BMIquote:
Allemaal in een cirkeltje en dan...?quote:
BMI? Body Mass Index?quote:
Ik ben een beetje Hurts aan t luisteren, maar ik vind Wonderfull life toch wel echt t leukste.quote:
Bad mental image. Ik zag TV boven op je zitten rukkenquote:
Da's nog niks!quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:57 schreef Ang3l het volgende:
EN mijn hoofd in iemands tieten moeten drukken
Tegelijk? Indrukwekkend.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:57 schreef Ang3l het volgende:
O wonderer, weer even over mezelf:
Ik heb gisteren mannen mannen oeh la laaaaaa moeten doen. EN mijn hoofd in iemands tieten moeten drukken
Ik ken het nieuwe album nog niet... vanavond even downloaden... maar het zal lastig zijn om over dat eerste album heen te komenquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben een beetje Hurts aan t luisteren, maar ik vind Wonderfull life toch wel echt t leukste.
Je ouders hadden vast al een voorgevoel dat zoiets zou gaan gebeuren toch? Of dachten ze dat ze naar de EO-jongerendag zouden gaan met je?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Da's nog niks!
Ik heb een keer een vrouw geneukt met een voorbinddildo. Op mijn hoofd. Op een podium. Voor een volle zaal. Waar mijn ouders in het publiek zaten..
Beat that..
Ja, daar was het! Heel onverwacht.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:12 schreef TheVulture het volgende:
Je ouders hadden vast al een voorgevoel dat zoiets zou gaan gebeuren toch? Of dachten ze dat ze naar de EO-jongerendag zouden gaan met je?
I don;t think I want toquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Da's nog niks!
Ik heb een keer een vrouw geneukt met een voorbinddildo. Op mijn hoofd. Op een podium. Voor een volle zaal. Waar mijn ouders in het publiek zaten..
Beat that..
Ik doe het koortjequote:Op woensdag 8 mei 2013 11:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tegelijk? Indrukwekkend.
Had je ook een zwarte leren jurk aan?
Het is idd makkelijke rom over mij heen te komenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ken het nieuwe album nog niet... vanavond even downloaden... maar het zal lastig zijn om over dat eerste album heen te komen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is idd makkelijke rom over mij heen te komen
Oooooh!quote:
Procentueel van zijn posts wel ja, procentueel van de posts niet... want hij is er nooit!quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:07 schreef Ambiguiteit het volgende:
Die Gellarboy, die heeft het ook alleen maar over zichzelf hè.
Volgens Burner is het 't mijnequote:Op woensdag 8 mei 2013 14:58 schreef Gellarboy het volgende:
EN DIT IS TOEVALLIG WEL MIJN TOPIC, WAAR JULLIE ALLEMAAL IN MOGEN POSTEN, DUS JE DOET HET ER MAAR MEE!!!!
Dat was nog in de tijd van de romeinse cijfers.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:58 schreef Gellarboy het volgende:
EN DIT IS TOEVALLIG WEL MIJN TOPIC, WAAR JULLIE ALLEMAAL IN MOGEN POSTEN, DUS JE DOET HET ER MAAR MEE!!!!
Nou ja... Aangezien we het allemaal over Ang3l hebben en we tevens allemaal aangestuurd worden door Ang3l hebben we het in zekere zin altijd over onszelf toch?quote:
Ik heb het nooit over jou type gehad...en na de "yes master" op het eind van het vorige topic was het wel stilquote:
quote:
Ik twee weken terug. Goed vet houden, maar da's lastig met stoppelsquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb dat bovenop m'n hoofd al de hele week
We kwamen te hoog en niemand snapte de tekens meerquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat was nog in de tijd van de romeinse cijfers.
O, dta vind ik echt geweldig van je. En heel knap! Ik bewonder jequote:Op donderdag 9 mei 2013 09:33 schreef Gellarboy het volgende:
Hallo homo's. <vul hier iets in over mezelf>
Heet dat niet gewoon roos?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb dat bovenop m'n hoofd al de hele week
Wat liefquote:
Als t Final Fantasy was geweest had ik 't ook geloofd. Wat zit er toch vaak mooie muziek bij J-RPG'squote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heet dat niet gewoon roos?
O nee, daar moet je haar voor hebben.
Nee wacht, da's niet waarDat is wel je hoofdhuid!
Dank je, ik vind het zelf ook heel tof. <hier vertel ik er nog veel meer over>quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:48 schreef Ang3l het volgende:
O, dta vind ik echt geweldig van je. En heel knap! Ik bewonder je
Ik heb de oplossing!quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:54 schreef Vlarp het volgende:
Nee, dit was gewoon verbrand. Niet zo raar na 3 dagen elke middag in de volle zon zitten.
Ik nog minderquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:55 schreef wonderer het volgende:
Factor 6... woei, kan ik zes hele minuten in de zon!
Factor 6 is idd echt nietsquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:55 schreef wonderer het volgende:
Factor 6... woei, kan ik zes hele minuten in de zon!
Mijn broertje dacht dat ie in Florida ook wel factor 6 kon gebruikenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Factor 6 is idd echt niets
In Australie hadden we factor 50, 80 en 100 volgens mij
Zo hoog mogelijk jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:04 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik gebruik hier ook factor 50, dat is toch wel zo'n beetje standaard? Factor 30 of 50?
Sorry, we mogen het alleen over Ang3l's theatershow hebben.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:51 schreef creno het volgende:
Mag ik jullie even wijzen op dit topic : TTK / openluchtspektakel Meske Vermoord
Ik doe mee aan een theatervoorstelling, vanavond laatste repetitie binnen gehad en komend weekend gaan we op locatie repeteren. En over een week hebben we de première al achter de rug
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Sorry, we mogen het alleen over Ang3l's theatershow hebben..
Braaf zo,.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Paar maanden geleden was ik er nog. In Sydney verkopen ze 15 en 30.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Factor 6 is idd echt niets
In Australie hadden we factor 50, 80 en 100 volgens mij
Die zullen ze vast wel verkopen ja. Maar is niet verstandig die daar op te doen. Beter zo'n jerrycan, met 50quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:29 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Paar maanden geleden was ik er nog. In Sydney verkopen ze 15 en 30.
Hangt natuurlijk ook van je huidtype af. Ik heb me met 30 prima gered.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zullen ze vast wel verkopen ja. Maar is niet verstandig die daar op te doen. Beter zo'n jerrycan, met 50
Natuurlijk, maar ze waarschuwen daar niet voor niets overal op billboards en tv.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:35 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk ook van je huidtype af. Ik heb me met 30 prima gered.
Ja maar dat is iets wat al tig keer op de planken heeft gestaan, dit is wat nieuwsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Zijn we het nu weer eens, volgens mij is de apocalyps nabijquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben een beetje Hurts aan t luisteren, maar ik vind Wonderfull life toch wel echt t leukste.
Huh?quote:
Nee, aangezien ik echt alleen dat ENE nummer bedoelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Zijn we het nu weer eens, volgens mij is de apocalyps nabij
Yes, kan ik eindelijk de tirade afstoken die richting mij dan ook afgevuurd wordt:quote:
Was er bij Budel niet zo'n beruchte parkeerplaats?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:25 schreef Peter het volgende:
Zou ie in de kroeg zijn geweest of was het een parkeerplaats?
Ik ben weliswaar in A'dam, maar nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:33 schreef Gellarboy het volgende:
Homo's!! Willen jullie op de foto? Ik ben vandaag (en morgen) de hele dag boven bij Mister B, ingehuurd voor een Photo booth. Kom langs!
Neequote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:13 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Was er bij Budel niet zo'n beruchte parkeerplaats?
I'm not ready for my close-up Mr Demille, I got a pink eyequote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:33 schreef Gellarboy het volgende:
Homo's!! Willen jullie op de foto? Ik ben vandaag (en morgen) de hele dag boven bij Mister B, ingehuurd voor een Photo booth. Kom langs!
Nee. Wel een parenclub met een homodag.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:13 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Was er bij Budel niet zo'n beruchte parkeerplaats?
Ik denk niet dat je mij op een foto wilquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:33 schreef Gellarboy het volgende:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Nee. Wel een parenclub met een homodag..
Helaas moeten Ryan_r en ik repeteren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:33 schreef Gellarboy het volgende:
Dat jij met je half lange blonde krullen hetero mannen aantrekt, daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar Steve?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yes, kan ik eindelijk de tirade afstoken die richting mij dan ook afgevuurd wordt:
Je trekt het toch echt zelf aan.
Ze zijn ook (voornamelijk) niet hetero hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:45 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Dat jij met je half lange blonde krullen hetero mannen aantrekt, daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar Steve?
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:47 schreef Steve het volgende:
[..]
Ze zijn ook (voornamelijk) niet hetero hoor..
Ik heb Ang3l's aantrekkingskracht ook niet nee..
Hoeveel meisjes zijn er al dood?quote:
de oefenmeisjes zijn we bijna doorheen, nog 3 te gaan.quote:
Als het tijdens Amsterdam pride ook is, kom ik wel even kijkenquote:Op maandag 13 mei 2013 08:59 schreef Gellarboy het volgende:
Ik hoef eindelijk juist níet te werken..
Faalhomo's, jullie zijn niet naar de Fetish Pride photo booth gekomen.
Wie wil dat niet?quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:45 schreef Gellarboy het volgende:
Overigens denk ik niet dat het tijdens de reguliere Pride ook georganiseerd zal worden.
Ik begin ook best een beertje te worden, trouwensquote:
Ottersquote:Op maandag 13 mei 2013 12:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik begin ook best een beertje te worden, trouwensOf nee, een otter.
Haar. Overalquote:
Die haal ik dan wel bij Robjequote:Op maandag 13 mei 2013 20:26 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb geen leak van de nieuwe Daft Punk cd, voor het geval jullie die niet willen hebben. Dus stuur me dan ook geen DM!!!!
Ik heb hem inmiddels nog niet op de pc en ook nog niet wat nummers geluisterd, dus ik kan je niet zeggen dat ik hem veel te soft en disco-achtig vind.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:49 schreef Gellarboy het volgende:
Daar heb ik 'm ook van!. Níet van, bedoel ik.
Daar kan ik inkomen. Niet in komen, helaasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:08 schreef wizarddragon het volgende:
Doe mij maar deze hairy man
[ afbeelding ]
Damn.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:06 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo'n leuke foto.
daaromn speciaal voor Jou vanavond champions league voetbalquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:10 schreef Ang3l het volgende:
Silence. I kill you.
Ik heb al 100 facebook berichten en 67 whatsapp messages door moeten scrollen voordat ik door die ESF bagger heen was. Dan heb ik nog liever voetbalWansmaak-woensdag was een dagje eerder deze week? Ik ga me zaterdag gewoon isoleren in een sauna of zo. Maar ik wens jullie er wel veel plezier mee
Toen ik vanmorgen keer had ik meer dan 120 whatsapp berichten. Op Facebook en Twitter heb ik ze niet meer geteld.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:10 schreef Ang3l het volgende:
Silence. I kill you.
Ik heb al 100 facebook berichten en 67 whatsapp messages door moeten scrollen voordat ik door die ESF bagger heen was. Dan heb ik nog liever voetbalWansmaak-woensdag was een dagje eerder deze week? Ik ga me zaterdag gewoon isoleren in een sauna of zo. Maar ik wens jullie er wel veel plezier mee
Ja die stuurde een vriend van me vandaag ook opquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:13 schreef Ambiguiteit het volgende:
Dit is leuk. http://www.geoguessr.com
En je kunt het tegen elkaar spelenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die stuurde een vriend van me vandaag ook op![]()
Oh, dat is inderdaad leuk ja. Verslavend.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:13 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik gok het a.h.v. talen op reclameborden, kleuren van nummerplaten en strepen op de weg (aan welke kant rijden ze) plus een beetje de vegetatie. Maar of 't dan Perth of Brisbane is in Australie, ja DAT weet ik dan weer nietquote:
https://www.facebook.com/events/457104681038375/quote:Lots of people are currently being inspired by Sara Bareilles' LGBT empowering pop hit "Brave". The lyrics deal with coming out and the video features people dancing around in the streets, like nobody's watching. What if we recorded something similar in Amsterdam? Lipsyncing the words and dancing around the Kalverstraat, Vondelpark, Dam, Prinsengracht, etc. Who's up to star in something fun and super gay?There's no date yet btw. For different locations we could plan different days and divide into groups if loads of people join? Do invite your friends.
Here's the original:
Oeh 10877... Niet slechtquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:06 schreef Ang3l het volgende:
10.835 punten de eerste keer.
Ik zat iedere keer iig in het goed LAND
Ja!quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:38 schreef Ambiguiteit het volgende:
14885
Ik gebruik wel Google om aanwijzingen op te zoeken of is dat vals spelen?
Aan de andere kant is het ook wel een uitdaging om met Google'en proberen de locatie zo exact mogelijk te bepalen.quote:
Je mag sowieso wel uit de fles drinken hoor, maar ik denk er het mijne van.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:46 schreef Ang3l het volgende:
Zeg gellarboy... als ik nou een A&F shirtje aandoe, mag ik dan wel uit de fles drinken?
Mijn 10835 was ook zonder google hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:45 schreef Ambiguiteit het volgende:
10686 zonder te Googlen
En je kunt hier proberen mijn score te verbeteren
14681quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:45 schreef Ambiguiteit het volgende:
10686 zonder te Googlen
En je kunt hier proberen mijn score te verbeteren
Ik heb sowieso niet gegoogeldquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:03 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Deze dan.
Zonder Googlen, binnen 5 minuten.
Your guess was 0.015 km from the correct location and gave 6478 points.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:13 schreef Ambiguiteit het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Your guess was 0.015 km from the correct location and gave 6478 points.
Kut, ik zat er 15 meter naast
Maar dan heb je em gegoogeld?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:25 schreef wonderer het volgende:
Your guess was 0.004 km from the correct location and gave 6479 points.
8) (maar deze was wel ERG makkelijk, aangezien ik dit plaatje voor mijn snufferd kreeg.
Tijd om naar bed te gaan.
Natuurlijk.quote:
De truck is om het te doen zonder te googelen natuurlijkquote:
Nah, ik vind het veel leuker om met kleine aanwijzingen te googelen en zo steeds dichter bij het eigenlijke doel te komenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De truck is om het te doen zonder te googelen natuurlijk
Ja, ik ben dat na een paar keer spelen op beide manieren eigenlijk wel met je eens. Anders blijft het voor een groot deel gokken. Je score zit dan altijd rond de 12.000, afhankelijk van hoeveel geluk je hebt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, ik vind het veel leuker om met kleine aanwijzingen te googelen en zo steeds dichter bij het eigenlijke doel te komenDetectiveje spelen
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:22 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ja, ik ben dat na een paar keer spelen op beide manieren eigenlijk wel met je eens. Anders blijft het voor een groot deel gokken. Je score zit dan altijd rond de 12.000, afhankelijk van hoeveel geluk je hebt.
Met googlen is het eigenlijk veel spannender. He, een telefoonnummer op een uithangbord, kan ik achterhalen welk bedrijf daar bij hoort. En dan kijken met streetview of je de exacte zelfde plaats kunt bepalen. Je voelt je dan idd een detective/CIA agent.
Truck:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De truck is om het te doen zonder te googelen natuurlijk
Oh goeie morgenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:01 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Truck:
[ afbeelding ]
Truc:
[ afbeelding ]
Maar ik zit op dit moment ook veel meer in woorden als schuur, gele, was-bak en zo...quote:
Ja je kan het inderdaad op 2 manieren spelenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:22 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ja, ik ben dat na een paar keer spelen op beide manieren eigenlijk wel met je eens. Anders blijft het voor een groot deel gokken. Je score zit dan altijd rond de 12.000, afhankelijk van hoeveel geluk je hebt.
Met googlen is het eigenlijk veel spannender. He, een telefoonnummer op een uithangbord, kan ik achterhalen welk bedrijf daar bij hoort. En dan kijken met streetview of je de exacte zelfde plaats kunt bepalen. Je voelt je dan idd een detective/CIA agent.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:30 schreef keizerpinguin het volgende:
Het moet niet gekker worden..... die Ang3l zijn eigen ducu-soap
Ja! Ik heb al 19000 punten gehaald. Ben echt gaan zoeken en beetje rond klikken op Maps en Google naar namen die zichtbaar zijn in de foto'squote:Op woensdag 15 mei 2013 21:13 schreef Ambiguiteit het volgende:
Dat ja! Ik had ook al een vaag Canadees dorp wat helemaal bovenaan het continent ligtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, ik vind het veel leuker om met kleine aanwijzingen te googelen en zo steeds dichter bij het eigenlijke doel te komenDetectiveje spelen
Ik zat net midden IN een restaurant, maar kon geen pijltjes gebruikenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat ja! Ik had ook al een vaag Canadees dorp wat helemaal bovenaan het continent ligt.
O, en nu 0.011quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:14 schreef Ang3l het volgende:
WTF?!Ik zat gewoon 0.016Km van het geoguessr doel af
6478 punten in 1 klap
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat net midden IN een restaurant, maar kon geen pijltjes gebruikenMoets ik ahv het interieur ff gokken waar ik was
Kon geen kant op, alleen rondjes draaien.
Wat?! Geeft die 15 meter nauwkeuriger maar 1 puntje meer?quote:
Dat klinkt vrij ernstig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:00 schreef wonderer het volgende:
Ik heb nog geen spel kunnen afmaken... Chrome (en Fx ook) crasht zo vaak dat het niet meer leuk is
Volgens mij is mijn geheugen niet helemaal goed. Krijg ook regelmatig bluescreens, en Flash crasht vaak (meerdere keren per dag), en soms na het opnieuw opstarten wil een bepaald programma niet starten (crasht bij startup) en na een reboot doet ie het weer.quote:
Johquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:54 schreef Ambiguiteit het volgende:
Pro tip: http://www.google.com/hel(...)-is-street-view.html
Applequote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn geheugen niet helemaal goed. Krijg ook regelmatig bluescreens, en Flash crasht vaak (meerdere keren per dag), en soms na het opnieuw opstarten wil een bepaald programma niet starten (crasht bij startup) en na een reboot doet ie het weer.
Schijtirritant.
Ik heb al een Chromebook.quote:
Maar maar..... ik hou van broccoliquote:
Nee, da's mijn PC.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:32 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
En daar heb je crashes en blauwe schermen mee? Hmmz
Hebben die twee onderwerpen dan iets met elkaar te maken?quote:Op zondag 19 mei 2013 11:24 schreef Cosmo. het volgende:
Een homo topic zonder posts over het ESF... We doen het niet goed dan
quote:Op zondag 19 mei 2013 17:33 schreef Gellarboy het volgende:
IK WAS ANG3L TEGENGEKOMEN!!! ZOMAAR IN HET WILD!!! HIJ DRONK GEEN WIJN UIT DE FLES!!! IK VOND HET EEN DINGETJE!!!
quote:
Dat dit mag in Amerika.quote:(CBS) SEBASTIAN, Fla. - Kaitlyn Hunt, an 18-year-old high school student in Sebastian, Fla., is facing charges and has been expelled from school for having a same-sex relationship with a 15-year-old classmate, CBS Tampa Bay reports.
PICTURES: Fla. teen charged over underage same-sex relationship
Hunt is charged with two counts of lewd and lascivious battery of a child 12 to 16 years of age after the other girl's parents called authorities when Hunt, a senior at Sebastian River High School, turned 18, according to the station.
Kelly Hunt Smith, Kaitlyn's mother, created a Facebook page to garner support for her daughter in an effort to get the charges dropped, the station says.
Smith posted on the "Free Kate" Facebook page that the girlfriend's parents "conspired with police to entrap Katilyn" because they disapproved of the relationship.
"Kaitlyn's girlfriend denies that Kaitlyn ever pressured her and is adamant that their relationship is entirely consensual, but her parents are out to destroy Kaitlyn's life," Smith wrote online.
NBC affiliate WPTV reports that Smith said,"You get with me, and say, 'hey, as a mom, this is going on and I don't like this, let's talk about this.' " She continued, "I would have sat down with her, I would have sat down with our children, and I would have nipped it in the bud, and I would have respected her."
The two girls were reportedly teammates on the school's basketball team, but when the coach learned that they were dating, Hunt was kicked off the team, according to Smith. She was then kicked out of school altogether.
"After two separate judges ruled that Kaitlyn could finish her senior year with her peers, her girlfriend's parents appealed to the Indian River County School Board, who expelled Kaitlyn [and] sent her to the alternative school," Smith wrote.
WPTV reports Hunt has until Friday to accept a plea deal which would subject her to two years of house arrest followed by a year of probation.
If Hunt does not accept the plea deal and she is found guilty, she could reportedly permanently be named a sexual offender on her record.
"It's a death sentence for her. Her life would be over at 18," her mother told WPTV.
The "Free Kate" Facebook page has over 20,000 supporters.
Juist in "the land of the free".quote:
Broertje van Bush is de gouverneur. En ze zijn echt actief bezig met het tegenhouden van same sex marriage en adoptie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:57 schreef Ang3l het volgende:
Florida ja? Ik zou zo 5 staten op kunnen noemen die in mijn ogen bekrompener zouden lijken
Is t daar zo erg?
Volgens mij scoort Amerika sowieso laag met scholing, afgezien van de prestigieuze universiteiten die daar gelegen zijn. Leraren die hun werk niet (goed) doen, de verkeerde leerstof etc.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:06 schreef wonderer het volgende:
Komt natuurlijk door al die rijke (dus conservatieve) pensionados daaro. En ik denk ook dat op plekken waar het erg warm is, het opleidingsniveau wat lager ligt (want je gaat met dat mooie weer natuurlijk niet binnen zitten studeren).
Ligt echt aan waar je zit, maar inderdaad, gemiddeld is het niveau niet heel hoog nee. Overigens krijgen leraren ook vaak niet de kans hun werk goed te doen wegens sue-happy ouders enzo. Door de rechtszaakcultuur moeten instanties als scholen en ziekenhuizen zich blauw betalen aan verzekeringen waardoor er weinig geld overblijft voor waar zo'n bedrijf eigenlijk voor bestaat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:54 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Volgens mij scoort Amerika sowieso laag met scholing, afgezien van de prestigieuze universiteiten die daar gelegen zijn. Leraren die hun werk niet (goed) doen, de verkeerde leerstof etc.
My point exactly.quote:
NWS / Docent geschorst na 'aanranden' leerlinge met banaanquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt echt aan waar je zit, maar inderdaad, gemiddeld is het niveau niet heel hoog nee. Overigens krijgen leraren ook vaak niet de kans hun werk goed te doen wegens sue-happy ouders enzo. Door de rechtszaakcultuur moeten instanties als scholen en ziekenhuizen zich blauw betalen aan verzekeringen waardoor er weinig geld overblijft voor waar zo'n bedrijf eigenlijk voor bestaat.
Ben je dokter tegenwoordig?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:21 schreef Steve het volgende:
Kwartiertje huisbezoek, en ik stink helemaal naar zware shag. Bah..
Hoe is het trouwens met dokter Sjoerd?quote:
Die leeft nogquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met dokter Sjoerd?
Ligt het nou aan mij of komen al die aparte nieuwsberichten m.b.t. school uit Amerika? Ik lees echt elke dag de krant en zelfs hier vind ik zelden wat schijnbaar frequent voorkomt op Amerikaanse scholen. Wat mij betreft zijn wij Belgen en Hollanders gewoon een braaf volk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
NWS / Docent geschorst na 'aanranden' leerlinge met banaan
Wordt meteen bewezen
Of het wordt op een andere manier in de media gebracht, misschien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of komen al die aparte nieuwsberichten m.b.t. school uit Amerika? Ik lees echt elke dag de krant en zelfs hier vind ik zelden wat schijnbaar frequent voorkomt op Amerikaanse scholen. Wat mij betreft zijn wij Belgen en Hollanders gewoon een braaf volk.
Goed zo, hoef ik je toch niet in je ballen te schoppenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:04 schreef Ang3l het volgende:
Wondy! Contact gedaan, geluktZó blij!
Ik haal de noot.Yesssss! Iemand zei: Jimmy Sommerville is er niks bij
Ik ken 't ook nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:36 schreef creno het volgende:
vraagje voor theatermama, ang3l, wonderer ?
Ik ga volgend weekend auditie doen, en nu moet ik een monoloog voorbereiden (1 a4-tje)
Is het aan te raden om het boek "nu ben ik alleen" aan te schaffen ? of weten jullie iets beters ?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:25 schreef wonderer het volgende:
Dus die hoge noot kwam van de zenuwen, niet van je skills?
Hij is homo! Dan is het toch goed?quote:
Welke D is het dan?quote:
De barman. Nou ja, ex barman inmiddels.quote:
Ik slijp mijn pen en zoek mijn aantekeningenboekje vastquote:Op zondag 26 mei 2013 17:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De barman. Nou ja, ex barman inmiddels.
Hij heeft me vandaag al weer 2x gebeld.
Zit nog een heel verhaal aan vast (natuurlijk) en zaken met toeval en zo, maar dat vertel ik later wel want moet nu naar een afspraak.
Het is Ambi. Go figurequote:
Daar bestaan andere sites voor. Hoeveel studenten wel niet bijbeunen, niet normaal.quote:
Ja, drank is duur hequote:Op maandag 27 mei 2013 08:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar bestaan andere sites voor. Hoeveel studenten wel niet bijbeunen, niet normaal.
Wie niet!quote:Op maandag 27 mei 2013 10:10 schreef wonderer het volgende:
Jij wil geen poetshomo maar een poetstwink?
Robotquote:Op maandag 27 mei 2013 11:50 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik zou het soms wel bijna overwegen, trouwens, zo'n poets-iets. Maar dan heb je iemand in je huis rondlopen, en dat vind ik verschrikkelijk. Als een monteur ofzo langskomt vind ik het al een inbreuk van mijn privacy.
Jij wilt iemand die komt zuigen en trekken?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:00 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Gewoon dingen als:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij wilt iemand die komt zuigen en trekken?
Dat is wel heul sneuquote:
Ik denk eerder dat het voor de spullen is die wij zo met ons salaris kunnen kopen.quote:
Ja. Bier.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het voor de spullen is die wij zo met ons salaris kunnen kopen.
Die deelden ze gratis uit?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:26 schreef Vlarp het volgende:
Joepie!!
Ik heb vanaf volgend seizoen een seizoenskaart voor Feyenoord.
Hoe smeuiig was die barman? Want hier kan ik natuurlijk niks mee, he?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:00 schreef Ang3l het volgende:
Sorry Wonderer, weinig smeuig drama dusNou ja, op de barman na.....
Reunietje met m'n oude buurjongenquote:
Ang3l heeft hem natuurlijk uitgebreid bedankt voor de bijstandquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe smeuiig was die barman? Want hier kan ik natuurlijk niks mee, he?
De barman was D.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe smeuiig was die barman? Want hier kan ik natuurlijk niks mee, he?
Nee dat was dus al voorafquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:01 schreef Peter het volgende:
[..]
Ang3l heeft hem natuurlijk uitgebreid bedankt voor de bijstand.
Jezusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De barman was D.
Vorige maand was er een feestje in het Ketelhuis op Strijp S (Stuk X) en daar was ik met wat vrienden heen. Buuf moest optreden (dansen op spitzen) en ken de organisatoren, dus we gingen ff kijken. Was leuk. Drank vloeide rijkelijk, dus.... Angel was aangeschoten.
Na sluiting en ouwehoeren (5:15) kwam ik bij 't naar buitengaan Barman D tegen, keek hem aan en besloot hem vol op z'n bek te pakken. Blame the boooooze en het feit dat ik hem al tijden niet gezien had. Gelukkig zoende hij me flink terug. Daarna met zatte kop "Nou dank je wel he... doei!"
En dan je dan 2 dagen later ineens op de bank zit en je beseft "Verrek, ik heb D gezoend!
"
Zaterdag kwam ik hem dus opnieuw tegen en hij sprak me er op aan. "Jij had wel lef he!".Uh, nou ja, goh, drank. "Nou. Moeten we vaker doen." ........ en binnen 3 sec hing ik aan z'n lippen
BAM!
Echt. Waar is mijn terughoudendheid als er alcohol in me zit?!
Het was maar zoenen hoorquote:
Wrom niet? Ik moet nog inspiratie. Hup, aan het werk jij.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was maar zoenen hoorNetjes alleen in mijn eigen bedje geslapen beide keren.
Inmiddels heeft ie al wel weer een paar x gebeld. But we ain't going there again.
Neequote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:49 schreef Ambiguiteit het volgende:
Zullen we anders een heterodatingtalentenshowdinges organiseren voor Ang3l?
Dat is dit topic toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:49 schreef Ambiguiteit het volgende:
Zullen we anders een heterodatingtalentenshowdinges organiseren voor Ang3l?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |