abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126437601
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:35 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Bedankt voor de hulp!
Voor zo'n aansluiting moet dan niet de halve muur worden opengebroken? of alleen als er geen goten liggen?
Dat weet ik niet, ik ben geen elektriciën. Maar ik weet wel dat beetje klusjesman of elektriciën keurig werk kan leveren, zonder een hoop gebreek en zonder overal zichtbare kabels. In de woning van een familielid moesten een stuk of zes aansluitpunten voor TV (en FM radio) worden gemaakt en dat is uitstekend gedaan.
pi_126437655
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:39 schreef Riparius het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, ik ben geen elektriciën. Maar ik weet wel dat beetje klusjesman of elektriciën keurig werk kan leveren, zonder een hoop gebreek en zonder overal zichtbare kabels. In de woning van een familielid moesten een stuk of zes aansluitpunten voor TV (en FM radio) worden gemaakt en dat is uitstekend gedaan.
K thx. Zal eens een offerte aanvragen en kijken of het veel ellende opleverd:P misschien valt t dan toch mee
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_129680746
lol

usb moet dus utp zijn:)

Wilde melden dat het met tele2 is gelukt aangezien die gewoon in de utp aansluiting kan.....

Jammer dat ik er toen overheen heb gelezen:P
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')