen maar omlaag, houden is totale BSquote:
Hij zegt kopen he, niet verkopenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
De prijzen gaan alleen maar omlaag, houden is totale BS
Ohh begrijpend lezenquote:
Tmxquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:27 schreef Maver24 het volgende:
4 uur wordt de TOTW bekend gemaakt en om 5 uur de TOTS,
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:27 schreef Maver24 het volgende:
Wie zijn nog meer kanshebbers voor TOTW naast baas Klose. Wel lekker dat Klose in de zelfde week als TOTS komt daardoor wordt die lekker goedkoop.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:27 schreef Maver24 het volgende:
Ik hoef dat TOTS niet. Ik...wil... KLOSE!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |