Ik zou daar echt niet mee kunnen werken, met een zweefteefquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat doet deze fysio ook hoor, maar ook veel van dat zweverige
Maar fijn dat die van jullie niet zweverig is
Hardlopen
Lekker spuitenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:04 schreef ElisaB het volgende:
And now for something completely different... Ik heb een nieuwe Nasonex
[ afbeelding ]
Nou, dat bedoel ikquote:
Ik ken de verhalen. Óf het is hier in de regio nog niet doorgedrongen, of onze DA's zijn het er gewoon niet mee eens.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:05 schreef Qwea het volgende:
De meningen over metacam zijn onwijs verdeeld. Ik vind het rotzooi. Het blijkt veel slechter te zijn voor de maag en lever dan rimadyl bv, of een andere NSAID. Laatst een stuk gelezen dat -met name honden- dieren eerder overlijden door metacam dan door rimadyl oid.
Domme typoquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol, Baloe
Iedereen schrijft Balou. Zie het ook op het doosje staan
Natte poesquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's het nadeel van witte katten, op foto 1 zie je wel het zielige koppie, maar niet de natte vacht... daarom ook een fotootje van bovenaf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
slechte mama is slecht
Gelukkig is ze prima om te kopen met kip
Goed zo, jongenquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:06 schreef Qwea het volgende:
Klopt. Maar dat is niet alleen metacam. Dat is ook zo met carprofen e.d, eigenlijk alle NSAID's. "Ooh uw dier heeft pijn? Hier heb je een NSAID" en metacam wordt idd wel verreweg het meest voorgeschreven.
Owwww, wat zieligquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's het nadeel van witte katten, op foto 1 zie je wel het zielige koppie, maar niet de natte vacht... daarom ook een fotootje van bovenaf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
slechte mama is slecht
Nope. Ik ga eens flink gebruikmaken van mijn open huwelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goed zo, jongen
Maar ff serieus: niet de neiging krijgen om nu ook maar vast te gaan liggen hoor!
[..]
[..]
Owwww, wat zielig
[..]
Nope. Ik ga eens flink gebruikmaken van mijn open huwelijkGvd, ik had gehoopt op de beebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ja he. Heb je jarenlang op straat moeten wonen, denk je het voor elkaar te hebben, krijg je ditquote:
Je ziet mij dinsdag in goede gezondheidquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goed zo, jongen
Maar ff serieus: niet de neiging krijgen om nu ook maar vast te gaan liggen hoor!
Die blikquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
slechte mama is slecht
Hemelvaart, dag erna collectieve vrije dag (maar ik werk sowieso niet op vrijdagquote:
Oké ja Hemelvaart snapte ik alquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hemelvaart, dag erna collectieve vrije dag (maar ik werk sowieso niet op vrijdag), weekend, en maandag een vrije dag omdat ik een verlofstuwmeer heb opgebouwd vorig jaar. Ik moet nog 130 uur wegwerken
Ja, dat denk ik ook. Lekker rustig. Al kun je het beter druk hebben, dan vliegt de tijd lekker snel omquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:37 schreef Toekito het volgende:
Oké ja Hemelvaart snapte ik al
Bij ons moet iedereen gewoon werken vrijdag, zal wel rustig zijn. Volgens mij gaan veel bedrijven dicht.
Ga FOK!sport wel vullen hoor, geen probleem!quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Lekker rustig. Al kun je het beter druk hebben, dan vliegt de tijd lekker snel om
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:41 schreef Toekito het volgende:
Ga FOK!sport wel vullen hoor, geen probleem!
Gaat 'm niet worden hoorquote:
Dat is nou weer teleurstellendquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
O, Elies, open huwelijk ismaar als je hier op de koffie komt hou ik wel mijn kleren aan hoor
![]()
Owkee, dat is ook geen reclamequote:Op woensdag 8 mei 2013 17:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
Geloof mij maar Elies, da's heel heel stuk geruststellender want dat vél hè, wat overblijft. Tja, dat is nou eenmaal zo als ver over de 50 plusser![]()
Al die plooien, bubbels en zo.
Ook niet als ik zwááááái, yep,![]()
![]()
![]()
Maar hé, mét kleren aan ben ik natuurlijk bééldig, althans, dat zou zo kunnen zijn als ik niet zo'n enorme bloedhekel aan winkelen had en dus passende broeken zou moeten gaan kopen.
Ik loop in zwabberzakken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |