PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Waarom heeft ie een mes in hun rug gestoken dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je gaat toch niet de club die jou groot heeft gemaakt een mes in de rug steken dan zit er serieus iets fout in je kop
Wengerheeft m zoveel kansen gegeven en hij betaald dat een seizoen terug meteen peert ie mquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom heeft ie een mes in hun rug gestoken dan?
Gast, hij is gewoon verkocht. Allemaal legaal. Donder op met je mes in je rug praatjes. Clubliefde bestaat niet meer in het hedendaagse voetbal, its all about the money.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wengerheeft m zoveel kansen gegeven en hij betaald dat een seizoen terug meteen peert ie m
Bij arsenal kreeg die ook gewoon goed betaaldquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gast, hij is gewoon verkocht. Allemaal legaal. Donder op met je mes in je rug praatjes. Clubliefde bestaat niet meer in het hedendaagse voetbal, its all about the money.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wengerheeft m zoveel kansen gegeven en hij betaald dat een seizoen terug meteen peert ie m
Bij manchester united meer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Bij arsenal kreeg die ook gewoon goed betaald
Jessed11 maar ik ga eerst eten en geen fut want al mijn spelers heb ik verkocht vanwege de big market crashquote:
Ik speel toch alleen maar H2H, FUT is voor mensen die net niet goed in fifa zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jessed11 maar ik ga eerst eten en geen fut want al mijn spelers heb ik verkocht vanwege de big market crash
Oke nodig me maar alvast uit danquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik speel toch alleen maar H2H, FUT is voor mensen die net niet goed in fifa zijn.
Volgens mij had hij al meerdere malen aangegeven dat ie prijzen wilde gaan pakken. Bij Arsenal ging dat gewoon niet lukken en dan heeft een van de beste spitsen ter wereld gewoon een goede reden om weg te gaan bij een sub-topper.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Arsenal is geen subtopquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Volgens mij had hij al meerdere malen aangegeven dat ie prijzen wilde gaan pakken. Bij Arsenal ging dat gewoon niet lukken en dan heeft een van de beste spitsen ter wereld gewoon een goede reden om weg te gaan bij een sub-topper.
Aangezien de laatste prijs van Arsenal stamt uit het Bergkamp/Henry-tijdperkquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is wel vrij belangrijk om prijzen te pakken in voetbal, je selectie
Erg mooi ja, Warriorquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die shirtjes van Pool voor volgend seizoen zijn wel weer mooi![]()
Koop een console.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:59 schreef Topiek het volgende:
Wtf, ik win 2-1 van iemand. Ik krijg 0 punten, en 0 munten erbij
quote:
quote:
Ik snap eerlijk gezegd niet wat er vreselijk is aan de persoon Van Persie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
v Persie en Suarez zijn allebei vreselijke persoonlijkheden. Ieder op hun eigen manier.
Wannabe mocro.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet wat er vreselijk is aan de persoon Van Persie.
Arrogant, achter de ellebogen, vind zichzelf geweldig etc. Was al bij Feyenoord zo of vergeten dat Bertje hem wegstuurde toendertijdquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:07 schreef Rijst het volgende:
Als hij niet zijn zin krijgt is het een vervelend mannetje.
Zijn houding in het Nederlands elftal, alvorens een halve meter over de bal heen te schieten als het er echt op aan komt. Als hij aan schieten toekomt. totale misplaatste arrogantiequote:Op woensdag 8 mei 2013 13:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je kent de historie v V Persie?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:07 schreef Kamikazie het volgende:
Als ik jullie zo hoor is elke voetballer een vervelend persoon.
quote:
Dit gaat voor 9/10 voetballers op. Maar ja, vind je het gek ... mensen met een IQ dat lager is dan hun leeftijd die tonnen per maand binnen harken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:06 schreef MolFan het volgende:
[..]
Arrogant, achter de ellebogen, vind zichzelf geweldig etc. Was al bij Feyenoord zo of vergeten dat Bertje hem wegstuurde toendertijd
Hmmz dat zou betekenen dat basketballers nog dommer zijn aangezien die nog meer verdienenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Dit gaat voor 9/10 voetballers op. Maar ja, vind je het gek ... mensen met een IQ dat lager is dan hun leeftijd die tonnen per maand binnen harken.
het is trouwens vindt domme allochtoon
en jij zou dan slim moeten zijn zekerquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hmmz dat zou betekenen dat basketballers nog dommer zijn aangezien die nog meer verdienen
Lees je wel wat ik zeg?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hmmz dat zou betekenen dat basketballers nog dommer zijn aangezien die nog meer verdienen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:12 schreef over_hedge het volgende:
Hoeveel zou een goede youtubber verdienen?
Moet je even aan Djeetje vragen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:12 schreef over_hedge het volgende:
Zieke vraag man, geen ideequote:Op woensdag 8 mei 2013 13:12 schreef over_hedge het volgende:
Ik denk dat die twee samen wel boven de Balkenendenorm uitkomen.quote:
Linkquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:16 schreef Maver24 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel aardig wat views heb op mijn videos op youtube, al vind een ander waarschijnlijk van niet maar ik had allang dat ding kunnen aanzetten om er mee te verdienen, nog steeds niet gedaan, zitten namelijk wel erg veel voorwaarden aan verbonden wat je wel en niet mag uploaden enzo, kapot veel regeltjes, had geen zin om dat allemaal door te nemen
http://www.youtube.com/user/Maver23quote:
Weerfetish lekker manquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/Maver23
mijn kanaal. Ik heb niet veel filmpjes van fifa erop staan, integendeel zelfs, ben nogal gecharmeerd van het weer , ach kijk zelf maar,
vraag even of ze weet waar de FIFA KLUIS ISquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd om maar weer eens te stoppen met de dating sites
Even gezellig makkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:21 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Dat is hopelijk een troll of niet?
Wie zit er dan ook op een datingsitequote:Op woensdag 8 mei 2013 13:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vrees het niet. Best wel veel Oostblokvrouwen op die sites. Vooral de gratis sites. Vertrouw ze voor geen meter
Treinen vind ik ook erg leuk, ben toen die dag met die trein vanaf Rotterdam Centraal naar Zeeland gereden, er zit hier in Rotterdam een stoomdepot en die organiseerde een reis met deze trein. Erg tofquote:
Daar naast het bos?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Treinen vind ik ook erg leuk, ben toen die dag met die trein vanaf Rotterdam Centraal naar Zeeland gereden, er zit hier in Rotterdam een stoomdepot en die organiseerde een reis met deze trein. Erg tof
Mensen die wel zin hebben in een datequote:Op woensdag 8 mei 2013 13:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wie zit er dan ook op een datingsite
Die ken ik wel. Rij er vaak langs. Veel doden in dat bos door die zachte berm.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Precies, kralingsebos, daar zit het stoomdepot
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vrees het niet. Best wel veel Oostblokvrouwen op die sites. Vooral de gratis sites. Vertrouw ze voor geen meter
Heb je toch geen site voor nodig.quote:
Hehe, das weer een ander verhaal, ze rijden daar ook wel als mongolen hoor he, ik rij er ook vaak met me mountainbike, lekker sporten rondom het kralingseplasquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die ken ik wel. Rij er vaak langs. Veel doden in dat bos door die zachte berm.
Lekker met je mountainbike over de homostellen heen springen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:29 schreef Maver24 het volgende:
Hehe, das weer een ander verhaal, ze rijden daar ook wel als mongolen hoor he, ik rij er ook vaak met me mountainbike, lekker sporten rondom het kralingseplas
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lekker met je mountainbike over de homostellen heen springen.
hahaquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lekker met je mountainbike over de homostellen heen springen.
#LiefDagboekquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:37 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga zo een filmpje kijken via UPC on demand, mag niet 4 gratis films kijken, even kijken welke we gaan doen
Pak ook gewoon Chelsea...quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
Jij speelt steeds me 5 * ploegen ik met 4,5
Hoe triest, winnen van iemand en dan nog hier zout in de wonden strooienquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
Was laatst ook al toen hij van Litmanen had gewonnenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe triest, winnen van iemand en dan nog hier zout in de wonden strooienIs dat xbox forum niks voor jou?
Jij bent konko goed. Wanneer is je handtekening sessie?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
Met een grote stok met een roestige spijker erin.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:51 schreef Kamikazie het volgende:
Gaat hij achterin met zijn keeper hooghouden
Ben geleaved
Ik wel.quote:
Eerste potje welquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wel een mooie goal met balotelli hoor
Maar je bent niet echt beter
Oke.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:54 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Eerste potje welalleen 2e helft speelde ik t rustig uit
Ik heb een PS3quote:
Jij won die ene keer met geluk van mij. Je wilde dat niet toegeven en ging toen lopen trollen. Trolquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:54 schreef Kamikazie het volgende:
Laat die jongen even gaan, hij weet diep van binnen dat hij op geluk won en vandaar dit gedrag ... had ik vroeger ook wel eens alleen kreeg ik dan een klap van een van me vrienden
Wat een rare gamertagquote:
Ik win zovaak met geluk, omdat fifa voor een groot deel geluk isquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij won die ene keer met geluk van mij. Je wilde dat niet toegeven en ging toen lopen trollen. Trol
Kom ook nog potje keer doen danquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij won die ene keer met geluk van mij. Je wilde dat niet toegeven en ging toen lopen trollen. Trol
Geluk heb je niet, je dwingt het afquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik win zovaak met geluk, omdat fifa voor een groot deel geluk is
Deze reactie had ik niet verwachtquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik win zovaak met geluk, omdat fifa voor een groot deel geluk is
Morgenquote:
jij moet elke keer tandjes tuffen als we FIFA spelen en ik naast je zatquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:54 schreef Kamikazie het volgende:
Laat die jongen even gaan, hij weet diep van binnen dat hij op geluk won en vandaar dit gedrag ... had ik vroeger ook wel eens alleen kreeg ik dan een klap van een van me vrienden
Hoezo?quote:
Hoezo niet?quote:
Gewoon.quote:
Okquote:
Kom doen wij ook een keer een potje dan ben jij beter dan Mathijs ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij moet elke keer tandjes tuffen als we FIFA spelen en ik naast je zat
Ja het is toch gewoon zo?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Deze reactie had ik niet verwacht [ afbeelding ]
gelijkwaardig maar ik heb niet de behoefte om tegen jou te spelen soepstengelquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Kom doen wij ook een keer een potje dan ben jij beter dan Mathijs ?
Het is gewoon Kamikazie voor jou ouwe lul.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Kom doen wij ook een keer een potje dan ben jij beter dan Mathijs ?
Ja wat.quote:
Eigenlijk welquote:
Zeg ik nietquote:
Hou je muil dan met je kutteam.quote:
Ik ben helemaal niet oudquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is gewoon Kamikazie voor jou ouwe lul.
Dit is overigens geen belediging richting Toefjes.
Kom nog maar een keerquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet ouden trouwens jij noemde me net ook bij me naam dus t is Kun Aguero voor jou
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
gelijkwaardig maar ik heb niet de behoefte om tegen jou te verliezen soepstengel
Wereldspelerquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PELLE ON YOUR SCREEN, WATCHA GANNA DOEHOE
Nee die is nu uren aan t huilenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:01 schreef Djeetje het volgende:
Is Bakkert al geweest met drama posts over SAF ?
Of allebeiquote:
Oehhh spannend he !! Een vriendschapsverzoek accepteren of niet....quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu ik dit zo lees ben ik wel nieuwsgierig geworden. Hij heeft mij laatst ook een vriendschapsverzoek gestuurd maar ik weet nog niet of ik het moet accepteren.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu ik dit zo lees ben ik wel nieuwsgierig geworden. Hij heeft mij laatst ook een vriendschapsverzoek gestuurd maar ik weet nog niet of ik het moet accepteren.
Ja sorryquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dan ga jij ook naar kut feestjes zeg![]()
Bayernquote:
Ja, ik heb jou ook geaccepteerd maar ik weet nog steeds niet waarom behalve dat je een potje bronze vs. bronze wilde doen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oehhh spannend he !! Een vriendschapsverzoek accepteren of niet....
he knul, schrijf het ff lekker in je dagboek ofzo. val ons hier niet mee lastigquote:
WIj deden altijd Feyenoord Ajax en toen hebben we beide een keer gewonnen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
vandermar geef ik ook altijd harde batta die durft zelfs niet meer tegen mij
Kom nu dan potje Feyenoord Ajaxquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
WIj deden altijd Feyenoord Ajax en toen hebben we beide een keer gewonnen.
Nee. Morgen doe ik de xbox weer aan.quote:
Pussyyyyyyquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee. Morgen doe ik de xbox weer aan.
/carequote:
volgens mij maar 1 benaming voor : irritantquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
ze noemen jou zeker ook wel retweet jesse
Wollah allah hakkenbarquote:
quote:
Morgen gaan Toefjes en ik die stinkkuip van je onderpissen.quote:
Ok boefjesquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Morgen gaan Toefjes en ik die stinkkuip van je onderpissen.
Als jij mijn school op bel dat ik weg moet kom ik er aanquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:16 schreef Revontulet het volgende:
Niemand potje op de ps3?ik verveel me :"(
moet je wel eerst je moeder bellen dat ze je wat vroeger ophaaltquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als jij mijn school op bel dat ik weg moet kom ik er aan
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:18 schreef Kamikazie het volgende:
Misselijk ventje ben jij, staat voor en gaat METEEN weer hooghouden achterin.
Ik heb niks tegen sweaty of wat dan ook , maar dit is gewoon saai
Gister kon ze me niet halen toen moest mijn zus me halen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
moet je wel eerst je moeder bellen dat ze je wat vroeger ophaalt
Heb niet hooggehoudenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:18 schreef Kamikazie het volgende:
je zus had het even druk met andere dingenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gister kon ze me niet halen toen moest mijn zus me halen.
Stond ik daar 20min
Ahja. Maar gedraag je je nou als een 12-jarige of ben je dat ook echtquote:
Ik hield niet hoogquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ahja. Maar gedraag je je nou als een 12-jarige of ben je dat ook echt
beetje hooghouden en zo debiel doen...
quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Oke ik geef toe dat hooghouden was een naaistreek
DMquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doe mij ook nog maar een paar andere poses. Deze gaat vervelen.
Jij bent sowieso fucking nep.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:18 schreef Kamikazie het volgende:
Boeiendquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
twitter tumbler youtube allemaal niet zo lastig he
geen idee waarover je het hebt, ik denk alleen dat je op twitter nog irritanter bent dan hierquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:27 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wat vinden jullie van dat ik op de grensrechter schiet ?
Niet echt handig als je uit Almere komt ...quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:27 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wat vinden jullie van dat ik op de grensrechter schiet ?
Moet je naagaan hoe ik in t echt benquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
geen idee waarover je het hebt, ik denk alleen dat je op twitter nog irritanter bent dan hier
Rojas heeft al een voorcontract bij Juventusquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu wil ik jullie voor zijn dus bij deze:
[ afbeelding ]
Klopt die man kende ik persoonlijk trouwensquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet echt handig als je uit Almere komt ...
Boeieeend ;Pquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:28 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Eerst je twitter, dan je woongegevens.
Dan komt Kamikazie je opzoeken!
Ik heb het uit dit topic: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2412307.pagequote:Op woensdag 8 mei 2013 14:28 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Rojas heeft al een voorcontract bij Juventus
tots pellequote:Op woensdag 8 mei 2013 14:29 schreef stoereboii het volgende:
Welk TOTS komt er vandaag? Heb besloten nog eens een teampje te maken met TOTS spelers, heb FIFA sinds oktober al niet meer gespeeld...
als social media man loop je wel achter met je muziekjesquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb het uit dit topic: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2412307.page
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
als social media man loop je wel achter met je muziekjes
quote:
Ik gebruik het om te kopieren omdat ik op me ipad fok!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
ze noemen jou zeker ook wel retweet Jesse
beetje tweeten waar het op fok over gaat
@SCFStephanquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |