De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StonervoerSPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Dat zou je denken he?quote:
Maar:
fipo = FIrst POst
sepo = SEcond POst
tripo = TRIple POst?
Dat zouden dan 3 dezelfde posts achter elkaar moeten zijn ofzo.
Nee: thipo = THIrd POst.Fuck the EBU.![]()
Dus volgens jouw theorie zou de vijfde post weer een fipo zijn?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat zou je denken he?
Maar:
fipo = FIrst POst
sepo = SEcond POst
tripo = TRIple POst?
Dat zouden dan 3 dezelfde posts achter elkaar moeten zijn ofzo.
Nee: thipo = THIrd POst.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
jupquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dus volgens jouw theorie zou de vijfde post weer een fipo zijn?Fuck the EBU.![]()
Ik smoke wanneer ik zin heb. Met huisgenoten, alleen (is dan achter de pc of buiten lekker in de zon) of whateverBoeit me niet
Your beauty never ever scared me.![]()
Mijn ouders willen niet dat ik blow :/
Ik mag het wel, maar ik vind het gewoon niet leuk dat ze het jammer vinden.
Wat nu?Spatieboos![]()
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:22 schreef Spatieloos het volgende:
Wat nu?Your beauty never ever scared me.![]()
Ik vergat net mijn wiet in de shopquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:52 schreef Studeur het volgende:
Stoned zijn in een winkel
Ging net stoned peuken halen, deed de pin het niet en moest k mn pas in de andere doen. toen leesde de pas nietsta daar dus een beetje te kloten van wtf hoe moet dit. Lukt het uiteindelijk, zeg ik "bedankt" en loop ik weg terwijl ik mn pakje vergat
![]()
Vergeet ook altijd een tasje wat ik dan weer apart af moet rekenen en ik neem niet echt mee wat ik mee wou nemen.LOL! Reken af, loop na tip bakje en wil zo weglopen. Gelukkig riep iemand op tijd dat ik mijn wiet was vergeten
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:22 schreef Spatieloos het volgende:
Wat nu?
Ooit in je leven hoor je gewoon dingen te doen die je ouders jammer vinden, en dat is jammer, maar helaas
Fuck the EBU.![]()
16quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Ooit in je leven hoor je gewoon dingen te doen die je ouders jammer vinden, en dat is jammer, maar helaasSpatieboos![]()
Ik zou het dan gewoon een keer met goede vrienden doen zonder dat je ouders het hoeven te wetenquote:Als je dan 18 bent kun je best een keer zeggen dat je dat hebt gedaan, of wel eens doet. Dan is het iig niet meer illegaal
Fuck the EBU.![]()
oh nee ik heb het al zovaak gedaan, maar me ouders willen het niet, en heb het ze wel eens verteld en nu doe ik he stiekem. Maar ik heb nu geen vrienden meer dus doe het nauwelijks meer, maar dankzij dit Forum topic lijkt me het toch weer leukquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou het dan gewoon een keer met goede vrienden doen zonder dat je ouders het hoeven te wetenAls je dan 18 bent kun je best een keer zeggen dat je dat hebt gedaan, of wel eens doet. Dan is het iig niet meer illegaal
Spatieboos![]()
Je moet die dingen gewoon doen wanneer je er zelf zin in hebt en er de kans voor krijgtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
oh nee ik heb het al zovaak gedaan, maar me ouders willen het niet, en heb het ze wel eens verteld en nu doe ik he stiekem. Maar ik heb nu geen vrienden meer dus doe het nauwelijks meer, maar dankzij dit Forum topic lijkt me het toch weer leukGewoon doen wat goed voelt
Fuck the EBU.![]()
moet ik wel even leren draaienquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je moet die dingen gewoon doen wanneer je er zelf zin in hebt en er de kans voor krijgtGewoon doen wat goed voelt
Vroeger deden me vrienden dat altijd.
Spatieboos![]()
Anderen hebben ook héél lang voor mij jointjes gedraaid.. Tot ik het een keer zelf probeerde en vanaf dag 1 draai ik mooie jointjes. Lukt je welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
moet ik wel even leren draaienVroeger deden me vrienden dat altijd.
Soms heb ik wel het idee dat vrouwen beter zijn in mooie joints draaien dan mannen. Ik ken zoveel mannen die echt verneukte joints roken terwijl ik best wel veel vrouwen ken die altijd een mooie joint hebbenYour beauty never ever scared me.![]()
Ah jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
moet ik wel even leren draaienVroeger deden me vrienden dat altijd.
Eerst is dat echt super irritant, maar na een tijdje krijg je het vanzelf door. Sinds ik (sinds dit topic
) regelmatiger blow kan ik het ook gewoon goed nu
In de OP staan allemaal how-to's van mensen hier heMijn faalhazen tut
Fuck the EBU.![]()
komt denk ik door het bessen plukken wat ze vroeger deden, en mannen hebben daarom niet zo fijn handwerk, dit geld natuurlijk niet voor alle mannen, maar gemiddeld hebben ze vaker twee linkse handen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:45 schreef Amarantha het volgende:
Soms heb ik wel het idee dat vrouwen beter zijn in mooie joints draaien dan mannen. Ik ken zoveel mannen die echt verneukte joints roken terwijl ik best wel veel vrouwen ken die altijd een mooie joint hebben
Ik heb linkse handen
Spatieboos![]()
Als ik met andere mensen blow ga ik niet FOK!en nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik bedoel, of je alleen blowt of met meerdere mense
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ik ken vrijwel geen vrouwen die jointjes draaien, maar dat is omdat het luie hoeren zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:45 schreef Amarantha het volgende:
Soms heb ik wel het idee dat vrouwen beter zijn in mooie joints draaien dan mannen. Ik ken zoveel mannen die echt verneukte joints roken terwijl ik best wel veel vrouwen ken die altijd een mooie joint hebben
Maar je theorie klinkt best logisch, want vrouwen hebben een betere fijne motoriek denk ik.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
nee stoners zitten in de tinychatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Ik ben er achter gekomen dat 3x achter elkaar seks op een avond wel meer dan genoeg is als je stoned bent. TeringYour beauty never ever scared me.![]()
Goede morgen mede blowersquote:![]()
Nog 8 en een half uur tot weekend
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Nou.. was het wel te doen.. of toch een afrader?quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat 3x achter elkaar seks op een avond wel meer dan genoeg is als je stoned bent. Tering
Inderdaad,lekker lang weekend.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Goede morgen mede blowers![]()
Nog 8 en een half uur tot weekend![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:38 schreef Moira. het volgende:
nee stoners zitten in de tinychatAh ik was gister ook op TinyChat maar ik snapte het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nu wel.
![]()
7,5quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Goede morgen mede blowers![]()
Nog 8 en een half uur tot weekend![]()
![]()
![]()
Wat gade doen dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:31 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ga mij morgen begeven naar het verre oosten
Haha nou ik ben begonnen hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:36 schreef Olment het volgende:
Trouwens iemand bored?
Ik heb DIT gevonden om te doen op je werk
![]()
![]()
Same.. Ben alleen tot de conclusie gekomen dat een post-it te klein isquote:
Haha ik doe het ook met een post-it. Godverdomme dat hele ding afgevouwen, heb ik pas een bird base, dat is nog niksquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Same.. Ben alleen tot de conclusie gekomen dat een post-it te klein is![]()
![]()
Same ^^ K ga zo ff een a-4tje regelen want dit schiet niet op.. Mijn vingers zijn niet gemaakt om zo te priegelenquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha ik doe het ook met een post-it. Godverdomme dat hele ding afgevouwen, heb ik pas een bird base, dat is nog niks
(iets met bessen plukken van vroeger ^^)He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:Hele kantoor vol hangen met origami xD
iewl.quote:Zal mijn baas blij mee zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:06 schreef Olment het volgende:
[..]Hele kantoor vol hangen met origami xD
![]()
![]()
Nou hier.. Heb je wat te doen...quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:06 schreef Ceviche het volgende:
Yay, ik ben onverwachts lekker vrij dus kan ik straks lekker een jointje rokenquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:36 schreef Olment het volgende:
Trouwens iemand bored?
Ik heb DIT gevonden om te doen op je werk
Moet wel vierkant he, anders zijn je vogels uit verhouding straks.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:01 schreef Olment het volgende:
[..]
Same ^^ K ga zo ff een a-4tje regelen want dit schiet niet op.. Mijn vingers zijn niet gemaakt om zo te priegelen
(iets met bessen plukken van vroeger ^^)![]()
Ik ga straks ook ergens een normaal papiertje vandaan toveren. Vanaf het moment dat ik bij die insinde/outside reverse vouw kwam raakte ik het spoor een beetje bijster.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:11 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ga straks ook ergens een normaal papiertje vandaan toveren. Vanaf het moment dat ik bij die insinde/outside reverse vouw kwam raakte ik het spoor een beetje bijster.WHahahahha... Ja schiet echt niet op met een te klein blaadje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikz ie het al voor me.. Ben je ineens een met wiet gevulde zwaan aan het roken xDHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Dat zou wel geniaal zijn. Een stoomlocomotief ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:12 schreef Olment het volgende:
[..]
WHahahahha... Ja schiet echt niet op met een te klein blaadje.
Ikz ie het al voor me.. Ben je ineens een met wiet gevulde zwaan aan het roken xD![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat zou wel geniaal zijn. Een stoomlocomotief ofzo.![]()
Interessant. Had hier laatst ook iets over gezien bij Drugs inc.
http://www.vice.com/nl/read/can-mdma-cure-ptsd![]()
Klopt, er zijn best veel drugs die positief werken of genezende effecten hebben. Alleen in 9 vd 10 gevallen weegt dit niet op tegen de verslaving die het met zich mee kan brengen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:05 schreef Silentalarm het volgende:
Interessant. Had hier laatst ook iets over gezien bij Drugs inc.
http://www.vice.com/nl/read/can-mdma-cure-ptsdEn alleen de mdma is niet voldoende.. Psychotherapie moet ook nogquote:Er zijn studies die aantonen dat een sporadische dosis 3,4-methyleendioxymethamfetamine (ook wel bekend als mdma) in combinatie met psychotherapie de mentale toestand van patiënten met een posttraumatische stressstoornis kan verbeteren
Bij mdma zijn er vrijwel geen verslavingskansen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:15 schreef Olment het volgende:
[..]
Klopt, er zijn best veel drugs die positief werken of genezende effecten hebben. Alleen in 9 vd 10 gevallen weegt dit niet op tegen de verslaving die het met zich mee kan brengen.
[..]
En alleen de mdma is niet voldoende.. Psychotherapie moet ook nog
Ohja dat weet ik hoor. Maar ik vind het altijd apart dat zodra iets als 'recreatieve' drug gebruikt wordt, er heel huiverig gedaan wordt om het als medicijn te gebruiken.![]()
Klopt. Want JWZ, zodra je coke aanraakt ben je verslaaft, zodra je naar wiet kijkt ook. Heroine,, same storyquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Bij mdma zijn er vrijwel geen verslavingskansen.
Ohja dat weet ik hoor. Maar ik vind het altijd apart dat zodra iets als 'recreatieve' drug gebruikt wordt, er heel huiverig gedaan wordt om het als medicijn te gebruiken.
Althans zo denken er een hoop.
Maar dit is net als met wiet,, hoeveel mensen worden er wel geholpen door het te vaporizen, en terwijl iedereen hier gewoon een voorstander van moet zijn, zijn er een hoop tegen.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ja het is heel apart. En morfine knallen ze je bij elke ziekenhuis opname vol meequote:Op woensdag 8 mei 2013 11:26 schreef Olment het volgende:
[..]
Klopt. Want JWZ, zodra je coke aanraakt ben je verslaaft, zodra je naar wiet kijkt ook. Heroine,, same story
Althans zo denken er een hoop.
Maar dit is net als met wiet,, hoeveel mensen worden er wel geholpen door het te vaporizen, en terwijl iedereen hier gewoon een voorstander van moet zijn, zijn er een hoop tegen.![]()
![]()
Geef es wat propaganda over wat je doet. Dan stem ik misschien wel op je.quote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik doe zelden iets.![]()
Stem Partij Mur! Uitkeringen omhoog, niemand meer werken, iedereen elke dag lui!![]()
![]()
Dat gaat niet werken GSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja,, en na 4 jaar is heel nederland verkankerdquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:29 schreef Murdera het volgende:
Ik doe zelden iets.![]()
Stem Partij Mur! Uitkeringen omhoog, niemand meer werken, iedereen elke dag lui!
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat gaat niet werken GSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep deze.
![]()
Kraker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:29 schreef Murdera het volgende:
Ik doe zelden iets.![]()
Stem Partij Mur! Uitkeringen omhoog, niemand meer werken, iedereen elke dag lui!![]()
boeie, gaan we allemaal verhuizen toch naar een warm land en alles.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:32 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja,, en na 4 jaar is heel nederland verkankerd![]()
![]()
Ik vind dit altijd wel een opmerkelijk fenomeen hoe ze daarmee omgaan. Zo zie je dat ze bij bijvoorbeeld koffie en alcohol (en vroeger ook nicotine) zich heel erg richten op onderzoeken om aan te tonen wat de positieve effecten ervan zijn, maar bij de illegale drugs is dat wat minder populair.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:15 schreef Olment het volgende:
[..]
Klopt, er zijn best veel drugs die positief werken of genezende effecten hebben. Alleen in 9 vd 10 gevallen weegt dit niet op tegen de verslaving die het met zich mee kan brengen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
OI BOI, je kan gvd ook te ver gaan he.![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
OI BOI, je kan gvd ook te ver gaan he.liefde Mur
Ga vouwen
Sow.. de halve dag zit erop... Nu nog de andere helft.![]()
Had ik de Wii maar meegenomen
Doet me denken aan de Tegenpartij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:29 schreef Murdera het volgende:
Ik doe zelden iets.![]()
Stem Partij Mur! Uitkeringen omhoog, niemand meer werken, iedereen elke dag lui!
Geen gezeik iedereen rijk!
Samen voor ons eigen!
De partij voor alle Nederlanders die niet meer tegen Nederland kenne.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Hoeveel kostie?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Haha bij de Action *ook in het zwart*![]()
![]()
Tof manquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:12 schreef Olment het volgende:
[..]
http://www.action.nl/prod(...)favoritelistid/10074
5 eurootjes
Mja ik ben knetterstoned ik heb geen idee of ik dit nou koopbaar is of niet![]()
![]()
Daar baseerde ik het ook op.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Tegenpartij.
[ afbeelding ]
Geen gezeik iedereen rijk!
Samen voor ons eigen!
De partij voor alle Nederlanders die niet meer tegen Nederland kenne.![]()
partij voor de vrije jongens.![]()
![]()
En de meisjes dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar baseerde ik het ook op.![]()
partij voor de vrije jongens.![]()
Kom flips, wij starten een partij.quote:Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Weet ik.quote:
Maar ik zie het antwoord al:Vrijheid voor alle meisjes.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kom flips, wij starten een partij.![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar ik zie het antwoord al:
[..]
Vrijheid voor alle meisjes.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Ga jij eens terug naar je squathoekquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heel snel terug naar de keuken jijOf course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Daar heb ik al een huishoudster zitten. Zelf in de keuken staanquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heel snel terug naar de keuken jijOuderwetse mannen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar heb ik al een huishoudster zitten. Zelf in de keuken staanOuderwetse mannen
![]()
![]()
Doe ik vanavond, mn nieuwe schoenen moeten minstens 300 kilo bij mn squat opplussenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ga jij eens terug naar je squathoekDaar kan ik ook content mee zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar heb ik al een huishoudster zitten. Zelf in de keuken staanOuderwetse mannen
![]()
![]()
Ik moet vanavond wel de keuken in en gister stond ik er ook alvertel het me flips, wat doe ik verkeerd?
watquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doe ik vanavond, mn nieuwe schoenen moeten minstens 300 kilo bij mn squat opplussen
[..]
Daar kan ik ook content mee zijn![]()
Wacht 2 dagen tot Ama hem gekocht heeftquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Tof man
Mja ik ben knetterstoned ik heb geen idee of ik dit nou koopbaar is of niet
De regel doen dat als jij kookt, hij afwast. En dan expres veel bordjes en bestek gebruikenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moet vanavond wel de keuken in en gister stond ik er ook alvertel het me flips, wat doe ik verkeerd?
.
![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doe ik vanavond, mn nieuwe schoenen moeten minstens 300 kilo bij mn squat opplussen
[..]
Daar kan ik ook content mee zijn![]()
![]()
Bitchquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De regel doen dat als jij kookt, hij afwast. En dan expres veel bordjes en bestek gebruiken.
![]()
Behaarde benen
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De regel doen dat als jij kookt, hij afwast. En dan expres veel bordjes en bestek gebruiken.
Dat doe ik al
Geen mannelijke huishouder hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is 2013 hoor.
Oeh goed ideequote:Op woensdag 8 mei 2013 13:39 schreef Olment het volgende:
[..]
Wacht 2 dagen tot Ama hem gekocht heeft![]()
Ik heb al een gay vriendjequote:Op woensdag 8 mei 2013 13:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Geen mannelijke huishouder hebben.Het is 2013 hoor.
![]()
![]()
Maar die maakt niet schoon bij je?quote:
Cosjen?quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Oh dan zit het wel goedquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nice
En anders moet hij een keer je mee uiteten nemen. Voor al je harde werken in de keuken.Ben je al eens met die van jou op vakantie geweest?quote:![]()
Zijn mooie iddquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Deze pattas gaan mijn squats zwaarder, dieper en goddelijker maken
[ afbeelding ]
Dat dacht ik al, want voor de looks heb je ze duidelijk niet gekocht.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Deze pattas gaan mijn squats zwaarder, dieper en goddelijker maken
[ afbeelding ]![]()
![]()
Lkkr jaquote:
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Dit was het alternatief, lifting shoes zien er meestal pauper uit. Vind die rode pattas nog wel wat hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, want voor de looks heb je ze duidelijk niet gekocht.![]()
![]()
Nee nog nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dan zit het wel goed
[..]
Ben je al eens met die van jou op vakantie geweest?![]()
Ik zou nog wel.
Nee joh. Heb jij wel dan een man als huishouder?quote:Uiteraardquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, want voor de looks heb je ze duidelijk niet gekocht.![]()
![]()
Tijdens de vakantie kwam ik er pas achter hóe gay hij eigenlijk wasquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee nog nietIk zou nog wel.
[..]
Nee joh. Heb jij wel dan een man als huishouder?
[..]
UiteraardElke avond moest ik zn haar aan de achterkant goed doen, 4x van kleding wisselen en vragen/zeggen hoe goed hij er wel niet uit zag.
![]()
Heb geen huishoud(st)erquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:50 schreef Flippiee het volgende:
Nee joh. Heb jij wel dan een man als huishouder?Iemand die zich geroepen voelt
Hahahaquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tijdens de vakantie kwam ik er pas achter hóe gay hij eigenlijk wasElke avond moest ik zn haar aan de achterkant goed doen, 4x van kleding wisselen en vragen/zeggen hoe goed hij er wel niet uit zag.
![]()
![]()
Dat is wel heel erg.
![]()
![]()
Wel een aparte foto ontvangen in mijn DM.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Is dat gay? Gewoon normale zaken toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tijdens de vakantie kwam ik er pas achter hóe gay hij eigenlijk wasElke avond moest ik zn haar aan de achterkant goed doen, 4x van kleding wisselen en vragen/zeggen hoe goed hij er wel niet uit zag.
![]()
Gewoon eentje importeren joh. Wie weet doet ze aan happy endsquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Heb geen huishoud(st)erIemand die zich geroepen voelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon eentje importeren joh. Wie weet doet ze aan happy endsJa China of Rusland ofzo.. Maar.. werken die een beetje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
In China zijn ze dat gewend. Enige barriere is dat jullie allebei een ander taal spreken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:55 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja China of Rusland ofzo.. Maar.. werken die een beetje?![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat is niet eens gay meer, dat is iets waarvoor je behandeld kan worden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
![]()
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ergste is nog dat je toch elke avond zn haar gaat goed zitten doen met wax en zegt dat ie er heus wel goed uitziet enzoquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is niet eens gay meer, dat is iets waarvoor je behandeld kan worden.![]()
ben je zon zorgzaam type ja?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ergste is nog dat je toch elke avond zn haar gaat goed zitten doen met wax en zegt dat ie er heus wel goed uitziet enzo![]()
![]()
![]()
Als ie het vraagt kan ik moeilijk nee zeggen jaquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ie het vraagt kan ik moeilijk nee zeggen ja
Wil je voor mij koken vanavond?![]()
Ach,, Iedereen snapt wel de bedoeling van een emmer en een bezemquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In China zijn ze dat gewend. Enige barriere is dat jullie allebei een ander taal spreken.
Toevallig heb ik nog iemand nodig om de achterkant van m'n haar te onderhouden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ergste is nog dat je toch elke avond zn haar gaat goed zitten doen met wax en zegt dat ie er heus wel goed uitziet enzo![]()
Flip Uftie* kan je vast wel aan hem voorstellenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Toevallig heb ik nog iemand nodig om de achterkant van m'n haar te onderhouden.
Ik denk dat hij doelde op uftiequote:Op woensdag 8 mei 2013 14:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Flip kan je vast wel aan hem voorstellen![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Toevallig heb ik nog iemand nodig om de achterkant van m'n haar te onderhouden.quote:
Ah, dat ging makkelijker dan ik dacht
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Flip Uftie* kan je vast wel aan hem voorstellen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
zo trots op je babe.![]()
![]()
Toch niet helemaal de juiste instellingquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Kom je zo een schaaltje bitterballen met mosterd langsbrengen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ie het vraagt kan ik moeilijk nee zeggen ja
Ik heb overigens geen idee wat er aan de hand is op de achterkant van mijn hoofd.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Kom je zo een schaaltje bitterballen met mosterd langsbrengen?Ennnnnn stop!
Stop als in "Stop met werken want ik kom je zo wat bitterballen brengen".quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Stop als in "Stop met werken want ik kom je zo wat bitterballen brengen".Godverdommequote:
Dus.. wat gaan de lieve stonertjes met hemelvaart doen?Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Ugje heeft wel een goed punt hooorquote:![]()
Bitterballen of andere fituurpansnacks
Meh nu heb ik trek in snacks. En ik was net gezond aan het doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:34 schreef Olment het volgende:
[..]
Ugje heeft wel een goed punt hooor![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Meh nu heb ik trek in snacks. En ik was net gezond aan het doen![]()
![]()
Zoveel wiet roken dat ik zelf naar de hemel zweef.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dus.. wat gaan de lieve stonertjes met hemelvaart doen?
Dat is dus helemaal moooiquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Meh nu heb ik trek in snacks. En ik was net gezond aan het doen![]()
Jij maakt wat en brengt het,, snoept er zelf onderweg ook beetje van
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Zoveel wiet roken dat ik zelf naar de hemel zweef.
Mijn weekend begint over 4 minutenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat is dus helemaal moooi![]()
Jij maakt wat en brengt het,, snoept er zelf onderweg ook beetje van
Dafuq is kwart voor 3 nou weer een tijd om te stoppenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Mijn weekend begint over 4 minuten
Ik heb gewoon nog vakantie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Mijn weekend begint over 4 minuten
Deze mede-kantoorpik weet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:34 schreef Olment het volgende:
[..]
Ugje heeft wel een goed punt hooor![]()
Lekker op je bitterballetjes knabbelen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
een 6 gehaald voor een tentamen waarvan ik dacht dat ik een 5 had![]()
geen herkansing
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
rond 15:00 : wake-n-bakequote:Op woensdag 8 mei 2013 14:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
tot 18:00 buiten zitten als het lekker weer is
dan een pizza eten
daarna aan het bier
en rond 22:00 een jointje
dan tot laat in de avond naar de hemel varenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Huisbezichtiging om half 5 in Tilburg. Zit nu nog in Amsterdamquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Dafuq is kwart voor 3 nou weer een tijd om te stoppen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:55 schreef Studeur het volgende:
geen herkansing![]()
![]()
Gratz man.. daar moet op geblowed worden
Doe maar op je eigen bitterballetjesquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Lekker op je bitterballetjes knabbelen.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:55 schreef Studeur het volgende:
geen herkansing
Alleen maar omdat ik hetero ben he?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doe maar op je eigen bitterballetjes
Nee hoor.. Ze is te veel geëmancipeerd.quote:
KeukenWas dat?
Zucht.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:21 schreef Olment het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ze is te veel geëmancipeerd.
KeukenWas dat?
Keuken is voor broodjes maken.
Kleren, was dat.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja precies.. Wassen,, daar lacken ze ook hard in af en toe.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zucht.
Keuken is voor broodjes maken.
Kleren, was dat.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Om de een of andere reden kan ik dit liedje veel beter waarderen dan de doorgaans moderne troep die uit Amerika komt qua muziek.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Gohh..quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Om de een of andere reden kan ik dit liedje veel beter waarderen dan de doorgaans moderne troep die uit Amerika komt qua muziek.
Ariana Grande
Was Mono op tv bij Pownews gister?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker wijf uiteraard. Al denk ik ook het feit dat een midden twintiger met een buikje in het clipje een relatie heeft met die chick die naar schatting rond de 18,19,20 is.quote:
Goed dat ze dit supporten ik ben voor.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed rooster.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
rond 15:00 : wake-n-bake
tot 18:00 buiten zitten als het lekker weer is
dan een pizza eten
daarna aan het bier
en rond 22:00 een jointje
dan tot laat in de avond naar de hemel varenFuck the EBU.![]()
Je moeder is een goed rooster.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Je moeder was Mono op tv gister.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Je moeder is bijna weekend.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Je moeder zit nu nog in Amsterdam.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Huisbezichtiging om half 5 in Tilburg. Zit nu nog in AmsterdamOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Je moeder is een kantoorbaan.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Je moeder is geen herkansing.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:55 schreef Studeur het volgende:
geen herkansingOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dit.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Je hebt nu zoveel "Je moeder" jokes gemaakt dat ik er geen meer kan verzinne die hatelijk genoeg is om alles te coverenquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:32 schreef Olment het volgende:
[..]
Je hebt nu zoveel "Je moeder" jokes gemaakt dat ik er geen meer kan verzinne die hatelijk genoeg is om alles te coveren![]()
![]()
Ugjerke, the hero ONZ STONERS deserves.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Je moeder is om alles te coveren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:32 schreef Olment het volgende:
[..]
Je hebt nu zoveel "Je moeder" jokes gemaakt dat ik er geen meer kan verzinne die hatelijk genoeg is om alles te coveren![]()
![]()
![]()
Je moeder moet d'r bakkes houden.quote:Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Goede, die moet ik onthouden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moeder is zo lelijk dat ze alleen bij je vader een kans had.
Die is idd goed!quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moeder is zo lelijk dat ze alleen bij je vader een kans had.Fuck the EBU.![]()
Oké, vandaag moet ik nog:
- kamer opruimen
- haar stijlen
Dat kan later ook, dus dan neem ik nu nog even wat hijsjes van een joint.Fuck the EBU.![]()
Vandaag moet ik nog:quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:54 schreef Moira. het volgende:
- kamer opruimen
- haar stijlen
Dat kan later ook, dus dan neem ik nu nog even wat hijsjes van een joint.
- Thuis komen.![]()
Oh, ik blow dan alleen jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik bedoel, of je alleen blowt of met meerdere menseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Volle agenda zie ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:54 schreef Moira. het volgende:
- kamer opruimen
- haar stijlen
Dat kan later ook, dus dan neem ik nu nog even wat hijsjes van een joint.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Beste mede blowers..
Wat is een goeje vervanger voor koffie? Ik drink namelijk VEEEL TE VEEEL van dat spul.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Thee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:12 schreef Olment het volgende:
Beste mede blowers..
Wat is een goeje vervanger voor koffie? Ik drink namelijk VEEEL TE VEEEL van dat spul.
NEEquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:13 schreef Spatieloos het volgende:
Zou ik en bong kopen ipv leren om te draaien?
Soberso leren draaien,, een bong ernaast is leuk.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ja maar dan hoef ik ook tenminste geen tabak te kopen want ik rook niet. En lijkt me schoner voor me longen. of anders zo'n elektrisch ding, vaporizer?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:14 schreef Olment het volgende:
[..]
NEE
Soberso leren draaien,, een bong ernaast is leuk.Spatieboos![]()
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een vervanger? Iets waar je ook energie van krijgt of gewoon iets om te drinken wanneer je normaalgesproken koffie zou drinken?quote:Bong is niet beter voor je longen, vaporizer wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar dan hoef ik ook tenminste geen tabak te kopen want ik rook niet. En lijkt me schoner voor me longen. of anders zo'n elektrisch ding, vaporizer?If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
chocolade + waterquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een vervanger? Iets waar je ook energie van krijgt of gewoon iets om te drinken wanneer je normaalgesproken koffie zou drinken?Spatieboos![]()
Verslaafd raken aan een bepaald soort sapje. Dubbeldrank ofzo, of Bonomel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:12 schreef Olment het volgende:
Beste mede blowers..
Wat is een goeje vervanger voor koffie? Ik drink namelijk VEEEL TE VEEEL van dat spul.
Beter dan koffie
Fuck the EBU.![]()
Vaporizer is beter idee dan.. Maar kost wel veel pingping.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar dan hoef ik ook tenminste geen tabak te kopen want ik rook niet. En lijkt me schoner voor me longen. of anders zo'n elektrisch ding, vaporizer?Ja een vervanger voor de koffie tijd.. Ik drink in het weekend geen koffie maar ben ook heel het weekend zo lam en lazy als een zak zand.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij een vervanger? Iets waar je ook energie van krijgt of gewoon iets om te drinken wanneer je normaalgesproken koffie zou drinken?
[..]
Bong is niet beter voor je longen, vaporizer wel.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Nee, gewoon leren draaienquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:13 schreef Spatieloos het volgende:
Zou ik en bong kopen ipv leren om te draaien?En dan als dat een beetje goed gaat gewoon een bong kopen voor erbij.
Heb je 2 opties als je zin hebt in wiet
Check gewoon even de tutorials in de OPIncl speciale faalhazen OP van mij
Fuck the EBU.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:17 schreef Moira. het volgende:
Ga um datenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:17 schreef Moira. het volgende:
Hey, dit valt onder het bekend maken van mijn PM'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk dat dit hem wordt jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Verslaafd raken aan een bepaald soort sapje. Dubbeldrank ofzo, of Bonomel.
Beter dan koffie
Sinaasappelsap of appelsap ofzo
Wheheheeeequote:Ben al blij genoeg dat de conversatie is beëindigd
En toch zo aardig zijn om overal op terug te reageren ben ik, he. Zei Mono ook al
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hey, dit valt onder het bekend maken van mijn PM's![]()
sorry
Fuck the EBU.![]()
Ik heb echt het gevoel alsof mijn exvrienden al jaren slechte wiet hebben, wat is nou echt goede wiet, mensen die er verstand van hebben? Woon dicht bij hellevoetsluis, in Zuid-holland. Rotterdam is driekwartier met de busmetroSpatieboos![]()
Preciesquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:19 schreef Olment het volgende:
[..]
Denk dat dit hem wordt ja
Sinaasappelsap of appelsap ofzo
Ik heb eigenlijk overal waar ik ga standaard een flesje drinken met iets mee. Vaak ook omdat ik gewoon ff een slokje drinken wil na een sigaretje ofzo, en ik overal waar ik ga sigaretjes rook
Maar dan vind ik het gewoon fijn om m'n keel even te smeren met iets dat ergens naar smaakt(water
)
Maakt me inmiddels niet eens zo veel meer uit wát er nou in zit; limonadesiroop, cola, appelsap, multivitamine, dubbeldrank, etc etc.
Sapjes
Fuck the EBU.![]()
En ik wil wel eens echt high worden ipv stoned, moet ik dan Hasj nemen of maakt dat niet zoveel uit?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:20 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb echt het gevoel alsof mijn exvrienden al jaren slechte wiet hebben, wat is nou echt goede wiet, mensen die er verstand van hebben? Woon dicht bij hellevoetsluis, in Zuid-holland. Rotterdam is driekwartier met de busmetroSpatieboos![]()
Haal even die middelste zin weg die ik uit deze quote ook heb weggehaaldquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:20 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb echt het gevoel alsof mijn exvrienden al jaren slechte wiet hebben, wat is nou echt goede wiet, mensen die er verstand van hebben? Woon dicht bij hellevoetsluis, in Zuid-holland. Rotterdam is driekwartier met de busmetro
Fuck the EBU.![]()
geen tabak gebruikenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En ik wil wel eens echt high worden ipv stoned, moet ik dan Hasj nemen of maakt dat niet zoveel uit?
En uit deze quote bij jezelfquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En ik wil wel eens echt high worden ipv stoned, moet ik dan Hasj nemen of maakt dat niet zoveel uit?
Fuck the EBU.![]()
Nee, dat mag dus niet via FOK!quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:20 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb echt het gevoel alsof mijn exvrienden al jaren slechte wiet hebben, wat is nou echt goede wiet, mensen die er verstand van hebben? Woon dicht bij hellevoetsluis, in Zuid-holland. Rotterdam is driekwartier met de busmetroEn als je het daar hier over hebt krijg je daar een note voor (of zelfs een ban).
Ik zou gewoon buiten de coffeeshop staan wachten tot er iemand langs komt die daar naar binnen lijkt te gaan. Dan gewoon eens vragen "Hee, hier heb je een tientje, zou je voor mij een tientje White Widow kunnen kopen?".
En dan gewoon wachten tot die weer naar buiten komt. WW is altijd wel goed en mensen die coffeeshops binnenlopen zijn vaak wel zo aardig om ook even wat voor jou te halen
Fuck the EBU.![]()
Ok, bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, dat mag dus niet via FOK!En als je het daar hier over hebt krijg je daar een note voor (of zelfs een ban).
Ik zou gewoon buiten de coffeeshop staan wachten tot er iemand langs komt die daar naar binnen lijkt te gaan. Dan gewoon eens vragen "Hee, hier heb je een tientje, zou je voor mij een tientje White Widow kunnen kopen?".
En dan gewoon wachten tot die weer naar buiten komt. WW is altijd wel goed en mensen die coffeeshops binnenlopen zijn vaak wel zo aardig om ook even wat voor jou te halenSpatieboos![]()
Vroeg gister ook nog een duitser aan mij. 2g WW please..quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, dat mag dus niet via FOK!En als je het daar hier over hebt krijg je daar een note voor (of zelfs een ban).
En dan gewoon wachten tot die weer naar buiten komt. WW is altijd wel goed en mensen die coffeeshops binnenlopen zijn vaak wel zo aardig om ook even wat voor jou te halen
Had helaas de intensie om binnen te blijven chillen met een kameraad, dus heb hem helaas moeten weigeren.
Normaal haal ik wel voor hem.Wat is de reden dat je niet zelf kunt halen? Te jong, te ver?quote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Via DM/PM etc ook niet, dus mocht een (F)A ooit in je DM/PM box kijken ben je ook de lulquote:Is gewoon strafbaar.
Maar moet je ze eerst een goede reden geven om in je inbox te kijken
Fuck the EBU.![]()
van die mannetjes die in groepjes voor de shop staan.
Zelfs als je zou willen kan je neit voor ze halen, want de mensen in de shop zien je gewoon.![]()
Bij ons staan ze iets om een hoekje xDquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:26 schreef Murdera het volgende:
Zelfs als je zou willen kan je neit voor ze halen, want de mensen in de shop zien je gewoon.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ohh.. Da wist ik niequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Via DM/PM etc ook niet, dus mocht een (F)A ooit in je DM/PM box kijken ben je ook de lulIs gewoon strafbaar.
Maar moet je ze eerst een goede reden geven om in je inbox te kijkenHopelijk kijkt mono niet ^^
Ja ik zou ook wel halen als iemand me dat vroeg. Heb voor minderjarige vrienden ook wel eens gehaald 'vroegah'quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Vroeg gister ook nog een duitser aan mij. 2g WW please..
Had helaas de intensie om binnen te blijven chillen met een kameraad, dus heb hem helaas moeten weigeren.
Normaal haal ik wel voor hem.
[..]
Wat is de reden dat je niet zelf kunt halen? Te jong, te ver?
En hij is te jong
Klojo haalt volgens mij zijn wiet gewoon bij vrienden. Heb je geen vrienden die blowen, Spatieloos?Fuck the EBU.![]()
Whehehehe jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:26 schreef Murdera het volgende:
Zelfs als je zou willen kan je neit voor ze halen, want de mensen in de shop zien je gewoon.Dat zijn echt van die stoer-willen-doen-jochies
Om het hoekje staan
Fuck the EBU.![]()
Mono zou het door de vingers zien omdat hij Mono is, en omdat Spatieloos het nu zelf al heeft weggehaald nadat ik 't opmerktequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Ohh.. Da wist ik nieHopelijk kijkt mono niet ^^
Fuck the EBU.![]()
Ik blow kenser veel en toch word ik soms al stoned na een trekje of 4
Hoewel ik er volgens mij ook steeds meer wiet in stop tegenwoordig![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
True.. Hijs gelukkig niet iemand die je insta ban geeft (of note) maar eerst netjes ff waarschuwt. (ligt er ook beetje aan wie/wat/hoevaak ofc)quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono zou het door de vingers zien omdat hij Mono is, en omdat Spatieloos het nu zelf al heeft weggehaald nadat ik 't opmerkteHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Blow hier ook best te veel. Ben wel aan eht minderen met de hoeveelheid wietquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef Moira. het volgende:
Ik blow kenser veel en toch word ik soms al stoned na een trekje of 4
Hoewel ik er volgens mij ook steeds meer wiet in stop tegenwoordig![]()
![]()
Ja of hij note wanneer hij er gewoon om móét noten, maar ipv een banaanvraag (hihi banaan) wanneer dat 'gebruikelijk' zou zijn, stuurt hij idd eerst nog ff een DM'etje met waarschuwingquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef Olment het volgende:
[..]
True.. Hijs gelukkig niet iemand die je insta ban geeft (of note) maar eerst netjes ff waarschuwt. (ligt er ook beetje aan wie/wat/hoevaak ofc)
Fuck the EBU.![]()
Heb vast nog wel een paar semivrienden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik zou ook wel halen als iemand me dat vroeg. Heb voor minderjarige vrienden ook wel eens gehaald 'vroegah'
En hij is te jong
Klojo haalt volgens mij zijn wiet gewoon bij vrienden. Heb je geen vrienden die blowen, Spatieloos?Spatieboos![]()
Dat ken ik iddquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja of hij note wanneer hij er gewoon om móét noten, maar ipv een banaanvraag (hihi banaan) wanneer dat 'gebruikelijk' zou zijn, stuurt hij idd eerst nog ff een DM'etje met waarschuwing
En hijs dan ook niet te beroerd om ff wat tekst en uitleg te geven
Nja ik doe tegenwoordig tenminste weer halve joints per keer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef Olment het volgende:
[..]
Blow hier ook best te veel. Ben wel aan eht minderen met de hoeveelheid wiet
Als ik er nou minder in zou doen dan zou ik alweer sneller de héle joint op willen roken ipv maar een halve
Wat een logica ook echt
Maar toen ik 'begon' met veel blowen zegmaar, rookte ik er gewoon 3 per week, omdat ik dan 6 avonden in de week een halve joint rookte.
Toen ging ik (mede door dit topic) meer blowen en rookte ik vaker een hele per avond.
Nu stop ik blijkbaar wat meer wiet in m'n joints, waardoor ik er alsnog maar een halve rook
Of dit nou progressie is, weet ik ook niet
Fuck the EBU.![]()
Whehe, van die mensen waarmee je idd alleen maar contact hebt als je iets van elkaar nodig hebtquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb vast nog wel een paar semivrienden.
Fuck the EBU.![]()
Bij 1 blijft het hier niet hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja ik doe tegenwoordig tenminste weer halve joints per keer.
Als ik er nou minder in zou doen dan zou ik alweer sneller de héle joint op willen roken ipv maar een halve
Wat een logica ook echt
Maar toen ik 'begon' met veel blowen zegmaar, rookte ik er gewoon 3 per week, omdat ik dan 6 avonden in de week een halve joint rookte.
Toen ging ik (mede door dit topic) meer blowen en rookte ik vaker een hele per avond.
Nu stop ik blijkbaar wat meer wiet in m'n joints, waardoor ik er alsnog maar een halve rook
Of dit nou progressie is, weet ik ook niet
Mono is gewoon een baas.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:35 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat ken ik idd
En hijs dan ook niet te beroerd om ff wat tekst en uitleg te geven
Maar zo zou ik dat ook doen, ik vind het altijd aso als er zonder pardon iets gemod wordt zonder dat je precies weet wat nou het probleem is.Fuck the EBU.![]()
Was mijn broer maar niet zo antiblowen, dan zou hij het voor me kunnen halen, althans hij is wel geld verslaafd, zou dus best kunnen maar dat kost extra.Spatieboos![]()
Kale benen.
Ah nou, ik hou het denk ik wel gewoon bij max 1 per dagquote:
Tenzij ik een gezellig stonerweekendje heb met iemand ofzo, dan blow je gewoon de hele tijd door, tot max 3/4 per dag in zo'n weekend.
En tijdje terug had ik ook wel dagen dat ik 's middags al een joint op stak, en dan 's avonds weer. Maar ik doe liever gewoon alleen 's avonds.
Oh wacht Moir, het is nu ook middag en je bent stoned!
Ja, dat klopt Moir, omdat je brein irritant aan het doen was en wiet daarbij chill is.
Ohja Moir, dat was het, en je hebt dan nog 1/3e van de joint over voor vanavond.
Wat ben je toch kankerslim, Moir.Fuck the EBU.![]()
DAMN, wat een zelfbeheersing.. Chapeau..quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah nou, ik hou het denk ik wel gewoon bij max 1 per dag
Tenzij ik een gezellig stonerweekendje heb met iemand ofzo, dan blow je gewoon de hele tijd door, tot max 3/4 per dag in zo'n weekend.
En tijdje terug had ik ook wel dagen dat ik 's middags al een joint op stak, en dan 's avonds weer. Maar ik doe liever gewoon alleen 's avonds.
Oh wacht Moir, het is nu ook middag en je bent stoned!
Ja, dat klopt Moir, omdat je brein irritant aan het doen was en wiet daarbij chill is.
Ohja Moir, dat was het, en je hebt dan nog 2/3e van de joint over voor vanavond.
Wat ben je toch kankerslim, Moir.
Als ik met een kameraad van me film kijk ofzo.. Dan draaien we makkelijk 2 joints.. de manHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Gewoon buiten de coffeeshop wachtenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:36 schreef Spatieloos het volgende:
Was mijn broer maar niet zo antiblowen, dan zou hij het voor me kunnen halen, althans hij is wel geld verslaafd, zou dus best kunnen maar dat kost extra.
Ergste wat je kan gebeuren is dat je een tientje meegeeft aan een persoon en je krijgt maar een gram (een tientje is vaak iets meer dan een gram, een gram WW kost hier 8 euro) terug, maargoed dan heeft die gast die voor jou haalt gewoon 2 euro winst voor de moeite
Fuck the EBU.![]()
Ja dat voelt raar man.quote:
Waarom moeten vrouwen hun benen scheren?
Ik word gewoon zo'n feministische chewbacca.Fuck the EBU.![]()
Whehe thanksquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:39 schreef Olment het volgende:
[..]
DAMN, wat een zelfbeheersing.. Chapeau..
Als ik met een kameraad van me film kijk ofzo.. Dan draaien we makkelijk 2 joints.. de man
Hoewel ik zelf juist weinig van m'n zelfbeheersing merk want ik wil vaker nuchtere avondjes zonder wiet invoeren, en toch geef ik dan vaak wel aan het eind van de avond toe aan mijn trek in een jointje
Fuck the EBU.![]()
Nuchtere avondquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe thanks
Hoewel ik zelf juist weinig van m'n zelfbeheersing merk want ik wil vaker nuchtere avondjes zonder wiet invoeren, en toch geef ik dan vaak wel aan het eind van de avond toe aan mijn trek in een jointje
Vergeet je tuinbroek niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat voelt raar man.
Waarom moeten vrouwen hun benen scheren?
Ik word gewoon zo'n feministische chewbacca.
Whehe ja, gewoon een etmaal van 24 uur compleet nuchter zijn, zonder wiet, zonder alcohol, etc.quote:
Gewoon een avond níét blowen en de hele avond nuchter zijn, en nuchter gaan slapen.
Zoals de meeste mensen dat élke avond doenDat wil ik dus wat vaker doen
![]()
Vanaf september kan ik toch nog maar 1 of 2x in de week blowen ivm studie, dus kan ik daar beter alvast aan gewend raken
Maargoed zo ver zijn we ook nog nietBlow nou alsnog bijna elke avond
Fuck the EBU.![]()
Tuinbroekenquote:![]()
Altijd als ik die basisschoolkindjes van nu zie in die 'sexy' strakke korte kleertjes van ze, alsof ze al 16 zijn, dan denk ik "JA GODVERDOMME STELLETJE SLETTEN! IN MIJN TIJD DROEGEN WE GEWOON NOG TUINBROEKEN NAAR SCHOOL!"Fuck the EBU.![]()
Tja.. Mijn werk heeft geen effect op de hoeveelheid die ik blow..quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe ja, gewoon een etmaal van 24 uur compleet nuchter zijn, zonder wiet, zonder alcohol, etc.
Gewoon een avond níét blowen en de hele avond nuchter zijn, en nuchter gaan slapen.
Zoals de meeste mensen dat élke avond doenDat wil ik dus wat vaker doen
![]()
Vanaf september kan ik toch nog maar 1 of 2x in de week blowen ivm studie, dus kan ik daar beter alvast aan gewend raken
Maargoed zo ver zijn we ook nog nietBlow nou alsnog bijna elke avond
Laatste nuchtere avond.... HMMMM.... moet ik toch hard na gaan denken.. (best slecht eigenlijk)He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Hoe zit dat eigenlijk met je FOK!carrière?quote:
Want dit account is wel al bijna 2,5 jaar oud, maar op een of andere manier doe je me overkomen alsof je nu pas echt wat actiever bent op FOK!
Fuck the EBU.![]()
Ik heb een jaar stage gelopen op een basisschool.. En tijdens sinterklaas/kerst was een meiske (groep 5) HELEMAAL blij dat ze een string had gekregen van dr ma.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tuinbroeken![]()
Altijd als ik die basisschoolkindjes van nu zie in die 'sexy' strakke korte kleertjes van ze, alsof ze al 16 zijn, dan denk ik "JA GODVERDOMME STELLETJE SLETTEN! IN MIJN TIJD DROEGEN WE GEWOON NOG TUINBROEKEN NAAR SCHOOL!"
Ja daarom, ik wil ook weer niet echt zo'n verslaafde junkie worden ofzoquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:45 schreef Olment het volgende:
[..]
Tja.. Mijn werk heeft geen effect op de hoeveelheid die ik blow..
Laatste nuchtere avond.... HMMMM.... moet ik toch hard na gaan denken.. (best slecht eigenlijk)
Vind 't al slecht genoeg van me dat ik inmiddels goeie mooie jointjes kan draaienEn elke avond dat ik niet blow/niet kan blowen toch telkens denk 'pff heb wel zin in een joint'
Fuck the EBU.![]()
Godverdommequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:46 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik heb een jaar stage gelopen op een basisschool.. En tijdens sinterklaas/kerst was een meiske (groep 5) HELEMAAL blij dat ze een string had gekregen van dr ma.![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Zat gister in de shop,, en zei tegen kameraad van me dat ik maar weer eens faaljonko's moest bouwen als afwisselingquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja daarom, ik wil ook weer niet echt zo'n verslaafde junkie worden ofzo
Vind 't al slecht genoeg van me dat ik inmiddels goeie mooie jointjes kan draaienEn elke avond dat ik niet blow/niet kan blowen toch telkens denk 'pff heb wel zin in een joint'
Pron dloaden op pc ipv op je mobiel?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:48 schreef Murdera het volgende:
tering, 1e factuur voor mobiel, 103 euro.wtf?
En je wifi aanzetten
Mijn 1e factuur toen ik een abonnement had was 240 euroquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:48 schreef Murdera het volgende:
tering, 1e factuur voor mobiel, 103 euro.wtf?
Kan nog erger
Moet eind deze maand ook 130 euro betalen, wel voor 2 achterstallige maanden, maar toch
Fuck the EBU.![]()
Heb niet teveel internet gebruikt en heb nog 160 belminuten over.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Pron dloaden op pc ipv op je mobiel?
En je wifi aanzetten
Maar 1e maand, dus aansluitkosten ofz? maar dan nog. fucking veel .![]()
Whehehehe, zou het mogelijk zijn om expres faaljonko's te bouwen als je het goed kan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Zat gister in de shop,, en zei tegen kameraad van me dat ik maar weer eens faaljonko's moest bouwen als afwisselingOp een gegeven moment zit het gewoon 'in je vingers'
Fuck the EBU.![]()
Ja je hebt dat ding net 2 weken ofzo.. Gewoon de service lijn bellen en om tekst en uitleg vragenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb niet teveel internet gebruikt en heb nog 160 belminuten over.
Maar 1e maand, dus aansluitkosten ofz? maar dan nog. fucking veel .
Zou ff nabellen dan (nu is het nog voor 17:00), ff checken of toch alles wel kloptquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb niet teveel internet gebruikt en heb nog 160 belminuten over.
Maar 1e maand, dus aansluitkosten ofz? maar dan nog. fucking veel .
Bij mij waren aansluitkosten 15 euro ofzo
Fuck the EBU.![]()
Okee ik leg het even uit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met je FOK!carrière?
Want dit account is wel al bijna 2,5 jaar oud, maar op een of andere manier doe je me overkomen alsof je nu pas echt wat actiever bent op FOK!
2.5 jaar geleden, toen ontdekte ik Fok! Leuke boel, mijn topics werden wat vaak gesloten maar dat vond ik niet erg, maar na een tijdje ging het me vervelen, ook had ik iets kinderachtige humor dan de gemiddelde Fok!er en dat valt nu wel me. Maar ik stopte dus. Later deed ik mijn laptop weg voor een super goede computer, en daar stond Fok! niet als bladwijzer. Nu 2.5 jaar later ging mijn computer kapotoes omdat ik dom de processor er uit sloopte. Toen ging ik weer op mijn ouwe laptop en toen ik ging googlen over processors kwam ik bij Fok! Digital corner terecht, toen dacht ik hé ik heb nog een account, en toen leek het me weer een leuke boel. Toen een paar keer gezellige ONZ gehad en nu ben ik verslaafd. Ook was mijn internet gisteren heel de dag traag, dus kon ik niet gamen dus werd ik gedwongen te Fok!en. Dat was mijn levensFok!verhaal!Spatieboos![]()
Zit op werk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou ff nabellen dan (nu is het nog voor 17:00), ff checken of toch alles wel klopt
Bij mij waren aansluitkosten 15 euro ofzo![]()
Mee eens, helemaal mee eens. Tuinbroeken kunnen trouwens ook sexy zijn. Maar damn hoe kleine kinderen erbij lopen soms.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tuinbroeken![]()
Altijd als ik die basisschoolkindjes van nu zie in die 'sexy' strakke korte kleertjes van ze, alsof ze al 16 zijn, dan denk ik "JA GODVERDOMME STELLETJE SLETTEN! IN MIJN TIJD DROEGEN WE GEWOON NOG TUINBROEKEN NAAR SCHOOL!"Gister zag ik d'r een met een rokje zo kort dat je bij elke beweging d'r kont zag. Ik zou mijn kinderen echt niet zo durven te kleden. Straks denken mensen nog dat je d'r zo kleed omdat je een pedo bent.
Kassameisjes daarintegen hebben weer teveel kleding aan, die moeten minder kleding aandoen zodat hun tetten mij afleiden van die kleine schijtkinderen.
Wat mij betreft is de mooiste kleding voor kleine kinderen een doodskist.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hahaha, klinkt plausibel jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okee ik leg het even uit.
2.5 jaar geleden, toen ontdekte ik Fok! Leuke boel, mijn topics werden wat vaak gesloten maar dat vond ik niet erg, maar na een tijdje ging het me vervelen, ook had ik iets kinderachtige humor dan de gemiddelde Fok!er en dat valt nu wel me. Maar ik stopte dus. Later deed ik mijn laptop weg voor een super goede computer, en daar stond Fok! niet als bladwijzer. Nu 2.5 jaar later ging mijn computer kapotoes omdat ik dom de processor er uit sloopte. Toen ging ik weer op mijn ouwe laptop en toen ik ging googlen over processors kwam ik bij Fok! Digital corner terecht, toen dacht ik hé ik heb nog een account, en toen leek het me weer een leuke boel. Toen een paar keer gezellige ONZ gehad en nu ben ik verslaafd. Ook was mijn internet gisteren heel de dag traag, dus kon ik niet gamen dus werd ik gedwongen te Fok!en. Dat was mijn levensFok!verhaal!
Ah ja, ik ben inmiddels al 4 jaar en 1 maand actiefAltijd even FOK! checken, soms met vlagen wat minder 'ver' het forum in zegmaar, dat ik dan alleen nog maar topics check die in MyAT staan, maar verder niet op zoek ga naar nieuwe topics om in te posten enzo
Tegenwoordig is het gewoon weer kansloos verslaafd
En idd een beetje dat oude gezellige ONZje weer opzoeken tussen alle bagger
Fuck the EBU.![]()
Vraag of je ff mag bellen dan, kost 5 minuutjes tijd en anders is die klantenservice weer dichtquote:
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vraag of je ff mag bellen dan, kost 5 minuutjes tijd en anders is die klantenservice weer dichtquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:53 schreef Murdera het volgende:
hm, 48 euro servicekosten, voor 13 euro servicelijn gebeld.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: