abonnement Unibet Coolblue
pi_129361087
Slap gelul van Rodgers. Natuurlijk, Liverpool heeft een rijke geschiedenis en genoeg gewonnen maar je gaat niet ontkennen dat het voor Suarez een stap omhoog zou zijn. Qua club (CL deelname) maar ook qua medespelers.

Suarez moest het doen met een Downing en een Henderson om zich heen. Ben benieuwd hoe die speelt samen met Arteta, Cazorla, Walcott en Wilshere. :7

Ik ben redelijk excited voor Suarez maar in m'n achterhoofd denk ik dat we een verdedigende middenvelder en een centrale verdediger om het hoofd zien. Vermaelen én Monreal zijn inmiddels geblesseerd en missen het begin van het seizoen. Dan heb je dus alleen Gibbs op links en Miguel als 3e keuze achterin. Op het middenveld zie ik graag iemand komen die Arteta af en toe kan aflossen, hij is ook niet de jongste meer en speelt te veel wedstrijden, je zag aan het eind van het seizoen dat ie echt op was.

Wat we nodig hebben is eigenlijk een type Alex Song met iets meer verdedigende disicpline maar die wel met steekballen en lobjes kan strooien. Doet me denken aan die hoge balletjes die die ene Nederlander zo mooi binnen volleyde :{

Bernard was veel over te doen en nu de bekerfinale achter de rug is gaan we misschien wat horen. Zijn zaakwaarnemer tweete ook al over een 'mooi afscheid' voor Bernard. Al met al hoop ik dat dit Suarez gedoe snel afgelopen is, of we hem nou kopen of niet.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 11:29:16 #252
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129361751
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:09 schreef SpamNinja het volgende:
Slap gelul van Rodgers. Natuurlijk, Liverpool heeft een rijke geschiedenis en genoeg gewonnen maar je gaat niet ontkennen dat het voor Suarez een stap omhoog zou zijn. Qua club (CL deelname) maar ook qua medespelers.

Suarez moest het doen met een Downing en een Henderson om zich heen. Ben benieuwd hoe die speelt samen met Arteta, Cazorla, Walcott en Wilshere. :7

Ik ben redelijk excited voor Suarez maar in m'n achterhoofd denk ik dat we een verdedigende middenvelder en een centrale verdediger om het hoofd zien. Vermaelen én Monreal zijn inmiddels geblesseerd en missen het begin van het seizoen. Dan heb je dus alleen Gibbs op links en Miguel als 3e keuze achterin. Op het middenveld zie ik graag iemand komen die Arteta af en toe kan aflossen, hij is ook niet de jongste meer en speelt te veel wedstrijden, je zag aan het eind van het seizoen dat ie echt op was.

Wat we nodig hebben is eigenlijk een type Alex Song met iets meer verdedigende disicpline maar die wel met steekballen en lobjes kan strooien. Doet me denken aan die hoge balletjes die die ene Nederlander zo mooi binnen volleyde :{

Bernard was veel over te doen en nu de bekerfinale achter de rug is gaan we misschien wat horen. Zijn zaakwaarnemer tweete ook al over een 'mooi afscheid' voor Bernard. Al met al hoop ik dat dit Suarez gedoe snel afgelopen is, of we hem nou kopen of niet.
Als je zoveel investeert in een speler moet je er wel overtuigd van zijn dat hij je kampioen kan maken, dat is ook RvP niet gelukt en die was toch meer teamspeler dan Suarez is, ik heb bij hem hetzelfde gevoel als bij Mourinho als trainer, ook al wordt je kampioen hij laat een puinhoop achter bij vertrek, dat laatste is een zekerheidje, dat eerste niet.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 11:59:38 #253
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_129362952
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als je zoveel investeert in een speler moet je er wel overtuigd van zijn dat hij je kampioen kan maken, dat is ook RvP niet gelukt en die was toch meer teamspeler dan Suarez is
Onvergelijkbare situaties. RvP is één seizoen top geweest, dat was zijn eerste blessurevrije seizoen en zijn laatste bij Arsenal. Is dat seizoen was het team bij lange na niet zo goed als nu. Zet RvP hier neer en we zijn ineens gelijkwaardig (of heel dicht daar tegenaan) aan United zonder RvP.

quote:
, ik heb bij hem hetzelfde gevoel als bij Mourinho als trainer, ook al wordt je kampioen hij laat een puinhoop achter bij vertrek, dat laatste is een zekerheidje, dat eerste niet.
Verschil is dat Mourinho invloed heeft op de complete club, aangezien hij zijn gehele staf meeneemt en de oude er dus uitgooit. Suarez heeft enkel invloed op het team, en als hij presteert zal hij daar geen problemen mee hebben. Hebben zijn medespelers bij Liverpool zoveel problemen met hem?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_129365551
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:09 schreef SpamNinja het volgende:
Slap gelul van Rodgers. Natuurlijk, Liverpool heeft een rijke geschiedenis en genoeg gewonnen maar je gaat niet ontkennen dat het voor Suarez een stap omhoog zou zijn. Qua club (CL deelname) maar ook qua medespelers.

Suarez moest het doen met een Downing en een Henderson om zich heen. Ben benieuwd hoe die speelt samen met Arteta, Cazorla, Walcott en Wilshere. :7

Ik ben redelijk excited voor Suarez maar in m'n achterhoofd denk ik dat we een verdedigende middenvelder en een centrale verdediger om het hoofd zien. Vermaelen én Monreal zijn inmiddels geblesseerd en missen het begin van het seizoen. Dan heb je dus alleen Gibbs op links en Miguel als 3e keuze achterin. Op het middenveld zie ik graag iemand komen die Arteta af en toe kan aflossen, hij is ook niet de jongste meer en speelt te veel wedstrijden, je zag aan het eind van het seizoen dat ie echt op was.

Wat we nodig hebben is eigenlijk een type Alex Song met iets meer verdedigende disicpline maar die wel met steekballen en lobjes kan strooien. Doet me denken aan die hoge balletjes die die ene Nederlander zo mooi binnen volleyde :{

Bernard was veel over te doen en nu de bekerfinale achter de rug is gaan we misschien wat horen. Zijn zaakwaarnemer tweete ook al over een 'mooi afscheid' voor Bernard. Al met al hoop ik dat dit Suarez gedoe snel afgelopen is, of we hem nou kopen of niet.
Ik denk trouwens ook dat de club niet alleen bezig is met Suarez. Het is alleen dat dat natuurlijk alles overschaduwt in de media. Ik kan me niet voorstellen dat er verder geen interesse is in andere spelers... (iemand zei op Twitter dat Monreal ook uit het niks ineens gekocht was). Wie weet :)
all your heroes are whores
  vrijdag 26 juli 2013 @ 15:33:31 #255
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_129370528
De Asia tour is voorbij; nu maar eens aan de slag om transfers binnen te halen? :?
pi_129384772
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 15:33 schreef Gunner het volgende:
De Asia tour is voorbij; nu maar eens aan de slag om transfers binnen te halen? :?
Ja Miyaichi is de nieuwe aankoop!! :P

http://www.vi.nl/nieuws/2(...)-nog-bij-Arsenal.htm
  zaterdag 27 juli 2013 @ 08:04:17 #257
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129396316
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Onvergelijkbare situaties. RvP is één seizoen top geweest, dat was zijn eerste blessurevrije seizoen en zijn laatste bij Arsenal. Is dat seizoen was het team bij lange na niet zo goed als nu. Zet RvP hier neer en we zijn ineens gelijkwaardig (of heel dicht daar tegenaan) aan United zonder RvP.

[..]

Verschil is dat Mourinho invloed heeft op de complete club, aangezien hij zijn gehele staf meeneemt en de oude er dus uitgooit. Suarez heeft enkel invloed op het team, en als hij presteert zal hij daar geen problemen mee hebben. Hebben zijn medespelers bij Liverpool zoveel problemen met hem?
Ik heb het over de puinhoop die ze achterlaten, niet als ze er zijn.
Verder was het niveau aan de top van de PL afgelopen seizoen niet zo hoog, dat hebben we kunnen zien aan de resultaten in de CL.
pi_129414866
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 08:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik heb het over de puinhoop die ze achterlaten, niet als ze er zijn.
Verder was het niveau aan de top van de PL afgelopen seizoen niet zo hoog, dat hebben we kunnen zien aan de resultaten in de CL.
Stel Suarez komt alsnog naar Arsenal, wat voor puinhoop laat ie dan achter in Liverpool? Het feit dat ze de laatste jaren geen CL meer spelen kun je moeilijk weiten aan Suarez, zonder hem zouden ze 12e eindigen in plaats van 7e. Suarez bracht Liverpool misschien in de problemen maar die 'puinhoop' neemt ie in feite neem, vandaar dat veel supporters zich afvragen of het wel een goeie zet is. Dat een manager een grotere puinhoop achterlaat ben ik met je eens.

Ik zie ook zo snel niet waar Suarez na 2/3 jaar in Londen heen zal gaan, als ie naar Madrid wou zou die dat deze zomer doen zou je zeggen, hij is natuurlijk ook al 26.

Enfin, ik hoop nog steeds dat we alles snel afronden maar met de laatste quotes van Wenger is weer typisch Arsenal hoor.

quote:
"We are ready to do quick deals but all the transfers do not depend only on us," said Wenger, quoted in the Daily Mirror. "But we are prepared to wait. It looks unlikely before the Emirates Cup.
quote:
"We still have a strong squad but we are there on the market to try to strengthen our team. With or without additions we can be title challengers next season."
;(

http://www1.skysports.com(...)wait-for-luis-suarez

Snap ook niet wat het uitgavepatroon van PSG en Monaco met onze zaken te maken hebben maar goed. Ik trap er iedere zomer weer in, 'nee dit keer wordt het anders' en ik dacht dat ik dit keer een goede reden had toen we Gazidis overal rondschreeuwde dat we 70m te besteden hadden. Maar voor de zoveelste keer op rij is het weer veel hoopvolle geruchten, onderhandelingen die falen (omdat Arsene weer eens op de centen let, en over een week of 3 een tweetal paniek aankopen die ons weer nipt aan de 4e plek gaan helpen. |:(

[ Bericht 7% gewijzigd door SpamNinja op 27-07-2013 21:45:56 ]
  zondag 28 juli 2013 @ 10:07:30 #259
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_129427196
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 08:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik heb het over de puinhoop die ze achterlaten, niet als ze er zijn.
Verder was het niveau aan de top van de PL afgelopen seizoen niet zo hoog, dat hebben we kunnen zien aan de resultaten in de CL.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 21:34 schreef SpamNinja het volgende:

[..]

Stel Suarez komt alsnog naar Arsenal, wat voor puinhoop laat ie dan achter in Liverpool? Het feit dat ze de laatste jaren geen CL meer spelen kun je moeilijk weiten aan Suarez, zonder hem zouden ze 12e eindigen in plaats van 7e. Suarez bracht Liverpool misschien in de problemen maar die 'puinhoop' neemt ie in feite neem, vandaar dat veel supporters zich afvragen of het wel een goeie zet is. Dat een manager een grotere puinhoop achterlaat ben ik met je eens.

Ik zie ook zo snel niet waar Suarez na 2/3 jaar in Londen heen zal gaan, als ie naar Madrid wou zou die dat deze zomer doen zou je zeggen, hij is natuurlijk ook al 26.
Dit dus.

quote:
Enfin, ik hoop nog steeds dat we alles snel afronden maar met de laatste quotes van Wenger is weer typisch Arsenal hoor.

[..]

[..]

;(

http://www1.skysports.com(...)wait-for-luis-suarez

Snap ook niet wat het uitgavepatroon van PSG en Monaco met onze zaken te maken hebben maar goed. Ik trap er iedere zomer weer in, 'nee dit keer wordt het anders' en ik dacht dat ik dit keer een goede reden had toen we Gazidis overal rondschreeuwde dat we 70m te besteden hadden. Maar voor de zoveelste keer op rij is het weer veel hoopvolle geruchten, onderhandelingen die falen (omdat Arsene weer eens op de centen let, en over een week of 3 een tweetal paniek aankopen die ons weer nipt aan de 4e plek gaan helpen. |:(
Typische Wenger uitspraak ja. Frustrerend, maar hij kan moeilijk zeggen dat de spelers die we nu hebben kut zijn.

Ik zie het allemaal wel gebeuren. Probeer er relaxed in te staan maar dat is wel moeilijk soms, als je ziet dat Higuain bijna binnen was en uiteindelijk wordt dan toch het risico genomen hem niet te nemen en voor Suarez te gaan... Als het niet lukt zijn we redelijk de lul, maar als het wel lukt.... :D
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zondag 28 juli 2013 @ 10:14:53 #260
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129427278
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 21:34 schreef SpamNinja het volgende:

[..]

Stel Suarez komt alsnog naar Arsenal, wat voor puinhoop laat ie dan achter in Liverpool? Het feit dat ze de laatste jaren geen CL meer spelen kun je moeilijk weiten aan Suarez, zonder hem zouden ze 12e eindigen in plaats van 7e. Suarez bracht Liverpool misschien in de problemen maar die 'puinhoop' neemt ie in feite neem, vandaar dat veel supporters zich afvragen of het wel een goeie zet is. Dat een manager een grotere puinhoop achterlaat ben ik met je eens.

Ik zie ook zo snel niet waar Suarez na 2/3 jaar in Londen heen zal gaan, als ie naar Madrid wou zou die dat deze zomer doen zou je zeggen, hij is natuurlijk ook al 26.

Enfin, ik hoop nog steeds dat we alles snel afronden maar met de laatste quotes van Wenger is weer typisch Arsenal hoor.

[..]

[..]

;(

Ik heb het puur over het voetbal, als je Suarez hebt dan speel je als FC Suarez, mocht hij vertrekken dan moet je als team opnieuw beginnen, heeft verder niets met de stand op de ranglijst te maken.
Arsenal staat/stond voor mij altijd als de ploeg die het meest verzorgde voetbal speelt van de PL, nu de hang naar succes zo groot wordt lijken ze daarvan af te wijken, de tijd zal het leren.
  zondag 28 juli 2013 @ 10:16:56 #261
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_129427307
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 10:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik heb het puur over het voetbal, als je Suarez hebt dan speel je als FC Suarez, mocht hij vertrekken dan moet je als team opnieuw beginnen, heeft verder niets met de stand op de ranglijst te maken.
Arsenal staat/stond voor mij altijd als de ploeg die het meest verzorgde voetbal speelt van de PL, nu de hang naar succes zo groot wordt lijken ze daarvan af te wijken, de tijd zal het leren.
Onzin, met RvP draaide ook alles om hem. Afgelopen seizoen zijn er meer punten behaald dan het seizoen daarvoor met hem.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zondag 28 juli 2013 @ 10:18:58 #262
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129427333
quote:
7s.gif Op zondag 28 juli 2013 10:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Onzin, met RvP draaide ook alles om hem. Afgelopen seizoen zijn er meer punten behaald dan het seizoen daarvoor met hem.
:) We gaan het zien (of niet).
  zondag 28 juli 2013 @ 10:29:47 #263
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129427440
quote:
7s.gif Op zondag 28 juli 2013 10:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Onzin, met RvP draaide ook alles om hem. Afgelopen seizoen zijn er meer punten behaald dan het seizoen daarvoor met hem.
Wel een beetje de tendens hier om van RvP een steeds kleinere speler te maken, nog even en hij kon er helemaal niets van en heeft Arsenal kampioenschappen gekost.
pi_129427772
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 10:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wel een beetje de tendens hier om van RvP een steeds kleinere speler te maken, nog even en hij kon er helemaal niets van en heeft Arsenal kampioenschappen gekost.
Dat is zeker waar, maar toch blijft het een feit dat met Cesc en RvP samen (die ze nu zo graag samen hij United willen zien want = winnen) ook niet gewonnen werd... dus lag het bij Arsenal toch ook ergens anders aan.

Vind RvP nog steeds een geweldige speler en het is zo jammer voor ons fans dat het zo gegaan is met hem.
all your heroes are whores
  zondag 28 juli 2013 @ 11:01:40 #265
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129427810
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 10:57 schreef sylvietjoo het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, maar toch blijft het een feit dat met Cesc en RvP samen (die ze nu zo graag samen hij United willen zien want = winnen) ook niet gewonnen werd... dus lag het bij Arsenal toch ook ergens anders aan.

Vind RvP nog steeds een geweldige speler en het is zo jammer voor ons fans dat het zo gegaan is met hem.
Dat is waar al is naar mijn mening het niveau aan de top nu lager en blijft het uiteraard maar koffiedik kijken maar ik denk dat Arsenal vorig seizoen met Cesc en RvP gewoon kampioen was geworden.
Daarom jammer dat ze beiden hebben laten gaan en nu wel opeens heel veel geld over hebben voor een speler die hoewel heel goed niet echt een Arsenal speler is, qua type.

Is maar een gevoel, uiteraard geen wetenschap :)
  zondag 28 juli 2013 @ 11:02:01 #266
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_129427814
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 10:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wel een beetje de tendens hier om van RvP een steeds kleinere speler te maken, nog even en hij kon er helemaal niets van en heeft Arsenal kampioenschappen gekost.
Nog beter is het om dat stuk stront te negeren in dit Arsenal-topic.
Die vieze Judas is het niet waard genoemd te worden.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  zondag 28 juli 2013 @ 11:02:19 #267
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129427820
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 11:02 schreef fanneke het volgende:

[..]

Nog beter is het om dat stuk stront te negeren in dit Arsenal-topic.
Die vieze Judas is het niet waard genoemd te worden.
Wat een onzin
pi_129427852
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 11:02 schreef fanneke het volgende:

[..]

Nog beter is het om dat stuk stront te negeren in dit Arsenal-topic.
Die vieze Judas is het niet waard genoemd te worden.
_O-
  zondag 28 juli 2013 @ 11:11:22 #269
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_129427947
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 10:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wel een beetje de tendens hier om van RvP een steeds kleinere speler te maken, nog even en hij kon er helemaal niets van en heeft Arsenal kampioenschappen gekost.
Ik maak hem met deze opmerking toch niet kleiner dan hij is? Het is een feit dat alles om hem draaide, zie ook de doelpuntenverdeling van dat seizoen. Het is ook een feit dat er afgelopen seizoen meer punten zijn behaald dan het seizoen daarvoor.

quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 11:02 schreef fanneke het volgende:

[..]

Nog beter is het om dat stuk stront te negeren in dit Arsenal-topic.
Die vieze Judas is het niet waard genoemd te worden.
En dit. Dat hij beide benen moge breken. Amen.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zondag 28 juli 2013 @ 12:21:41 #270
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_129429349
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 11:02 schreef fanneke het volgende:

[..]

Nog beter is het om dat stuk stront te negeren in dit Arsenal-topic.
Die vieze Judas is het niet waard genoemd te worden.
Helemaal mee eens ^O^
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_129432350
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 11:02 schreef fanneke het volgende:

[..]

Nog beter is het om dat stuk stront te negeren in dit Arsenal-topic.
Die vieze Judas is het niet waard genoemd te worden.
:D

Tja, die jongen heeft zo'n beetje ieder seizoen op de fysiotafel doorgebracht en na één goed seizoen naait hij er snel uit naar Manchester. Ik vergeef het hem in ieder geval nooit. Toch zijn we dit seizoen meer één team en zoals tosti al zegt zijn er meer punten behaald. Joh, zelfs United heeft dit jaar 3 minder goals gemaakt met hem voorin als vorig jaar. Of het bij ons, net als bij Liverpool, ook FC Suarez gaat worden ga ik niet vanuit. Met de spelers van Liverpool om zich heen moest Suarez veel meer in z'n eentje doen en ik denk dat dat bij Arsenal een stuk minder zal zijn.

En ja, het blijft lastig te zeggen waar het allemaal aan ligt want inderdaad ook met Cesc en RVP werden we geen kampioen. Ik blijf er trouwens bij dat als Eduardo zijn been niet breekt in 2007-08 we toen kampioen waren geworden. In de 7 wedstrijden daarna pakte we namelijk maar 7 puntjes en werd het kampioenschap verspeeld. Als we toen wel kampioen waren geworden had het er in de jaren erna heel anders uitgezien denk ik en waren spelers als Nasri, Cesc, Hleb, Song, RVP etc misschien wel niet vertrokken.

Als je nagaat wat voor team we nu hadden kunnen hebben met zulke spelers + de aankopen van de afgelopen jaren. :9 :o
pi_129432530
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:22 schreef SpamNinja het volgende:

En ja, het blijft lastig te zeggen waar het allemaal aan ligt want inderdaad ook met Cesc en RVP werden we geen kampioen. Ik blijf er trouwens bij dat als Eduardo zijn been niet breekt in 2007-08 we toen kampioen waren geworden. In de 7 wedstrijden daarna pakte we namelijk maar 7 puntjes en werd het kampioenschap verspeeld. Als we toen wel kampioen waren geworden had het er in de jaren erna heel anders uitgezien denk ik en waren spelers als Nasri, Cesc, Hleb, Song, RVP etc misschien wel niet vertrokken.

Helemaal mee eens; dat was een erg bitterzoet seizoen. Verrekte Martin Taylor.
pi_129432982
Trouwens, wat maken jullie van dit hele Cesc en Man Utd gedoe? Niet te koop is niet te koop zou je zeggen, maar toch drie bieidingen inmiddels en alle drie zijn ze afgewimpeld. Cesc heeft zelf gezegd te willen blijven en ik vraag me echt af of Barca na Thiago nog een middenvelder laat vertrekken. Denk dat er wel meer moet spelen want Utd, en vooral Moyes, maken zich wel belachelijk zo. Wel een koekje van eigen deeg voor Barca, met die manier waarop ze Cesc bij ons weg hebben gekaapt.

Ook snap ik nou niet helemaal hoe die clausule van ons werkt. Ik lees veel over first refusal, dat dus als Barcelona een bod accepteert ze dit ons moeten laten weten en dat wij dit bod mogen evenaren, al geld dat blijkbaar alleen als Cesc ook echt naar Utd wil. Blijkbaar als ie niet wil en Barca accepteert een bod, dan mogen wij hem kopen voor 25 miljoen pond. Misschien is het wel allemaal een groot plan van Wenger en Cesc om hem weer naar Londen te halen :D
pi_129441334
Cesc is voor een prikkie weggegaan door dat sentiment gedoe en Arsenal heeft hem een plezier gedaan om hem voor redelijk goedkoop te verkopen. Als die dan opeens voor Man Utd wilt gaan spelen vind ik het best wel een naaistreek, nog erger dan die ene dude misschien.
  zondag 28 juli 2013 @ 21:08:50 #275
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_129445501
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:39 schreef isgeschiedenis het volgende:
Cesc is voor een prikkie weggegaan door dat sentiment gedoe en Arsenal heeft hem een plezier gedaan om hem voor redelijk goedkoop te verkopen. Als die dan opeens voor Man Utd wilt gaan spelen vind ik het best wel een naaistreek, nog erger dan die ene dude misschien.
Gaat NOOIT gebeuren!

*Wishful thinking*
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')