PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Dan heeft VI het mooi foutquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uhm niet volgens VI Pannenkoek:
[ afbeelding ]
Ik wil wel clubben maar dan moet EpicDude ff meedoen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat het zo mee zit heb ik maar zelden.En nu gewoon 2 potjes achter elkaar. Marchetti heeft ballen nog nooit zo gepakt.
![]()
Over m'n team valt genoeg te klagen inderdaad.
TBSer spottedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wil wel clubben maar dan moet EpicDude ff meedoen.
FUT doe ik vandaag niet meer anders gaat er iets sneuvelen.
Oke die andere is minder lelijk idd.quote:
Ga lekker tandenborstels verkopen zodat je weer coins kan kopen om een fitness kaartje voor 150k te kopen.quote:
Uhhhhh mooi verhaal admiraalquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga lekker tandenborstels verkopen zodat je weer coins kan kopen om een fitness kaartje voor 150k te kopen.
Aldo volgens mijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:26 schreef Thorb het volgende:
hij was toch die mediamarkt kneus of was dat iemand anders
Dat is iemand anders? Wat bedoel je precies? Leg ff uitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:26 schreef Thorb het volgende:
Deze is nog veel ergerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:26 schreef Thorb het volgende:
Net zo'n mannetje als jij. Hij ging coins kopen, kocht toen een contract voor 150k en ging weer coins kopenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat is iemand anders? Wat bedoel je precies? Leg ff uit
Dit is wel de defitnesskaartkoper, maar niet de mediamarkt man volgens mij.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Net zo'n mannetje als jij. Hij ging coins kopen, kocht toen een contract voor 150k en ging weer coins kopen
Oke man weet niet waar je naartoe wilt maar nee dat doe ik niet neequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Net zo'n mannetje als jij. Hij ging coins kopen, kocht toen een contract voor 150k en ging weer coins kopen
Dat was Bmo89. Prima gozerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Naisquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:28 schreef over_hedge het volgende:
Over 10 dagen naar new castle - arsenalMisschien morgen avond new castle maar eens ff maken in fut, kosten toch niks
Je kon me anders ook gewoon quoten, poepie.quote:
Wel mooi dat je kneiterhard faalt dus omdat je geheugen je in de steek laatquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in het vorige deel niets vreemds gezegd eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
oh
Nja ik kan door de kneuzen het bos niet meer zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |