quote:dan vraag ik me af waarom hij lachtte... hij is een beetje teleurgesteld in de maatschappij enzo. daarom is ie nooit blij.
Op zondag 15 september 2002 11:48 schreef Barb het volgende:
Dan heb je mazzek gehad.Van de tig keren dat ik hem zie, heb ik em welgeteld 1 keer zien lachen en toen was ie dronken en zat ie met een blonde chick op zijn schoot.
quote:Of had ie een verwaande trut aan zijn arm hangen die om zich heen kijkt van: "JONGENS MOET JE EENS KIJKEN!!, IK LOOP/ren NAAST THEO!!!
Op zondag 15 september 2002 11:46 schreef Barb het volgende:[..]
Dat is voor mij inderdaad vrij normaal, gebeurd bijna dagelijks. Keek ie weer chaggerijnig?
quote:Die arme man toch....
Op zondag 15 september 2002 11:49 schreef Hrun het volgende:[..]
dan vraag ik me af waarom hij lachtte... hij is een beetje teleurgesteld in de maatschappij enzo. daarom is ie nooit blij.
quote:
Op zondag 15 september 2002 11:52 schreef blieblie het volgende:
Of had ie een verwaande trut aan zijn arm hangen die om zich heen kijkt van: "JONGENS MOET JE EENS KIJKEN!!, IK LOOP/ren NAAST THEO!!!"
quote:Bahbah, dat die vent zich daar voor laat lenen, hij leidt gewoon zelf de verpaupering van de maatschappij
Op zondag 15 september 2002 12:07 schreef Barb het volgende:[..]
Dat komt ook vaak voor inderdaad!
maar leuk was het wel ![]()
en mijn haar is nog steeds stom
quote:Goed zeg!
Op zondag 15 september 2002 13:01 schreef _Mal_ het volgende:
hoiiiiii iedereen!!!
IK HEB HET OVERLEEFD!
Het feest is echt super goed verlopen! Mijn speech ging (redelijk) goed, en alle tig-duizend stukjes ed zijn goed gegaan. De planning pastte. Er was genoeg eten. Er was genoeg drinken.
JOEHOE * _Mal_ is een goede ceremoniemeesteres!
Aan het eind van de avond was ik wel totaal afgeknapt, en ik heb geen minuut stil gezeten.
quote:25-jarig huwelijks feest van mun ouders..
Op zondag 15 september 2002 13:03 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Goed zeg!
Welk feest trouwens, ik heb weinig zin om 60+ ehv topics terug te lezen :]
quote:Super joh! Ik zei toch dat het allemaal goed zou komen
Op zondag 15 september 2002 13:01 schreef _Mal_ het volgende:
hoiiiiii iedereen!!!
IK HEB HET OVERLEEFD!
Het feest is echt super goed verlopen! Mijn speech ging (redelijk) goed, en alle tig-duizend stukjes ed zijn goed gegaan. De planning pastte. Er was genoeg eten. Er was genoeg drinken.
JOEHOE * _Mal_ is een goede ceremoniemeesteres!
Aan het eind van de avond was ik wel totaal afgeknapt, en ik heb geen minuut stil gezeten.maar leuk was het wel
en mijn haar is nog steeds stom
quote:Jaaa that's the spirit!
Op zondag 15 september 2002 13:41 schreef ikke_ook het volgende:
Schandalig!! Het is zondag middag half 2 en ik heb al weer teveel bier op om nuchter te kunnen denken![]()
quote:Bier is het enige middel tegen een kater!! En ik kan het weten
Op zondag 15 september 2002 13:45 schreef blieblie het volgende:
Bah, bier.... mijn lever draait al overuren om het alcohol van gisteren te verwerken
quote:Gadver, moet er niet aan denken....
Op zondag 15 september 2002 13:48 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Bier is het enige middel tegen een kater!! En ik kan het weten
quote:Gisteravond was idd errruggg gezellig
Op zondag 15 september 2002 13:52 schreef blieblie het volgende:[..]
Gadver, moet er niet aan denken....
Frisse lucht werkt voor mij het beste, gewoon het huis uit en fietsen...
En das ook precies wat ik nu ga doen
Is het nu weer bijna weekend
en als ik weer thuis bij mun ouders ben
DAN BEN IK JARIG!
quote:Voor mij wel zo ongeveer. Morgen ff naar Eindhoven, dagje Tue doen, dan 's avonds weer terug, dinsdag zijn mn ouders 25 jaar getrouwd, en dan gaan we wat leuks doen. En woensdag neem ik vrij omdat er dan van allerlei mensen komen voor het feest van volgende week zaterdag tent opzetten enzo dan donderdag naar de Tue, en dan vrijdag nog, en dan weer echt weekend
Op zondag 15 september 2002 17:46 schreef just me het volgende:
En terug van een heerlijk zonnig middagje voetbal kijken ! En mijn club heeft nog gewonnen ook!Is het nu weer bijna weekend
![]()
wat de fuk moet dat laatste ding voorstellen?
- edit- nu doet de laatste het wel
[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 15-09-2002 22:15]
grmbll die pokke nieuwe lay-out werkt niet onder Opera...gvd moet ik weer IE gebruiken
Vage boel hoor, die nieuwe lay-out. 'k Moet echt ff wennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |