Hoi.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:11 schreef iketurnerjr het volgende:
Dat er nog arsenal fans zijn, wat een baggerclub is het ook
Het Bayern van de toekomst is wel bagger ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:11 schreef iketurnerjr het volgende:
Dat er nog arsenal fans zijn, wat een baggerclub is het ook
Die Digital Membership is inderdaad wel mooi, kan je nog eens een wedstrijdje terugkijken als je het gemist hebt. Volgend jaar wil ik toch maar een keer een wedstrijdje bezoeken. Wil daar best zo'n Red Membership voor aanschaffen, maar toch wel jammer dat degene waarmee ik dan zou gaan (voetballiefhebber, niet speciaal Arsenal) dan ook zo'n Red Membership moet hebben. Is dan toch weer een euro of 40 die je daarvoor moet betalen, naast het kaartje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:13 schreef sylvietjoo het volgende:
Het is verder ook tijd voor membership renewals, heb net het boekje gekregen. Het klopt dus inderdaad dat je vanaf augustus digitaal lid kan worden, en dan krijg je gratis de Arsenal Player en nieuwsbrieven. Verder kunnen ook mensen met een seizoenskaart nu makkelijker (= elektronisch) hun kaarten doorgeven aan vrienden en familie als ze niet kunnen gaan. Volgens mij moet je hiervoor een soort 'contactlijst' opstellen als je zo'n seizoenskaarthouder bent. Maar ik ken niemand met 'n seizoenskaart dus
Ja, jammer dat je niet 2 kaartjes per membership kan nemen. Dan wordt het meteen zo´n drempel. Je kan wel naar een cup-match gaan, zijn een stuk goedkoper.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die Digital Membership is inderdaad wel mooi, kan je nog eens een wedstrijdje terugkijken als je het gemist hebt. Volgend jaar wil ik toch maar een keer een wedstrijdje bezoeken. Wil daar best zo'n Red Membership voor aanschaffen, maar toch wel jammer dat degene waarmee ik dan zou gaan (voetballiefhebber, niet speciaal Arsenal) dan ook zo'n Red Membership moet hebben. Is dan toch weer een euro of 40 die je daarvoor moet betalen, naast het kaartje.
Als er een keertje friends & family-kaarten vrijkomen, kan ik er twee extra nemen als je wilquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die Digital Membership is inderdaad wel mooi, kan je nog eens een wedstrijdje terugkijken als je het gemist hebt. Volgend jaar wil ik toch maar een keer een wedstrijdje bezoeken. Wil daar best zo'n Red Membership voor aanschaffen, maar toch wel jammer dat degene waarmee ik dan zou gaan (voetballiefhebber, niet speciaal Arsenal) dan ook zo'n Red Membership moet hebben. Is dan toch weer een euro of 40 die je daarvoor moet betalen, naast het kaartje.
Wat een held, geef die man een standbeeld.quote:
Inderdaad Cazorla voor mij ook. Of Walcott. Koscielny niet, want heeft te weinig gespeeld in de eerste helft van het seizoen, zou dan Mertesacker een betere keuze vinden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:48 schreef sylvietjoo het volgende:
Toch maar voor Cazorla gestemd voor speler van het seizoen. 4 assists gisteren als ik het goed heb... Niet mis! Belangrijke speler geweest. Maar Koscielny is ook heel betrouwbaar gebleken, vooral in de tweede seizoenshelft met Mertesacker.
Zou zo mooi zijn als we Chelsea nog inhalen op de laatste dagmaar dan moeten we wel geluk hebben.
FM talentjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:03 schreef Banaanensuiker het volgende:
Yayo Sanogo komt hoogstwaarschijnlijk transfervrij deze zomer naar ons toe. Een jonge, sterke Franse spits die voor mij eigenlijk onbekend is.
Zal wel typisch Wenger zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:03 schreef Banaanensuiker het volgende:
Yayo Sanogo komt hoogstwaarschijnlijk transfervrij deze zomer naar ons toe. Een jonge, sterke Franse spits die voor mij eigenlijk onbekend is.
Zonder topspits doe je echt niet mee om de titel. Sowieso is het allemaal net niet top. Zie Liverpool eerder kampioen worden dan Arsenal. Trouwens ik lees hier alsof CL al binnen is. Newcastle uit wint Arsenal bijna nooit..quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:27 schreef sylvietjoo het volgende:
Als we deze goede vorm houden en een paar goede aankopen doen, moeten we zeker mee kunnen strijden om de titel volgend seizoen. Dit seizoen was het helaas opnieuw 'too little, too late'.
De geruchten zijn dat de aankopen er gaan komen iig. Ik kan me ook wel vinden in het idee dat Wenger z'n contract volgend jaar afloopt en dat ie daarom nog een keer een goeie gooi wil doen naar een prijs.
SELECTIE WEDSTRIJDEN GOALSquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Jenkinson is een prima speler.Verdedigend niet zo goed als Sagna, maar aanvallend gelijk maar met een betere voorzet. Die jongen gaat volgend jaar lekker spelen als Sagna weg is.
En met hem kan je prima kampioen worden, daar heb je echt niet 11 toppers voor nodig.. Kijk naar United dit jaar.
Wilshere, Cazorla, Arteta, Walcott en Bosscielny vind ik gewoon topkwaliteit hoor. Gibbs zit er ook tegenaan overigens. Dat zijn spelers die je kampioen kunnen maken. Maar wel met wat andere spelers die Arsenal nu heeft.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:19 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
SELECTIE WEDSTRIJDEN GOALS
Anderson
Ashley Young
Bébé Büttner
Carrick
Cleverley
Darren Fletcher
De Gea
Evra
Fryers
Giggs
Javier Hernández
Johnstone
Jonny Evans
Kagawa
King
Lindegaard
Macheda
Michael Keane
Nani
Phil Jones
Powell
Rafael da Silva
Rio Ferdinand
Rooney
Scholes
Smalling
Valencia
Van Persie
Vidic
Welbeck
Dikgedrukt is topkwaliteit. Allemaal kwaliteit wat Arsenal niet heeft.
Ik zit niet te haten op Arsenal hoor maar ja als je aan Arsenal denkt denk je aan Berkamp/Henry/Fabregas/Reyes/Viera/Ljungbergquote:
Ik ben ook skeptisch, maar hij kan natuurlijk ook niet zeggen dat die zat geld heeft. Is slecht voor het onderhandelen.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:00 schreef Bulletdodger het volgende:
AW dekt zich alvast in
More from Arsenal boss Arsene Wenger: "We want to have additions to the squad [over the summer] but keep first the structure and spirit of the team we have now. But, let's not forget, there are many clubs who have big money and there's maybe not enough talent to strengthen all the teams who have money."
Beter om alles wat ie zegt met een korrel zout te nemen. Gewoon maar afwachten op wat er (hopelijk) komen gaat...quote:Op zondag 19 mei 2013 20:00 schreef Bulletdodger het volgende:
AW dekt zich alvast in
More from Arsenal boss Arsene Wenger: "We want to have additions to the squad [over the summer] but keep first the structure and spirit of the team we have now. But, let's not forget, there are many clubs who have big money and there's maybe not enough talent to strengthen all the teams who have money."
Tja, ups en downs...quote:Op zondag 19 mei 2013 16:37 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik zit niet te haten op Arsenal hoor maar ja als je aan Arsenal denkt denk je aan Berkamp/Henry/Fabregas/Reyes/Viera/Ljungberg
Hopelijk mag Wenger zijn gang gaan deze zomer en gaan ze niet moelijk doen..
Ik hoop het niet... Mertesacker/Kos zullen ook ooit weer uit vorm of geblesseerd raken. Volgens mij heeft hij ook niet heel lang geleden een nieuw contract getekend (maar goed, dat zegt niks tegenwoordig...)quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:29 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat denken jullie dat er met vermaelen gaat gebeuren? Wordt hij verkocht of niet?
Hangt er van af wat hij wilt. Ik denk dat er zeker nog plaats voor hem is bij Arsenal, maar of hij de uitdaging aan gaat of aan denkt te kunnen, weet alleen hij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:29 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat denken jullie dat er met vermaelen gaat gebeuren? Wordt hij verkocht of niet?
Ja ik ga me niet meer druk maken over aankopen die toch niets worden. Ik zie het wel als het op arse.com staat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:11 schreef henderik_ja het volgende:
Het is rustig hier, terwijl er toch veel leuke geruchten zijn:
Arsenal close to signing Gonzalo Higuain for £22 million
Kondogbia.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:01 schreef Djibril het volgende:
Ik zal blij zijn als Konbagi, of hoe je het schrijft, ook komt. Jonge middenvelder van Sevilla, ontzettend sterk.
het is en blijft arsenal natuurlijkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Higuain zou echt een topaankoop zijn. De signalen worden de laatste tijd toch wel erg sterk. Zou een teleurstelling zijn als het nu niet meer doorgaat!
Dan vraag ik me af wie ze als tweede optie op de radar hebben. Higuain zou ik erg tof vindenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Higuain zou echt een topaankoop zijn. De signalen worden de laatste tijd toch wel erg sterk. Zou een teleurstelling zijn als het nu niet meer doorgaat!
Nee.quote:
Heb persoonlijk ook liever Higuain dan Jovetic.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Jovetic werd tot een week of wat terug nog veel genoemd. Het leek er toen op dat Jovetic óf Higuain naar Arsenal zou gaan, en de ander dan naar Juventus. Maar over Jovetic wordt de laatste tijd ook niet meer veel geschreven voor zover het een transfer naar Arsenal betreft.
Werd er wel mee in verband gebracht, maar lijkt me zeer sterk dat dit gaat gebeuren.quote:
Zou best een aardige aanval zijn dan. Higuain in de spits en Rooney erachter.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Werd er wel mee in verband gebracht, maar lijkt me zeer sterk dat dit gaat gebeuren.
Laat het bij Arsenal nou juist aan een goede finisher ontbreken...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
Higuain biedt ons de beste garantie op goals, is minder compleet dan bovengenoemde heren, maar is wel één van de beste finishers van Europa in goede doen. Ik denk dat Wenger hem het voetballende aspect wel bij kan brengen, techniek is namelijk prima in orde bij hem.
Die prijzen in Engeland zijn sowieso een beetje vreemd maar ik vind het een goeie voetballerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:46 schreef sausagin het volgende:
Las net dat Arsenal 27 miljoen wilt neerleggen voor Fellaini.
http://www.voetbalkrant.c(...)breken-voor-fellaini
Fellaini is zo overrated
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |