PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Waarom heeft ie een mes in hun rug gestoken dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je gaat toch niet de club die jou groot heeft gemaakt een mes in de rug steken dan zit er serieus iets fout in je kop
Wengerheeft m zoveel kansen gegeven en hij betaald dat een seizoen terug meteen peert ie mquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom heeft ie een mes in hun rug gestoken dan?
Gast, hij is gewoon verkocht. Allemaal legaal. Donder op met je mes in je rug praatjes. Clubliefde bestaat niet meer in het hedendaagse voetbal, its all about the money.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wengerheeft m zoveel kansen gegeven en hij betaald dat een seizoen terug meteen peert ie m
Bij arsenal kreeg die ook gewoon goed betaaldquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gast, hij is gewoon verkocht. Allemaal legaal. Donder op met je mes in je rug praatjes. Clubliefde bestaat niet meer in het hedendaagse voetbal, its all about the money.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wengerheeft m zoveel kansen gegeven en hij betaald dat een seizoen terug meteen peert ie m
Bij manchester united meer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Bij arsenal kreeg die ook gewoon goed betaald
Jessed11 maar ik ga eerst eten en geen fut want al mijn spelers heb ik verkocht vanwege de big market crashquote:
Ik speel toch alleen maar H2H, FUT is voor mensen die net niet goed in fifa zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jessed11 maar ik ga eerst eten en geen fut want al mijn spelers heb ik verkocht vanwege de big market crash
Oke nodig me maar alvast uit danquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik speel toch alleen maar H2H, FUT is voor mensen die net niet goed in fifa zijn.
Volgens mij had hij al meerdere malen aangegeven dat ie prijzen wilde gaan pakken. Bij Arsenal ging dat gewoon niet lukken en dan heeft een van de beste spitsen ter wereld gewoon een goede reden om weg te gaan bij een sub-topper.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Arsenal is geen subtopquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Volgens mij had hij al meerdere malen aangegeven dat ie prijzen wilde gaan pakken. Bij Arsenal ging dat gewoon niet lukken en dan heeft een van de beste spitsen ter wereld gewoon een goede reden om weg te gaan bij een sub-topper.
Aangezien de laatste prijs van Arsenal stamt uit het Bergkamp/Henry-tijdperkquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is wel vrij belangrijk om prijzen te pakken in voetbal, je selectie
Erg mooi ja, Warriorquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die shirtjes van Pool voor volgend seizoen zijn wel weer mooi![]()
Koop een console.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:59 schreef Topiek het volgende:
Wtf, ik win 2-1 van iemand. Ik krijg 0 punten, en 0 munten erbij
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |