abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:10:19 #1
402735 RemcoZegt
Soms heb je vragen..
pi_126213979
Hai allemaal,

Op dit moment zit ik (een jongen van 17 jaar) een aardig eindje in de knoop met mezelf maar ook vooral met een goede vriend van me, die ik al vele jaren ken. Ik begin rare gevoelens te krijgen, die niet natuurlijk zijn, maar zeker wel ergens vandaan komen.

Een aantal jaren geleden begon het allemaal, op één of andere manier had deze jongen binnen mijn vriendengroep altijd al een streepje voor. Wilde liever met hem wat afspreken of drinken dan met de andere jongens binnen de groep.

Op één of andere manier was dit wederzijds, maar goed we waren 15 en dan doe je wel eens bepaalde handelingen waar je later onder het genot van een biertje alleen maar om kan lachen.

Een tijdje is het behoorlijk stil geweest, maar eind 16 kwam het weer aardig terug, seksueel getinte gesprekken op WhatsApp, stiekem even aan elkaar zitten als de rest niet keek, en ook de handelingen kwamen weer terug. En meest steeds grotere regelmaat. Het gaat ook steeds allemaal een stapje verder.

Toch komen we niet verder, ik begin gevoelens te krijgen, die ik al een aantal jaren voor zowel meisjes als jongens krijg. Maar Ik wil ook weten wat er in zijn koppie rondgaat. We praten er nauwelijks over (de gedachten en gevoel erachter e.d.) en de ene keer is die uiterst terughouden en het andere moment juist weer ontzettend ''verliefd''.

Ik zou graag van jullie willen weten wat jullie ervan vinden, hoe ik het beste met deze gevoelens kan omgaan, en hoe ik dit verder moet voortzetten. Laat gewoon alles weten wat je hierover denkt.

Alvast heel erg bedankt!
pi_126214118
Bespreekbaar maken met hem? De mysterieuze sluier die voor veel onduidelijkheid zorgt weghalen door het op tafel te gooien.
pi_126214127
Het feit dat hij de ene keer terughoudend is en de andere keer weer ontzettend ''verliefd'' zou kunnen betekenen, dat hij net als jij in de knoop zit met zichzelf, dat hij ook niet echt weet wat hij ermee aan moet?
pi_126214133
dit riekt naar experimenteren, lijkt wel alsof jullie beiden nog niet weten hoe en wat met terughoudendheid als gevolg, mischien kan je voorzichtig vragen hoe hij zich voelt.
life happens while you're pusing the throttle.
pi_126214199
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:10 schreef RemcoZegt het volgende:
Hai allemaal,

Op dit moment zit ik (een jongen van 17 jaar) een aardig eindje in de knoop met mezelf maar ook vooral met een goede vriend van me, die ik al vele jaren ken. Ik begin rare gevoelens te krijgen, die niet natuurlijk zijn, maar zeker wel ergens vandaan komen.

Een aantal jaren geleden begon het allemaal, op één of andere manier had deze jongen binnen mijn vriendengroep altijd al een streepje voor. Wilde liever met hem wat afspreken of drinken dan met de andere jongens binnen de groep.

Op één of andere manier was dit wederzijds, maar goed we waren 15 en dan doe je wel eens bepaalde handelingen waar je later onder het genot van een biertje alleen maar om kan lachen.

Een tijdje is het behoorlijk stil geweest, maar eind 16 kwam het weer aardig terug, seksueel getinte gesprekken op WhatsApp, stiekem even aan elkaar zitten als de rest niet keek, en ook de handelingen kwamen weer terug. En meest steeds grotere regelmaat. Het gaat ook steeds allemaal een stapje verder.

Toch komen we niet verder, ik begin gevoelens te krijgen, die ik al een aantal jaren voor zowel meisjes als jongens krijg. Maar Ik wil ook weten wat er in zijn koppie rondgaat. We praten er nauwelijks over (de gedachten en gevoel erachter e.d.) en de ene keer is die uiterst terughouden en het andere moment juist weer ontzettend ''verliefd''.

Ik zou graag van jullie willen weten wat jullie ervan vinden, hoe ik het beste met deze gevoelens kan omgaan, en hoe ik dit verder moet voortzetten. Laat gewoon alles weten wat je hierover denkt.

Alvast heel erg bedankt!
Hoe zo zijn die gevoelens raar en niet natuurlijk?

Ik zou het gewoon met hem gaan bespreken :)
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:17:34 #6
402735 RemcoZegt
Soms heb je vragen..
pi_126214269
Ik ben bang dat het geen experimenteren meer is, die leeftijd ben je op een moment voorbij. Ik denk dat als je bijna 18 bent, dat echt wel achter de rug is. Maar daar kan ik natuurlijk naast zitten.

Het bespreken lijkt me moeilijk, wil hem graag ook als ''gewone'' vriend houden.
pi_126214408
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:17 schreef RemcoZegt het volgende:
Ik ben bang dat het geen experimenteren meer is, die leeftijd ben je op een moment voorbij. Ik denk dat als je bijna 18 bent, dat echt wel achter de rug is. Maar daar kan ik natuurlijk naast zitten.

Het bespreken lijkt me moeilijk, wil hem graag ook als ''gewone'' vriend houden.
Je wil het niet bespreken, maar je wil wel duidelijkheid? Dat gaat niet samen.. Je hoeft iemand niet persé kwijt te raken als je het bespreekt. Communicatie is altijd de sleutel tot elke oplossing.
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:24:21 #8
402735 RemcoZegt
Soms heb je vragen..
pi_126214529
quote:
5s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:21 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Je wil het niet bespreken, maar je wil wel duidelijkheid? Dat gaat niet samen.. Je hoeft iemand niet persé kwijt te raken als je het bespreekt. Communicatie is altijd de sleutel tot elke oplossing.
Hoe zou ik zo'n gesprek kunnen beginnen en houden?
pi_126214595
Zijn jullie beide openlijk homo/bi?
pi_126214612
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:24 schreef RemcoZegt het volgende:

Hoe zou ik zo'n gesprek kunnen beginnen en houden?
Niet via whatsapp of andere communicatiemiddelen, gewoon face to face met hem afspreken en dan beginnen te vertellen wat jij voelt en hebt ervaren en dat met je doet.. als je dan klaar bent dan zeg je gewoon even niks en geef je hem kans te reageren. Niet hem bestoken met moeilijke vragen, maar hou het in eerste instantie bij jezelf. Dat geeft hem ook de veiligheid om zichzelf kwetsbaar op te stellen en eerlijk en open te zijn.
pi_126214817
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:17 schreef RemcoZegt het volgende:

ik denk dat je alle personen die na hun 18e begonnen zijn met experimenteren aangaande hun sexuele geaardheid niet op de koffie wilt hebben :')
life happens while you're pusing the throttle.
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:07:45 #12
402735 RemcoZegt
Soms heb je vragen..
pi_126216137
quote:
7s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:26 schreef TienVingers het volgende:
Zijn jullie beide openlijk homo/bi?
Voor mezelf ben ik er steeds meer achter aan het het komen dat het wel zo is. Van hem wil het dus eigenlijk graat weten. In het openbaar is die 'hetero'
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:10:00 #13
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_126216220
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:32 schreef eXplorer1 het volgende:

[..]

ik denk dat je alle personen die na hun 18e begonnen zijn met experimenteren aangaande hun sexuele geaardheid niet op de koffie wilt hebben :')
:D lol
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_126216264
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:07 schreef RemcoZegt het volgende:

[..]

Voor mezelf ben ik er steeds meer achter aan het het komen dat het wel zo is. Van hem wil het dus eigenlijk graat weten. In het openbaar is die 'hetero'
Maar onderling met jou is het dus een beetje vaag? Seksueel getinte gesprekken op WhatsApp lijken mij wel genoeg bewijs dat hij niet hetero is :P
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:19:27 #15
402735 RemcoZegt
Soms heb je vragen..
pi_126216543
quote:
7s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:11 schreef TienVingers het volgende:

[..]

Maar onderling met jou is het dus een beetje vaag? Seksueel getinte gesprekken op WhatsApp lijken mij wel genoeg bewijs dat hij niet hetero is :P
Ja, ik kan me voorstellen dat een hetero jongen juist afkeer heeft tegen dergelijke gesprekken!!
pi_126218444
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:19 schreef RemcoZegt het volgende:

[..]

Ja, ik kan me voorstellen dat een hetero jongen juist afkeer heeft tegen dergelijke gesprekken!!
Kan je ook vertellen wat die seksueel gesprekken dan precies inhouden? Gewoon praten over seks of echt meer naar elkaar gericht?
pi_126218550
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:19 schreef RemcoZegt het volgende:

[..]

Als hij echt hetero was dan ging hij niet zulke gesprekken met je houden lijkt me. Je had in je OP over 'verliefd' van zijn kant, wat bedoel je daar precies mee?
pi_126218762
Ik denk dat beiden even in de clinch zitten met jullie geaardheid en plus dat daar ook nog eens een vriendengroep bij zit maakt het niet makkelijker. Misschien beiden eens heel hard nadenken wat jullie met elkaar willen
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:25:51 #19
402735 RemcoZegt
Soms heb je vragen..
pi_126219255
quote:
7s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:05 schreef TienVingers het volgende:

[..]

Kan je ook vertellen wat die seksueel gesprekken dan precies inhouden? Gewoon praten over seks of echt meer naar elkaar gericht?
Nee, we hebben het er hier echt over wat we samen zouden willen doen op seksueel gebied, en hoe dat zou zijn. Het klinkt heel erg vreemd maar toch gebeurd het wel. Af en toe sturen we ook wel eens foto's naar elkaar.

Aan mijn kant zou ik graag verder willen. Maar hoe ik dat aan pak is me een groot raadsel.
pi_126219478
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:25 schreef RemcoZegt het volgende:

[..]

Nee, we hebben het er hier echt over wat we samen zouden willen doen op seksueel gebied, en hoe dat zou zijn. Het klinkt heel erg vreemd maar toch gebeurd het wel. Af en toe sturen we ook wel eens foto's naar elkaar.

Aan mijn kant zou ik graag verder willen. Maar hoe ik dat aan pak is me een groot raadsel.
Ben jij zelf voor je vriendengroep uit de kast?
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:35:47 #21
402735 RemcoZegt
Soms heb je vragen..
pi_126219690
quote:
7s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:31 schreef TienVingers het volgende:

[..]

Ben jij zelf voor je vriendengroep uit de kast?
Nee niet ''officieel'' alleen het is een heel hecht groepje die ik al lange tijd ken. Vermoeden doen ze het wel.
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:37:12 #22
402735 RemcoZegt
Soms heb je vragen..
pi_126219757
Maar zoals vanavond ga ik met hem naar de bioscoop. En iedere avond hoop ik weer iets meer duidelijkheid te krijgen. En iedere keer valt dat weer tegen.
pi_126219770
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:35 schreef RemcoZegt het volgende:

[..]

Nee niet ''officieel'' alleen het is een heel hecht groepje die ik al lange tijd ken. Vermoeden doen ze het wel.
Achja, als ze het toch al vermoeden. Je hoeft niet per se te zeggen: 'Ja jongens, ik kom uit de kast, zo dat weet je dan'. Ze kunnen er ook vanzelf wel achter komen lijkt me :P
pi_126219779
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:37 schreef RemcoZegt het volgende:
Maar zoals vanavond ga ik met hem naar de bioscoop. En iedere avond hoop ik weer iets meer duidelijkheid te krijgen. En iedere keer valt dat weer tegen.
Succes :P
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:38:04 #25
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_126219788
quote:
Het gaat ook steeds allemaal een stapje verder.

Toch komen we niet verder,
8)7
graag verwijderen
pi_126219920
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:37 schreef RemcoZegt het volgende:
Hopelijk krijg je vanavond dan wat meer duidelijkheid :)

Succes in ieder geval
  donderdag 9 mei 2013 @ 09:23:22 #27
402735 RemcoZegt
Soms heb je vragen..
pi_126251961
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:41 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Hopelijk krijg je vanavond dan wat meer duidelijkheid :)

Succes in ieder geval
Nou, helaas, gisteravond stelde niks voor. Één grote teleurstelling. Op zo'n moment denk je dat je er compleet naast zit en de plank mis slaat, terwijl dat vanavond weer helemaal omgeslagen kan zijn.
pi_126252039
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 09:23 schreef RemcoZegt het volgende:

[..]

Nou, helaas, gisteravond stelde niks voor. Één grote teleurstelling. Op zo'n moment denk je dat je er compleet naast zit en de plank mis slaat, terwijl dat vanavond weer helemaal omgeslagen kan zijn.
Wat is er gebeurd dan ?
En heb je hem verteld waar je mee zit ?
Ik ben mezelf, niemand zei dat je het leuk moest vinden.
  donderdag 9 mei 2013 @ 12:07:10 #29
402735 RemcoZegt
Soms heb je vragen..
pi_126256358
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 09:27 schreef titta1992 het volgende:

[..]

Wat is er gebeurd dan ?
En heb je hem verteld waar je mee zit ?
Gisteravond was het met z'n tweeën naar de bioscoop. Maar het was weer een ingehouden avond. Gewoon als vrienden dus. Terwijl dat voor mij steeds gekker begint te voelen. Vanavond moet denk ik maar eens het moment zijn om open kaart te spelen.
pi_126286700
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 12:07 schreef RemcoZegt het volgende:

[..]

Gisteravond was het met z'n tweeën naar de bioscoop. Maar het was weer een ingehouden avond. Gewoon als vrienden dus. Terwijl dat voor mij steeds gekker begint te voelen. Vanavond moet denk ik maar eens het moment zijn om open kaart te spelen.
Hoe is het afgelopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')