SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
Dit uiteraard. Alle andere argumenten zijn niet valide.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:32 schreef Mourik het volgende:
Ik gebruik liever een kolen BBQ, dan komt er nog een lekker rook smaakje aan het eten.
Briketten of kolen. Beide hetzelfde beide superieur aan gas of elektrisch. Wat een droevenis is dat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:35 schreef Patje1987 het volgende:
Briketten natuurlijk, branden snel en lang.
Elektrisch barbecuen!!!!
Dit vat het wel goed samen inderdaad. Al is een buitenkeuken wel baas moet ik zeggen of maakt mij dat een beetje homoquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:41 schreef mstx het volgende:
Elektrische en gas bbq is voor hommo's. Kolen ftw.
Die zijn er ook gietijzer en hout gestooktquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit vat het wel goed samen inderdaad. Al is een buitenkeuken wel baas moet ik zeggen of maakt mij dat een beetje homo
Moet je dan niet vaker nieuw hout bijgooien?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:45 schreef LompeHork het volgende:
Mensen die niet met kolen BBQ'en zijn ware paupers
Wat trouwens ook goed werkt is gewoon hout, en dan een rekje erboven hangen.
Valt mee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Moet je dan niet vaker nieuw hout bijgooien?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Moet je dan niet vaker nieuw hout bijgooien?
Wat Patje zegt. Gewoon hardhout nemen, dat gloeit lekker.quote:
Oke. Maar hout neemt wel wat meer ruimte in denk ik?quote:
Gebruik hier een ouwe olieton waar we dikke stammen inpleuren ook. Als rooster hebben we een winkelwagen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oke. Maar hout neemt wel wat meer ruimte in denk ik?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gebruik hier een ouwe olieton waar we dikke stammen inpleuren ook. Als rooster hebben we een winkelwagen.
Al die topkoks...mietjes zijn het...quote:
Als ik iets rauws wil eten dan koop ik wel tartaarquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Al die topkoks...mietjes zijn het...
Daarnaast: vrouwen en BBQ...
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
maar vraag me niet om dat ding zelf aan de praat te krijgen, want dat gaat hem niet worden.
Maar als je het dan echt moet:quote:
ze hebben me vroeger op de scouting wel geleerd hoe ik een kampvuur moet maken, maar de barbecue zijn ze voor het gemak maar even vergetenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
[..]
Maar als je het dan echt moet:
ik zal het filmpje bij mijn favorieten zetten dan, mocht ik ooit het onzalige plan krijgen een barbecue aan te schaffen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:42 schreef Five_Horizons het volgende:
Kan, maar jouw BBQ is wel gewoon aan... met briketten
Echte mannen bakken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:30 schreef GZ1000 het volgende:
Echte mannen koken niet, maar mocht de situatie zich gedwongen voordoen dan natuurlijk immer op steenkolen.
Gas is voor vrouwen. Tevens gebruikte Hitler een gas om minderheden te verdelgen en daar wil niemand aan geassocieerd worden. Kookt op steenkool!
Electra isquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:32 schreef Mourik het volgende:
Welke BBQ gebruik jij liever?
Ik gebruik liever een kolen BBQ, dan komt er nog een lekker rook smaakje aan het eten.
Gesmolten steen grillenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |